PDA

Bekijk Volledige Versie : De eerste GENERATIE Moslims hebben europa groot gemaakt, een paar facts for today



galidrif
08-11-04, 21:59
En sorry Europa heeft ook gestolen in Afrika, goud etcetra
en wis je dat Nederland ook nog bloed gezaait heeft in Indonesia een Moslim land hebben ze op zijn kop achter gelaten.
en wist je dat zalm oorlog wilt tegen Moslims.
er was vanacht een crhistelijke teroristische aanslag op een kleuter school.
dit waren eventjes een paar facts for today

observer
09-11-04, 08:50
iedereen incl afrikanen hebben wel wat gestolen in afrika iets met het water ofzo

nederland heeft in indonesie inderdaad flink te keergegaan al geloof ik niet dat de moslims de grootste slachtoffers waren, die waren zeker in die tijd geconcentreerd op java en de ergste dingen zijn op andere eilanden gebeurd

nee zalm wil geen oorlog tegen moslims, zalm heeft verklaard het het oorlog is met het moslimextremisme, dus tenzij je zelf alle moslims daaronder vind vallen ...

hoe weet je dat het christenen zijn?
gezien het feit dat slechts 35% van de nederlanders christen is en het niet eens zeker is dat de dader autochtoon is lijkt me dat voorbarig

Mark
09-11-04, 08:52
Geplaatst door galidrif
En sorry Europa heeft ook gestolen in Afrika, goud etcetra
en wis je dat Nederland ook nog bloed gezaait heeft in Indonesia een Moslim land hebben ze op zijn kop achter gelaten.
en wist je dat zalm oorlog wilt tegen Moslims.
er was vanacht een crhistelijke teroristische aanslag op een kleuter school.
dit waren eventjes een paar facts for today

Ik geloof er niks van :) Dat goud was gewoon van ons maar zat op de verkeerde plek in de grond!

galidrif
09-11-04, 15:17
Geplaatst door Mark
Ik geloof er niks van :) Dat goud was gewoon van ons maar zat op de verkeerde plek in de grond!
:stout: en die olie in het midden oosten is van bush :student:

galidrif
09-11-04, 15:18
Geplaatst door observer
iedereen incl afrikanen hebben wel wat gestolen in afrika iets met het water ofzo

nederland heeft in indonesie inderdaad flink te keergegaan al geloof ik niet dat de moslims de grootste slachtoffers waren, die waren zeker in die tijd geconcentreerd op java en de ergste dingen zijn op andere eilanden gebeurd

nee zalm wil geen oorlog tegen moslims, zalm heeft verklaard het het oorlog is met het moslimextremisme, dus tenzij je zelf alle moslims daaronder vind vallen ...

hoe weet je dat het christenen zijn?
gezien het feit dat slechts 35% van de nederlanders christen is en het niet eens zeker is dat de dader autochtoon is lijkt me dat voorbarig

daarom imiteer ik ook de Propaganda :D die heerst :fpiraat:

Mark
09-11-04, 15:18
Geplaatst door galidrif
:stout: en die olie in het midden oosten is van bush :student:

die is van Shell :)

galidrif
09-11-04, 15:22
Geplaatst door Mark
die is van Shell :)
dan is albert hijn van appie :ego:

tuig
09-11-04, 15:35
Geplaatst door galidrif
:stout: en die olie in het midden oosten is van bush :student:



ondergrondse lekkage

peyote
09-11-04, 16:49
Geplaatst door Mark
Ik geloof er niks van :) Dat goud was gewoon van ons maar zat op de verkeerde plek in de grond!
idd, ze hebben er soms zelfs nog cadeautjes voor gegeven, zoals spiegels & kraaltjes :zegniets: