PDA

Bekijk Volledige Versie : theo????



mens19
09-11-04, 09:49
ik ben een Marrokkaan en ben 19 jaar.

wat ik kwijt wil is dat ik trots ben op wat ik nu ben en zal altijd trots zijn dat ik marrokkaan ben en in allah geloof.

1 ding begrijp ik niet van Nederland.

Pim wordt geknald door een Nederlander. Wie heeft wat op het nieuws gehoord Nederlander dit oke 1 keer 2 keer maar niet 2 weken lang. wat is met Volkert(dader) gebeurt niks helemaaaal niks hij mag in nederland blijven heeft nederlandse nationaliteit.

Mohamed B. heeft ook nederlandse nationaliteit, maar ze dreigen hem nu uit het land te zetten na zijn straf. Zo te zien is iedereen tegen Mohammed B. waarom??? Moorden is slecht, oke maar kijk naar irak en palestina er vallen tientallen doden door de vs en israel, Nederland stuurt nog wel troepen niet voor vrede maar vs ondersteunen. niemand die je hooort op tv van die klote kabinet die medelijden heeft, iedereen accepteert de oorlog daar in het midden-oosten.

Er gaat 1 man dood Theo en heel nederland staat op zijn kop Islam dit Matrrokanen dat dit ik snap dat niet. Mohamed B. heeft hem vermoord met een reden, je weet maar nooooit wat er in iemand zijn hoofd kan gebeuren.

oke dit nog:

Imam vind homo's een zonde
Theo vind Moslims geitenneukers

Volgens mij zijn dit beide vrijheid van meningsuiting. Wie word opgepakt Imam waarom ? dit is nederland daarom. snap je

ik vind dat de regering de grootste racist is samen met de politie de grootste mafia die er bestaaat !!! Mijn mening

~Panthera~
09-11-04, 09:54
Nou kan je 2 dingen gaan doen:

1.de boel in de hens steken.

2.anders stemmen de volgende keer. :D

* Doorhalen wat niet gewenst is.