PDA

Bekijk Volledige Versie : Brand in kerken Utrecht,Amersfoort



de Voorzitter
09-11-04, 10:31
UTRECHT Onbekenden hebben gisteravond
brand gesticht in de Triumfatorkerk in
de Utrechtse wijk Kanaleneiland.Ook een
gebouw van de Pinkstergemeente Immanuël
in Amersfoort was doelwit.

In beide gevallen werd de brand gedoofd
vóór die zich kon uitbreiden.In Utrecht
werd brandbaar materiaal naar binnen
gegooid door een gebroken ruit.In
Amersfoort werden molotovcocktails
tegen het gebouw gegooid.

Sinds de moord op Theo van Gogh zijn er
pogingen tot brandstichting geweest in
moskeeën in Breda,Groningen,Rotterdam,
IJsselstein en Huizen.Gisteren was een
moslimschool in Eindhoven het doelwit.

(teletekst 103)

de Voorzitter
09-11-04, 10:32
wanneer stopt dit ???

~Panthera~
09-11-04, 10:34
Geplaatst door de Voorzitter
wanneer stopt dit ???
-------------

Nu ineens WEL intressant ?

De brandstichtingen bij de moskeen waren eerder, weet je nog ? :aftel:

Mark
09-11-04, 10:35
Geplaatst door de Voorzitter
wanneer stopt dit ???

= ( aantal kerken + moskeen) / gem. aantal brandstichtingen per dag

:student:

de Voorzitter
09-11-04, 10:38
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Nu ineens WEL intressant ?

De brandstichtingen bij de moskeen waren eerder, weet je nog ? :aftel:

Panthera ik weet dat je mij en mijn partij niet mag, maar eerst even dan ook de threads lezen over de brandstichting in de moskeeen. ook daar heb ik mij van af gezet. dus niet met korte one-liners mij belachelijk maken, past niet bij.

en mij reactie van wanneer stopt dit gaat over de hele situatie!!!

TonH
09-11-04, 10:40
Geplaatst door de Voorzitter
wanneer stopt dit ???

Zodra niemand er meer een belang bij heeft dat deze situatie blijft bestaan :moe:

~Panthera~
09-11-04, 10:40
Geplaatst door de Voorzitter
Panthera ik weet dat je mij en mijn partij niet mag, maar eerst even dan ook de threads lezen over de brandstichting in de moskeeen. ook daar heb ik mij van af gezet. dus niet met korte one-liners mij belachelijk maken, past niet bij.

en mij reactie van wanneer stopt dit gaat over de hele situatie!!!
--------------

En met "wanneer stop dit" is alles geregeld, volgens jou ?
Beetje zwak, vind je zelf ook niet?
Wanneer zien we de persconferentie tegemoet ?

Madrid
09-11-04, 10:41
Geplaatst door de Voorzitter
Panthera ik weet dat je mij en mijn partij niet mag, maar eerst even dan ook de threads lezen over de brandstichting in de moskeeen. ook daar heb ik mij van af gezet. dus niet met korte one-liners mij belachelijk maken, past niet bij.

en mij reactie van wanneer stopt dit gaat over de hele situatie!!!

Ik eis een krachtig veroordeling van de hollanders over de brandstichtingen in de diverse moskeen...een stille toch lijkt mij nog niet aan de orde....dus lijst PF voel je aangesproken.

de Voorzitter
09-11-04, 10:46
Geplaatst door Madrid
Ik eis een krachtig veroordeling van de hollanders over de brandstichtingen in de diverse moskeen...een stille toch lijkt mij nog niet aan de orde....dus lijst PF voel je aangesproken.

hierbij de reactie zoals ook geplaatst op de website van der vereniging:

Het Hoofdbestuur van de Politieke Vereniging Lijst Pim Fortuyn heeft met afgrijzen kennis genomen van de bomaanslag op een islamitische basisschool in Eindhoven. Een dergelijke daad door wie dan ook gepleegd, past niet in een rechtsstaat als de onze en is dan ook op geen enkele wijze te verdedigen. Ook de pogingen tot brandstichting op moskeeën in Breda, Huizen en Rotterdam vinden wij verwerpelijk. We hopen dat de politie er in zal slagen alle daders van deze afschuwelijke misdaden in de kraag te vatten zodat zij hun straf niet kunnen ontlopen.

Politieke en religieuze overtuigingen mogen alleen ongehinderd door middel van het grondwettelijke recht van vrijheid van meningsuiting worden uitgedragen.

Wij betreuren het dat er in onze maatschappij mensen zijn die menen dat het gerechtvaardigd is voor eigen rechter te spelen. Niemand van ons wil een politiestaat: iedereen wil dat het recht op vrije meningsuiting onverkort blijft gelden. Wie dat recht wil uitoefenenen, moet ook de plicht aanvaarden om die vrijheid voor anderen te verdedigen. Aan geen enkele vorm van terrorisme mag worden toegegeven. Niet aan grote politieke terreur, maar ook niet aan kleine straatterreur. In dit licht bezien is ons er alles aan gelegen ertoe bij te dragen dat de onmacht die de oude politiek tot op heden ten toon heeft gespreid om de openbare orde effectief te waarborgen verdwijnt. Er moet daarom ook een einde komen aan de helaas nog steeds aanwezige verwaarlozing van de rechtshandhaving in Nederland door de overheid die daardoor tekortschiet in haar primaire taak: bescherming van de burgers.

S@deeQ
09-11-04, 10:46
Geplaatst door Mark
= ( aantal kerken + moskeen) / gem. aantal brandstichtingen per dag

:student:

12000 + 700 /2 = 6350 dagen :vlammen:

Mark
09-11-04, 10:48
Geplaatst door S@deeQ
12000 + 700 /2 = 6350 dagen :vlammen:

6350 dagen = 17,4 jaar

zo lang dus.

Dichar
09-11-04, 10:55
Geplaatst door de Voorzitter
Panthera ik weet dat je mij en mijn partij niet mag, maar eerst even dan ook de threads lezen over de brandstichting in de moskeeen. ook daar heb ik mij van af gezet. dus niet met korte one-liners mij belachelijk maken, past niet bij.

en mij reactie van wanneer stopt dit gaat over de hele situatie!!!

Om een verdraaiing van de feiten te voorkomen ben je postings hier stelselmatig nagelopen echter een 'echte' veroordeling van de acties tegen moslims ben ik niet tegengekomen. Als voorzitter van een 'politieke partij' moet je natuurlijk wel geloofwaardig blijven en het zou je dan ook sieren om deze veroordeling, die van dezelfde schaal als van moslims verwacht wordt dient te zijn, alsnog te doen.

Ik zie het net boven staan...een beetje laat misschien maar ok. :lole:

S@deeQ
09-11-04, 10:57
Geplaatst door Mark
6350 dagen = 17,4 jaar

zo lang dus. :melig2: over 5 jaar staat dit klote land helemaal onder water en dan is het ook afgelopem :lol:

Mark
09-11-04, 10:58
Geplaatst door S@deeQ
:melig2: over 5 jaar staat dit klote land helemaal onder water en dan is het ook afgelopem :lol:

Tegen die tijd heeft premier Wilders nieuwe wetten ingevoerd waarbij autochtonen op de hoofden van marokkanen mogen lopen om droog te blijven.

S@deeQ
09-11-04, 11:06
Geplaatst door Mark
Tegen die tijd heeft premier Wilders nieuwe wetten ingevoerd waarbij autochtonen op de hoofden van marokkanen mogen lopen om droog te blijven.

ik denk dat tegen die tijd de macro's veilig in hun villa's hoog in de rif bergen zitten te genieten :stout:

Julien
09-11-04, 12:21
schandalig!

:kotsen2: geen respect voor mensen en hun geloof hebbenm deze mensen.

laten we maar niet speculeren wie de daders zouden kunnen zijn..

S@deeQ
09-11-04, 12:30
Geplaatst door Julien
schandalig!

:kotsen2: geen respect voor mensen en hun geloof hebbenm deze mensen.

laten we maar niet speculeren wie de daders zouden kunnen zijn..

:student: zeer waarschijnlijk fransen
sinds ze meer pizza's zijn gaan vreten dan slakken zijn de hersenen aangetast


Fransen eten meer pizza dan Italianen

Fransen eten meer pizza dan Italianen
In Frankrijk wordt meer pizza gegeten dan in Italië.

De Fransen eten per persoon per jaar gemiddeld tien kilo van de Italiaanse lekkernij, twee keer zoveel als de Italianen zelf. Het populairst is de pizza Margherita met tomaat, mozzarella en basilicum. Dat meldde de krant Le Parisien vandaag.

ANP