PDA

Bekijk Volledige Versie : LPF en 'haar' PR-stuntjes...



rambo
09-11-04, 11:27
Ik kon niet reageren in de topic van Cc. Dit omdat ie gesloten is. Dus open ik een eigen topic.


Geplaatst door de Voorzitter
Als voorzitter van de Lijst Pim Fortuyn ben ik erg geschrokken van deze berichten.
Dit werkt de polarisatie van het gerezen probleem alleen maar in de hand.
Laten we klip en klaar zijn, iedere vorm van extremisme in Nederland en naar Nederland toe gericht, dient met harde hand bestreden te worden. Het maakt voor de Lijst Pim Fortuyn niets uit of dit nu uit rechts-extremistische kringen komt, uit links-extremistische kringen, of extermisten die in naam van de Islam hun "werk" doen. Dit soort excessen kan men in een maatschappij niet hebben en dienen derhalve zonder omwegen aangepakt te worden.
Wij dringen er bij politiek Den Haag sterk op aan, om per ommegaande gepaste maatregelen te nemen tegen dit soort "geweld".

Daarbij nodig ik een ieder uit, maar met name de mensen uit de Nederlandse Moslim gemeenschap, om samen met de Lijst Pim Fortuyn te bekijken hoe wij als Nederlandse maatschappij weer dichter bij elkander kunnen komen. Het kan niet zo zijn dat door geweld van een relatief klein groepje mensen de totale maatschappij ontwricht dreigt te worden, voor zover deze al niet ontwricht is.
Zijn jullie wèèr bezig met die pr-spotjes? Ach, ga toch weg man! LFP kan het altijd beter dan die gasten in Den Haag, hè? We hebben dat de laatste tijd wel heel duidelijk gezien. Oh, wat hebben jullie toch veel bereikt zeg, de afgelopen paar jaar? Eén pot nat die LPF! Wederom maakt LPF misbruik van zo'n moord (gepleegd door een moslim!) om kiezers te trekken. Helaas, Wilders is dit keer toch sterker!

Rambo :rambo: