PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitkering MoB. stopgezet...



TonH
09-11-04, 13:08
Uitkering van Mohammed B. stopgezet
Mohammed B. heeft de laatste anderhalf jaar een bijstandsuitkering gekregen van de gemeente Amsterdam. Dit zei wethouder Ahmed Aboutaleb maandagavond bij Barend en Van Dorp.
De wethouder noemde het 'te gek voor woorden' dat een moslimfundamentalist op kosten van de staat in alle ruste een moordaanslag kon voorbereiden. "Het is bizar dat iemand die de Nederlandse staat afwijst, wel zijn hand ophoudt vor een uitkering van diezelfde overheid", zei de loco-burgemeester.
Aboutaleb kondigde aan dat hij op dat gebied maatregelen wil nemen. De uitkering van B. is inmiddels stopgezet.

AT5 tekst

Wie had het op Maroc ook al weer over Subsidie-Mocro's?

BiL@L
09-11-04, 13:22
Nog een reden om ervoor te zorgen om op kosten van de politie, vervoert te worden naar het 2 sterren hotel.

~Panthera~
09-11-04, 13:23
So what: hij had een uitkering? Driekwart van de Nederlanders ook.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeer boeiend. :moe:

David
09-11-04, 13:24
Geplaatst door Marruecos
Tuurlijk, dat is de oplossing. Uitkeringen stopzetten. Waarom draaien ze het niet om? Verdubbel de uitkering en misschien had hij dan iets om voor te leven. :verrassin


Oh, was dat het motief? Z'n uitkering was te laag?

~Panthera~
09-11-04, 13:26
Geplaatst door Marruecos
Niet herhalen wat ik heb gezegd. :corcky: ;)
-----------

effe in braille......voor de blinden onder ons. :wink:

TonH
09-11-04, 13:29
Geplaatst door David
Oh, was dat het motief? Z'n uitkering was te laag?

:D

En van de VVD mag er niet gekeken worden daar de econimische positie van mensen die problemen veroorzaken...

barfly
09-11-04, 13:30
Allereerst begrijp ik niet dat een gozer van 26 een uitkering heeft, maar dat zal wel komen omdat die rascisten die jongen niet in dienst wilde nemen of niet wilde voldoen aan het feit dat ie bepaalde eisen stelde aan de omstandigheden waar hij o.a vrijwilligerswerk deed... Dit terzijde.

Aan de andere kant de maatschappij vervloeken en wel de centen vangen is ronduit hypocriet. Wees dan een vent en steel je centen van die smerige ongelovige honden maar ga niet als een bedelaar met je handje klaar staan :moe:

~Panthera~
09-11-04, 13:30
Geplaatst door Marruecos
Goedkope bezuinigingsmaatregel. Daarnaast is de uitkeringsinstantie in Amsterdam nog steeds een zooitje - heb ik gelezen in de krant :moe:. Dus nog een extra paar honderd regels kunnen er wel bij. Of komt er maar een regel bij:'islamitische jongeren onder de 30 geen uitkering!'?
-----------------

:maf2: :maf2: hoofdpijn.

David
09-11-04, 13:31
Geplaatst door Marruecos
Of komt er maar een regel bij:'islamitische jongeren onder de 30 geen uitkering!'?


"Als je iemand vermoord wordt je uitkering stopgezet".

Heeft niks met islamitisch te maken, en ook niet met onder de dertig.

taouanza
09-11-04, 13:32
Wat een vertoning was dat gister bij B&D.

Ik heb helemaal niks gehoord over de aanslagen op moskeeen.
En hoe de islamitische gemeenschap zich voelt.
Hij wou mensen achter AlQalem het land uit sturen omdat ze 'opruiend' bezig zijn.
Waarom is het in hun geval niet dapper?
Waarom geldt voor hun geen vrijheid van meningsuiting?

BiL@L
09-11-04, 13:35
Geplaatst door barfly
Aan de andere kant de maatschappij vervloeken en wel de centen vangen is ronduit hypocriet. Wees dan een vent en steel je centen van die smerige ongelovige honden maar ga niet als een bedelaar met je handje klaar staan :moe:

Op diefstal geldt binnen een Islamitische rechtstaat dat de hand wordt afgehakt. Aangezien deze persoon met de moord op van Gogh het recht in eigen handen nam, want in een Islamitische rechtstaat niet eens toegestaan is, moet hij zich als 'rechtsgeleerde' in zijn eigen wereld wel dubbel zo strak aan de wetten van God houden. Heb je hem?

Zie ook: http://islamitische.blogspot.com/2004/11/diefstal.html

TonH
09-11-04, 13:36
Geplaatst door taouanza
Wat een vertoning was dat gister bij B&D.

Ik heb helemaal niks gehoord over de aanslagen op moskeeen.
En hoe de islamitische gemeenschap zich voelt.
Hij wou mensen achter AlQalem het land uit sturen omdat ze 'opruiend' bezig zijn.
Waarom is het in hun geval niet dapper?
Waarom geldt voor hun geen vrijheid van meningsuiting?

Kom me niet aan Aboutaleb :ninja2:

Hij is met hogere politiek bezig. Heb je, sinds Aboutaleb de mediaprins werd, nog wat gezien van Oudkerk (die de eerste twee dagen in bijkans elk TV-programma optrad?)

Hij offert zich belangenloos op voor onze Job Cohen. En dit heeft niks te maken met diens wankele positie binnen de PvdA. En al helemaal niets met de mogelijke burgemeestersverkiezingen in 2006.

HULDE... :nerveus:

Zwarte Schaap
09-11-04, 13:38
Die achmedje is echt aan het overdrijven en aan het stigmatiseren.

Door zo een berichtte lezen zullen mijns inziens veel mensen uitkeringen aan misbruik, moslims en moordaanslagen koppelen.

BiL@L
09-11-04, 13:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Door zo een bericht te lezen zullen mijns inziens veel mensen uitkeringen aan misbruik, moslims en moordaanslagen koppelen.

Dat werd al gedaan, maar nu wordt het nog een keertje ff bevestigt, anders lijkt het teveel op een vooroordeel. :moe:

Zwarte Schaap
09-11-04, 13:41
Geplaatst door Marruecos
:haha:

Er komt dus beleid op grond waarvan bepaalde lieden de uitkering geweigerd zal worden. Naar mijn weten hebben gedetineerden sowieso geen recht op een uitkering. Daar vallen ook moordenaars onder. Dus daar gaat het kennelijk niet over.

Hij is al bezig om een klik-contract te sluiten met een aantal moskeeen. Die worden dan gehouden aan het verklikken van mensen die extremistisch gedrag zouden vertonen.

tuig
09-11-04, 15:32
Geplaatst door Marruecos
Goedkope bezuinigingsmaatregel. Daarnaast is de uitkeringsinstantie in Amsterdam nog steeds een zooitje - heb ik gelezen in de krant :moe:. Dus nog een extra paar honderd regels kunnen er wel bij. Of komt er maar een regel bij:'islamitische jongeren onder de 30 geen uitkering!'?



:zweep: breng ze nou niet op gekke ideeen,heb zelf nog een aanvraag lopen :zweep:

Zwarte Schaap
09-11-04, 16:59
Geplaatst door Marruecos
Ewa, snitchen kunnen we best goed. Wijlen koning Hassan II prees ons om dat. :knipoog:

Nah, betrek me niet in jouw kwaliteiten en die van je landgenoten! :ego:

Julien
09-11-04, 18:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die achmedje is echt aan het overdrijven en aan het stigmatiseren.

Door zo een berichtte lezen zullen mijns inziens veel mensen uitkeringen aan misbruik, moslims en moordaanslagen koppelen.

dat is dan niet de schuld van Aboutaleb.. hij heeft 100% gelijk.