PDA

Bekijk Volledige Versie : Het elfde uur: Impressed By Nabil



vgeld
09-11-04, 22:14
Ik ben niet gauw onder de indruk maar ik was vanavond impressed by Nabil Marmouche (nooit op een uitzending gezien).
Ik word happy van dat soort persoonlijkheden. 1 minpuntje ! hij mag het woord Islam weglaten en zich aansluiten bij de nationalisten. Ik ben op dit moment bezig met twee verschillende artikelen voor Maroc-kranten, ik zal ‘m “hypen ” bij de Maroc_kranten

Rabi'ah.
10-11-04, 09:28
Geplaatst door vgeld
Ik ben niet gauw onder de indruk maar ik was vanavond impressed by Nabil Marmouche (nooit op een uitzending gezien).
Ik word happy van dat soort persoonlijkheden. 1 minpuntje ! hij mag het woord Islam weglaten en zich aansluiten bij de nationalisten. Ik ben op dit moment bezig met twee verschillende artikelen voor Maroc-kranten, ik zal ‘m “hypen ” bij de Maroc_kranten

Damn. I always miss all the fun. :moe:

Kan iemand me zeggen wanneer er een herhaling komt?

mark61
10-11-04, 10:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Damn. I always miss all the fun. :moe:

Kan iemand me zeggen wanneer er een herhaling komt?

On lijn op de eo-site.

freya
10-11-04, 11:21
Die Nabil doet het steeds beter :)

:duim:

BiL@L
10-11-04, 12:23
Hij moet proberen het voorbeeld van het CIDI op te volgen, dat hoeft niet precies hetzelfde te zijn.

Maar dat hij zijn mannetje kan staan is wel duidelijk.

Nu maar hopen dat hij zich op didactisch maatschappelijk vlak gaat concentreren en niet op didactisch politiek vlak. Want dat laatste is in de eerste plaats een stap te ver en in de tweede plaats ook nog eens onverstandig.

Tot slot is het zeker noemenswaardig dat wie serieus genomen wil worden, iedere vorm van nationalisme of nationalistisch denken en hokken, MOET verbannen.

Ow, en dit is ook wel een handige wetenswaardigheid, namelijk dat als de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, ergens naartoe wees, dat hij dat deed met zijn hele hand en niet met 1 vinger.

:lole: