PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Met moslims extremisme tegengaan'



Goodnight
10-11-04, 12:37
Minister Verdonk wil met minderhedenorganisaties in contact blijven en samen met de moslimbevolking de vormen van gevaarlijke radicalisering tegengaan.
Op de integratie-conferentie in Groningen wordt met alle Europese landen onder meer gesproken over radicalisering.
Verdonk wees erop dat jongeren zich die afgewezen voelen door de samenleving zich terug kunnen trekken en ontvankelijk kunnen worden voor extremistische ideeën. "We moeten nadenken over de vorming van hun identiteit en hoe we hun weerbaarheid kunnen verhogen. Maar ook over het voorkomen van discriminatie en uitsluiting. "

taouanza
10-11-04, 12:41
Ik word niet goed van dat mens!


Wat heeft ze gedaan om dit te voorkomen?
Niks integendeel ze heeft haar aandeel erin.
Heel stoer om nou verzoendend te gaan praten.
Zelfs Wilders doet het nu.
Walgelijk ik heb er geen andere woorden voor!

Rode Smurf
10-11-04, 12:44
Geplaatst door taouanza
Wat heeft ze gedaan om dit te voorkomen?
Niks integendeel ze heeft haar aandeel erin.
Heel stoer om nou verzoendend te gaan praten.
Zelfs Wilders doet het nu.
Walgelijk ik heb er geen andere woorden voor!

Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.

Jimmy Bora
10-11-04, 13:04
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.

inderdaad...

johan402
10-11-04, 14:17
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.

!

taouanza
10-11-04, 14:21
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.

Weg kijken van wat?

boufrahia78
10-11-04, 14:23
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.

Verdonk heeft er zeker aandeel in. Ik vind het bijzonder knap dat één minister het voor elkaar krijgt om de meerderheid van de tweede en derde generatie allochtonen het gevoel te geven dat ze geen Nederlander zijn en er niet bijhoren. Door constant te hameren op inburgering en integratie heeft ze het voor elkaar gekregen dat mensen zich inderdaad zijn gaan vervreemden van de Nederlandse maatschappij.

Rode Smurf
10-11-04, 14:25
Geplaatst door boufrahia78
Verdonk heeft er zeker aandeel in. Ik vind het bijzonder knap dat één minister het voor elkaar krijgt om de meerderheid van de tweede en derde generatie allochtonen het gevoel te geven dat ze geen Nederlander zijn en er niet bijhoren. Door constant te hameren op inburgering en integratie heeft ze het voor elkaar gekregen dat mensen zich inderdaad zijn gaan vervreemden van de Nederlandse maatschappij.

Goh, dat 1 politica zo'n effect kan hebben. Ik trek me nooit zoveel aan van de politici.

GroteWolf
10-11-04, 14:28
Weg kijken van wat?


Het antwoord staat in het NRC, online, in het artikel over waarom de moord op van Gogh niet op de Europese agenda kwam te staan.

Overigens zou ik nationale politiek niet willen verwarren met internationale terreur. Dat mevrouw Verdonk iets zinnigs zegt is geen reden het af te slaan omdat zij het zegt en jij het andere punten niet met haar eens bent.
Als wij niet samen tegen deze terreur kunnen zijn, en de aanstichters er van, dan zijn we allemaal verloren. Althans, leven in Nederland zal dan echt geen pretje meer zijn. Ik heb de indruk dat velen op dit forum dat onderschatten. Die denken steeds maar dat het iets met onze regering te maken heeft en dat die spelletjes speelt.

Maar het zijn anderen en ik sta er van te kijken hoe goed die er in slagen. Nu ze weten hoe makkelijk het is hier de mensen tegen elkaar op te zetten ben ik heel bang dat ze alles op alles zullen zetten er misbruik van te maken. Ik zou Nederland nu echt graag uit willen, kan ik je zeggen.

Rode Smurf
10-11-04, 14:32
Geplaatst door taouanza
Weg kijken van wat?

Laat ik maar iemand citeren wiens woorden ik toestraks al heb geplaatst, en waar ik het volmondig mee eens ben.

"Multiculturalism has been a catastrophe. It leads to the balkanisation of society and ultimately to civil war," says Prof Kepel. "It 'clans' people within an identity from which they can't escape. You have to define yourself as gay, Black, Muslim or whatever".

GroteWolf
10-11-04, 14:51
"Multiculturalism has been a catastrophe. It leads to the balkanisation of society and ultimately to civil war," says Prof Kepel. "It 'clans' people within an identity from which they can't escape. You have to define yourself as gay, Black, Muslim or whatever".


Kan ik naar de US? Naar Zwitserland? Ik wil dat niet meemaken.

~Panthera~
10-11-04, 14:53
Geplaatst door GroteWolf
Kan ik naar de US? Naar Zwitserland? Ik wil dat niet meemaken.
-----------

Welcome to the real world. :D

Rode Smurf
10-11-04, 14:54
Geplaatst door GroteWolf
Kan ik naar de US? Naar Zwitserland? Ik wil dat niet meemaken.

Ik blijf hier om te vechten voor mijn land. :terrorist

Weet iemand nog een adresje voor kalashnikov's?

~Panthera~
10-11-04, 14:58
Geplaatst door Rode Smurf
Ik blijf hier om te vechten voor mijn land. :terrorist

Weet iemand nog een adresje voor kalashnikov's?
------------

Aggut, vanachter je pc'tje zeker ? :moe:

_h4T3D_sE7eN
10-11-04, 14:58
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.


Dit begint ondertussen een beetje een dooddoener te worden. Mijn vader kan zich niet herinneren 30 jaar geleden in NL geitenneuker te zijn genoemd.

Rode Smurf
10-11-04, 15:04
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dit begint ondertussen een beetje een dooddoener te worden. Mijn vader kan zich niet herinneren 30 jaar geleden in NL geitenneuker te zijn genoemd.

Wat laat zien dat Nederlanders niet van nature een hekel hebben aan buitenlanders.

Zelf heb ik niets dan respect voor de eerste generatie mocros.

Het is hun hels broedsel dat de zaak loopt te verzieken.

freya
10-11-04, 15:23
Geplaatst door Rode Smurf

hels broedsel

fijne uitdrukking, geeft veel mensen hier een prettig gevoel :moe:

Jimmy Bora
10-11-04, 15:27
Geplaatst door Rode Smurf
Wat laat zien dat Nederlanders niet van nature een hekel hebben aan buitenlanders.

Zelf heb ik niets dan respect voor de eerste generatie mocros.

Het is hun hels broedsel dat de zaak loopt te verzieken.


It oglu it / orosbu piç bedoel je :p (hondenzonen / hoerenjongen)

Ja, dat is de kankergezwel in Nederland en België, ook onze extremisten, die pakken wij zelf aan en pak jullie jullie extremisten aan :knipoog:

Ik ken er tamelijk veel vredelievende allochtone burgers :duim:

Sevmekum igi vandatas :duim: (ik hou van deze goede burgers)


Hopelijk is mijn Turks correct gespeld, want ik ken niet zoveel Turks, maar wil het graag leren :)

Rode Smurf
10-11-04, 15:35
Geplaatst door freya
fijne uitdrukking, geeft veel mensen hier een prettig gevoel :moe:

Ach komaan, sinds wanneer til jij zo zwaar aan mijn uitspraken? :p

SassonYaish
10-11-04, 15:38
Freya, effe een vraagje:

Ben je een fan van Ben Gurion?

mark61
10-11-04, 15:44
Geplaatst door SassonYaish
Freya, effe een vraagje:

Ben je een fan van Ben Gurion?

:giechel:







:argwaan:

mark61
10-11-04, 15:46
Geplaatst door Jimmy Bora
Sevmekum igi vandatas :duim: (ik hou van deze goede burgers)


Hopelijk is mijn Turks correct gespeld, want ik ken niet zoveel Turks, maar wil het graag leren :)

Je schrijft Turks zo ongeveer als de eerste generatie Turken Nederlands spraken. :) Maar tis een begin...

Jimmy Bora
10-11-04, 15:47
Geplaatst door mark61
Je schrijft Turks zo ongeveer als de eerste generatie Turken Nederlands spraken. :) Maar tis een begin...

En wat is dan het correcte schrijfwijze dan?

Zo leer ik nog wat bij :knipoog:

_h4T3D_sE7eN
10-11-04, 16:05
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.




Geplaatst door Rode Smurf
Zelf heb ik niets dan respect voor de eerste generatie mocros.

Het is hun hels broedsel dat de zaak loopt te verzieken.


Je spreekt jezelf tegen, Smurf. Make a decision.

Rode Smurf
10-11-04, 16:11
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Je spreekt jezelf tegen, Smurf. Make a decision.

Oh, ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek.

mark61
10-11-04, 16:11
Geplaatst door Jimmy Bora
En wat is dan het correcte schrijfwijze dan?

Zo leer ik nog wat bij :knipoog:

Krijg last als ik hier online cursus ga geven.

'Bu iyi vatandaslarimizi seviyorum'. Jij pleurde de persoonsuitgang achter het hele werkwoord. lar is meervoud, imiz is onze (hoort erbij voor een Turk) en i is lijden voorwerp. iyor is tt.

Jimmy Bora
10-11-04, 16:16
Geplaatst door mark61
Krijg last als ik hier online cursus ga geven.

'Bu iyi vatandaslarimizi seviyorum'. Jij pleurde de persoonsuitgang achter het hele werkwoord. lar is meervoud, imiz is onze (hoort erbij voor een Turk) en i is lijden voorwerp. iyor is tt.


Bedankt :duim:

haha, dan spreek ik inderdaad Turks zoals hun voorouders hun Nederlands spraken :p

mark61
10-11-04, 16:19
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Je spreekt jezelf tegen, Smurf. Make a decision.

Jij bent zo'n 'hels broedsel, dus je hebt geen recht van spreken. :hihi:

Te quiero
10-11-04, 18:16
Geplaatst door taouanza
Ik word niet goed van dat mens!


Wat heeft ze gedaan om dit te voorkomen?
Niks integendeel ze heeft haar aandeel erin.
Heel stoer om nou verzoendend te gaan praten.
Zelfs Wilders doet het nu.
Walgelijk ik heb er geen andere woorden voor!

Ik weet niet waar je het over hebt. We zijn tegen terrorisme aan het vechten en dat kunnen we alleen gezamelijk doen.
Niet alleen de autochtonen en andere niet-moslim allochtonen hebben last van fundamentalisten, maar ook de moslims zelf.
Moslimjongeren worden door leden van deze terroristische organisatie geronseld, gebrainwashed en voor een djihad karretje gespannen. Hoe denk je dan dat de toekomst van deze moslimjongeren eruit zal zien? Net als van Mohammed B.? Correct.

Ourzazate
10-11-04, 18:22
Geplaatst door Rode Smurf
Sorry hoor, maar de huidige situatie is niet verdonk's schuld. De oorzaak ligt in de 30 jaar daarvoor. De 30 jaar van het multiculturele wegkijken.

Ja, en voor dat 30 jaar multi-culti-wegkijken krijgen de allochtonen vandaag de dag de schuld. Immers, de regels die dat Nazi-vrouwtje hanteert dan wel wil invoeren zijn stuk voor stuk in het nadeel van de allochtonen...:).

Terwijl de politiek de schuldige is...:).