PDA

Bekijk Volledige Versie : En nog iets anders!



taouanza
10-11-04, 13:33
Wanneer gaat er nou eindelijk wat gebeuren tussen Lorelai en Luke?!!
Die twee lopen al jaren om elkaar heen te draaien en mijn geduld raakt op! Aanstellers!:mad:

S@deeQ
10-11-04, 13:36
:maf2:

waar heb jij het nou weer over. hou vol , nog maar 2 uur te gaan :hihi: :hihi:

ZwYgStErr
10-11-04, 13:36
Ja hè?

Tlijkt wel een soap!

:mad:

Mill
10-11-04, 13:38
Geplaatst door taouanza
Wanneer gaat er nou eindelijk wat gebeuren tussen Lorelai en Luke?!!
Die twee lopen al jaren om elkaar heen te draaien en mijn geduld raakt op! Aanstellers!:mad:

Wanneer wordt die seksuele hoogspanning tussen Paris en Rory nou eens geconsumeerd, dat vraag ik me af. :corcky:

observer
10-11-04, 13:40
Geplaatst door taouanza
Wanneer gaat er nou eindelijk wat gebeuren tussen Lorelai en Luke?!!
Die twee lopen al jaren om elkaar heen te draaien en mijn geduld raakt op! Aanstellers!:mad: ze is gewoon een goede zedige vrouw die eerst getrouwd wil zijn (buiten dat gevalletje met als gevolg dochter natuurlijk)

taouanza
10-11-04, 13:40
Geplaatst door Mill
Wanneer wordt die seksuele hoogspanning tussen Paris en Rory nou eens geconsumeerd, dat vraag ik me af. :corcky:

Ik vind iedereen die het met Rory of Georgina Verbaan het doet een pedofiel!

taouanza
10-11-04, 13:41
Geplaatst door observer
ze is gewoon een goede zedige vrouw die eerst getrouwd wil zijn (buiten dat gevalletje met als gevolg dochter natuurlijk)

Nee hoor gister lag ze in bed met een baardman. Die schijnheil!:gek:

mark61
10-11-04, 13:42
Geplaatst door taouanza
Wanneer gaat er nou eindelijk wat gebeuren tussen Lorelai en Luke?!!
Die twee lopen al jaren om elkaar heen te draaien en mijn geduld raakt op! Aanstellers!:mad:

Ja hallo, daar draait de hele serie om/op. Op het moment dat er wat gebeurt is de serie afgelopen.

taouanza
10-11-04, 13:45
Geplaatst door mark61
Ja hallo, daar draait de hele serie om/op. Op het moment dat er wat gebeurt is de serie afgelopen.

Ze teasen er wel erg mee. In het vorige seizoen zag je al iets in de reclame maar er gebeurde niks.
En dat slaat nergens op in Sex and the City zijn er al 2 getrouwd en is het nog steeds leuk.

Mill
10-11-04, 13:45
Geplaatst door mark61
Ja hallo, daar draait de hele serie om/op. Op het moment dat er wat gebeurt is de serie afgelopen.

Echt niet. Toen Buffy en Angel de horlepiep hadden gedanst werd het pas echt leuk.

taouanza
10-11-04, 13:46
Geplaatst door Mill
Echt niet. Toen Buffy en Angel de horlepiep hadden gedanst werd het pas echt leuk.

Of Phoebe en Cole maar je wijkt af.:student:
En dat Carly en Jack weer uit elkaar zijn is juist voor mij een reden om niet meer te kijken maar je wijkt af.

sienia
10-11-04, 13:48
Gisteren was het lailat el qadr, zo vroom als ik was wilde ik niet geen ranzig tv avondje houden.

Heb het volgehouden tot de herhaling van satc. :hihi:

Wel extra gebeden verricht. :engel:

taouanza
10-11-04, 13:50
Geplaatst door sienia
Gisteren was het lailat el qadr, zo vroom als ik was wilde ik niet geen ranzig tv avondje houden.

Heb het volgehouden tot de herhaling van satc. :hihi:

Wel extra gebeden verricht. :engel:

Ja wrijft het er maar in. :brozac:

sienia
10-11-04, 13:55
Geplaatst door taouanza
Ja wrijft het er maar in. :brozac:

Ik ben nu uh de vloek, dus salaat el 3ied zit er voor mij niet meer in. :p

mark61
10-11-04, 13:57
Geplaatst door Mill
Echt niet. Toen Buffy en Angel de horlepiep hadden gedanst werd het pas echt leuk.

Maar die hebben boeiende extracurricul activiteiten.

mark61
10-11-04, 13:59
Geplaatst door taouanza
Ze teasen er wel erg mee. In het vorige seizoen zag je al iets in de reclame maar er gebeurde niks.
En dat slaat nergens op in Sex and the City zijn er al 2 getrouwd en is het nog steeds leuk.

Die gaan vast snel weer scheiden, want anders is de lol er af. Wat is er nou aan 20 afleveringen gelukkig huwelijksleven?