PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat wordt het? Staan we erbij en kijken we ernaar?



Rosita0323_
10-11-04, 17:29
Is er leven op Pluto,
kun je dansen op de Maan,
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan..

Ik heb getwijfeld over Belgie
Omdat iedereen daar lacht
Ik heb getwijeld over Belgie
Want dat taaltje is zo zacht

Waar kan ik heen???

Twee weken geleden reden de voertuigen uit de Tweede Wereldoorlog nog over de markt hier, om te vieren dat mijn woonplaats 60 jaar geleden is bevrijd...

Wat een wrang gevoel, Wat in 1 week kan veranderen..

Volgende stap...Een Cordon Sanitaire voor Nederland? Zodat ons land, waar wij allen in wonen NIET de vuurhaard kan worden tot een conflict wat nog veel verder gaat.

Ow, wat is mij perceptie binnen een week verandert, die maatschappij waar ik deel vanuit maak...Ow, waar zijn wij mee bezig?
Ik voel een gevoel wat ik niet ken, waarvan ik denk dat velen op deze wereld die wel kennen, ik kan het gevoel niet omschrijven omdat ik Niet wil toegeven aan angst die de motor is van dit gevoel..

Het stadium van "zorgen maken" verandert nu voor mij in "Wat kan ik als eenlingetje vanachter mijn pc hier doen om dit destructieve tij te keren?"

We kunnen toch zo niet verder?Laten we hier eens over van mening wisselen, zonder te verzanden in verschillen? Zet deze discussie eens voort over alle overeenkomsten die er zijn..en die overeenkomst is in mijn ogen (een voorzet) Wij leven in 1 land en willen eigenlijk hetzelfde..

Diep dit onderwerp eens uit..Zijn er meer Overeenkomsten?

aldus:
"Een ongeruste vrouw die op heel veel pakjes boter staat" (Zeeuws Meisje)

Even weer wat geknipt en geplakt, ik ben wel erg actief :wink: (is mijn reactie nl op Europa kijkt naar het geweld in Nederland)

Marsipulami
10-11-04, 17:35
Geplaatst door Rosita0323_
Is er leven op Pluto,
kun je dansen op de Maan,
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan..

Ik heb getwijfeld over Belgie
Omdat iedereen daar lacht
Ik heb getwijeld over Belgie
Want dat taaltje is zo zacht

Waar kan ik heen???


België is vol ;) Probeer Noordwaarts :p

Rode Smurf
10-11-04, 17:36
Geplaatst door Marsipulami
België is vol ;) Probeer Noordwaarts :p

Man, alsof ik daar naartoe wil. Daar ontploft de boel ook nog wel een keer.

Marsipulami
10-11-04, 17:40
Geplaatst door Rode Smurf
Man, alsof ik daar naartoe wil. Daar ontploft de boel ook nog wel een keer.

Nah, Belgen zijn zo niet. Gisteren hebben ze de grootste partij van het land buiten de wet gesteld, maar onze terroristen waren te veel te lui en te vadsig om daar tegen in opstand te komen. :boer:

BiL@L
10-11-04, 17:42
Geplaatst door Marsipulami
Nah, Belgen zijn zo niet. Gisteren hebben ze de grootste partij van het land buiten de wet gesteld, maar onze terroristen waren te veel te lui en te vadsig om daar tegen in opstand te komen. :boer:

Ik hoorde vandaag op het nieuws van een getuige dat die terroristen uit Den Haag slanke mannen zijn... :zegniets:

Rosita0323_
10-11-04, 17:51
Geplaatst door Marsipulami
België is vol ;) Probeer Noordwaarts :p

:haha::haha::haha::haha::haha::haha: !

Ik ben een koukleum :wink: en gek op Trappist met een scheut grenadine bij "Het Paters Vaatje"

Afijn, nu weer even serieus naar mijn vraag.....daarvoor heb ik nl deze discussie gestart