PDA

Bekijk Volledige Versie : ik ben woedend



leftwing04
10-11-04, 18:20
http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1woedend.jpg

Na de moord op Theo van Gogh grijpt men de wandaad van één aan om alle moslims te veroordelen. Moslims worden bedreigd en uitgescholden.

Een dieptepunt is bereikt met de aanslagen op gebedshuizen en een islamitische school. De haat moet worden gestopt, de dialoog opgestart.

Linksprotest.nl is gisterenavond gestart met de kaartenactie “Ik ben woedend”. Een actiekaart is via http://www.linksprotest.nl te versturen naar de Voorzitter van de Tweede Kamer.

Ook is de afbeelding te downloaden vanaf deze site om per post naar de Tweede Kamer te worden gestuurd. Klik hier om de afbeelding te downloaden. (http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1woedend.jpg)

Ourzazate
10-11-04, 18:27
Geplaatst door leftwing04
Na de moord op Theo van Gogh grijpt men de wandaad van één aan om alle moslims te veroordelen. Moslims worden bedreigd en uitgescholden. Een dieptepunt is bereikt met de aanslagen op gebedshuizen en een islamitische school. De haat moet worden gestopt, de dialoog opgestart. Linksprotest.nl is gisterenavond gestart met de kaartenactie “Ik ben woedend”. Een actiekaart is via http://www.linksprotest.nl te versturen naar de Voorzitter van de Tweede Kamer. Ook is de afbeelding te downloaden vanaf deze site om per post naar de Tweede Kamer te worden gestuurd.

En dat is deels te wijten aan de 'fantasistische' uitspraken van politici zoals Wilders, Hirsi Ali, van Aartsen en Zalm. Al die nitwits dragen bij aan een verslechterd klimaat, zij zijn geenszins van plan het saamhorigheidsgevoel in de samenleving aan te wakkeren. Het enige waar zij op uit zijn is het winnen van stemmen no matter what. Misbruik maken van de situatie. Om van te kotsen!

delirious
10-11-04, 19:21
Geplaatst door Ourzazate
En dat is deels te wijten aan de 'fantasistische' uitspraken van politici zoals Wilders, Hirsi Ali, van Aartsen en Zalm. Al die nimwits dragen bij aan een verslechterd klimaat, zij zijn geenszins van plan het saamhorigheidsgevoel in de samenleving aan te wakkeren. Het enige waar zij op uit zijn is het winnen van stemmen no matter what. Misbruik maken van de situatie. Om van te kotsen!

Huichelaar Zalm heeft er inderdaad totaal geen belang bij.
De zeteltjes van Wilders hijgen hard in zijn nek.

Wat is het toch een wezel :stomp:

naam
10-11-04, 20:09
Geplaatst door leftwing04
Na de moord op Theo van Gogh grijpt men de wandaad van één aan om alle moslims te veroordelen. Moslims worden bedreigd en uitgescholden. Een dieptepunt is bereikt met de aanslagen op gebedshuizen en een islamitische school. De haat moet worden gestopt, de dialoog opgestart. Linksprotest.nl is gisterenavond gestart met de kaartenactie “Ik ben woedend”. Een actiekaart is via http://www.linksprotest.nl te versturen naar de Voorzitter van de Tweede Kamer. Ook is de afbeelding te downloaden vanaf deze site om per post naar de Tweede Kamer te worden gestuurd.

Volgens mij zijn er meer dan één. Slaap zacht hoor.

xslaniet
10-11-04, 20:17
het is ook te danken aan die genuanceerde uitspraken van Imam's,onder het mom van vrijheid van meningsuiting wordt de autochtone bevolking voor hond uitgemaakt ,de vrouwen schijnen hoeren te zijn...
En hoeren worden gestenigd,nou om dat te voorkomen zijn er een paar scholen in de fik gestoken,als waarschuwing denk ik...maar of het afgelopen is,ik betwijfel het ik denk dat het pas gaat beginnen.

observer
10-11-04, 20:44
Maar is er ook ruimte voor een nieuwe (populistisch) linkse partij die durven na eerst het populisme te verkankeren

als je al te achtelijk ben voor de sp kun je beter kleuterspeelzaal gaan zitten

Wide-O
10-11-04, 20:47
nou om dat te voorkomen zijn er een paar scholen in de fik gestoken,als waarschuwing denk ik


Ja, mooi. Iedereen voelt zich meteen een stuk veiliger nu die klere kinderen niet meer gewoon naar school kunnen. Oh joy.

Het gaat pas beginnen ?

Mijn eerste strafpunt dan maar: klein piemeltje of gewoon op de achterste rij gestaan toen de brains werden uitgedeeld ?

Ik vind scholen (of welk ander gebouw dan ook) in brand steken beschamend. Misschien moet ik ook's een ingezonden stukkie schrijven, als "autochtoon" dan :boos:

freya
10-11-04, 21:03
Geplaatst door leftwing04
Na de moord op Theo van Gogh grijpt men de wandaad van één aan om alle moslims te veroordelen. Moslims worden bedreigd en uitgescholden. Een dieptepunt is bereikt met de aanslagen op gebedshuizen en een islamitische school. De haat moet worden gestopt, de dialoog opgestart. Linksprotest.nl is gisterenavond gestart met de kaartenactie “Ik ben woedend”. Een actiekaart is via http://www.linksprotest.nl te versturen naar de Voorzitter van de Tweede Kamer. Ook is de afbeelding te downloaden vanaf deze site om per post naar de Tweede Kamer te worden gestuurd.

Ik ben niet woedend, ik ben moedeloos.

ieniemienie
10-11-04, 21:14
Geplaatst door freya
Ik ben niet woedend, ik ben moedeloos.

Ik weiger moedeloos te worden :handbang:

Ourzazate
10-11-04, 22:20
Geplaatst door xslaniet
het is ook te danken aan die genuanceerde uitspraken van Imam's,onder het mom van vrijheid van meningsuiting wordt de autochtone bevolking voor hond uitgemaakt ,de vrouwen schijnen hoeren te zijn...

Blijkbaar mochten Theo en AHA al jarenlang haat zaaien, polariseren, demoniseren en beledigen onder het mom van vrijheid van meningsuiting...:). Nu doen ook Wilders en Verdonk mee.

Een imam wordt hard aangepakt, ADO-aanhangers worden hard aangepakt die Sylvie Meis een hoer noemen en de scheids een hondelul en Theo mocht zijn gang gaan...:moe:.

ps: Welke imam noemt vrouwen hoeren? Nu lul je uit je nek...:).


Geplaatst door xslaniet

En hoeren worden gestenigd,nou om dat te voorkomen zijn er een paar scholen in de fik gestoken,als waarschuwing denk ik...maar of het afgelopen is,ik betwijfel het ik denk dat het pas gaat beginnen.

Welke hoeren zijn er in NL gestenigd? Heb ik iets gemist...???

Je hebt gelijk dat het pas nu gaat beginnen. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met autochtone extremisten die door moslims op heterdaad worden betrapt op het plegen van aanslagen op islamitische doelen. Ik vrees voor hun leven...:).

sjo
10-11-04, 22:39
Geplaatst door Ourzazate
Blijkbaar mochten Theo en AHA al jarenlang haat zaaien, polariseren, demoniseren en beledigen onder het mom van vrijheid van meningsuiting...:). Nu doen ook Wilders en Verdonk mee.

Een imam wordt hard aangepakt, ADO-aanhangers worden hard aangepakt die Sylvie Meis een hoer noemen en de scheids een hondelul en Theo mocht zijn gang gaan...:moe:.

ps: Welke imam noemt vrouwen hoeren? Nu lul je uit je nek...:).



Welke hoeren zijn er in NL gestenigd? Heb ik iets gemist...???

Je hebt gelijk dat het pas nu gaat beginnen. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met autochtone extremisten die door moslims op heterdaad worden betrapt op het plegen van aanslagen op islamitische doelen. Ik vrees voor hun leven...:).

Is er ook nog iemand woedend om die rituele moord ?

gr.
sjo

Orakel
10-11-04, 23:04
Toen de vrouwen werden gediscrimineerd
heb ik gezwegen
want ik ben geen vrouw

Toen de homo's in elkaar werden geslagen
heb ik niet geprotesteerd
want ik ben geen homo

Toen ze de illegalen wegstuurden
heb ik gezwegen
want ik ben geen illegaal

Toen ze de Moslims belaagden heb ik gezwegen
wamt ik ben geen Moslim

Toen ik aan de beurt was
was er niemand die nog protesteerde

Vrij naar Martin Niemöller

NLvrouw
10-11-04, 23:12
*time-out* plse!!!
Ik vind het vreselijk al die brandstichtingen. Maar we moeten ff rustig blijven nu plse plse.

mark61
11-11-04, 00:18
Geplaatst door Wide-O
JaMijn eerste strafpunt dan maar: klein piemeltje of gewoon op de achterste rij gestaan toen de brains werden uitgedeeld ?

Mietje :hihi: Daarvoor moet je toch wat heftiger uitpakken.


Ik vind scholen (of welk ander gebouw dan ook) in brand steken beschamend. Misschien moet ik ook's een ingezonden stukkie schrijven, als "autochtoon" dan :boos:

Yep. :duim:

Te quiero
11-11-04, 00:19
Gelukkig dat je een forum ook kan gebruiken om je woede kwijt te raken. Het is nu werkelijk een puinhoop.

We moeten niet bij de pakken gaan zitten en blah, blah, blah blijven doen. Snel je tranen drogen en "back to business"!!!!
We moeten de terroristen pakken voordat het leven van nog meer moslims jongens als van Mohammed B. kapot gemaakt wordt.

Afleidingsmanoeuvre van links opportunisten kunnen we nu effe niet gebruiken.

mark61
11-11-04, 00:20
Geplaatst door freya
Ik ben niet woedend, ik ben moedeloos.

Never give up. Als is 'woedend' ook niet een direct de-polariserende term. Waarom dat persé links moet zijn ontgaat me.

Te quiero
11-11-04, 00:26
Geplaatst door mark61
Waarom dat persé links moet zijn ontgaat me.
Lees het eerste bericht volledig.

mark61
11-11-04, 01:00
Geplaatst door Te quiero
Lees het eerste bericht volledig.

Heb ik gedaan. En nou?

ieniemienie
11-11-04, 07:35
Geplaatst door Te quiero
We moeten de terroristen pakken voordat ze nog meer levens als van Mohammed B. kapot maken.


Ehm, Mohammed B was toch juist diegene die het leven van een ander kapot heeft gemaakt? :fplet:

Wortel
11-11-04, 08:04
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim!!!

EEN VAN DE NEDERLANDERS

Je zou nog een stapje verder moeten gaan: Niet alle moslims zijn terroristen maar veel terroristen noemen zichzelf moslim. Dat is nog heel wat anders dan dat ze ook daadwerkelijk moslim zouden zijn.
Het gros van dat stel kent de geest van zijn eigen Qur'an niet eens.
Als je nou eens met een moslim zou gaan praten in plaats van alleen stoom af te blazen, en daarmee nog meer olie op het vuur te gooien, zou je dat kunnen weten.
Extremisten van elders moeten zonder pardon de grens over en autochtone extremisten, zoals Mohammed B, moeten zonder pardon worden geisoleerd en gedeprogrammeerd. Daarin hebben we elkaar als totale bevolking -moslim en niet-moslim- gewoon nodig.

een Nederlander.

observer
11-11-04, 08:11
maar wortel net zogoed als je de hier veelgehoorde kreet dat "van gogh het aan zichzelf te danken" kunt onderbouwen

wat er nu gebeurd kan de marokaanse gemeenschap zich ook mede aanrekenen

jarenlang was het "niet waar" dat er problemen waren.
]
en als dat niet kon was het"de schuld van nderland" of "discriminatie" of nog beter" niet stigmatiseren" en vooral de gevleugelde "als hij dit deed is hij geen moslim"

nooit is er een serieuze discussie aangegaan, nooit is er moeite gedaan om problemen aan te pakken, sterker nog als de overheid iets probeerde was het weer disciminatie etc

dit alles heeft de situatie die nu ontstaan is net zo goed veroorzaakt als de moord op van gogh

snoepsmoel
11-11-04, 08:52
Geplaatst door Ourzazate
En dat is deels te wijten aan de 'fantasistische' uitspraken van politici zoals Wilders, Hirsi Ali, van Aartsen en Zalm. Al die nitwits dragen bij aan een verslechterd klimaat, zij zijn geenszins van plan het saamhorigheidsgevoel in de samenleving aan te wakkeren. Het enige waar zij op uit zijn is het winnen van stemmen no matter what. Misbruik maken van de situatie. Om van te kotsen!

Ik ben het met je eens.
Ook ik vind dat de politiek heeft gezorgd voor wrijving tussen Nederlanders en Marokkanen.
En de nieuwsberichten dikken het ook nog even aan!!!
Ik kan gelukkig nog langs een Marokkaan heen lopen en diegene recht in zijn/haar ogen kijken want niet iedereen heeft haat tegen Marokkanen.
Ben je een Marokkaan die Theo van Gogh vermoord dan moet je gestraft worden.
Ben je een Nederlandse skinhead die scholen in de fik steekt, DAN MOET JE OOK GESTRAFT WORDEN!!!
Klaar!!!


Snoepsmoel :knipoog:

Wortel
11-11-04, 09:12
en als dat niet kon was het"de schuld van nderland" of "discriminatie" of nog beter" niet stigmatiseren" en vooral de gevleugelde "als hij dit deed is hij geen moslim"

nooit is er een serieuze discussie aangegaan, nooit is er moeite gedaan om problemen aan te pakken, sterker nog als de overheid iets probeerde was het weer disciminatie etc

Natuurlijk is er iets gaande wat zeer nauwkeurig onder de loep genomen moet worden. Daarin hebben we allemaal, dus ook de marokkaanse gemeenschap, het nodige huiswerk. Zoals het was kan het niet blijven: dat geldt zowel voor de lichtgeraaktheid en de al te gemakkelijke slachtofferrol en het piepen over discriminatie van sommigen, als voor de gedachte van anderen dat "vrijheid van meningsuiting" een vrijbrief is voor een trommelvuur van beledigingen aan mensen die zich steeds meer in een hoek gedreven voelen.

Saillant detail en met alle respect voor het diepe verdriet voor zijn dierbaren: Theo van Gogh himself kon erg slecht tegen persoonlijke kritiek. Het is voer voor psychologen hoe in dat licht zijn alcohol- en cocainegebruik functioneerde. Nu wordt hij ineens tot een soort vader des vaderlands gebombardeerd als het gaat over "vrije meningsuiting" -Nederland blijft daarin nou eenmaal een dorp- maar de nuchtere werkelijkheid ligt natuurlijk wel iets prozaischer.

De Tokkies schijnen inmiddels een soort nationale troetelaso's te zijn geworden. "Wij Nederlanders" hebben ook zo het nodige huiswerk als het gaat over fatsoen en prettige omgangsvormen.

GroteWolf
11-11-04, 09:16
Ach, dit is dan weer een poging van links om de zaak politiek uit te buiten....schaam je. Theo is nog maar net gecremeerd.

Dat het kabinet de zaak niet of ternauwernood aankon, daar ben ik van geschrokken. Maar om nou weer deze hetze op te starten terwijl iedereen weet dat die twee serieuze aanslagen plus die paar geblakerde muren het werk zijn van een handjevol white power pubers. Waar ik ook heel kwaad om ben en waar veel harder tegen opgetreden had moeten worden maar ik vind dat incompetentie niet verward moet worden met haat zaaien.

Eke
11-11-04, 09:17
Toen de vrouwen werden gediscrimineerd
heb ik gezwegen
want ik ben geen vrouw

Toen de homo's in elkaar werden geslagen
heb ik niet geprotesteerd
want ik ben geen homo

Toen ze de illegalen wegstuurden
heb ik gezwegen
want ik ben geen illegaal

Toen ze de Moslims belaagden heb ik gezwegen
wamt ik ben geen Moslim

Toen ik aan de beurt was
was er niemand die nog protesteerde

Vrij naar Martin Niemöller


Orakel , dit gedicht dat je geplaatst heb,raakt me.Al is het onderwerp diep triest..

Over woede gesproken : je kunt laaiend zijn en toch kiezen voor een vreedzame manier om het probleem op te lossen. Op een manier die in jouw vermogen ligt, die bij jou past.

Gistermorgen hoorde ik een oude aangeslagen autochtone man, die o.m.ondersteboven was van het geknal en de politie in zijn buurt. In mijn eigen supermarkt zag ik een oud Marokkaans stel heel stilletjes langs de schappen lopen met de ogen naar beneden...
Wilde ze eigenlijk wel sterkte en liefs wensen. Durfde dat niet zo goed...want ik kon geen oogkontakt krijgen en ben soms verlegen.

Ik was gisteren na al het nieuws heel ontdaan en lag lang wakker, al probeerde mijn man me gerust te stellen.
Ik ben allang geen kerkganger meer, maar ik voel vaak de liefde van en voor God in mijn hart. Ben gaan bidden voor een vreedzame nacht in ons land..

Natuurlijk is het niet zo dat als je een verlanglijstje bij God indient dat je dan de volgende dag alles in je schoen krijgt, zoals bij Sinterklaas.
Maar gelukkig dat er vannacht verbetering is opgetreden : alleen een school in Eindhoven (dit keer een katholieke) heeft brandstichting gehad.Wederom, afschuwelijk.!!!Waar is je respect en je zelfbeheersing, je verantwoordelijkheidsgevoel ?(ik denk dat die daders dit toch niet lezen, maar heel misschien....)
Gelukkig is er verder goed opgepast !!!!

.................................................. .........................citaat van Anti :Jullie moslims zijn hier in Nederland gekomen omdat jullie het zo slecht hebben in het land waar jullie vandaan komen...

Je hebt slechte geschiedenislessen op school gehad...of is geschiedenisles afgeschaft ??
In de jaren '60 had Nederland hard arbeiders nodig voor werk waarvoor de Nederlandse jongere/man zich te goed (opgeleid) voelde..
In verschillende delen van de wereld was een groot arbeidersreservoir, vanwege de armoede.Zo ook in Marokko.
Men ging er toen vanuit dat het een win/win-situatie zou worden.Tijdelijk mensen werk geven die het hard nodig hadden en zelf werknemers krijgen die ook heel hard nodig waren voor de Nederlandse economie!

Dus vergis je niet, Anti..

De Nederlanders hadden zich wel gefocust op het economische aspect, maar hadden het menselijke aspect over het algemeen onvoldoende in beeld.Hadden eerst gedacht dat de nieuwe arbeiders terug zouden willen keren naar hun land, na gedane werkzaamheden.

Iemand die jaren in jouw land zit gaat hier ook wortels krijgen en wil zijn gezin bij zich hebben....dat zou jij toch ook willen, Anti ????

Dus langzamerhand breidden de toen zo genoemde 'gastarbeiders' zich uit, met toestemming/ instemming van de Nederlandse overheid...

Niks geen agressieve invasie, Anti ! Van beide kanten was er overeenstemming.Beide kanten hadden er baat bij.

Ik moet weer verder.Eke .
PS natuurlijke processen hebben TIJD nodig...en positieve aandacht en inzet.

Wortel
11-11-04, 09:22
Ach, dit is dan weer een poging van links om de zaak politiek uit te buiten....schaam je. Theo is nog maar net gecremeerd.

Tegen wie en waarover spreek je, Wolf?

GroteWolf
11-11-04, 11:20
Ik heb het over die woede van links. Die vind ik dan weer hypocriet.

Kijk, ik heb een soort 'genuanceerd middenstandpunt' dat door velen niet begrepen wordt. Ik kan onmogelijk gaan uitvaren tegen die 1 miljoen Moslims omdat wat mij betreft het overgrote deel mensen van goede wil zijn (net als chinezen, christenen, atheisten en wat niet meer). Ondanks dat de Koran helaas veel teksten bevat die heel negatief voor andersdenken uitpakken.

Maar ik vind ook dat met name links nooit heeft nagedacht over de destabiliserende werking die de massale immigratie naar ons land zou kunnen hebben. En dat vind ik de grootste misdaad van deze eeuw (voor Nederland dan). Ik ben dus helemaal niet tegen allochtonen/moslims in Nederland, maar ik denk dat het heel gevaarlijk kan worden. Dat is puur wiskunde, niks ideologisch van mijn kant. A+B=C. Dat kun je overal zien en ik hoop dat wij hier gaan bewijzen dat er uitzondering op gaan maken,

Theo-Theo
11-11-04, 11:59
Betreffende "de schuldvraag" over dit alles,

In mij optiek doet dat er ten dele toe, om het simpele feit, dat een ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen keuze. We kunnen kiezen om het één of het ander te doen.

Ik bedoel te zeggen, wat het motief ook is, jij maakt zelf de keuze.....dus dat vingertje wijzen van "het komt daar of daar door" , dat gaat bij mij niet op......

Mohammed B heeft een keuze gemaakt......klaar....hij heeft nu genoeg tijd om te overdenken of dat voor hem de juiste keuze blijft.....

taouanza
11-11-04, 12:20
Geplaatst door GroteWolf
Ach, dit is dan weer een poging van links om de zaak politiek uit te buiten....schaam je. Theo is nog maar net gecremeerd.

Dat het kabinet de zaak niet of ternauwernood aankon, daar ben ik van geschrokken. Maar om nou weer deze hetze op te starten terwijl iedereen weet dat die twee serieuze aanslagen plus die paar geblakerde muren het werk zijn van een handjevol white power pubers. Waar ik ook heel kwaad om ben en waar veel harder tegen opgetreden had moeten worden maar ik vind dat incompetentie niet verward moet worden met haat zaaien.

Dat rechts misbruik van de situatie heb jij nooit problemen mee gehad.

Malika22
11-11-04, 12:21
Geplaatst door Anti
van Gogh: een mens die terecht de Islam neerzette als achterlijke cultuur en achtergebleven cultuur. Een bedreiging dus voor ons land en de rest van de Westerse wereld.
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim!!!
Lees de koran en kom tot de ontdekking dat de islam niets anders is als één grote dominate dictatuur! Die aanzet tot haat, moord en doodslag!


En dan te bedenken dat er in ONS land meer dan een miljoen moslims zitten die niets anders dan hun uiterste best doen de regels van hun religie na te leven.... brrr... ik kan me eerlijk gezegd geen groter gevaar voor onze democratische vrijheid voorstellen...

Jullie moslims zijn hier in Nederland gekomen omdat jullie het zo slecht hebben in het land waar jullie vandaan komen... ja want de Nederlanders -LET WEL: NEDERLANDERS VAN BLOED!!!- zijn rijk en hebben het goed voor elkaar! In Nederland krijg je een uitkering, mooi huis etc..
Vervolgens gaan de moslims ONZE mensen doodschieten!!!!!

Woedend ben ik!!!!!

EEN VAN DE NEDERLANDERS


En de ETA zijn dat ook moslims?
Hoe noem jij Hollander van Hollands bloed Hitler/neo nazi's?
Ben ik als moslima naar Nederland gekomen? Ik dacht dat ik hier geboren was hoor!
Hebben DE moslims jouw mensen vermoord? Dan zie je dubbel want het was 1 made in holland AMSTERDAMMER van Marokkaanse afkomst.

Ben je woedend? Blaas jezelf op zou ik zeggen. En als het je hier in Nederland niet meer bevalt donder je maar op.

Gegroet,
Malika22

Don Vito
11-11-04, 12:31
Geplaatst door Anti
van Gogh: een mens die terecht de Islam neerzette als achterlijke cultuur en achtergebleven cultuur. Een bedreiging dus voor ons land en de rest van de Westerse wereld.
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim!!!
Lees de koran en kom tot de ontdekking dat de islam niets anders is als één grote dominate dictatuur! Die aanzet tot haat, moord en doodslag!

Defenitie terrorist is wel heel erg breed, zoals je weet. Maar in de facistische definitie zoals die van ou zijn alle terroristen wel moslims ja.
Hoe moeten we Bush noemen die onder valse voorwendselen een oorlog is begonnen in het belang van Hallinurton, Carlyle en Enron? En zijn vroiiendje Blair? Hoe moeten we Sjaron noemen die systematisch Palestijnse mensenrechten schendt? En al zijn voorgangers?
Dus over dat alle terroristenn moslims zijn: Fout, want de ergste zijn en blijven gewoon de Amerikanen. Tel maar na: Hoeveel slachtoffers zijn er de afgelopen jaren gevallen door terreur? Zou het mer zijn dan de 15000 doden in Irak?
En waarom zou de Ilam een bedreiging zijn voor het westen, meneer de pappegaai? Wat ik weet is dat de geschiednis heeft getoond dat het westen eerder bedreigingen voormden voor maatscappijen dan de Islam. Ik noem bijvorrbeeld Australie en Amerika, waar vrijvel de grootste gedeelte van de inheemse bevolking is uitgemoord. Ik noem Zuid Afrika, nee ik noem heel Afrika die bezet en leeg gezogen is door heet westen en waar miljoenen bij zijn gestorven. Ik noem Vietnam en Irak en ervalt nog wel veel meer te noemen.


Geplaatst door Anti

En dan te bedenken dat er in ONS land meer dan een miljoen moslims zitten die niets anders dan hun uiterste best doen de regels van hun religie na te leven.... brrr... ik kan me eerlijk gezegd geen groter gevaar voor onze democratische vrijheid voorstellen...


Mafketels zoals jou, dat is pas een gevaar. Geindoctrineerde persoontjes die niks weten van een religie en alleen maar dom staan te blaten om het blaten zelf, een schaap, die weet ook niet waarom die blaat. Jij weet niks van de Islam en toch weet jij al conclusies te trekken en hele groepen te beoordelen. Lees voordat je domme uitlatingen doet.


Geplaatst door Anti

Jullie moslims zijn hier in Nederland gekomen omdat jullie het zo slecht hebben in het land waar jullie vandaan komen... ja want de Nederlanders -LET WEL: NEDERLANDERS VAN BLOED!!!- zijn rijk en hebben het goed voor elkaar! In Nederland krijg je een uitkering, mooi huis etc..
Vervolgens gaan de moslims ONZE mensen doodschieten!!!!!


Wij hebben Nederland helpen opbouwen en Nederland heeft meer aan ons gehad dan aan die racisten zoals jij.
Just Face it: We zitten hier nog, dus in plaats van te haten, probeer naar oplossingen te zoeken, samen met de molims. Stel je open, haal die bord voor je kop, want als je zo graag een mening wilt hebben: bestudeer dan eerst de personen en religie war je tegen aan wilt trappen.


Geplaatst door Anti

Woedend ben ik!!!!!



Racisten zijn altijd woedend.

Defenitie terrorist is wel heel erg breed, zoals je weet. Maar in de facistische definitie zoals die van ou zijn alle terroristen wel moslims ja.
Hoe moeten we Bush noemen die onder valse voorwendselen een oorlog is begonnen in het belang van Hallinurton, Carlyle en Enron? En zijn vroiiendje Blair? Hoe moeten we Sjaron noemen die systematisch Palestijnse mensenrechten schendt? En al zijn voorgangers?
Dus over dat alle terroristenn moslims zijn: Fout, want de ergste zijn en blijven gewoon de Amerikanen. Tel maar na: Hoeveel slachtoffers zijn er de afgelopen jaren gevallen door terreur? Zou het mer zijn dan de 15000 doden in Irak?

dicksr
11-11-04, 12:36
Geplaatst door Anti
van Gogh: een mens die terecht de Islam neerzette als achterlijke cultuur en achtergebleven cultuur. Een bedreiging dus voor ons land en de rest van de Westerse wereld.
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim!!!
Lees de koran en kom tot de ontdekking dat de islam niets anders is als één grote dominate dictatuur! Die aanzet tot haat, moord en doodslag!


En dan te bedenken dat er in ONS land meer dan een miljoen moslims zitten die niets anders dan hun uiterste best doen de regels van hun religie na te leven.... brrr... ik kan me eerlijk gezegd geen groter gevaar voor onze democratische vrijheid voorstellen...

Jullie moslims zijn hier in Nederland gekomen omdat jullie het zo slecht hebben in het land waar jullie vandaan komen... ja want de Nederlanders -LET WEL: NEDERLANDERS VAN BLOED!!!- zijn rijk en hebben het goed voor elkaar! In Nederland krijg je een uitkering, mooi huis etc..
Vervolgens gaan de moslims ONZE mensen doodschieten!!!!!

Woedend ben ik!!!!!

EEN VAN DE NEDERLANDERS


Met zulke Nederlanders heb je geen terroristische medelanders nodig.

Te quiero
11-11-04, 12:47
Geplaatst door ieniemienie
Ehm, Mohammed B was toch juist diegene die het leven van een ander kapot heeft gemaakt? :fplet:
Jazeker en daar moet hij 100% voor gestraft worden.

Denk je dat de vader en de rest van zijn familie ook niet onder deze situatie lijden? Denk je dat hij het zo fijn heeft in het huis van bewaring? En hoe zit het met zijn toekomst?
Door de terroristen te pakken, kunnen we voorkomen dat nog meer naieve jongens geronseld worden om voor een djihad karretje te worden gespannen.
Vanuit deze hoek bekeken is Mohammed B. ook een slachtoffer van een terroristische organisatie.

Vele deelnemers aan dit forum maken het nog ingewikkelder door de Nederlandse maatschappij te beschuldigen. Is het misschien omdat ze de terroristen als geloofsgenoten zien en dus broeders?
Velen weten volgens mij niet tegen wie ze de strijd aan moeten. Tegen hun landgenoten (Nederlanders) of tegen de terroristen die ze als broeders zien. Een dubble nationaliteit geeft ze een extra duw in de richting van identiteitscrises.

GroteWolf
11-11-04, 12:48
Dat rechts misbruik van de situatie heb jij nooit problemen mee gehad.

Mensen in hokjes stoppen, daar ben je veel beter in dan je denkt.

koenie17
11-11-04, 13:59
Geplaatst door Anti
van Gogh: een mens die terecht de Islam neerzette als achterlijke cultuur en achtergebleven cultuur. Een bedreiging dus voor ons land en de rest van de Westerse wereld.
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim!!!
Lees de koran en kom tot de ontdekking dat de islam niets anders is als één grote dominate dictatuur! Die aanzet tot haat, moord en doodslag!


En dan te bedenken dat er in ONS land meer dan een miljoen moslims zitten die niets anders dan hun uiterste best doen de regels van hun religie na te leven.... brrr... ik kan me eerlijk gezegd geen groter gevaar voor onze democratische vrijheid voorstellen...

Jullie moslims zijn hier in Nederland gekomen omdat jullie het zo slecht hebben in het land waar jullie vandaan komen... ja want de Nederlanders -LET WEL: NEDERLANDERS VAN BLOED!!!- zijn rijk en hebben het goed voor elkaar! In Nederland krijg je een uitkering, mooi huis etc..
Vervolgens gaan de moslims ONZE mensen doodschieten!!!!!

Woedend ben ik!!!!!

EEN VAN DE NEDERLANDERS

Wat een gelul!!!!! Hier kan ik echt ontzettend kwaad om worden, op deze manier komen we er nooit uit!!! We moeten met ze allen proberen de hele wereld een betere plaats te maken en ons niet alleen zorgen maken over het land waar we geboren zijn. We leven tenslotte op 1 wereld!!! En die kan alleen gezond zijn als de hele wereld gezond is.
Ik ben ook kwaad om alles wat er gebeurt maar als je eens wat verder zou kijken dan dat je neus lang is zou je zien dat de hele wereld in de shit zit!! Het antwoord is SAMEN en niet alleen in (ons) eigen land.

EEN VAN DE ANDERE NEDERLANDERS

koenie17
11-11-04, 14:08
[QUOTE]Geplaatst door Don Vito
[B]Defenitie terrorist is wel heel erg breed, zoals je weet. Maar in de facistische definitie zoals die van ou zijn alle terroristen wel moslims ja.
Hoe moeten we Bush noemen die onder valse voorwendselen een oorlog is begonnen in het belang van Hallinurton, Carlyle en Enron? En zijn vroiiendje Blair? Hoe moeten we Sjaron noemen die systematisch Palestijnse mensenrechten schendt? En al zijn voorgangers?
Dus over dat alle terroristenn moslims zijn: Fout, want de ergste zijn en blijven gewoon de Amerikanen. Tel maar na: Hoeveel slachtoffers zijn er de afgelopen jaren gevallen door terreur? Zou het mer zijn dan de 15000 doden in Irak?
En waarom zou de Ilam een bedreiging zijn voor het westen, meneer de pappegaai? Wat ik weet is dat de geschiednis heeft getoond dat het westen eerder bedreigingen voormden voor maatscappijen dan de Islam. Ik noem bijvorrbeeld Australie en Amerika, waar vrijvel de grootste gedeelte van de inheemse bevolking is uitgemoord. Ik noem Zuid Afrika, nee ik noem heel Afrika die bezet en leeg gezogen is door heet westen en waar miljoenen bij zijn gestorven. Ik noem Vietnam en Irak en ervalt nog wel veel meer te noemen.



Mafketels zoals jou, dat is pas een gevaar. Geindoctrineerde persoontjes die niks weten van een religie en alleen maar dom staan te blaten om het blaten zelf, een schaap, die weet ook niet waarom die blaat. Jij weet niks van de Islam en toch weet jij al conclusies te trekken en hele groepen te beoordelen. Lees voordat je domme uitlatingen doet.



Wij hebben Nederland helpen opbouwen en Nederland heeft meer aan ons gehad dan aan die racisten zoals jij.
Just Face it: We zitten hier nog, dus in plaats van te haten, probeer naar oplossingen te zoeken, samen met de molims. Stel je open, haal die bord voor je kop, want als je zo graag een mening wilt hebben: bestudeer dan eerst de personen en religie war je tegen aan wilt trappen.



Racisten zijn altijd woedend.

YEAH!!!!!!!!! heel goed gezegd :fpetaf:

Spookrijder
11-11-04, 18:37
Geplaatst door Anti
van Gogh: een mens die terecht de Islam neerzette als achterlijke cultuur en achtergebleven cultuur. Een bedreiging dus voor ons land en de rest van de Westerse wereld.
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim!!!
Lees de koran en kom tot de ontdekking dat de islam niets anders is als één grote dominate dictatuur! Die aanzet tot haat, moord en doodslag!


En dan te bedenken dat er in ONS land meer dan een miljoen moslims zitten die niets anders dan hun uiterste best doen de regels van hun religie na te leven.... brrr... ik kan me eerlijk gezegd geen groter gevaar voor onze democratische vrijheid voorstellen...

Jullie moslims zijn hier in Nederland gekomen omdat jullie het zo slecht hebben in het land waar jullie vandaan komen... ja want de Nederlanders -LET WEL: NEDERLANDERS VAN BLOED!!!- zijn rijk en hebben het goed voor elkaar! In Nederland krijg je een uitkering, mooi huis etc..
Vervolgens gaan de moslims ONZE mensen doodschieten!!!!!

Woedend ben ik!!!!!

EEN VAN DE NEDERLANDERS


Hoezo bekrompen en kortzichtig... Word wakker uit je dagdroom en realiseer jezelf dat er meer mensen wonen op deze wereld en in dit land dan jy alleen. Zeer uitgesproken (totaal niet onderbouwde) mening...weet waar je over praat, anders wordt het een dierentuin hier...

GeertC
11-11-04, 20:43
Geplaatst door Ourzazate
Blijkbaar mochten Theo en AHA al jarenlang haat zaaien, polariseren, demoniseren en beledigen onder het mom van vrijheid van meningsuiting...:). Nu doen ook Wilders en Verdonk mee.

Een imam wordt hard aangepakt, ADO-aanhangers worden hard aangepakt die Sylvie Meis een hoer noemen en de scheids een hondelul en Theo mocht zijn gang gaan...:moe:.

ps: Welke imam noemt vrouwen hoeren? Nu lul je uit je nek...:).

De Imam van de Al Twaheed moskee noemt niet-moslims 'criminelen'. Volgens hem is het beter je niet tussen de 'criminelen' te mengen.

Marokkaanse jongeren noemen nederlandse meisjes in het Sloterpark zwembad 'christen-hoertjes'.

Volgens de Islam zijn niet-moslims ongelovige zwijnen.

Leve de 'Islam'!



Welke hoeren zijn er in NL gestenigd? Heb ik iets gemist...???

Je hebt gelijk dat het pas nu gaat beginnen. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met autochtone extremisten die door moslims op heterdaad worden betrapt op het plegen van aanslagen op islamitische doelen. Ik vrees voor hun leven...:).

GeertC
11-11-04, 20:48
Geplaatst door Malika22
En de ETA zijn dat ook moslims?
Hoe noem jij Hollander van Hollands bloed Hitler/neo nazi's?
Ben ik als moslima naar Nederland gekomen? Ik dacht dat ik hier geboren was hoor!
Hebben DE moslims jouw mensen vermoord? Dan zie je dubbel want het was 1 made in holland AMSTERDAMMER van Marokkaanse afkomst.

Ben je woedend? Blaas jezelf op zou ik zeggen. En als het je hier in Nederland niet meer bevalt donder je maar op.

Gegroet,
Malika22

Wat nou Amsterdam van Marokkaanse afkomst. Mohammed B. is een radicale moslim extremist toch of niet dan? Aangezet door moslimbroeders of niet dan?

Als hier iemand uit dit land moet opdonderen ben jij het wel. En in opblazen ben jij vast erg goed, dus blaas jezelf maar op en ontvang je beloning maar van Allah.

:fuckit2:

GeertC
11-11-04, 20:49
Geplaatst door koenie17
Wat een gelul!!!!! Hier kan ik echt ontzettend kwaad om worden, op deze manier komen we er nooit uit!!! We moeten met ze allen proberen de hele wereld een betere plaats te maken en ons niet alleen zorgen maken over het land waar we geboren zijn. We leven tenslotte op 1 wereld!!! En die kan alleen gezond zijn als de hele wereld gezond is.
Ik ben ook kwaad om alles wat er gebeurt maar als je eens wat verder zou kijken dan dat je neus lang is zou je zien dat de hele wereld in de shit zit!! Het antwoord is SAMEN en niet alleen in (ons) eigen land.

EEN VAN DE ANDERE NEDERLANDERS

doe niet zo naief sukkel

leten we hopen dat we hier NIET uitkomen en laat de boel maar lekker uit de hand lopen, misschien dat slaapkoppen zoals jij dan eindelijk eens wakker worden

GeertC
11-11-04, 20:56
Geplaatst door snoepsmoel
Ik ben het met je eens.
Ook ik vind dat de politiek heeft gezorgd voor wrijving tussen Nederlanders en Marokkanen.
En de nieuwsberichten dikken het ook nog even aan!!!
Ik kan gelukkig nog langs een Marokkaan heen lopen en diegene recht in zijn/haar ogen kijken want niet iedereen heeft haat tegen Marokkanen.
Ben je een Marokkaan die Theo van Gogh vermoord dan moet je gestraft worden.
Ben je een Nederlandse skinhead die scholen in de fik steekt, DAN MOET JE OOK GESTRAFT WORDEN!!!
Klaar!!!


Snoepsmoel :knipoog:

Weer een naïeveling met geite wollen sokken. Snap je dan echt niet dat wij gediscrimeerd worden door onze Marokkaanse medeburgers? Ze lachen ons uit om ons tolerante landje.

Mohammed B. had een bijstandsuitkering. Zoals zoveel Marokkanen. Wij betalen en financieren ze. Waarvoor? Zodat ze met ons geld cineasten de keel kunnen doorsnijden.

Op de Dam werd eens een demonstratie gehouden tegen rassenhaat en tegen haatgevoelens jegens Marokkanen inhet bijzonder. Een groep Marokkanen lachten de demonstranten uit.

Op diezelfde Dam hebben Marokkanen gevoetbald met kransen voor de dodenherdenking.

En wij maar lullen dat we niet mogen dicrimineren. Wie worden er nu gediscrimineerd?

Spookrijder
11-11-04, 21:39
Er is een naam voor dit soort drogargumenten die men doorgaans leert in de twwede klas van de middelbare school...overdreven concequentie. Dus meneer GeertC met zijn rare overdreven reacties en (hoe ironisch ook) radicale opmerkingen....please shut up. Je creert alleen vijanden zo...

BiL@L
11-11-04, 22:06
Geplaatst door GeertC
Wat nou Amsterdam van Marokkaanse afkomst. Mohammed B. is een radicale moslim extremist toch of niet dan? Aangezet door moslimbroeders of niet dan?

Als hier iemand uit dit land moet opdonderen ben jij het wel. En in opblazen ben jij vast erg goed, dus blaas jezelf maar op en ontvang je beloning maar van Allah.

:fuckit2:

Zelfmoord is niet toegestaan in al-Islaam: http://www.fatwa-online.com/worship/jihaad/jih004/index.htm

BiL@L
11-11-04, 22:31
Geplaatst door EdV
Kritiek op Islam van binnen of buiten de groep ook niet. Dat is een van de problemen die waarschijnlijk met de tijd zal worden opgelost.

EdV
Voor opbouwende kritiek moet je weten waar je het over hebt.

“May Allah bless you. The affair of Jarh wa Ta’deel is expansive, but as for the issue of critcizing then if a mistake from a scholar or layperson becomes apparent to the student of knowledge he has the right to say so, if it becomes apparent to him that they have clearly opposed a hadeeth, or a belief, or a foundation, then in this issue he is from the people of knowledge, and he has the right to clarify that so-and-so has erred in this, he has the right to do so, may Allah bless you…”Aldus 1 van de grootste geleerde in SA.

http://salafitalk.net/st/viewmessages.cfm?Forum=6&Topic=3883

GeertC
12-11-04, 09:15
Geplaatst door BiL@L
Zelfmoord is niet toegestaan in al-Islaam: http://www.fatwa-online.com/worship/jihaad/jih004/index.htm

vertel dat aub aan de palestijnse zelfmoord martelaren

GeertC
12-11-04, 09:17
Geplaatst door Spookrijder
Er is een naam voor dit soort drogargumenten die men doorgaans leert in de twwede klas van de middelbare school...overdreven concequentie. Dus meneer GeertC met zijn rare overdreven reacties en (hoe ironisch ook) radicale opmerkingen....please shut up. Je creert alleen vijanden zo...

Nee

ik 'shut NIET up'

en als ik daar vijanden mee creëer:

1. interesseert me dat geen lor;
2. vijanden zijn er al in de vorm van radicale moslim fundamentalisten;

:zwaai: dááág Spookrijder

rinuz
12-11-04, 10:43
Geplaatst door Don Vito
[B].

de ergste zijn en blijven gewoon de Amerikanen. Tel maar na: Hoeveel slachtoffers zijn er de afgelopen jaren gevallen door terreur? Wat ik weet is dat de geschiednis heeft getoond dat het westen eerder bedreigingen voormden voor maatscappijen.

Ik ben blij dat Amerika er was en is.
Anders hadden wij nu Duits gesproken.







Wij hebben Nederland helpen opbouwen

Ik had je niet zo oud geschat.

Ik hoop zelf, dat Jullie Nederland NU helpen opbouwen,met de rest van Nederland.

groetjes

Don Vito
12-11-04, 10:57
Geplaatst door rinuz
Ik ben blij dat Amerika er was en is.
Anders hadden wij nu Duits gesproken.



Tuurlijk ben je blij, Nederland is niet een van de landen geweest die zij naar de kloten hebben geholpen, sterker nog: Nederland steunt Qamerika vaak zelfs nog tijens dat soort campagnes.

koenie17
12-11-04, 11:03
Geplaatst door GeertC
doe niet zo naief sukkel

leten we hopen dat we hier NIET uitkomen en laat de boel maar lekker uit de hand lopen, misschien dat slaapkoppen zoals jij dan eindelijk eens wakker worden

Goed zo jongen!! vooral de boel lekker opstoken!!! Mischien dat het dan een keer echt(lekker?!?) uit de hand loopt.
Wat bedoel je nou man?? Moeten er nog meer scholen kerken en moskeen in de fik gestoken worden?? daar schieten we echt lekker veel mee op!! Ik zou je wel eens willen spreken als het echt uit de hand loopt, eens kijken of je dan nog steeds zo mans loopt te lullen!!!

kijken of een kortzichtige slaapkop zoals jij dan eens een keertje wakker word!!!!

Spookrijder
12-11-04, 11:16
Geplaatst door koenie17
Goed zo jongen!! vooral de boel lekker opstoken!!! Mischien dat het dan een keer echt(lekker?!?) uit de hand loopt.
Wat bedoel je nou man?? Moeten er nog meer scholen kerken en moskeen in de fik gestoken worden?? daar schieten we echt lekker veel mee op!! Ik zou je wel eens willen spreken als het echt uit de hand loopt, eens kijken of je dan nog steeds zo mans loopt te lullen!!!

kijken of een kortzichtige slaapkop zoals jij dan eens een keertje wakker word!!!!

Amen...maar goed, tijd besteden aan deze bekrompen puber met hormonale opvliegingen heeft ook geen zin...

GeertC
12-11-04, 11:19
Geplaatst door Spookrijder
Amen...maar goed, tijd besteden aan deze bekrompen puber met hormonale opvliegingen heeft ook geen zin...

doe dat dan niet

lamme vredesduif

:engel:

Wortel
12-11-04, 11:20
Intussen is Fatima van bij mij om de hoek zielsverdrietig en bang.
En daar help jij aan mee, Geert

Don Vito
12-11-04, 11:37
Geplaatst door GeertC
Weer een naïeveling met geite wollen sokken. Snap je dan echt niet dat wij gediscrimeerd worden door onze Marokkaanse medeburgers? Ze lachen ons uit om ons tolerante landje.

Ken je alle Marokkanen om dat te kunnen concluderen?


Geplaatst door GeertC

Mohammed B. had een bijstandsuitkering. Zoals zoveel Marokkanen. Wij betalen en financieren ze. Waarvoor? Zodat ze met ons geld cineasten de keel kunnen doorsnijden.

Er is een cineast vermoordt door een Marokkaan.
Ons geld? Ik betaal ook belasting, niet alleen jij.


Geplaatst door GeertC

Op de Dam werd eens een demonstratie gehouden tegen rassenhaat en tegen haatgevoelens jegens Marokkanen inhet bijzonder. Een groep Marokkanen lachten de demonstranten uit.

Een groep Marokkanen, niet alle Marokkanen.


Geplaatst door GeertC

Op diezelfde Dam hebben Marokkanen gevoetbald met kransen voor de dodenherdenking.

Een groep Marokkane niet alle Marokkanen.


Geplaatst door GeertC

En wij maar lullen dat we niet mogen dicrimineren. Wie worden er nu gediscrimineerd?

Jij lult gewoon sowieso

Jij spreekt de hele bevolking aan op het gedrag van een man. EEN man.
Moet ik jou aanspreken voor de aanslagen op een school? Basisschool?
Moetik jou aanspreken voor die perverse landgenoten van je die afreizen naarBangkok om kleine jongens en meisjes te verkrachten voor een paar Euro's?
Voor die mensen die opgepakt worden voor kinder porno?
Nee toch? En dat zijn nog wel dingen die veel en veel en veel erger zijn dan de moord oip een racistische cineast.

BiL@L
12-11-04, 11:40
Geplaatst door GeertC
vertel dat aub aan de palestijnse zelfmoord martelaren

Een deel van de Palestijnen weet dat ook, maar zeggen erbij dat het de wanhoop is die hen daartoe aanzet.

Denk bijvoorbeeld ook maar eens aan die Kamikaze. Dat woord staat zelfs in de Van Dale: Japanse zelfmoordstrijder

GeertC
12-11-04, 11:50
Geplaatst door Wortel
Intussen is Fatima van bij mij om de hoek zielsverdrietig en bang.
En daar help jij aan mee, Geert

Dan gaat Fatima toch terug naar Casablanca?

:zwaai:

Don Vito
12-11-04, 11:54
Geplaatst door GeertC
Dan gaat Fatima toch terug naar Casablanca?

:zwaai:

Fatima is net als ik en velen anderen gewoon een Nederlander.
Wij blijven hier en we gaan nergens heen, cope that shit.

Wortel
12-11-04, 11:55
Dat gaat niet Geert, want Fatima is Nederlander.
Daarom drijft haar dit soort tirades ook steeds meer in een hoek en stimuleer je juist dat wat je bestrijden wilt.

Jimmy Bora
12-11-04, 11:57
Geplaatst door BiL@L
Een deel van de Palestijnen weet dat ook, maar zeggen erbij dat het de wanhoop is die hen daartoe aanzet.

Denk bijvoorbeeld ook maar eens aan die Kamikaze. Dat woord staat zelfs in de Van Dale: Japanse zelfmoordstrijder


Ik heb eens een documentaire over vietnamveteranen gezien op National Geographic. Een kamikaze die zijn eigen zelfmoordmissie overleefd had (Hij vloog met een stuka en moest zich op een doelwit laten neerstorten). Hij dankte God dat hij het overleefd had en de domheid inzag van zijn missie...


Dus die zelfmoordterroristen kunnen heel wat van hem leren, want hij heeft het letterlijk zelf meegemaakt.


Ik ga niet naar een psycholoog luisteren als ik een probleem heb, die hij NIET zelf meegemaakt heeft, wel naar iemand die het WEL meegemaakt heeft...


Dus ik veronderstel dat het beter zou zijn dat mensen die veel levenservaring hebben qua in het leven, lijden, verdriet, haat,... en het overwonnen hebben, in het politiek moeten komen ipv deze praatjesmakers, dan zou het volk misschien méér begrip en respect optonen aan deze helden...


Ons land heeft echte helden nodig, geen watjes en betwetertjes van polliticussen, advocaten,... :fplet:

Don Vito
12-11-04, 12:03
Geplaatst door GeertC
het wordt tijd dat je weggaat

weer een uitkering minder

:handbang:

Verrot he. dat je er niks tegen kunt doen? En dat je dan als een oen loopt te lullen, omdat je niet weet wat je anders moet doen?

Te quiero
12-11-04, 13:05
Geplaatst door BiL@L
Een deel van de Palestijnen weet dat ook, maar zeggen erbij dat het de wanhoop is die hen daartoe aanzet.

Denk bijvoorbeeld ook maar eens aan die Kamikaze. Dat woord staat zelfs in de Van Dale: Japanse zelfmoordstrijder
Dit soort vergoelijking zorgt voor veel ellende.
Mohammed B. wilde ook vermoord worden na de aanslag op Theo.
Is dit ook wanhoop? Smoesjes om een slecht gedrag te rechtvaardigen.

Als we zo doorgaan met begrip hebben voor moord of zelfmoord dan zijn we nog verder van huis.

Mistikall
12-11-04, 13:07
Waarom zoveel reacties tegen de Islam op basis van de laffe moord.

het is hetzelfde als een auto beschuldigen waarin een dronke chauffeur zit.....

Zien we niet dat het extremisme bestreden moet worden ?

Rechts-extremisme
links-extremisme
christelijk-extremisme
moslim-extremisme
joods-extremisme
enz. enz. enz.

Om nu alles op de moslims te gooien vindt ik een beetje hersenloos.

ETA
IRA

niet alle terroristen zijn moslims ! Terroristen zijn mensen welke opzettelijk schade aanbrengen aan spullen, levens en de maatschappij uit onvrede.

Iemand die ECHT geloofd, welke religie dan ook, zal dit nooit doen.

Alle profeten waarvan ik gehord heb prediken vergeving, geweldloosheid en vrede.

En al die sufkutten die mensen uit willen zetten omdat ze moslim zijn, deze mensen zijn vijanden van ONZE democratie en een gevaar voor onze samenleving.

Als je dan zo TROTS bent een NEDERLANDER te zijn van bloed, leer dan eens het eerste artikel van de NEDERLANDSE grondwet.

EXTREMISTISCHE-ANALFABETISCHE SUKKELS die dit soort uitlatingen doen !!!

sorry voor het felle berichtje, maar wordt kwaad, moe en moedeloos van dit soort figuren.

Geluk en wijsheid om deze situatie op te lossen aan allen...

Mistikall

BiL@L
12-11-04, 13:16
Geplaatst door Te quiero
Dit soort vergoelijking zorgt voor veel ellende.
Mohammed B. wilde ook vermoord worden na de aanslag op Theo.
Is dit ook wanhoop? Smoesjes om een slecht gedrag te rechtvaardigen.

Als we zo doorgaan met begrip hebben voor moord of zelfmoord dan zijn we nog verder van huis.

Het wordt vanuit de Islaam aageraden om vaak de dood te herdenken. Het sterven als martelaar betekent dat iemand sterft voor het goede en omwille van het goede, of terwijl omwille van Allaah.

Allaah de Verhevene zegt niet dat iedere beledigende en respektloze kritiekaster omgelegd moet worden. Nog zegt de boodschapper van Allaah, vrede en zegeningen zij met hem, dat iedere respektloze en vernederende kritiekaster omgelegd moet worden. Integendeel, wanneer iemand wordt aangevallen met het woord, dan stimuleert al-Islaam een tegenaanval met hetzelfde middel. En indien zwijgen beter is dan spreken, dan is dat geen vrijbrief voor moord, maar juist voor geduld en volharding. Want Allaah de Meest Glorieuze, is met de geduldigen!

Spookrijder
12-11-04, 13:47
Geplaatst door GeertC
het wordt tijd dat je weggaat

weer een uitkering minder

:handbang:

Bolle kneus, ga ergens anders de bink uithangen met je mietige gel*l

GeertC
12-11-04, 18:45
Geplaatst door Spookrijder
Bolle kneus, ga ergens anders de bink uithangen met je mietige gel*l


NEEN

La

Rassoel Allah

Te quiero
12-11-04, 20:22
Geplaatst door BiL@L
Het wordt vanuit de Islaam aageraden om vaak de dood te herdenken. Het sterven als martelaar betekent dat iemand sterft voor het goede en omwille van het goede, of terwijl omwille van Allaah.

Dit is waar niet-moslims en ook veel moslims moeite mee hebben.
Wie bepaalt wat goed is om voor te sterven?
Wie bepaalt wat omwille van Allah is?
Het bovenstaande is volgens mij wat door veel terroristen misbruikt wordt.

Ik had op een ander forum de onderstaande vraag gesteld en niemand gaf daar antwoord op:
Tegen of met wie vecht je als Nederlandse moslim?
Vecht je met de terroristen, die je als "broeders" ziet, tegen jouw landgenoten of vecht je met jouw landgenoten tegen de terroristen?

Er was een onderzoek onder de moslimgemeenschap in het westen.
De meeste gaven dit antwoord: al zijn ze niet eens met de acties van de terroristen, ze zullen nooit met niet-moslims tegen hun "broeders" vechten.
Kan iemand mij vertellen of dit onzin is en waarom?

Te quiero
13-11-04, 03:20
Geplaatst door EdV
Het is vooral griezelig. Het verraadt een gebrek aan moraal en respect voor de mensheid. Het verraadt een tribalistische mentaliteit. Het verraadt het totale onvermogen om mensen als mensen te zien indien ze niet voldoen aan de blauwdruk van de Koran.
Mensen die zo iets zeggen zijn geen Nederlanders. Het zijn verachtelijke Arabieren die in dit land geen plaats mogen hebben.


EdV
Aardig van je om te reageren op mijn vraag.
Ik neem aan dat je geen moslim bent?

Het standpunt van de Nederlandse moslims is hier interessanter.
Ik denk dat het wantrouwen van de rest van de bevolking hierop is gebaseerd, nl. dat moslims op dit gebied over het ALGEMEEN geen duidelijk standpunt kunnen nemen.

Nogmaals de vraag:
Kies je voor om met je landgenoten tegen de (moslimse) terroristen te vechten of vecht je liever met de terroristen die je als "broeders" ziet tegen je landgenoten?

Deze vraag is gebaseerd op het resultaat van een onderzoek dat moslims nooit zouden kiezen om met niet-moslims tegen hun "broeders" te vechten, al zijn die "broeders" nog zo fout.

mucs
13-11-04, 12:36
Geplaatst door Te quiero


Nogmaals de vraag:
Kies je voor om met je landgenoten tegen de (moslimse) terroristen te vechten of vecht je liever met de terroristen die je als "broeders" ziet tegen je landgenoten?

Deze vraag is gebaseerd op het resultaat van een onderzoek dat moslims nooit zouden kiezen om met niet-moslims tegen hun "broeders" te vechten, al zijn die "broeders" nog zo fout.


om je vraag te beantwoorden: in afghanistan hebben afghaanse moslims samen met de amerikanen de taliban aangepakt.

Jimmy Bora
13-11-04, 12:47
Geplaatst door mucs
om je vraag te beantwoorden: in afghanistan hebben afghaanse moslims samen met de amerikanen de taliban aangepakt.

Inderdaad, enkel zijn zij niet in geslaagd om al die gekken in de hand te houden in die heroïne-land...

Ik vind het spijtig voor de democratische burgers daar, want ik wens hen echt het 'goede' toe, maar de gekken daar moeten de boel daar verzieken, zoals diegenen die het hier doen en het beeld van goede moslims verzieken...

Zouden jullie ook niet hier jullie 'gekken' eens goed onder de handen nemen en echt streven naar de democratie samen met onze gekken (jullie en onze gekken).

Ik pak diegenen die extremisme onder ons verkondigen tegen de moslims aan, doe jullie dat ook met jullie extremisten ipv naar de andere kant op kijken, wat een duidelijke teken van zwakte is...

Te quiero
13-11-04, 12:59
Geplaatst door mucs
om je vraag te beantwoorden: in afghanistan hebben afghaanse moslims samen met de amerikanen de taliban aangepakt.
Je hebt het over het oosten.
Afghaanse groepen die tegen elkaar in hun eigen land vechten willen wel hulp van buiten. Dit is voor hun eigen moslimse doel.

Ik had het over Moslims in het Westen en met name in Nederland.
Moslims in Amerika hebben dat na 9-11 laten blijken dat het voor hun niet makkelijk is om met niet-moslims tegen hun moslims broeders te vechten voor een Westers land, (al hebben ze de westerse nationaliteit).
Kan iemand mij vertellen dat dit onzin is voor Nederlandse moslims en waarom?

mucs
13-11-04, 13:32
Geplaatst door Te quiero
Je hebt het over het oosten.
Afghaanse groepen die tegen elkaar in hun eigen land vechten willen wel hulp van buiten. Dit is voor hun eigen moslimse doel.

Ik had het over Moslims in het Westen en met name in Nederland.
Moslims in Amerika hebben dat na 9-11 laten blijken dat het voor hun niet makkelijk is om met niet-moslims tegen hun moslims broeders te vechten voor een Westers land, (al hebben ze de westerse nationaliteit).
Kan iemand mij vertellen dat dit onzin is voor Nederlandse moslims en waarom?

byna iedereen is het er overeens dat een paar gekken die de islam misbruiken aangepakt moeten worden. zowel moslims als non-moslims vinden dat.
kyk maar naar de reacties hier over de moord op theo.
de zure bysmaak is dat er ook een algeheel gevoel van anti-islam erby komt kyken en het is logisch dat moslims weigeren om daar aan mee te werken.
ik wil best meedoen om extremistische honden op te laten pakken maar ik ontplof van woede als ik zie hoe sterk de anti-islam gevoelens zyn momenteel in nederland en daar wil ik niet aan mee werken.
ik pas ervoor om mee te doen om een mooi religie door de modder te halen omdat een paar gekken zich misdragen

Te quiero
13-11-04, 14:34
Geplaatst door mucs
byna iedereen is het er overeens dat een paar gekken die de islam misbruiken aangepakt moeten worden. zowel moslims als non-moslims vinden dat.
kyk maar naar de reacties hier over de moord op theo.
de zure bysmaak is dat er ook een algeheel gevoel van anti-islam erby komt kyken en het is logisch dat moslims weigeren om daar aan mee te werken.
ik wil best meedoen om extremistische honden op te laten pakken maar ik ontplof van woede als ik zie hoe sterk de anti-islam gevoelens zyn momenteel in nederland en daar wil ik niet aan mee werken.
ik pas ervoor om mee te doen om een mooi religie door de modder te halen omdat een paar gekken zich misdragen

Dit is nog steeds niet helemaal het antwoord op mijn vraag.
Om simpel (ongenuanceerd) weer te geven hoe de reaktie van de moslimgemeenschap bij de rest van de bevolking overkomt: We willen dat die extremisten opgepakt worden, ja maar die en die en die hebben ook de schuld. Kortom: misdaad afwijzen met een ondertoon: vergoelijking van de daad van een "broeder".
Het wantrouwen van de niet-moslim bevolking zou worden weggehaald als de moslims (minstens de meerderheid) hier een duidelijk standpunt konden nemen.

Ik kan mij voorstellen dat men dan met de volgende vraag komt:

"Waarom waren er bij de andere moorden door niet-moslims geen wantrouwen tegen de gehele gemeenschap waartoe de moordenaar(s) hoorde? (Bijvoorbeeld milieu activisten, Chineze gemeenschap, etc. )
Mijn antwoord zou zijn, omdat de rest van de groep zich niet verplicht voelde om op de een of andere manier de hand boven het hoofd van de misdadige leden te houden of ze als "broeders" te zien." Als tegenstelling neem ik de uitspraak van de Marokaanse Fatema Mernissi bij de uitreiking van de Erasmusprijs, nl dat ook de Nederlandse maatschappij schuldig is aan het crimineel gedrag van Mohammed B.

Dus nogmaals de vraag:
"Kies je voor om met je landgenoten tegen de (moslimse) terroristen te vechten of vecht je liever met de terroristen die je als "broeders" ziet tegen je landgenoten?

Deze vraag is gebaseerd op het resultaat van een onderzoek dat moslims (in het Westen) nooit zouden kiezen om met niet-moslims tegen hun "broeders" te vechten, al zijn die "broeders" nog zo fout ."
Kan iemand mij vertellen of dit onzin is voor de Nederlandse moslim? En waarom?

Te quiero
13-11-04, 14:40
Met het onderstaande van ORAKEL ben ik 100% mee eens.

Over woede gesproken : je kunt laaiend zijn en toch kiezen voor een vreedzame manier om het probleem op te lossen. Op een manier die in jouw vermogen ligt, die bij jou past.

We moeten voorkomen dat we "reactive" worden in plaats van "pro-active".
Pro-active is eerst nadenken en dan handelen/reageren.

Ronald Leerling
13-11-04, 23:03
Ik ben een blanke niet gelovige nederlander, maar ik vind het onacceptabel dat een moskee (of wat dan ook) in brand wordt gestoken.
Zeker NU als ik het gewicht van kerstmis vertaal naar het suikerfeest.
De meeste mensen in mijn omgeving vinden dit en het is moeilijk mensen te vinden die hierover zelfs begrip kunnen opbrengen.
Nee, ik ben geen kluizenaar..heus.

Dat jullie zeer boos worden vanwege dit fenomeen krijgt mijn volle begrip.

Besef a.u.b. een ding de reactie komt niet voort uit haat jegens jullie, maar uit angst. Die angst is door de linkse vrijblijvende politiek veroorzaakt en is ook niet jullie schuld.

* Angst dat de Islam ons Nederlanders zal overheersen (in ons eigen land)
* Angst dat verder extremisme en contra-extremisme zich zelf voeden.
Angsten die wij wellicht delen, maar wij verliezen het zicht op het onderscheid.

****
Ik heb genoeg oprechte en soms prominente moslims gezien die mij hoop geven. De tranen van Sinu (zijn naam waarschijnlijk verkeerd gespeld, maar de keeper van RKC) bij Barend en van Dorp hebben mij in mijn ziel geraakt. En nu ik mijn gevoel toch beschrijf ik moest ook huilen.
****

Wij moeten m.i. voor 1 ding zorgen:
- De Moslims en de Nederlanders moeten elkaar overtuigen dat zij tezamen een gemeenschappelijke cultuur kunnen vormen, waarin beide elementen vertegenwoordigd zijn. Een voor iedereen herkenbare wereld dus.

De Nederlanders zullen een stapje terug moeten doen in hun decadente en naieve onderdelen van hun cultuur.
De moslims zullen de scheiding van kerk en staat moeten erkennen en zich verder ontwikkelen in hun geloofsbeleving.

We zullen moeten erkennen dat een multi-culturele samenleving niet levensvatbaar is en dat men streeft naar 1 herkenbare, niet statische cultuur die niet perse mijn versie van de Nederlandse cultuur hoeft te zijn.

taouanza
14-11-04, 21:04
Geplaatst door Ronald Leerling
Ik ben een blanke niet gelovige nederlander, maar ik vind het onacceptabel dat een moskee (of wat dan ook) in brand wordt gestoken.
Zeker NU als ik het gewicht van kerstmis vertaal naar het suikerfeest.
De meeste mensen in mijn omgeving vinden dit en het is moeilijk mensen te vinden die hierover zelfs begrip kunnen opbrengen.
Nee, ik ben geen kluizenaar..heus.

Dat jullie zeer boos worden vanwege dit fenomeen krijgt mijn volle begrip.

Besef a.u.b. een ding de reactie komt niet voort uit haat jegens jullie, maar uit angst. Die angst is door de linkse vrijblijvende politiek veroorzaakt en is ook niet jullie schuld.

* Angst dat de Islam ons Nederlanders zal overheersen (in ons eigen land)
* Angst dat verder extremisme en contra-extremisme zich zelf voeden.
Angsten die wij wellicht delen, maar wij verliezen het zicht op het onderscheid.

****
Ik heb genoeg oprechte en soms prominente moslims gezien die mij hoop geven. De tranen van Sinu (zijn naam waarschijnlijk verkeerd gespeld, maar de keeper van RKC) bij Barend en van Dorp hebben mij in mijn ziel geraakt. En nu ik mijn gevoel toch beschrijf ik moest ook huilen.
****

Wij moeten m.i. voor 1 ding zorgen:
- De Moslims en de Nederlanders moeten elkaar overtuigen dat zij tezamen een gemeenschappelijke cultuur kunnen vormen, waarin beide elementen vertegenwoordigd zijn. Een voor iedereen herkenbare wereld dus.

De Nederlanders zullen een stapje terug moeten doen in hun decadente en naieve onderdelen van hun cultuur.
De moslims zullen de scheiding van kerk en staat moeten erkennen en zich verder ontwikkelen in hun geloofsbeleving.

We zullen moeten erkennen dat een multi-culturele samenleving niet levensvatbaar is en dat men streeft naar 1 herkenbare, niet statische cultuur die niet perse mijn versie van de Nederlandse cultuur hoeft te zijn.


Oh gelukkig als er toch moskeeen gaan fikken dan maar liever uit angst.
Dan stelt me echt gerust.:loens:

Anti
15-11-04, 03:47
Geplaatst door GeertC
het wordt tijd dat je weggaat

weer een uitkering minder

:handbang:



Ben het helemaal met je eens!!!!!!!!!!!! opgeruimd staat netjes

oraetlabora
15-11-04, 05:30
Geplaatst door Ourzazate
En dat is deels te wijten aan de 'fantasistische' uitspraken van politici zoals Wilders, Hirsi Ali, van Aartsen en Zalm. Al die nitwits dragen bij aan een verslechterd klimaat, zij zijn geenszins van plan het saamhorigheidsgevoel in de samenleving aan te wakkeren. Het enige waar zij op uit zijn is het winnen van stemmen no matter what. Misbruik maken van de situatie. Om van te kotsen!

schelden....dat is het enigste wat jij kan!!!

JamaL_JamaL
16-11-04, 22:31
Geplaatst door GeertC
het wordt tijd dat je weggaat

weer een uitkering minder

:handbang:
je kan de pot op eikel :stout:

taouanza
16-11-04, 23:08
Geplaatst door EdV
Dat is net zo'n dooddoener als "belediging van de Islam" of "ze willen ons zwartmaken" of "je snapt geen Arabisch".
Het komt erop neer dat men de discussie met drogredenen probeert te ontlopen op het eerste het beste woord dat niet bevalt. Dan is de kritiek opeens niet opbouwend meer.
Voorlopig maken de vertegenwoordigers van de Islam nog niet de indruk dat ze al even ver zijn als de modale Christen of Jood, die WEL volwassen met kritiek om kan gaan en zich niet direct "gekwetst" terugtrekt in de schelp van zijn Onomstotelijke Gelijk.


EdV


Geef eens een paar voorbeelden.

rinuz
16-11-04, 23:22
Geplaatst door leftwing04
[B]http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1woedend.jpg

Na de moord op Theo van Gogh grijpt men de wandaad van één aan om alle moslims te veroordelen. Moslims worden bedreigd en uitgescholden.

Zelfs werden er kerken in brand gestoken.
Ook die hadden er totaal niet mee temaken.

Vaak; door rustig te blijven met z'n allen,
Zal dit ook wel weer overwaaien.

Maar met dien verstande, dat een ieder die Nederland wil kapot maken zeer hard aangepakt moet worden..

JamaL_JamaL
17-11-04, 04:02
Geplaatst door Malika22
En de ETA zijn dat ook moslims?
Hoe noem jij Hollander van Hollands bloed Hitler/neo nazi's?
Ben ik als moslima naar Nederland gekomen? Ik dacht dat ik hier geboren was hoor!
Hebben DE moslims jouw mensen vermoord? Dan zie je dubbel want het was 1 made in holland AMSTERDAMMER van Marokkaanse afkomst.

Ben je woedend? Blaas jezelf op zou ik zeggen. En als het je hier in Nederland niet meer bevalt donder je maar op.

Gegroet,
Malika22
hai meid laat die snol dat je op haar in gaat nou fuck haar
:aftel: dit kan ze krijgen

mobeton
17-11-04, 20:56
Even diemmen allemaal ,want voor dit ZIJN er tienvoudiig maal meer zogenamde MARROKKANEN om het leven gebracht. DE LAASTE wat ik weet is een 16 jarige, hij werd smorgens opgewacht door 30 Hollandse Jongens en raad eens, HONDERDEN MES MES STEKEN. was niets meer van over HOOOOOR je nooooooit wat van.wat? marokaan.? NEE niets MAROKAAN. EN maar een paar maanden terug .................................................. .................................................. .................................................. .....ik moet mijn HOLLANDSE VRIENDEN aansporen om kamelenneuker te zeggen, dat is erg.!!!!!!!!

dicksr
18-11-04, 10:12
Geplaatst door mobeton
HONDERDEN MES MES STEKEN. was niets meer van over HOOOOOR je nooooooit wat van.wat?


Als er echt niets van over is hoor j er ook niets meer van en is het tellen van de stekken ook geen sinecure. Eigenlijk zeg je dat je een schepper bent, vanuit niets maak je iets en dat iets wordt weer gereduceerd tot niets?