PDA

Bekijk Volledige Versie : is dit nu wat ze bedoelen met vrij praten



barneveld
10-11-04, 20:06
het is nu een week geleden dat de vrij woord vermoord is en de ellende blijft maar aanhouden hoe lang nog

is dit nu wat er bedoelt wordt met iedereen mag zegen wat hij/zij wil zegen.

is dit wat Hirshi Ali wil bereiken met haar film.

leeuwinnetje
10-11-04, 20:10
ja ik denk dat ze heel erg gelukkig is nu, als ze tv kijkt en ziet wat er allemaal gebeurt in Nederland.. het bevestigt voor haar namelijk alleen wat zei altijd heeft geroepen.

Umarvlie
10-11-04, 20:10
Geplaatst door barneveld
het is nu een week geleden dat de vrij woord vermoord is en de ellende blijft maar aanhouden hoe lang nog

is dit nu wat er bedoelt wordt met iedereen mag zegen wat hij/zij wil zegen.

is dit wat Hirshi Ali wil bereiken met haar film.

ho ho ho .. Theo van Gogh is vermoord, ik vond, vind en zal nooit vinden dat hij het vrije woord vertegenwoordigde... hooguit dat hij het aanhing.

barneveld
10-11-04, 20:16
Geplaatst door leeuwinnetje
ja ik denk dat ze heel erg gelukkig is nu, als ze tv kijkt en ziet wat er allemaal gebeurt in Nederland.. het bevestigt voor haar namelijk alleen wat zei altijd heeft geroepen.


zij zegt dat ze een van de volksvertegewordiger is. had ze dit dan niet kunnen aanzien komen.

barneveld
10-11-04, 20:17
Geplaatst door Umarvlie
ho ho ho .. Theo van Gogh is vermoord, ik vond, vind en zal nooit vinden dat hij het vrije woord vertegenwoordigde... hooguit dat hij het aanhing.


ik zeg alleen maar wat ik op tv en de kranten zie. het is niet mijn idee

Umarvlie
10-11-04, 22:12
Hier nog wat fraaie voorbeelden van vrije meningsuiting.... zojuist nog effe van een gastenboek geplukt:

"Jullie vertelt beneden iets van “vredelijke dialoog“ – maar er is geen dialoog nodig met een satanische KILLER- ideologie, die mensen tot levende wapen maakt en door een pedofiele kameelneuker werd gesticht! ALLAH is een KRUIMEL STRONT uit de woestijn, en daar behoort hij te blijven, dit domme kontneukende afgod! Ga toch terug in plaats van ons mooie land optisch te vervuilen met jullie idiotische hoofddoeken en geiteneuker-nachthemden!"

en ook deze is erg vrij...

"Alle Moslims hebben de mogelijkheid om binnen 3 dagen te vertrekken uit ons Nederland, anders slagten we ze af. Die geiten neukers"

Tja... mag allemaal he ...

barneveld
10-11-04, 22:19
Geplaatst door Umarvlie
Hier nog wat fraaie voorbeelden van vrije meningsuiting.... zojuist nog effe van een gastenboek geplukt:

"Jullie vertelt beneden iets van “vredelijke dialoog“ – maar er is geen dialoog nodig met een satanische KILLER- ideologie, die mensen tot levende wapen maakt en door een pedofiele kameelneuker werd gesticht! ALLAH is een KRUIMEL STRONT uit de woestijn, en daar behoort hij te blijven, dit domme kontneukende afgod! Ga toch terug in plaats van ons mooie land optisch te vervuilen met jullie idiotische hoofddoeken en geiteneuker-nachthemden!"

en ook deze is erg vrij...

"Alle Moslims hebben de mogelijkheid om binnen 3 dagen te vertrekken uit ons Nederland, anders slagten we ze af. Die geiten neukers"

Tja... mag allemaal he ...


dit moeten we aanhoren een rustig blijven anders zijn we extrimsten

wat is dit voor vrij land. ik begin ze meer te haten elk dag meer en meer al die kut varken vreters.(excus voor vredewillende)

stavast
10-11-04, 23:27
Geplaatst door barneveld
dit moeten we aanhoren een rustig blijven anders zijn we extrimsten

wat is dit voor vrij land. ik begin ze meer te haten elk dag meer en meer al die kut varken vreters.(excus voor vredewillende)

Ga eens kijken op marokko.nl wat de moslim-pubertjes voor prachtigs debiteren.....zelfde laken een pak.

En niet zoveel haten, dan geraken de kippen van de leg.

mark61
10-11-04, 23:31
Geplaatst door barneveld
dit moeten we aanhoren een rustig blijven anders zijn we extrimsten

wat is dit voor vrij land. ik begin ze meer te haten elk dag meer en meer al die kut varken vreters.(excus voor vredewillende)

Steek een kerk in de fik. Ze kunnen er in Barneveld vast wel eentje missen.

Als de kippen zonder kop kakelen, sta jij daar mijlenver boven Barney. Moehiem, zogezegd. En nou rustig op stok. Ik zal aan je denken. :)

barneveld
11-11-04, 04:54
Geplaatst door stavast
Ga eens kijken op marokko.nl wat de moslim-pubertjes voor prachtigs debiteren.....zelfde laken een pak.

En niet zoveel haten, dan geraken de kippen van de leg.


ik ben afgekoeld

barneveld
11-11-04, 05:00
Geplaatst door mark61
Steek een kerk in de fik. Ze kunnen er in Barneveld vast wel eentje missen.

Als de kippen zonder kop kakelen, sta jij daar mijlenver boven Barney. Moehiem, zogezegd. En nou rustig op stok. Ik zal aan je denken. :)

klink raar maar elk keer als ik naar bed ga kijk ik eerst of de kerk er nog staat. ik hou de kerk goed in gaten. het is een mooi gebouw ik wil niet dat ie in fik vliegt.

ik ben weer afgekoel moest er uit van de hele dag tv kijken wordt je niet vrolijk

ieniemienie
11-11-04, 07:56
Geplaatst door barneveld
ik hou de kerk goed in gaten. het is een mooi gebouw ik wil niet dat ie in fik vliegt.


Daar ben ik blij om. Ik hou de islamitische school ook in de gaten. :)

ieniemienie
11-11-04, 08:01
Geplaatst door barneveld
het is nu een week geleden dat de vrij woord vermoord is en de ellende blijft maar aanhouden hoe lang nog

Is dit wat Hirshi Ali wil bereiken met haar film.

Wat ze wil bereiken met haar film is dat vrouwen met respect behandeld worden. Lijkt me een goed streven, toch?

Ik vraag me de laatste week juist af : is dit wat Mohammed B wilde bereiken met zijn moordpartij. :schok:

mark61
11-11-04, 13:27
Geplaatst door ieniemienie
Wat ze wil bereiken met haar film is dat vrouwen met respect behandeld worden. Lijkt me een goed streven, toch?

De gekozen vorm heeft eerder het omgekeerde effect. Dat had ze kunnen weten.


Ik vraag me de laatste week juist af : is dit wat Mohammed B wilde bereiken met zijn moordpartij. :schok:

Wraak en gekweststheid zijn oorzaken, geen doelen.

barneveld
11-11-04, 18:52
Geplaatst door ieniemienie
Wat ze wil bereiken met haar film is dat vrouwen met respect behandeld worden. Lijkt me een goed streven, toch?



[COLOR=blue]er zijn tal van ander manieren om die vraagstuk aan de orde brengen.



Ik vraag me de laatste week juist af : is dit wat Mohammed B wilde bereiken met zijn moordpartij. :schok:

[COLOR=blue]er zijn problemen met de extrimisten maar dat wil niet zegen dat iedereen zomar ander mans dingen gaat verbranden en te slopen. waar is de verstand van de nederlands bevolking gebleven.
het lijkt hier of we ergens in een bananen republiek.

ik schaam me nu om te zegen dat ik in nedeland.

leeuwinnetje
11-11-04, 19:35
Geplaatst door barneveld
zij zegt dat ze een van de volksvertegewordiger is. had ze dit dan niet kunnen aanzien komen.

zij regeert vanuit haar emoties en niet anders.
ze is zwaar getraumatiseerd en verbitterd.. als de 2de kamer haar echt zou waarderen.. dan hadden ze haar een andere post gegeven.. en niet iets waar zij te emotioneel bij betrokken is.

barneveld
11-11-04, 20:10
Geplaatst door leeuwinnetje
zij regeert vanuit haar emoties en niet anders.
ze is zwaar getraumatiseerd en verbitterd.. als de 2de kamer haar echt zou waarderen.. dan hadden ze haar een andere post gegeven.. en niet iets waar zij te emotioneel bij betrokken is.


wc's schoonmaken in de 2de kamer

el_soukayna
11-11-04, 22:21
mohammed B.is geen terrorist!!!!

leeuwinnetje
12-11-04, 13:16
Geplaatst door barneveld
wc's schoonmaken in de 2de kamer

ik ben nu serieus bezig.. jij ook?
als ik onzin uitkraam zeg dat gewoon en probeer me op andere gedachten te brengen..
met zo'n antwoord kan ik natuurlijk niks..

leeuwinnetje
12-11-04, 13:17
Geplaatst door el_soukayna
mohammed B.is geen terrorist!!!!

nee je hebt gelijk, hij is de Marokkaanse zuster Theresa..