PDA

Bekijk Volledige Versie : Lid LPF bedreigde eigen partij



barfly
11-11-04, 10:00
ROTTERDAM (ANP) - De politie in Rotterdam heeft woensdag een
33-jarig lid van de LPF aangehouden. Hij wordt ervan verdacht
vrijdag een valse dreigbrief te hebben verstuurd aan zijn eigen
partij. In die brief bedreigde hij een lid van de partij en
Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een
islamitische groepering.
De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. De verstuurder
van de brief heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse
aangifte gedaan. De man heeft inmiddels bekend.

Ach als er nog geen angst en chaos is dan moet je dat gewoon ter plekke forceren. :rolleyes:

Mark
11-11-04, 10:02
Waar is de voorzitter? :p

Umarvlie
11-11-04, 10:03
Ah... dus mogelijk zijn het ook de rechts-extremisten die die kerken (bijan maar net niet helemaal) in de fik steken ... om zodoende het vuurtje brandende te houden?

Mij verbaasd niets meer ... in het land van vrije meningsuiting waar alles kan en mag ... en als dat niet kan of mag wel weer gedoogd wordt!

nard
11-11-04, 10:04
Ach arme man.... Hij is nooit gehoord en steeds maar weer op de achtergrond gedrukt....


Laten we in dialoog treden met'm.

barfly
11-11-04, 10:06
Geplaatst door nard
Ach arme man.... Hij is nooit gehoord en steeds maar weer op de achtergrond gedrukt....


Laten we in dialoog treden met'm.

Ik zie meer in unilateraal op z'n smoel rammen :duim:

Zwarte Schaap
11-11-04, 10:07
Geplaatst door Umarvlie
Ah... dus mogelijk zijn het ook de rechts-extremisten die die kerken (bijan maar net niet helemaal) in de fik steken ... om zodoende het vuurtje brandende te houden?

Om je eerlijk te zeggen heb ik die gedachte ook gehad, die gedachte werd sterker toen ik gisteren rechs-extremistische mollukkers zag samen met de nazi-kaasjes.

Dichar
11-11-04, 10:09
Geplaatst door Mark
Waar is de voorzitter? :p

Zit vast nog vast op het bureau...lange bekentenis denk ik :duivels:

Mark
11-11-04, 10:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om je eerlijk te zeggen heb ik die gedachte ook gehad, die gedachte werd sterker toen ik gisteren rechs-extremistische mollukkers zag samen met de nazi-kaasjes.

Grappig, ik hoor net dat Wilders heeft beweert dat moslims zelf hun moskeeen in de fik steken.

Great minds think alike? :dood:

Umarvlie
11-11-04, 10:12
Geplaatst door Mark
Grappig, ik hoor net dat Wilders heeft beweert dat moslims zelf hun moskeeen in de fik steken.

Great minds think alike? :dood:

Zoals al gezegd :confused: mij verbaasd niets meer....

Maken we in plaats van elkaar ons zelf af ... 't is niet leuk maar wel weer eens iets anders he ...

observer
11-11-04, 10:15
precies laten we gezamelijk iemand anders gaan aanvallen!!! :duivels:

Dichar
11-11-04, 10:16
Geplaatst door Umarvlie
Zoals al gezegd :confused: mij verbaasd niets meer....

Maken we in plaats van elkaar ons zelf af ... 't is niet leuk maar wel weer eens iets anders he ...

Als het verbaal al gebeurt dan is een lucifer ook zo aangestoken om het kracht bij te zetten :maf2:

Umarvlie
11-11-04, 10:18
Geplaatst door observer
precies laten we gezamelijk iemand anders gaan aanvallen!!! :duivels:

Goed maar dan niet de gebruikelijke tegenstanders ... ik dacht eerder aan ... ehh ... ehh... blondjes (al dan niet artificieel)

louise_louise
11-11-04, 10:52
hmmm hoorde ik nou niet gisteren op het nieuws dat dit soort zaken wel kunnen leiden tot straffen van 12-15jaar??? ben benieuwd...

louise_louise
11-11-04, 10:55
en, oh ja: dit is de 2e keer; de bommelding bij het amerikaanse consulaat in den haag, daarbij bleek achteraf ook dat het ging om misbruik maken van de huidige situatie.

Dichar
11-11-04, 11:03
Geplaatst door Mark
Waar is de voorzitter? :p


Geplaatst door Dichar
Zit vast nog vast op het bureau...lange bekentenis denk ik :duivels:

Mat Herben ontving dreigbrief van voorzitter eigen partij

Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 11:50

ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd.

Per fax bedreigde hij afgelopen vrijdag een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.

De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. Moleveld heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De voorzitter heeft inmiddels bekend


Hmm heb ik toch gelijk he :wohaa:

ScarFace
11-11-04, 11:09
Walgelijke idioot, onder een islamitische groepering een partij bedreigen. Hoe achterlijk kun je zijn?

Goodnight
11-11-04, 11:13
Geplaatst door Mark
Waar is de voorzitter? :p

die is zijn zonden aan het overdenken in de cel dus.

Mark
11-11-04, 11:38
Geplaatst door Goodnight
die is zijn zonden aan het overdenken in de cel dus.

Ik ben een soort Nostradamus :nerd:

..zapper
11-11-04, 19:40
*Proest* Wat een mongool. Nu willen ze de kosten die de valse aangifte hebben veroorzaakt op hem verhalen als straf zegmaar. Kennelijk is de strafmaat voor het creeeren van maatschappelijke angst erg klein.
Antwoord op mijn vraag hoeft ie iig niet meer te geven, het is duidelijk dat ie de Nederlandse rechtsstaat als verwaarloosbaar beschouwd.

barfly
11-11-04, 20:21
Geplaatst door ..zapper
*Proest* Wat een mongool. Nu willen ze de kosten die de valse aangifte hebben veroorzaakt op hem verhalen als straf zegmaar. Kennelijk is de strafmaat voor het creeeren van maatschappelijke angst erg klein.
Antwoord op mijn vraag hoeft ie iig niet meer te geven, het is duidelijk dat ie de Nederlandse rechtsstaat als verwaarloosbaar beschouwd.

Ik kan me dus echt kapot ergeren aan het feit dat ie wellicht de kosten moet dragen voor het onderzoek naar een valse aangifte! Ik vind dat ie wegens landverraad in de bak thuis hoort de komende 10 jaar!