PDA

Bekijk Volledige Versie : De Voorzitter gearresteerd!!!



TonH
11-11-04, 11:04
Wegens sturen van een dreigbrief aan zijn eigen partij :D

108 Teletekst do 11 nov
***************************************
LPF-voorman bedreigde eigen partij

***************************************
ROTTERDAM Voorzitter Sergej Moleveld
van de LPF is gisteren aangehouden op
verdenking van het schrijven van een
valse dreigbrief aan zijn eigen partij.

Moleveld heeft tegenover de justitie
bekend dat hij per fax het bestuurs- en
Kamerlid Mat Herben in een fax heeft
bedreigd.Als afzender gaf Moleveld een
islamitische groepering op.

Moleveld heeft afgelopen vrijdag ook
een valse aangifte van de bedreiging
gedaan.




***************************************

Goodnight
11-11-04, 11:08
Sjeeees...denk je iemand te kennen...... :schrik:

Pytaghoras
11-11-04, 11:11
En het is een schoonheid van een vent. Ik heb gehoord dat elke dame stapelgek op hem wordt. Wat vinden jullie van hem dames?

http://www.fortuynistisch.nl/zholland/images/sergej-01.jpg

TonH
11-11-04, 11:12
Wie heeft allemaal met hem gediscussieerd? :argwaan: Zijn die nu allemaal schuldig aan omgang met een extremist? :nerveus:

Pytaghoras
11-11-04, 11:13
Krijgt hij geen Ban op Maroc.nl? Ik ben benieuwd of hij nog op maroc.nl durft te komen.

Goodnight
11-11-04, 11:16
Wat een verschrikking....Pythagoras

Couscousje
11-11-04, 11:21
Geplaatst door Pytaghoras
En het is een schoonheid van een vent. Ik heb gehoord dat elke dame stapelgek op hem wordt. Wat vinden jullie van hem dames?

http://www.fortuynistisch.nl/zholland/images/sergej-01.jpg

:wtf:

En zijn uiterlijk heeft er wat was het ook alweer mee te maken?

Cc

Riffiaatje
11-11-04, 11:24
Boontje komt om z'n loontje. :jammer:

Wide-O
11-11-04, 11:26
Jasses Ton, ik heb ook met hem gekeuveld :verrassin :verward:

Wat doet die auto daar aan de andere kant van de straat ? :wtf:

Umarvlie
11-11-04, 11:26
Ach ... de man is gewoon consequent in lijn met het gevoerde beleid van de LPF over de afgelopen paar jaar ...

nard
11-11-04, 11:27
Geplaatst door TonH
Wegens sturen van een dreigbrief aan zijn eigen partij :D

108 Teletekst do 11 nov
***************************************
LPF-voorman bedreigde eigen partij

***************************************
ROTTERDAM Voorzitter Sergej Moleveld
van de LPF is gisteren aangehouden op
verdenking van het schrijven van een
valse dreigbrief aan zijn eigen partij.

Moleveld heeft tegenover de justitie
bekend dat hij per fax het bestuurs- en
Kamerlid Mat Herben in een fax heeft
bedreigd.Als afzender gaf Moleveld een
islamitische groepering op.

Moleveld heeft afgelopen vrijdag ook
een valse aangifte van de bedreiging
gedaan.




***************************************

Wat een ellende zeg .........

Marsipulami
11-11-04, 11:28
Geplaatst door TonH
Wegens sturen van een dreigbrief aan zijn eigen partij :D

108 Teletekst do 11 nov
***************************************
LPF-voorman bedreigde eigen partij

***************************************
ROTTERDAM Voorzitter Sergej Moleveld
van de LPF is gisteren aangehouden op
verdenking van het schrijven van een
valse dreigbrief aan zijn eigen partij.

Moleveld heeft tegenover de justitie
bekend dat hij per fax het bestuurs- en
Kamerlid Mat Herben in een fax heeft
bedreigd.Als afzender gaf Moleveld een
islamitische groepering op.

Moleveld heeft afgelopen vrijdag ook
een valse aangifte van de bedreiging
gedaan.




***************************************


:D :lol: Die Hollanders blijven grappig.

Pytaghoras
11-11-04, 11:31
Geplaatst door Couscousje
:wtf:

En zijn uiterlijk heeft er wat was het ook alweer mee te maken?

Cc

Hij ziet toch onschuldig eruit?

johan402
11-11-04, 11:35
Geplaatst door Pytaghoras
Krijgt hij geen Ban op Maroc.nl? Ik ben benieuwd of hij nog op maroc.nl durft te komen.

Ik denk niet dat het een kwestie van durven is, maar een kwestie van kunnen...

nari
11-11-04, 11:36
Geplaatst door TonH
Wegens sturen van een dreigbrief aan zijn eigen partij :D

108 Teletekst do 11 nov
***************************************
LPF-voorman bedreigde eigen partij

***************************************
ROTTERDAM Voorzitter Sergej Moleveld
van de LPF is gisteren aangehouden op
verdenking van het schrijven van een
valse dreigbrief aan zijn eigen partij.

Moleveld heeft tegenover de justitie
bekend dat hij per fax het bestuurs- en
Kamerlid Mat Herben in een fax heeft
bedreigd.Als afzender gaf Moleveld een
islamitische groepering op.

Moleveld heeft afgelopen vrijdag ook
een valse aangifte van de bedreiging
gedaan.




***************************************


Ik weet de fout die hij had gemaakt: In de naam van jezus .......
:haha: :haha: :haha:

Mark
11-11-04, 11:37
holy shit en vanmorgen zeiden we het nog als grapje!

van mij mag ie gewoon terugkomen hier!

hij zal wel wat nare grappen moeten incasseren :p

Couscousje
11-11-04, 11:37
Geplaatst door Pytaghoras
Hij ziet toch onschuldig eruit?

En alleen de dames kunnen dat bepalen?

Cc

Dutchguy
11-11-04, 11:38
Wat een ongelooflijke sukkel.

Dichar
11-11-04, 11:39
Geplaatst door Pytaghoras
Krijgt hij geen Ban op Maroc.nl? Ik ben benieuwd of hij nog op maroc.nl durft te komen.

Zou hij een internetaansluiting in z'n cel hebben of komt ie er bekaaid af met een taakstraf?

Mark
11-11-04, 11:41
Wel een beetje jammer om hier zogenaamd de dialoog met moslims aan te gaan en dan proberen moslims zo in een kwaad daglicht te stellen.

Persoonlijk denk ik dat hij hier puur was om inspiratie op te doen voor termen en taalgebruik in die brief.

johan402
11-11-04, 11:43
Geplaatst door Mark
Wel een beetje jammer om hier zogenaamd de dialoog met moslims aan te gaan en dan proberen moslims zo in een kwaad daglicht te stellen.

Persoonlijk denk ik dat hij hier puur was om inspiratie op te doen voor termen en taalgebruik in die brief.

Beste Mark, ik kan je verzekeren dat hij daadwerkelijk hier de dialoog wenste aan te gaan met moslims. Dat hij hier kwam om inspiratie op te doen qua termen en taalgebruik, dat bestrijd ik. Hij kwam pas hier nadat hij de brief/fax had verzonden.

Mark
11-11-04, 11:45
Geplaatst door johan402
Beste Mark, ik kan je verzekeren dat hij daadwerkelijk hier de dialoog wenste aan te gaan met moslims. Dat hij hier kwam om inspiratie op te doen qua termen en taalgebruik, dat bestrijd ik. Hij kwam pas hier nadat hij de brief/fax had verzonden.

toch een beetje dubbel vindt je niet? :rolleyes:

TonH
11-11-04, 11:47
Geplaatst door Mark
toch een beetje dubbel vindt je niet? :rolleyes:

Schuldgevoel :p

johan402
11-11-04, 11:47
Geplaatst door Mark
toch een beetje dubbel vindt je niet? :rolleyes:

Ik begrijp je gevoel compleet Mark... zucht.. :verward:

~Panthera~
11-11-04, 11:48
Geplaatst door TonH
Wegens sturen van een dreigbrief aan zijn eigen partij :D

108 Teletekst do 11 nov
***************************************
LPF-voorman bedreigde eigen partij

***************************************
ROTTERDAM Voorzitter Sergej Moleveld
van de LPF is gisteren aangehouden op
verdenking van het schrijven van een
valse dreigbrief aan zijn eigen partij.

Moleveld heeft tegenover de justitie
bekend dat hij per fax het bestuurs- en
Kamerlid Mat Herben in een fax heeft
bedreigd.Als afzender gaf Moleveld een
islamitische groepering op.

Moleveld heeft afgelopen vrijdag ook
een valse aangifte van de bedreiging
gedaan.




***************************************


Integer !!!! WOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAHHHHHH!!! http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gifhttp://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gifhttp://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gifhttp://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif :fuckit2: :fuckit2: :fuckit2:
Ik lig helemaal vlak hier !!

Vuile smeerlap !

Mark
11-11-04, 11:49
Geplaatst door johan402
Ik begrijp je gevoel compleet Mark... zucht.. :verward:

Ik ga er even van uit dat jij ook onderdeel van de LPF bent: ik denk dat dit wel eens de laatste zetels zouden kunnen zijn... het lijkt wel alsof er nooit een einde komt aan dit soort strijd en rare dingen in die partij... Wilders neemt het wel over.

Wide-O
11-11-04, 11:51
"staadt de inhoudt fan sein drijgbriev" ergens op het internet ?

TonH
11-11-04, 11:51
Geplaatst door Mark
Wilders neemt het wel over.

Let op mijn woorden: We zullen de LPF nog gaan missen! :nerveus:

Marsipulami
11-11-04, 11:56
Geplaatst door Mark
Ik ga er even van uit dat jij ook onderdeel van de LPF bent: ik denk dat dit wel eens de laatste zetels zouden kunnen zijn... het lijkt wel alsof er nooit een einde komt aan dit soort strijd en rare dingen in die partij... Wilders neemt het wel over.


Nee, nee LPF moet blijven. LPF is broodnodig in de NL politiek om de amusementswaarde ervan op peil te houden. Laten we een petitie starten op maroc.nl voor de vrijlating van de voorzitter :p .

Wide-O
11-11-04, 12:00
Toch even melden bij het op te richten Meldpunt Extremisme :argwaan:

Marsipulami
11-11-04, 12:02
Mat Herben ontving dreigbrief van voorzitter LPF

Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 12:51

ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd.

Per fax bedreigde hij vrijdag zichzelf en Tweede-Kamerlid Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.


Moleveld deed namens de LPF aangifte van de bedreiging. Hij heeft daarmee volgens het Openbaar Ministerie een valse aangifte gedaan. De politie wil de kosten van die aangifte verhalen op Moleveld. De voorzitter heeft inmiddels bekend.

Onaangename verassing

Het LPF-Tweede-Kamerlid Herben zegt blij te zijn met het snelle optreden van de politie. Hij noemt de bedreiging door de partijvoorzitter een "onaangename verrassing". Herben wil snel een vergadering van de LPF uitschrijven zodat de leden een nieuw bestuur kunnen benoemen. Het nieuwe bestuur krijgt de taak de partij te hervormen.

Voorzitter Moleveld had al eerder aangekondigd zijn functie neer te leggen. Hij trad aan het eind van de zomer aan toen de vorige voorzitter, Belder, moest aftreden. Hij bleek veroordeeld te zijn wegens fraude.

Dichar
11-11-04, 12:03
Geplaatst door johan402
Beste Mark, ik kan je verzekeren dat hij daadwerkelijk hier de dialoog wenste aan te gaan met moslims. Dat hij hier kwam om inspiratie op te doen qua termen en taalgebruik, dat bestrijd ik. Hij kwam pas hier nadat hij de brief/fax had verzonden.

Ja en tijdens die dialoog besefte (alleen is hij in dit besef wat te ver doorgeschoten) hij dat hij aan de verkeerde kant stond dus heeft hij in z'n eentje een islamitische groepering opgericht en een dreigbrief richting LPF gestuurd. Het is maar goed dat hij nu aangehouden is anders zou hij wel eens de potentiële moordenaar van A.H.A. of Wilders kunnen zijn... :schok:

~Panthera~
11-11-04, 12:10
Geplaatst door Marsipulami
Mat Herben ontving dreigbrief van voorzitter LPF

Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 12:51

ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd.

Per fax bedreigde hij vrijdag zichzelf en Tweede-Kamerlid Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.


Moleveld deed namens de LPF aangifte van de bedreiging. Hij heeft daarmee volgens het Openbaar Ministerie een valse aangifte gedaan. De politie wil de kosten van die aangifte verhalen op Moleveld. De voorzitter heeft inmiddels bekend.

Onaangename verassing

Het LPF-Tweede-Kamerlid Herben zegt blij te zijn met het snelle optreden van de politie. Hij noemt de bedreiging door de partijvoorzitter een "onaangename verrassing". Herben wil snel een vergadering van de LPF uitschrijven zodat de leden een nieuw bestuur kunnen benoemen. Het nieuwe bestuur krijgt de taak de partij te hervormen.

Voorzitter Moleveld had al eerder aangekondigd zijn functie neer te leggen. Hij trad aan het eind van de zomer aan toen de vorige voorzitter, Belder, moest aftreden. Hij bleek veroordeeld te zijn wegens fraude.
---------------------------------------


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif Hoe zet ik mijzelf voor lul Moleveld ?? WOOOOOOOOOAAAAAAAAAHHH !! :fuckit2: :fuckit2:

Marsipulami
11-11-04, 12:12
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------------------


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif Hoe zet ik mijzelf voor lul Moleveld ?? WOOOOOOOOOAAAAAAAAAHHH !! :fuckit2: :fuckit2:

Ik zou die Moleveld ook effe aan de tand voelen over die aanslagen op kerken. Wie weet heeft dat ook iets te maken met zijn creatieve manier om aan politiek te doen. :giechel:

~Panthera~
11-11-04, 12:14
Geplaatst door Marsipulami
Ik zou die Moleveld ook effe aan de tand voelen over die aanslagen op kerken. Wie weet heeft dat ook iets te maken met zijn creatieve manier om aan politiek te doen. :giechel:
---------------------------------

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif :fplet: :fplet:

et_2000nl
11-11-04, 12:19
Het moge duidelijk zijn. Nederland is een bananen republiek geworden. Bouwfraude, fietsende terroristen, Balkenende als president, ga maar door.

Dit is slechts een bevestiging. Iedereen weet dat op dit moment politieke belangrijkheid word afgemeten op de stapels dreigbrieven die je ontvangt. En wat de LPF ook probeert, ze zijn te zielig om nog dreigbrieven te ontvangen. Als voorzitter heb je de verantwoordelijkheid om politiek belangrijk te blijven. De Voorzitter heeft dus naar eer en geweten gehandeld, oftwel ledenwerving....

Aan de andere kant, die Herben wil misschien wel graag in zo'n safe house met AHA en Wilders een potje klaverjassen.

Ik sluit geen complot theorie meer uit.

El ZAHEL
11-11-04, 12:20
Geplaatst door Mark
Ik ga er even van uit dat jij ook onderdeel van de LPF bent: ik denk dat dit wel eens de laatste zetels zouden kunnen zijn... het lijkt wel alsof er nooit een einde komt aan dit soort strijd en rare dingen in die partij... Wilders neemt het wel over.

Okay Neo Nazies. Dat lukt nooit, want Nederland is niet meer alleen van jullie. De grootste v.b. van haat met haat bestreiden. Dan hoe ga ik mijn kind leren dat ie niet moet haten, maar moet houden van mensen die hem niet accepteren. :D

Nou ja, als je echt naar een oplossing wil zoeken, dan moet je niet zulke gesloten gedachte hebben. Sta open voor alles en zet de vooroordelen aan de kant. Dat geld voor alle partijen. Het woord samen zegt al veel! :moeilijk:

Niemand heeft ooit beweerd dat het makkelijk zal zijn, maar als we samen niks doen

Deanderekant
11-11-04, 12:28
En zo krijgen dreigbrievenschrijvers nou een slechte naam. Wedden dat mensen nu gaan roepen dat de dreigbrieven aan A.H.A. door van Aartsen zijn geschreven?

En dan zou het ook goed kunnen dat het Moslims zijn die Moskeen in brand steken en Christenen die kerken afbranden. Is natuurlijk wel veel makkelijker te realiseren voor de heren extremisten.

:wink:

Maar wat ie gedaan heeft is natuurlijk wel heel erg kwalijk. Hij was willens en wetens aan het aansturen op verdere escalatie. Geef mij dan die neonazi maar die gisteren op 2 vandaag te zien was (kon niet wachten op een nieuwe kristallnacht), dan weet ik in ieder geval met wie ik te maken heb.

Ik geloof trouwens dat ze in Italie een dynamo op het lijk van Fortuyn hebben gezet, daar loopt de plaatselijke aluminium fabriek op. :corcky:

Deanderekant
11-11-04, 12:34
Geplaatst door johan402
Beste Mark, ik kan je verzekeren dat hij daadwerkelijk hier de dialoog wenste aan te gaan met moslims. Dat hij hier kwam om inspiratie op te doen qua termen en taalgebruik, dat bestrijd ik. Hij kwam pas hier nadat hij de brief/fax had verzonden.

Ja, natuurlijk, laten we nou niet z'n integriteit in twijfel trekken.

Wat een sukkel....

johan402
11-11-04, 13:08
Op de eerste plaats ben ik niet van de LPF, wat dat aangaat ben ik geheel partijloos. Wel heb ik regelmatig contact met personen binnen de LPF, waaronder ook Sergej. Maar ik heb ook regelmatig contact met bijvoorbeeld de SP en Groen Links.
Op de tweede plaats is een reactie die hier in deze topic geschreven staat, mij overgekomen dat men mij als Nazi uitmaakt. Dat ben ik niet, nooit geweest en zal het ook nooit worden ook! Bruin staat mij niet... :D
Als laatste wil ik kwijt, dat ik hier daadwerkelijk wil praten met moslims. Iets wat ik nu al een tijdje doe - niet online overigens - en iets wat ik nog wel een tijdje zal blijven doen. Buiten een beter inzicht op een voor mij vreemde cultuur en religie, heb ik daarmee enkele zeer mooie vriendschappen mee opgedaan.

Als aller- allerlaatste wil ik toch nog 1 ding kwijt. Ja ik heb een politieke agenda. Maar ben daarbij geheel partijloos, doch niet stuurloos. Ik ben van mening dat het hele NL politieke stelsel danig gestigmatiseerd is en op het punt staat te breken. Men kan niet eeuwig blijven pappen en nathouden.
Wat betreft mijn politieke agenda betreffende Moslim(a)s.. die is zuiver (hoop ik) en van geen kwade bedoelingen. Ik begin er een beetje heel erg moe van te worden dat bij het woord Moslim in Nederland al heel snel gedacht wordt aan buitenlanders, dat terwijl er in Nederland circa 1 miljoen Nederlanders zijn die dit geloof aanhangen. Dan mag ik mij toch zeker wel verdiepen in deze levensbeschouwing? Ook al deel ik deze niet? Onwetendheid is toch het zaaien van onbegrip en haat?
Het aangaan van de dialoog is toch de eerste weg naar begrip en inzicht in elkanders belevingswereld?

Rosita0323_
11-11-04, 13:12
Geplaatst door Pytaghoras
En het is een schoonheid van een vent. Ik heb gehoord dat elke dame stapelgek op hem wordt. Wat vinden jullie van hem dames?

http://www.fortuynistisch.nl/zholland/images/sergej-01.jpg

k*t, die vent ken ik irl

Rosita0323_
11-11-04, 13:15
fijn...ik had geen affectieve fibraties trouwens..

Mark
11-11-04, 13:16
Geplaatst door Rosita0323_
k*t, die vent ken ik irl

je werd wakker, draaide je om... keek naar de lege plek naast je en dacht: "waar is mijn liefje gebleven?"

:boogjes:

Rosita0323_
11-11-04, 13:46
Geplaatst door Mark
je werd wakker, draaide je om... keek naar de lege plek naast je en dacht: "waar is mijn liefje gebleven?"

:boogjes:

Was het maar waar Mark, tis iets erger nog en val van mn stoel nu dit alles te lezen en mezelf te bedenken of ik deze collega voor de tuchtcommissie kan slepen! Dus dat hij zowel strafrechtelijk als via het Tuchtrecht bestraft kan worden.

Want op zulke werkers in het veld waar ik als professional werkzaam ben zit niemand te wachten!!!

Het is toeval dat ik dit nu tegen kom op Maroc.nl? Ik nam hem overigens al niet serieus hier hoor, nu weet ik ook precies waarom

Of torn ik nu aan allerlei wetten die bestaan op vrijheid van politiek bedrijven? Terwijl dit figuur werkzaam is in een sector van de zorg waar
een beroepscode wordt gehanteerd.

De beroepstitel die hij nu voert, mag hem wat mij betreft, op basis van dit schandalige gedoe dus afgenomen worden ! En dat is even een andere kant van dit verhaal.

Ik ga het verloop in de media in de gaten houden en probeer erachter te komen wat zoal wordt vrijgegeven over hem. Waarschijnlijk is zijn werkgever al wakker geworden.

Mark
11-11-04, 13:50
Hij doet geloof ik iets in de zorg, zoiets vertelde hij

psychiatry ofzo? :argwaan:

Rosita0323_
11-11-04, 14:12
Geplaatst door Mark
Hij doet geloof ik iets in de zorg, zoiets vertelde hij

psychiatry ofzo? :argwaan:

Ja, dat iets doet hij, dus zijn beroepstitel moet hem onmiddellijk worden afgenomen, zodat hij niet en nooit meer werkzaam kan zijn in ook mijn vakgebied!

Het is mij bekend waar hij werkt en in welke setting Mark, het feit dat hij dit soort acties onderneemt maakt hem incompetent voor dit vak en zou hij zelf opgenomen moeten worden. Ik bekijk dit van een totaal andere kant, los daarvan heb ik dus de mogelijkheid om actie te ondernemen en ken ik de wegen.

Mark
11-11-04, 14:15
Geplaatst door Rosita0323_
Ja, dat iets doet hij, dus zijn beroepstitel moet hem onmiddellijk worden afgenomen, zodat hij niet en nooit meer werkzaam kan zijn in ook mijn vakgebied!

Het is mij bekend waar hij werkt en in welke setting Mark, het feit dat hij dit soort acties onderneemt maakt hem incompetent voor dit vak en zou hij zelf opgenomen moeten worden. Ik bekijk dit van een totaal andere kant, los daarvan heb ik dus de mogelijkheid om actie te ondernemen en ken ik de wegen.

kom kom, vergeven en vergeten zeg ik dan :duim:

Wide-O
11-11-04, 14:18
Ik ben benieuwd hoe dit op het nieuws gaat komen vanavond.

Ik ga er maar van uit dat het politieke establishment nu ook roept "Dit kan niet in Nederland ! Dit moet streng bestraft worden ! "

Hij zat dus wel degelijk in de psychiatrie, helaas een beetje aan de verkeerde kant :vreemd:

Rosita: dit is geen vrijheid van politiek, dit is criminaliteit, dus denk ik dat eventuele acties van jouw kant gerechtvaardigd zijn.

mark61
11-11-04, 14:19
Geplaatst door TonH
Wie heeft allemaal met hem gediscussieerd? :argwaan: Zijn die nu allemaal schuldig aan omgang met een extremist? :nerveus:

Ik beken schuld. Het kon ook niet waar zijn, een aanspreekbare, evenwichtige LPFer.

mark61
11-11-04, 14:26
Geplaatst door Wide-O
Hij zat dus wel degelijk in de psychiatrie, helaas een beetje aan de verkeerde kant :vreemd:

:hihi:

Rosita0323_
11-11-04, 14:44
Geplaatst door Wide-O
Ik ben benieuwd hoe dit op het nieuws gaat komen vanavond.

Ik ga er maar van uit dat het politieke establishment nu ook roept "Dit kan niet in Nederland ! Dit moet streng bestraft worden ! "

Hij zat dus wel degelijk in de psychiatrie, helaas een beetje aan de verkeerde kant :vreemd:

Rosita: dit is geen vrijheid van politiek, dit is criminaliteit, dus denk ik dat eventuele acties van jouw kant gerechtvaardigd zijn.

Ik ben bezig al Wide

~Panthera~
11-11-04, 14:53
Geplaatst door Rosita0323_
Ja, dat iets doet hij, dus zijn beroepstitel moet hem onmiddellijk worden afgenomen, zodat hij niet en nooit meer werkzaam kan zijn in ook mijn vakgebied!

Het is mij bekend waar hij werkt en in welke setting Mark, het feit dat hij dit soort acties onderneemt maakt hem incompetent voor dit vak en zou hij zelf opgenomen moeten worden. Ik bekijk dit van een totaal andere kant, los daarvan heb ik dus de mogelijkheid om actie te ondernemen en ken ik de wegen.
------------------------


Ik zat nog niet eens zo gek met de Hare test. :haha:
PCL-R materiaal.

vlegeltje
11-11-04, 15:13
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------


Ik zat nog niet eens zo gek met de Hare test. :haha:
PCL-R materiaal.

idd ;)

Orakel
11-11-04, 17:20
Geplaatst door de Voorzitter

en het gaat mij om alles is geoorloofd en daar valt dus alles onder, ook ZINLOOS geweld

en ik zit nergens naar te vissen, maar ik weet graag wel wie mijn belagers zijn!!!

http://www.mainzelahr.de/smile/unsortierbar/pinocchio.gif

Autochtoon.com
11-11-04, 17:33
Wat een stumper is het toch ook, heb er ook een log aan geweid... Hoe kun je zo'n debiel zijn zeg... :schrik:

~Panthera~
11-11-04, 17:57
[QUOTE]Geplaatst door de Voorzitter
straks zit er een getikte in het parlement en mogen we niets meer zeggen. [/QUOTE
------------------------------------


:lol: :maf2: :maf2: :maf2: :maf2: :maf2:

delirious
11-11-04, 18:48
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Where the President at!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wizdom
11-11-04, 20:21
Geplaatst door TonH
Wegens sturen van een dreigbrief aan zijn eigen partij :D

108 Teletekst do 11 nov
***************************************
LPF-voorman bedreigde eigen partij

***************************************
ROTTERDAM Voorzitter Sergej Moleveld
van de LPF is gisteren aangehouden op
verdenking van het schrijven van een
valse dreigbrief aan zijn eigen partij.

Moleveld heeft tegenover de justitie
bekend dat hij per fax het bestuurs- en
Kamerlid Mat Herben in een fax heeft
bedreigd.Als afzender gaf Moleveld een
islamitische groepering op.

Moleveld heeft afgelopen vrijdag ook
een valse aangifte van de bedreiging
gedaan.




***************************************

Dat is maar het topje van de ijsberg...