PDA

Bekijk Volledige Versie : Arafat is heen gegaan2



SassonYaish
11-11-04, 13:17
Ik weet niet waarom de thread gesloten werd, ik open maar een nieuwe.
(Als dit tegen de regels is, mijn excuses, verwijder dit maar.)

Coolassprov MC uitte een beschuldiging, waarvan ik vind dat ik het recht heb die te weerleggen:

Zionisme= De wens van Joden om een eigen Joodse staat te hebben.

"Palestinisme"= De wens van de Palestijnen om een eigen Palestijnse staat te hebben.

Waarom is de een rascistich en de andere niet?

Weet je trouwens dat er in de statuten van de PLO staat dat er in een toekomstige Palestijnse staat geen Joden mogen wonen? Terwijl in Israel elke burger, Jood, Arabier of wie dan ook, dezelfde rechten heeft.

(Edited: Een zinnetje weggehaald die héél misschien door een overgevoelig persoon als "provocerend" kon worden opgevat)

Pytaghoras
11-11-04, 13:26
Geplaatst door SassonYaish
Ik weet niet waarom de thread gesloten werd, ik open maar een nieuwe.
(Als dit tegen de regels is, mijn excuses, verwijder dit maar.)

Coolassprov MC uitte een beschuldiging, waarvan ik vind dat ik het recht heb die te weerleggen:

Zionisme= De wens van Joden om een eigen Joodse staat te hebben.

"Palestinisme"= De wens van de Palestijnen om een eigen Palestijnse staat te hebben.

Waarom is de een rascistich en de andere niet?

Weet je trouwens dat er in de statuten van de PLO staat dat er in een toekomstige Palestijnse staat geen Joden mogen wonen? Terwijl in Israel elke burger, Jood, Arabier of wie dan ook, dezelfde rechten heeft.

Wie is er nou rascistich?

Wat heeft dat met de dood van Arafat te maken? Je kan beter de titel veranderen in Zionisme vs Arabisme. Ik zie geen verschil tussen die twee. Zowel pan arabisme als zionisme zijn gevaarlijk. Beide hebben misdaden gepleegd tegen de mensheid. Komt dat omdat ze neven van elkaar zijn? Die moeten zeker wat gemeen hebben en het is algemeen bekend dat neven vaak ruzie met elkaar maken.

SassonYaish
11-11-04, 13:49
Geplaatst door Pytaghoras
Wat heeft dat met de dood van Arafat te maken?

Het is het vervolg op een andere discussie, die gesloten is.

SassonYaish
11-11-04, 14:32
E-mailed:


SassonYaish,

Je hebt een waarschuwing van taouanza gekregen om de volgende reden: provocerend
bericht!
Je hebt momenteel 1 strafpunten.
Het maximaal toegestane aantal strafpunten is 3 . Gedraag je ajb.

Groet,
Maroc.NL team.

Welk bericht?

Ik word geadviseerd om "ergens anders haat te gaan zaaien"!

Is dit omdat ik een beschuldiging van iemand anders weerleg?

Al Sawt
11-11-04, 17:37
Geplaatst door SassonYaish
Ik weet niet waarom de thread gesloten werd, ik open maar een nieuwe.
(Als dit tegen de regels is, mijn excuses, verwijder dit maar.)

Coolassprov MC uitte een beschuldiging, waarvan ik vind dat ik het recht heb die te weerleggen:

Zionisme= De wens van Joden om een eigen Joodse staat te hebben.

"Palestinisme"= De wens van de Palestijnen om een eigen Palestijnse staat te hebben.
Waarom is de een rascistich en de andere niet?Om aantal redenen.

Ten eerste: Zionisten zien de Joden als een ras! Wat hooguit belachelijk is, want Joden vormen geen ras.


Ten tweede: Zionisme zien Palestina als beroof ik bedoel 'beloofde' land voor Joden. Wat gebaseerd is op een fabeltje uit het oudheid.

Ten derde: Volgens de zionistische statuten, mogen alleen Joden in Palestina wonen en geen andere rassen/geloven.

Geplaatst door SassonYaish

Terwijl in Israel elke burger, Jood, Arabier of wie dan ook, dezelfde rechten heeft. Een pertinente leugen.
Hoewel er ook Palestijnen binnen de racistische entiteit wonen, is het echter wel duidelijk dat Joden meer rechten hebben dan Palestijnen met een Israelische nationaliteit.

Geplaatst door SassonYaish

Weet je trouwens dat er in de statuten van de PLO staat dat er in een toekomstige Palestijnse staat geen Joden mogen wonen? PLO heeft aan de Joodse aanwezigheid in Palestina getoornd.

De PLO streeft naar een Palestijnse staat, die plaats biedt voor Palestijnse moslims, Christenen en Joden. Ook Joden, als ze tenminste Palestijnse joden zijn. En geen nep Semieten uit Rusland, die puur uit economische redenen zich als Joden noemen.



Zionisme is na het Nazisme, het meest racistische ideologie ter wereld.