PDA

Bekijk Volledige Versie : Theo van Gogh



Ashraf2040
11-11-04, 15:16
Er is tot nu toe nog geen duidelijk oorzaak of motief van de dader, tenminste als er een oorzaak of motief aanwezig is.

Graag wil ik jullie vertellen da wat er gebeurt is echt nie kan, nie hier in Holland maar ook niet ergens anders acceptabel is. Op de manier waarop Theo van Gogh tot zijn einde is gekomen heeft de maatschappij erg geraakt.

Iedereen moet nu letten op zijn woorden, anders geven we ze er van langs. Iedereen loopt met de gedachten rond van als ik iets teveel zeg kan het mijn einde betekenen.

Zo zie je maar, haat moet ergens vandaan komen!!

Nu aanslagen op bijna alle moskeen en islamistische scholen, het lijkt wel een guerilla oorlog wat gepland stond voor afganistan en niet voor de Hollanders en de marokanen.

Maar goed, in iedergeval bedankt voor het lezen!!!!!!!!!!!!


Veel liefs en groetjes,

de enige, maar dan ook de echt ASHRAF

_mocro_nasi
11-11-04, 15:28
ik vind dat het de schuld van 11-9 en wat is er is geberut met pim fortuin dit allemaal veroorzaakt heeft want mensen die eerst niet zo praktische waren over de islam zijn dat nu wel.Om al die dingen van het kleineren van de islam zijn de moslims groffer gaan worden en nu veel meer gaan denken aan deze situatie en willen ze ook meer doen en daar door zijn ook de terroristen gekomen tegen op stand dusssss.....
Hirsi ali speelt hier ook een hele grote rol in uiteindelijk is zei de oorzaak...als een moslim geboren en diep van binnen weet ze ook wat de islam in houd en hoe het allemaal in elkaar zit maar je weet soms hebben mensen aandacht nodis en willen ze femous zijn dat is ze nu zekeeeeeeeeerr...... :tik: :lole: :boogjes: