PDA

Bekijk Volledige Versie : Bah!



mark61
11-11-04, 19:05
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...


Uit de foto van de maroc.nl berichtenpolitie blijkt dat je TE snel door de 10000 grens bent gegaan. Naast een fles ijskoude Heidsieck champagne krijg je hier ook een gouden strafpunt voor toebedeeld. Koester deze maar lang, want het zal wel een tijdje duren voor er weer eentje bijkomt. Eid Mubarek ! angkor/beheer :regie: :wohaa: :chef:

Pytaghoras
11-11-04, 19:08
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...

En toch heeft dat je niets opgeleverd!!! Ik moet nog veel schrijven.

barneveld
11-11-04, 19:08
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...





:fparty: :fparty: :wohaa: :wohaa: :boogie: :regie: :gefeli: :tover: :fparty: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

freya
11-11-04, 19:11
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...

:schok:

Nu al over de 10 000!

Je bent hier minder dan een jaar :zweep:


Schaamteloos verslaafd :jammer:

nard
11-11-04, 19:12
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...


Ehh, je wordt geëerd naar het aantal relevante posts, Marc ....

:fpuh:



;)

mark61
11-11-04, 19:12
Geplaatst door barneveld
:fparty: :fparty: :wohaa: :wohaa: :boogie: :regie: :gefeli: :tover: :fparty: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Dank je Barney! Ik weet dat je een warm hart hebt onder die veren.

mark61
11-11-04, 19:13
Geplaatst door freya
Schaamteloos verslaafd :jammer:

I said yes to drugs. Schaamteloos indeed.

mark61
11-11-04, 19:14
Geplaatst door nard
Ehh, je wordt geëerd naar het aantal relevante posts, Marc ....

:fpuh:



;)

Jij kan mijn naam niet eens spellen. Talking of relevantie... :ego:

nard
11-11-04, 19:17
Geplaatst door mark61
Jij kan mijn naam niet eens spellen. Talking of relevantie... :ego:

Relevance, mark, talking of relevance


:duim:

~Panthera~
11-11-04, 19:18
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...
--------------------


Hier dienen kamervragen over gesteld te worden ! :gsm:

TonH
12-11-04, 00:33
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...

συγχαρητήρια, φίλος μου!

Ενα δώρο

http://www.hellas.ru/sections/greece/photos/F16.jpg

mark61
12-11-04, 00:49
Geplaatst door TonH
συγχαρητήρια, φίλος μου!

Ενα δώρο


Efcharistó polí.

Oei, ik zet ze wel weer aan de grond.

Al Sawt
12-11-04, 01:30
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig... Mark! Mijn felicitaties en ik hoop dat je de kans krijgt, om de magische lijn van 20.000 berichten te overschrijden.

Je hebt me met je aantal berichten, ingehaald en overdondert. Maar aan de andere kant, hecht ik meer aan kwaliteit dan aan kwantiteit. :D

mark61
12-11-04, 01:52
Geplaatst door Al Sawt
Mark! Mijn felicitaties en ik hoop dat je de kans krijgt, om de magische lijn van 20.000 berichten te overschrijden.

Je hebt me met je aantal berichten, ingehaald en overdondert. Maar aan de andere kant, hecht ik meer aan kwaliteit dan aan kwantiteit. :D

Dank je wel! Jouw posts zijn altijd van de hoogste kwaliteit inderdaad. Maar je mag ook wel s niet serieus zijn hoor. Dat geeft niks. Of is Barneveld je andere nick? :hihi:

Ik verkoop de helft van de tijd onzin inderdaad. Deze thread kan bijv. ook wel weer weg. Maar ik dacht, even wat luchtigs, bij wijze van therapie.

Al Sawt
12-11-04, 13:05
Geplaatst door mark61
Dank je wel! Jouw posts zijn altijd van de hoogste kwaliteit inderdaad. Maar je mag ook wel s niet serieus zijn hoor. Dat geeft niks. Of is Barneveld je andere nick? :hihi:

Ik verkoop de helft van de tijd onzin inderdaad. Deze thread kan bijv. ook wel weer weg. Maar ik dacht, even wat luchtigs, bij wijze van therapie. Barneveld is mijn aan andere persoonlijkheid. Qua kwalitieit kan ik soms niet aan je tippen!
Probeer de 20.000 berichten te halen!

et_2000nl
12-11-04, 13:08
Geplaatst door Al Sawt
Barneveld is mijn aan andere persoonlijkheid. Qua kwalitieit kan ik soms niet aan je tippen!
Probeer de 20.000 berichten te halen!

We hebben gisteravond/vannacht/vanmorgen ons best gedaan. Al Sawt, lees onze bijdrage maar niet.... Gewoon, uit zelfbescherming....

Bofko
12-11-04, 13:19
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...

10000 berichten in minder dan 1 jaar ! :maf2:
Waar komt die drive vandaan ?

Ik hoop voor je dat je niet met 1 vinger tijpt.
Waarschijnlijk niet want dat had tot chronisch slaapgebrek geleidt.

mark61
12-11-04, 13:52
Geplaatst door Bofko
10000 berichten in minder dan 1 jaar ! :maf2:
Waar komt die drive vandaan ?

Ik hoop voor je dat je niet met 1 vinger tijpt.
Waarschijnlijk niet want dat had tot chronisch slaapgebrek geleidt.

Drive is samen-leven.

Typediploma, dank u.

Chronisch slaapgebrek...hmm na vannacht...

Al Sawt
12-11-04, 19:00
Geplaatst door et_2000nl
We hebben gisteravond/vannacht/vanmorgen ons best gedaan. Al Sawt, lees onze bijdrage maar niet.... Gewoon, uit zelfbescherming.... In welke topic staan die berichten?

mark61
12-11-04, 20:36
Geplaatst door Al Sawt
In welke topic staan die berichten?

Sint Maarten en iets met islam en BOZE WOLF. Minstens pagina 2

vlegeltje
12-11-04, 20:40
Geplaatst door Al Sawt
In welke topic staan die berichten?

Ik zou het advies van et_2000nl opvolgen ;)

barneveld
12-11-04, 20:58
Geplaatst door mark61
Dank je wel! Jouw posts zijn altijd van de hoogste kwaliteit inderdaad. Maar je mag ook wel s niet serieus zijn hoor. Dat geeft niks. Of is Barneveld je andere nick? :hihi:

Ik verkoop de helft van de tijd onzin inderdaad. Deze thread kan bijv. ook wel weer weg. Maar ik dacht, even wat luchtigs, bij wijze van therapie.
er is een barneveld en dat ben ik

mark61
12-11-04, 23:03
Geplaatst door barneveld
er is een barneveld en dat ben ik

sorry glapje

~Panthera~
12-11-04, 23:06
Geplaatst door mark61
sorry glapje
------------


:schok: OMG !!! IT's alive !!!!!!! *hysterisch gelach*

et_2000nl
12-11-04, 23:09
Geplaatst door ~Panthera~
------------


:schok: OMG !!! IT's alive !!!!!!! *hysterisch gelach*

En dat terwijl er toch gesuggereerd werd vandaag dat Mark bezweken was aan oorlogs geweld. Dat was of grootspraak, of Mark is gewoon een bikkel, die die niet terugdeinst van een explosie....

~Panthera~
12-11-04, 23:12
Geplaatst door et_2000nl
En dat terwijl er toch gesuggereerd werd vandaag dat Mark bezweken was aan oorlogs geweld. Dat was of grootspraak, of Mark is gewoon een bikkel, die die niet terugdeinst van een explosie....
--------------------

Dit gaat je weer punten kosten bij de AIVD. :hihi:
Zie je al wat buiten ??

mark61
12-11-04, 23:14
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Dit gaat je weer punten kosten bij de AIVD. :hihi:
Zie je al wat buiten ??

Nee niet weer vanavond.

@et_2000nl: Het gerucht van mijn verscheiden is voorbarig en grotelijks overdreven.

~Panthera~
12-11-04, 23:19
Geplaatst door mark61
Nee niet weer vanavond.

@et_2000nl: Het gerucht van mijn verscheiden is voorbarig en grotelijks overdreven.
------------

ok.....je hebt helemaal gelijk.
serieus.

et_2000nl
12-11-04, 23:19
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Dit gaat je weer punten kosten bij de AIVD. :hihi:
Zie je al wat buiten ??

Een hysterisch lachende vrouw die met een brandslang loopt te zwaaien. Zal wel een voorzorgsmaatregel zijn op de naderende explosie....

mark61
12-11-04, 23:20
Geplaatst door et_2000nl
Een hysterisch lachende vrouw die met een brandslang loopt te zwaaien. Zal wel een voorzorgsmaatregel zijn op de naderende explosie....

Dat krijg je ervan als je haar twee weken geband hebt

et_2000nl
12-11-04, 23:23
Geplaatst door mark61
Nee niet weer vanavond.

@et_2000nl: Het gerucht van mijn verscheiden is voorbarig en grotelijks overdreven.

Zal het bericht van je wederopstand mededelen aan mijn schoonzusje. Die was al in huilen uitgebarsten toen ze hoorde dat je gesneuveld was. Na de vele verhalen zijn de verwachtingen gespannen. Je bescheidenheid siert je Mark.

~Panthera~
12-11-04, 23:25
Geplaatst door et_2000nl
Een hysterisch lachende vrouw die met een brandslang loopt te zwaaien. Zal wel een voorzorgsmaatregel zijn op de naderende explosie....
-----------


ik zeg niks. :ego:

et_2000nl
12-11-04, 23:25
Geplaatst door mark61
Dat krijg je ervan als je haar twee weken geband hebt

Mijn wettige wederhelft is al weg. Heb net Marokko gebeld en ze is gearriveerd. Het moet dus een ander zijn. En BTW, deze vrouw heeft een frigo op haar rug gebonden....

et_2000nl
12-11-04, 23:26
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


ik zeg niks. :ego:

Ik ook niet.... :ego: Ons geheim!!!!!

barneveld
12-11-04, 23:27
Geplaatst door mark61
sorry glapje

vergeven

~Panthera~
12-11-04, 23:31
Geplaatst door et_2000nl
Ik ook niet.... :ego: Ons geheim!!!!!
-----------------


HELLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/traurig/flenn.gif

et_2000nl
12-11-04, 23:36
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------


HELLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/traurig/flenn.gif

He een noodkreet, ik kom er wederom aan. Hoop dat je deze keer wel thuis bent en niet in Adam zwerft met een frigo op je rug....

mark61
12-11-04, 23:38
Geplaatst door et_2000nl
Zal het bericht van je wederopstand mededelen aan mijn schoonzusje. Die was al in huilen uitgebarsten toen ze hoorde dat je gesneuveld was. Na de vele verhalen zijn de verwachtingen gespannen. Je bescheidenheid siert je Mark.

Dank je, dank je wederom. Kan je me ook nog vertellen onder welke omstandigheden ik voor de Zaak gesneefd zou zijn?

Geef je schoonzusje nog een kleenex.

mark61
12-11-04, 23:39
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


ik zeg niks. :ego:

Wat? Ben jij het? Of is het the return of anti?

mark61
12-11-04, 23:40
Geplaatst door barneveld
vergeven

Ik wist het. je bent een goed mens

~Panthera~
12-11-04, 23:40
Geplaatst door et_2000nl
He een noodkreet, ik kom er wederom aan. Hoop dat je deze keer wel thuis bent en niet in Adam zwerft met een frigo op je rug....
-------

Zie ik zo wit ? :vlammen:

et_2000nl
12-11-04, 23:40
Geplaatst door mark61
Wat? Ben jij het? Of is het the return of anti?

Ik denk dat anti het password van Panthy heeft gejat....

mark61
12-11-04, 23:40
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------


HELLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/traurig/flenn.gif

Das nou al de tweede keer in 24 uur dat je in paniek raakt. Echt geen pilletje?

mark61
12-11-04, 23:41
Geplaatst door et_2000nl
Mijn wettige wederhelft is al weg. Heb net Marokko gebeld en ze is gearriveerd. Het moet dus een ander zijn. En BTW, deze vrouw heeft een frigo op haar rug gebonden....

Ah, I see. Ik weet even niet wat ik je moet adviseren. Toch maar de ramen barrikaderen denk ik.

mark61
12-11-04, 23:42
Geplaatst door et_2000nl
Ik denk dat anti het password van Panthy heeft gejat....

Dat lijkt me het enige redelijke antwoord in een wereld waar verder alle zekerheden zijn weggevallen.

et_2000nl
12-11-04, 23:44
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Zie ik zo wit ? :vlammen:

Je hebt slechts een verbond gesloten met het witte spook die wij allen op onze schouders meedragen.... Dat maakt jou niet wit, slechts je opponenten. In liefde en oorlog is alles geoorloofd, jij bepaald de categorie onder welke je het rechtvaardigd.... ;)

~Panthera~
12-11-04, 23:45
Geplaatst door mark61
Das nou al de tweede keer in 24 uur dat je in paniek raakt. Echt geen pilletje?
--------------

Je hebt gelijk, ik neem meteen het hele buisje wel. :cola:

et_2000nl
12-11-04, 23:46
Geplaatst door mark61
Ah, I see. Ik weet even niet wat ik je moet adviseren. Toch maar de ramen barrikaderen denk ik.

Twee weken moet ik zelf de brandslang bedienen. En mijn doel is nu effe de frigo freak....

et_2000nl
12-11-04, 23:49
Geplaatst door mark61
Dat lijkt me het enige redelijke antwoord in een wereld waar verder alle zekerheden zijn weggevallen.

Je kunt jezelf niet eens meer vertrouwen....

~Panthera~
12-11-04, 23:50
Geplaatst door et_2000nl
Je hebt slechts een verbond gesloten met het witte spook die wij allen op onze schouders meedragen.... Dat maakt jou niet wit, slechts je opponenten. In liefde en oorlog is alles geoorloofd, jij bepaald de categorie onder welke je het rechtvaardigd.... ;)
--------------

Klasse ! en wat een woordkeus. :duim:
Voel me meteen weer "uplifted", excellerated, enfin, je begrijpt wel wat ik bedoel.
k ga effe bijkomen.

Al Sawt
12-11-04, 23:55
Geplaatst door vlegeltje
Ik zou het advies van et_2000nl opvolgen ;) Nou, had ik het maar gedaan.

Ik ben mijn onschuld verloren!

~Panthera~
12-11-04, 23:57
Geplaatst door Al Sawt
Nou, had ik het maar gedaan.

Ik ben mijn onschuld verloren!
---------------------

:haha:

et_2000nl
12-11-04, 23:58
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Klasse ! en wat een woordkeus. :duim:
Voel me meteen weer "uplifted", excellerated, enfin, je begrijpt wel wat ik bedoel.
k ga effe bijkomen.

Mooie omschrijving van een koelkast he.... Dat voordat de AIVD mij verdenkt van opzetten tot haat.

Ik propageer liever de liefde, en verklaar de liefde aan al het witgoed. Koelkast, wasmachine, koffie(espresso)apparaat. Gelul over ongezond, discussies over eetzucht, fosfaat en milieu problematiek, en slapeloosheid, mogen niet bommen, in de liefde is alles veroorloofd....

Zo ga weer effe mijn behoefte tot liefdesdaad botvieren op mijn apparaten.... Doe je mee?

vlegeltje
13-11-04, 00:00
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...


Uit de foto van de maroc.nl berichtenpolitie blijkt dat je TE snel door de 10000 grens bent gegaan. Naast een fles ijskoude Heidsieck champagne krijg je hier ook een gouden strafpunt voor toebedeeld. Koester deze maar lang, want het zal wel een tijdje duren voor er weer eentje bijkomt. Eid Mubarek ! angkor/beheer :regie: :wohaa: :chef:


Boete voor overtreding max snelheid:

mag maar 5 berichten per dag plaatsen

:schok:


iig, gefeliciteerd met je jubileu-eum en je gouden strafpunt :fparty:

et_2000nl
13-11-04, 00:01
Geplaatst door Al Sawt
Nou, had ik het maar gedaan.

Ik ben mijn onschuld verloren!

Het is inderdaad een filosofisch dillemma. Een advies opvolgen om niet naar me te luisteren kun je slechts opvolgen als je naar mij luistert....

Als je naar mij geluisterd had, was je nog onschuldig geweest. Sorry Al Sawt, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn....

mark61
13-11-04, 00:03
Geplaatst door et_2000nl
Je kunt jezelf niet eens meer vertrouwen....

Vooral niet met een brandslang in je handen, vrouwloos, en een frigofreak die om je huis sluipt. Pas op, ze heeft ook katten.

mark61
13-11-04, 00:03
Geplaatst door Al Sawt
Nou, had ik het maar gedaan.

Ik ben mijn onschuld verloren!

Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

~Panthera~
13-11-04, 00:04
Geplaatst door et_2000nl
Mooie omschrijving van een koelkast he.... Dat voordat de AIVD mij verdenkt van opzetten tot haat.

Ik propageer liever de liefde, en verklaar de liefde aan al het witgoed. Koelkast, wasmachine, koffie(espresso)apparaat. Gelul over ongezond, discussies over eetzucht, fosfaat en milieu problematiek, en slapeloosheid, mogen niet bommen, in de liefde is alles veroorloofd....

Zo ga weer effe mijn behoefte tot liefdesdaad botvieren op mijn apparaten.... Doe je mee?
------------------

:haha: :haha: Echte poezie.
K was al bezig met een warme choco. :D


PS.zonder slagroom.

Al Sawt
13-11-04, 00:05
Geplaatst door et_2000nl
Het is inderdaad een filosofisch dillemma. Een advies opvolgen om niet naar me te luisteren kun je slechts opvolgen als je naar mij luistert....

Als je naar mij geluisterd had, was je nog onschuldig geweest. Sorry Al Sawt, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.... Excuses, aangenomen. Ik ben helaas te koppig, om naar goed bedoelde adviezen te luisteren.

~Panthera~
13-11-04, 00:06
Geplaatst door mark61
Vooral niet met een brandslang in je handen, vrouwloos, en een frigofreak die om je huis sluipt. Pas op, ze heeft ook katten.
-------

Ik weet niet waar jij uithangt, maar ik ben niet die frigo-freak die rond zijn huis sluipt hoor. :fplet:

das Anti.

mark61
13-11-04, 00:06
Geplaatst door vlegeltje
Boete voor overtreding max snelheid:

mag maar 5 berichten per dag plaatsen

:schok:


iig, gefeliciteerd met je jubileu-eum en je gouden strafpunt :fparty:

Ow nu begrijp ik m pas. Bedankt heren! :confused: ik eis een min één

Vlegel, don't kill me.

mark61
13-11-04, 00:08
Geplaatst door et_2000nl
Zo ga weer effe mijn behoefte tot liefdesdaad botvieren op mijn apparaten.... Doe je mee?

Sjeeminee, als dat de eerste avond zonder lawfully wedded wife al zo gaat, vrees ik het ergste voor de komende 13 avonden. Geef me in naam van de allerhoogste de 06 van je vrouw, dan kan ik zorgen dat ze je belt in geval van acute crisis.

et_2000nl
13-11-04, 00:08
Geplaatst door mark61
Vooral niet met een brandslang in je handen, vrouwloos, en een frigofreak die om je huis sluipt. Pas op, ze heeft ook katten.

Bah katten.... Moest ff iets zeggen met betrekking tot de titel van de draad.

Al Sawt
13-11-04, 00:09
Geplaatst door vlegeltje
Boete voor overtreding max snelheid:

mag maar 5 berichten per dag plaatsen

:schok:

Mark heeft een gouden handruk van de beheer gekrijgen, om zijn feest luister bij te zetten!

Hopelijk blijft het maar tot 1 strafpunt, beperkt.

~Panthera~
13-11-04, 00:11
Geplaatst door et_2000nl
Bah katten.... Moest ff iets zeggen met betrekking tot de titel van de draad.
-------

Had nou je mond maar gehouden. :kalasniko
Nobody messes with my cats. :aftel:

et_2000nl
13-11-04, 00:13
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

:haha: :haha: Echte poezie.
K was al bezig met een warme choco. :D


PS.zonder slagroom.

Espresso, een brandende camel, een onmogelijke liefde, 't is de voedingsbodem voor mijn poezie en muziek....

Bruine choco zonder witte slagroom. 'T is goed te zien dat mensen keuzes durven te maken in de strijd tegen witgoedbashing die ONS land domineren.

~Panthera~
13-11-04, 00:14
Geplaatst door et_2000nl
Espresso, een brandende camel, een onmogelijke liefde, 't is de voedingsbodem voor mijn poezie en muziek....

Bruine choco zonder witte slagroom. 'T is goed te zien dat mensen keuzes durven te maken in de strijd tegen witgoedbashing die ONS land domineren.
-------

Precies.
Ik neem er nog 1, wat ? ik neem er nog 2 ! :roken:

et_2000nl
13-11-04, 00:15
Geplaatst door mark61
Sjeeminee, als dat de eerste avond zonder lawfully wedded wife al zo gaat, vrees ik het ergste voor de komende 13 avonden. Geef me in naam van de allerhoogste de 06 van je vrouw, dan kan ik zorgen dat ze je belt in geval van acute crisis.

Ik ben wanhopig, dat is alom bekend.... Is 06 een nieuw standje, een film van TvG, of het serienummer van je kalashnikov?

et_2000nl
13-11-04, 00:17
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Had nou je mond maar gehouden. :kalasniko
Nobody messes with my cats. :aftel:

Lieve beesten katten (oorlog en liefde).... Ik hoop dat ze zwart zijn.

~Panthera~
13-11-04, 00:18
Geplaatst door et_2000nl
Lieve beesten katten (oorlog en liefde).... Ik hoop dat ze zwart zijn.
------------------

Siamezen. :ego:

et_2000nl
13-11-04, 00:18
Geplaatst door Al Sawt
Excuses, aangenomen. Ik ben helaas te koppig, om naar goed bedoelde adviezen te luisteren.

Zolang je maar niet gaat meedoen aan niet serieuse discussies is er nog hoop voor je....

mark61
13-11-04, 00:26
Geplaatst door et_2000nl
Espresso, een brandende camel, een onmogelijke liefde, 't is de voedingsbodem voor mijn poezie en muziek....


Je begint een beetje als Reinhard May te klinken. Ik weet niet of dat een aanbeveling is. Panthy?

et_2000nl
13-11-04, 00:28
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Siamezen. :ego:

Die hebben toch geen witte vlekjes epr ongeluk. Ik mag hopen dat ze rasecht zijn, en niet beinvloed door die gassimileerde lapjeskatten, die hun snikkel vooral gebruiken om door vermenigvuldiging hun inferieure genen te verspreiden dit zuivere ras te verdringen. Laat de kattenwereld vooral gesegregeerd blijven en niet leiden tot eenheidsworst.

mark61
13-11-04, 00:28
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben wanhopig, dat is alom bekend.... Is 06 een nieuw standje, een film van TvG, of het serienummer van je kalashnikov?

Nee, weet niet, nee, nummer departement Ankara, frans netnummer voor mobtel.

~Panthera~
13-11-04, 00:29
Geplaatst door mark61
Je begint een beetje als Reinhard May te klinken. Ik weet niet of dat een aanbeveling is. Panthy?
--------------------

Reinhard May is voor mijn tijd. :ego:
Vond het eigenlijk een beetje Engelbert Humperstink.
Of zit ik er nu te ver naast ?

mark61
13-11-04, 00:29
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Precies.
Ik neem er nog 1, wat ? ik neem er nog 2 ! :roken:

Alles is geoorloofd in de strijd tegen de vergeetachtigheid. Zeker als je door de regen loopt met je Schrank op je rug.

et_2000nl
13-11-04, 00:30
Geplaatst door mark61
Je begint een beetje als Reinhard May te klinken. Ik weet niet of dat een aanbeveling is. Panthy?

Wie is Reinhard May? Aber, Guten nacht freunden, es werd zeit fur mich zu gehen....

~Panthera~
13-11-04, 00:30
Geplaatst door mark61
Alles is geoorloofd in de strijd tegen de vergeetachtigheid. Zeker als je door de regen loopt met je Schrank op je rug.
-----------

Over vergeetachtigheid gesproken :fplet: dat ben ik niet, das Anti. :moe:

Mannen. :moe:

mark61
13-11-04, 00:31
Geplaatst door et_2000nl
Die hebben toch geen witte vlekjes epr ongeluk. Ik mag hopen dat ze rasecht zijn, en niet beinvloed door die gassimileerde lapjeskatten, die hun snikkel vooral gebruiken om door vermenigvuldiging hun inferieure genen te verspreiden dit zuivere ras te verdringen. Laat de kattenwereld vooral gesegregeerd blijven en niet leiden tot eenheidsworst.

Je weet dat je beter nog maar even kan genieten van je status als Vijand van de Beschaving #1 voordat het gele gevaar alsnog met enige vertraging de wereld dreigt over te nemen, alle vroegere Vijanden in 1 klap naar de vergetelheid bonjourend.

et_2000nl
13-11-04, 00:32
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Reinhard May is voor mijn tijd. :ego:
Vond het eigenlijk een beetje Engelbert Humperstink.
Of zit ik er nu te ver naast ?

Dank, dank....

Mark geeft wel zijn identiteit bloot. Een ieder in de jaren 70-80 kent May. Vooral als je je slapelose nachten vertroetelde met het luisteren naar Radio 1....

mark61
13-11-04, 00:33
Geplaatst door et_2000nl
Wie is Reinhard May? Aber, Guten nacht freunden, es werd zeit fur mich zu gehen....

De vraag stellen is m beantwoorden. Het was het eerste assimilatieproject van het koninkrijk der nederlanden. We dachten nog, als we een mof kunnen hollandiseren, kunnen we het met iedereen. Dat was naïef gedacht, ik geef het toe. Maar het was dan ook 1970 of daaromtrent.

~Panthera~
13-11-04, 00:33
Geplaatst door et_2000nl
Die hebben toch geen witte vlekjes epr ongeluk. Ik mag hopen dat ze rasecht zijn, en niet beinvloed door die gassimileerde lapjeskatten, die hun snikkel vooral gebruiken om door vermenigvuldiging hun inferieure genen te verspreiden dit zuivere ras te verdringen. Laat de kattenwereld vooral gesegregeerd blijven en niet leiden tot eenheidsworst.
-------

Nee, Siamezen hebben zorgvuldig geplande vlekken.
Eigenlijk 5, kop en 4 poten.
Behalve dat wordt er verder geen zwart getolereerd.
Net zoiets als Zuid Afrika eigenlijk, een tijd geleden.
Toen alles nog was, zoals het hoorde.

:D

mark61
13-11-04, 00:34
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Over vergeetachtigheid gesproken :fplet: dat ben ik niet, das Anti. :moe:

Mannen. :moe:

Ontkenning is een bekend aspect van MPS. Staat dat niet in jouw handboek, hoe heet dat ook alweer? DS nog wat.

et_2000nl
13-11-04, 00:35
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Over vergeetachtigheid gesproken :fplet: dat ben ik niet, das Anti. :moe:

Mannen. :moe:

Join the club van contra mollen. Ik ben confused of ik met anti zit te prikken of anti eenheidsworsten uit haar koelkast tegen mijn raam aan het gooien is.

~Panthera~
13-11-04, 00:35
Geplaatst door et_2000nl
Dank, dank....

Mark geeft wel zijn identiteit bloot. Een ieder in de jaren 70-80 kent May. Vooral als je je slapelose nachten vertroetelde met het luisteren naar Radio 1....
------

ben bang dat dat 61 voor zijn leeftijd staat.
eigenlijk best zielig he ? :moe:

~Panthera~
13-11-04, 00:37
Geplaatst door mark61
Ontkenning is een bekend aspect van MPS. Staat dat niet in jouw handboek, hoe heet dat ook alweer? DS nog wat.
--------------

Hare, PCLR.
Buiten dat heb ik hier alleen RAF materiaal.
Maar dat mag um de pet niet drukken toch ? :D

mark61
13-11-04, 00:37
Geplaatst door et_2000nl
Dank, dank....

Mark geeft wel zijn identiteit bloot. Een ieder in de jaren 70-80 kent May. Vooral als je je slapelose nachten vertroetelde met het luisteren naar Radio 1....

Jij slikt braaf de hapjes die ik zorgvuldig voor je klaar leg. Alles gaat volgens plan! Twas wel hilversum 1, ja? Of was het nou Veronica? Noordzee? MEBO II? Ach ik weet het allemaal niet meer.

mark61
13-11-04, 00:38
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Reinhard May is voor mijn tijd. :ego:

Leugenares! Het net sluit zich.

mark61
13-11-04, 00:39
Geplaatst door ~Panthera~
------

ben bang dat dat 61 voor zijn leeftijd staat.
eigenlijk best zielig he ? :moe:

Ik ken mensen die op hun 14e al rijp voor het bejaardenhuis gaan. Gelukkig sla ik me er met mijn ginsengwortel en danclanborsteltje kranig doorheen.

~Panthera~
13-11-04, 00:40
Geplaatst door et_2000nl
Join the club van contra mollen. Ik ben confused of ik met anti zit te prikken of anti eenheidsworsten uit haar koelkast tegen mijn raam aan het gooien is.
-------------


My name is Rimpelstiltchen.
Aangenaam. http://www.mainzelahr.de/smile/unsortierbar/whis_6423-neu_5506.gif

et_2000nl
13-11-04, 00:41
Geplaatst door mark61
De vraag stellen is m beantwoorden. Het was het eerste assimilatieproject van het koninkrijk der nederlanden. We dachten nog, als we een mof kunnen hollandiseren, kunnen we het met iedereen. Dat was naïef gedacht, ik geef het toe. Maar het was dan ook 1970 of daaromtrent.

Het feit dat ik het uit mijn hoofd ken maakt me droevig.... Enne, was ich noch zu sagen hatte, dauert eine zigarette....

Ik moet zeggen. De integratie is mislukt. Mijn duits is beter dan mijn arabisch. En je ziet zelf hoe slecht het is.... Deze assimilatie heeft geleid tot een vergermanisering van allochtonen. Dat verklaard waarom wij joden haten. Terwijl ik daar absoluut geen rede toe heb."T is gewoon mee geassimileerd tijdens mijn studie.... Germaanse multicultie heeft van mij een haatdragend mens gemaakt.... :moe:

~Panthera~
13-11-04, 00:41
Geplaatst door mark61
Leugenares! Het net sluit zich.
-----

And the plot thickens. http://www.mainzelahr.de/smile/unsortierbar/whis_zeitung.gif

et_2000nl
13-11-04, 00:43
Geplaatst door mark61
Jij slikt braaf de hapjes die ik zorgvuldig voor je klaar leg. Alles gaat volgens plan! Twas wel hilversum 1, ja? Of was het nou Veronica? Noordzee? MEBO II? Ach ik weet het allemaal niet meer.

We hebben meer gemeen dan ons lief is.... T was hilversum 1 met Meta de Vries....

~Panthera~
13-11-04, 00:44
Male bonding. :moe:


k neem nog een coco.

et_2000nl
13-11-04, 00:47
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Nee, Siamezen hebben zorgvuldig geplande vlekken.
Eigenlijk 5, kop en 4 poten.
Behalve dat wordt er verder geen zwart getolereerd.
Net zoiets als Zuid Afrika eigenlijk, een tijd geleden.
Toen alles nog was, zoals het hoorde.

:D

De huidige definitie van zwart is toch anders. Alles wat niet wit is is zwart. Dat los je echt niet op met een wit vlekje.... Je hebt gewoon zwarte katten. Die geweigerd worden in de bus, parken, en de tuin van je afrikaanse buren. Als je nit oppast schieten ze je katten dood. En leveren als excuus dat ze het deden omdat ze de tuin volscheiten, maar in werkelijkheid is het een moord met rascistische motieven....

et_2000nl
13-11-04, 00:48
Geplaatst door ~Panthera~
Male bonding. :moe:


k neem nog een coco.

Vrouwen, voelen zich bij het minste geringste buiten gesloten....

Zit er al op 2 nu.... Inkoppertjes dan.... Nog ff en ik ga op mijn knien....

~Panthera~
13-11-04, 00:51
Geplaatst door et_2000nl
De huidige definitie van zwart is toch anders. Alles wat niet wit is is zwart. Dat los je echt niet op met een wit vlekje.... Je hebt gewoon zwarte katten. Die geweigerd worden in de bus, parken, en de tuin van je afrikaanse buren. Als je nit oppast schieten ze je katten dood. En leveren als excuus dat ze het deden omdat ze de tuin volscheiten, maar in werkelijkheid is het een moord met rascistische motieven....
------

Dat heb ik inderdaad al ingecalculeerd.
Ze zitten binnen. :D

And.....don't even go there.

~Panthera~
13-11-04, 00:53
Geplaatst door et_2000nl
Nog ff en ik ga op mijn knien....
-------



k zou maar uitkijken, Anti loopt nog los. :D

mark61
13-11-04, 00:53
Geplaatst door et_2000nl
Het feit dat ik het uit mijn hoofd ken maakt me droevig.... Enne, was ich noch zu sagen hatte, dauert eine zigarette....

Ein ganze Pakete, schat ik.


Ik moet zeggen. De integratie is mislukt. Mijn duits is beter dan mijn arabisch. En je ziet zelf hoe slecht het is.... Deze assimilatie heeft geleid tot een vergermanisering van allochtonen. Dat verklaard waarom wij joden haten. Terwijl ik daar absoluut geen rede toe heb."T is gewoon mee geassimileerd tijdens mijn studie.... Germaanse multicultie heeft van mij een haatdragend mens gemaakt.... :moe:

Ik lijd met je mee. Next time, try to become Inuit.

mark61
13-11-04, 00:54
Geplaatst door ~Panthera~
-----

And the plot thickens. http://www.mainzelahr.de/smile/unsortierbar/whis_zeitung.gif

Ja haal dat vel dan ook van je chocola.

et_2000nl
13-11-04, 00:55
Geplaatst door ~Panthera~
------

Dat heb ik inderdaad al ingecalculeerd.
Ze zitten binnen. :D

And.....don't even go there.

Gevangen in de wereld die tolerantie heet.... Droevig....

mark61
13-11-04, 00:56
Geplaatst door et_2000nl
We hebben meer gemeen dan ons lief is.... T was hilversum 1 met Meta de Vries....

Sorry, hilversum 1 zat niet op mijn draadomroep. Besides, ik had een transistortje van 14 guldens, een half jaar voor gespaard, en daarop kreeg je alleen Lex Harding geloof ik. Wat een jeugd. Mijn vader dronk, mijn moeder at.

mark61
13-11-04, 00:57
Geplaatst door et_2000nl
De huidige definitie van zwart is toch anders. Alles wat niet wit is is zwart. Dat los je echt niet op met een wit vlekje.... Je hebt gewoon zwarte katten. Die geweigerd worden in de bus, parken, en de tuin van je afrikaanse buren. Als je nit oppast schieten ze je katten dood. En leveren als excuus dat ze het deden omdat ze de tuin volscheiten, maar in werkelijkheid is het een moord met rascistische motieven....

Kijk, altijd dat verdraaien, daar kan ik niet tegen. Het is gewoon een hygiënische maatregel in het belang van de volksgezondheid.

mark61
13-11-04, 00:58
Geplaatst door et_2000nl
Vrouwen, voelen zich bij het minste geringste buiten gesloten....

Zit er al op 2 nu.... Inkoppertjes dan.... Nog ff en ik ga op mijn knien....

I'm right beside you.

mark61
13-11-04, 00:59
Geplaatst door et_2000nl
Gevangen in de wereld die tolerantie heet.... Droevig....

Sommige mensen denken dat ze vrij zijn in hun kooi. Zalig zijn de onwetenden.

In jouw en mijn tijd heette dat nog Innere Emigration.

et_2000nl
13-11-04, 01:00
Geplaatst door ~Panthera~
-------



k zou maar uitkijken, Anti loopt nog los. :D

Die heeft Mark net geelimeerd met grof geweld. Male bonding werkt.... We wisten dat het ene Panthy kon zijn. Maar in liefde en oorlog is alles geoorloofd. Het was een risico dat we bereid waren te nemen.

Er is nu slechts een vraag over. Is de prikster Panthy of Anti.

Gezien je geen slagroom op je choco doet. Ben je dus Anti niet.

Een oplossing de AIVD waardig zou ik zeggen....

~Panthera~
13-11-04, 01:02
Geplaatst door et_2000nl
Die heeft Mark net geelimeerd met grof geweld.
-------

Kan ik hier een volledig verslag van krijgen ?

~Panthera~
13-11-04, 01:03
Geplaatst door mark61

In jouw en mijn tijd heette dat nog Innere Emigration.
--------

Of experimenteren met LSD.

mark61
13-11-04, 01:04
Geplaatst door et_2000nl
Gezien je geen slagroom op je choco doet. Ben je dus Anti niet.

Een oplossing de AIVD waardig zou ik zeggen....

Volgens mij ben jij nog wat te naïef voor dit werk. Je dacht dat anti er geen studie van heeft gemaakt? En zich uitgeeft voor? Pas op broeder.

et_2000nl
13-11-04, 01:04
Geplaatst door mark61
Sorry, hilversum 1 zat niet op mijn draadomroep. Besides, ik had een transistortje van 14 guldens, een half jaar voor gespaard, en daarop kreeg je alleen Lex Harding geloof ik. Wat een jeugd. Mijn vader dronk, mijn moeder at.

Gelukkig hebben we nu schotels om ons te wapenen tegen dit culturele terreur. Een avondje ophitsende arabische retoriek doet wonderen.

Die May heeft mij een verslaving aan sigaretten opgeleverd. Daaraan zal ik ooit sterven. Het is TvG z'n dood geworden. Hij publiceerde op een site die heette "De Gezonde Roker". Blijkt de tabaks industrie toch weer achter alle ellende te zitten....

mark61
13-11-04, 01:05
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Kan ik hier een volledig verslag van krijgen ?

Kan die meteen huis-aan-huis bezorgd worden?

et_2000nl
13-11-04, 01:05
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Of experimenteren met LSD.

;)

mark61
13-11-04, 01:06
Geplaatst door et_2000nl
Die May heeft mij een verslaving aan sigaretten opgeleverd. Daaraan zal ik ooit sterven. Het is TvG z'n dood geworden. Hij publiceerde op een site die heette "De Gezonde Roker". Blijkt de tabaks industrie toch weer achter alle ellende te zitten....

Germanistiek kills. Alleen waren bijsluiters toen nog niet verplicht. Sue them!

Alleen een behandeling met elk station dat begint met al- kan hier nog soelaas bieden.

et_2000nl
13-11-04, 01:07
Geplaatst door mark61
Volgens mij ben jij nog wat te naïef voor dit werk. Je dacht dat anti er geen studie van heeft gemaakt? En zich uitgeeft voor? Pas op broeder.

Ik ben liever simpel en naief dan intellectueel en achterdochtig. Dat kan een bewuste keuze zijn....

Panthy meid, kom je op de coco?

mark61
13-11-04, 01:07
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Of experimenteren met LSD.

Lag jij bij Timothy Leary in die badkuip? Kvroeg me altijd al af...

~Panthera~
13-11-04, 01:07
Geplaatst door mark61
Kan die meteen huis-aan-huis bezorgd worden?
-------


Mits je er even een T-Bone steak tussen wringt.
Met extra knoflooksaus graag.

mark61
13-11-04, 01:08
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben liever simpel en naief dan intellectueel en achterdochtig. Dat kan een bewuste keuze zijn....

Panthy meid, kom je op de coco?

Als principiële keuze kan ik daar inkomen. Toch zou ik de gifwijzer bij de hand houden.

~Panthera~
13-11-04, 01:09
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben liever simpel en naief dan intellectueel en achterdochtig. Dat kan een bewuste keuze zijn....

Panthy meid, kom je op de coco?
-----------

Alleen als je een Senseo hebt. :haha:

:stomp:

mark61
13-11-04, 01:09
Geplaatst door ~Panthera~
-------


Mits je er even een T-Bone steak tussen wringt.
Met extra knoflooksaus graag.

Is paling ook goed? T-Bonesteak is niet polcor.

~Panthera~
13-11-04, 01:10
Geplaatst door mark61
Lag jij bij Timothy Leary in die badkuip? Kvroeg me altijd al af...
------

Nou nee hoor,ik was meer in Sean.

~Panthera~
13-11-04, 01:12
Geplaatst door mark61
Is paling ook goed? T-Bonesteak is niet polcor.
------------------


It's my way, or no way. :D

et_2000nl
13-11-04, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Kan ik hier een volledig verslag van krijgen ?

Getogen in volledig leer stond de bewustte dame voor de stoep. Ze had een twijfelachtige meesteres look. Mark en ik twijfelden meteen, in liefde en oorlog enz, en een meesteres in leer voor de deur is vele risico's waard. Enfin, spoedberaad. We zouden eerst een poging wagen de boel bij elkaar te houden. Dus gewapend met brandslanf en dynamiet staaf in de hand door de gebarricadereerde deur naar buiten. Ze begon gelijk te lachen toen ze het formaat van onze bewapening aanschouwde. Een deuk in een man's ego, dan gaan alle stoppen door. Ik heb er toen de brandslang opgezet, maar dat doofde Mark's lontje. Het leek uit te lopen op een drama. Enfin, mijn dochter is goed opgevoed en heeft het zaakje geklaard, ze is Anti met Koran teksten te lijf gegaan. En Anti zakte toen als een vampier die bestookt werd met een kruis in elkaar. De kracht van Allah heeft haar in het riool doen verdwijnen als een onsamenhangende drek van verderf.

~Panthera~
13-11-04, 01:17
Geplaatst door et_2000nl
Getogen in volledig leer stond de bewustte dame voor de stoep. Ze had een twijfelachtige meesteres look. Mark en ik twijfelden meteen, in liefde en oorlog enz, en een meesteres in leer voor de deur is vele risico's waard. Enfin, spoedberaad. We zouden eerst een poging wagen de boel bij elkaar te houden. Dus gewapend met brandslanf en dynamiet staaf in de hand door de gebarricadereerde deur naar buiten. Ze begon gelijk te lachen toen ze het formaat van onze bewapening aanschouwde. Een deuk in een man's ego, dan gaan alle stoppen door. Ik heb er toen de brandslang opgezet, maar dat doofde Mark's lontje. Het leek uit te lopen op een drama. Enfin, mijn dochter is goed opgevoed en heeft het zaakje geklaard, ze is Anti met Koran teksten te lijf gegaan. En Anti zakte toen als een vampier die bestookt werd met een kruis in elkaar. De kracht van Allah heeft haar in het riool doen verdwijnen als een onsamenhangende drek van verderf.
---------


:fplet: Hoe krijg je het voor elkaar. :haha:

et_2000nl
13-11-04, 01:17
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Alleen als je een Senseo hebt. :haha:

:stomp:

Heb ik ook. Ik ben een witgoed verzamelaar.... Zie je zo habiba.... Mark war drink jij, nana theetje?

et_2000nl
13-11-04, 01:18
Geplaatst door mark61
Als principiële keuze kan ik daar inkomen. Toch zou ik de gifwijzer bij de hand houden.

Wie is er hier nou naief Mark.... Voor praktische zaken als gifwijzers heb je een vrouw nodig....

et_2000nl
13-11-04, 01:20
Geplaatst door ~Panthera~
---------


:fplet: Hoe krijg je het voor elkaar. :haha:

Een combinatie van ADHD, coffeine en drang tot afleiding van massa hysterie....

~Panthera~
13-11-04, 01:25
Geplaatst door et_2000nl
Een combinatie van ADHD, coffeine en drang tot afleiding van massa hysterie....
------------------


http://www.mainzelahr.de/smile/cool/joint.gif dodelijke combinatie.

et_2000nl
13-11-04, 01:28
Geplaatst door ~Panthera~
------------------


http://www.mainzelahr.de/smile/cool/joint.gif

Geloof me met een http://www.mainzelahr.de/smile/cool/joint.gif ontpopt deze May in spe zich tot een een ware Komrij....

~Panthera~
13-11-04, 01:30
Geplaatst door et_2000nl
Geloof me met een http://www.mainzelahr.de/smile/cool/joint.gif ontpopt deze May in spe zich tot een een ware Komrij....
------------


http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf5.gif OH my goodness dot com. :rolleyes:

et_2000nl
13-11-04, 01:34
Geplaatst door ~Panthera~
------------


http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf5.gif OH my goodness dot com. :rolleyes:

Maar door de vergelijking met Humpie en May ben ik in mijn trots gekrengd en zal ik niet meer publiceren.... I'm sensitive about my stuff.... :ego:

mark61
13-11-04, 01:38
Geplaatst door ~Panthera~
---------


:fplet: Hoe krijg je het voor elkaar. :haha:

Dat heet noeste samenwerking.

Nee hoor, de eer is geheel aan et2K

mark61
13-11-04, 01:45
Geplaatst door et_2000nl
Heb ik ook. Ik ben een witgoed verzamelaar.... Zie je zo habiba.... Mark war drink jij, nana theetje?

Soms. Ik heb een FrancisFrancis (http://www.francisfrancis.com/) X1 (nu ff down, die site dan) voor de expresso / mhersa

http://images.amazon.com/images/P/B00004RBRE.01.MZZZZZZZ.jpg

en een Tiryaki voor de theevoorziening, in het groen dan:

http://www.arcelik.com.tr/images/ProductBigImages/ARK3282I.jpg

En een handgemaakte Marokkaanse na3na3pot dus. Worden zeldzaam, want niet meer gemaakt. Allemaal HongKongzooi tegenwoordig.

mark61
13-11-04, 01:46
Geplaatst door et_2000nl
Wie is er hier nou naief Mark.... Voor praktische zaken als gifwijzers heb je een vrouw nodig....

Yep. Maar de enige betrouwbare zit 3000 km down south.

Al Sawt
13-11-04, 01:46
Mark61, Phantera en ET2000, ik laat jullie alleen verder, voordat ik mijn laatste restje onschuld ga verliezen. :D Veel succes, met de driehoek overleg!

et_2000nl
13-11-04, 01:49
Geplaatst door mark61
Yep. Maar de enige betrouwbare zit 3000 km down south.

Ik heb drie betrouwbare andere bronnen van praktische zaken. Je moet nooit op een paard wedden.....

et_2000nl
13-11-04, 01:51
Geplaatst door Al Sawt
Mark61, Phantera en ET2000, ik laat jullie alleen verder, voordat ik mijn laatste restje onschuld ga verliezen. :D Veel succes, met de driehoek overleg!

Truste Al Sawt. Je mag niet meeprikken, lezen van deze teksten is levens gevaarlijk. Er is geen onschuld in teksten. Wij voeren de Jihad tegen het serieuse debat.

~Panthera~
13-11-04, 01:53
:zweep: Gaan jullie maar lekker verder "male bondingen".
Ik ga ff kijken of mijn bed niet omgewaaid is. :D

Slaap lekker allen. :zwaai:

Al Sawt
13-11-04, 01:54
Geplaatst door et_2000nl
Truste Al Sawt. Je mag niet meeprikken, lezen van deze teksten is levens gevaarlijk. Er is geen onschuld in teksten. Wij voeren de Jihad tegen het serieuse debat. Bedankt ET, in vervolg schat ik jouw waarschuwingen op waarde! Truste en Eid Mubarak.

et_2000nl
13-11-04, 01:56
Geplaatst door ~Panthera~
:zweep: Gaan jullie maar lekker verder "male bondingen".
Ik ga ff kijken of mijn bed niet omgewaaid is. :D

Slaap lekker allen. :zwaai:

Bonding is slechts een raktie op verdeel en heers strategie :ego:

Schop die Anti eerst uit je bed....

Truste.

et_2000nl
13-11-04, 01:57
Geplaatst door Al Sawt
Bedankt ET, in vervolg schat ik jouw waarschuwingen op waarde! Truste en Eid Mubarak.

Eid Mubarak

~Panthera~
13-11-04, 02:00
Geplaatst door et_2000nl
Bonding is slechts een raktie op verdeel en heers strategie :ego:

Schop die Anti eerst uit je bed....

Truste.
------------

Zelfs mijn naar bed gaan is een protestaktie. :ego:


truste.

http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf2.gif-------> exit.

et_2000nl
13-11-04, 02:03
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Zelfs mijn naar bed gaan is een protestaktie. :ego:


truste.

http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf2.gif-------> exit.

Ben jij ook zo'n iemand die nooit de telefoon kan ophangen als je met iemand een goed gesprek hebt, en altijd wacht tot de gesprekspartner ophangt?

Da's een vrouwen kwaal....

Truste habiba....

mark61
13-11-04, 02:07
Geplaatst door Al Sawt
Mark61, Phantera en ET2000, ik laat jullie alleen verder, voordat ik mijn laatste restje onschuld ga verliezen. :D Veel succes, met de driehoek overleg!

Bewaar je zuiverheid! Een mens wordt niet beter van deze decadentie.

mark61
13-11-04, 02:08
Geplaatst door et_2000nl
Een combinatie van ADHD, coffeine en drang tot afleiding van massa hysterie....

Klinkt me afschuwelijk vertrouwd in de oren.

mark61
13-11-04, 02:10
Geplaatst door ~Panthera~
:zweep: Gaan jullie maar lekker verder "male bondingen".
Ik ga ff kijken of mijn bed niet omgewaaid is. :D

Slaap lekker allen. :zwaai:

Koop nou s een nieuw dak.

Slaap lekker onder het bouwplastic.

mark61
13-11-04, 02:13
Geplaatst door et_2000nl
Ben jij ook zo'n iemand die nooit de telefoon kan ophangen als je met iemand een goed gesprek hebt, en altijd wacht tot de gesprekspartner ophangt?

Da's een vrouwen kwaal....

Truste habiba....

Man, ik heb zo'n zuster.

Maar ik ga ook slapen achi. Twee keer achterelkaar zo'n marathon is fataal.

Slaap Lekker! :zwaai:

et_2000nl
13-11-04, 02:19
Geplaatst door mark61
Man, ik heb zo'n zuster.

Maar ik ga ook slapen achi. Twee keer achterelkaar zo'n marathon is fataal.

Slaap Lekker! :zwaai:

Tot morgen.....

Mark
13-11-04, 20:35
Geplaatst door mark61
Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...


Uit de foto van de maroc.nl berichtenpolitie blijkt dat je TE snel door de 10000 grens bent gegaan. Naast een fles ijskoude Heidsieck champagne krijg je hier ook een gouden strafpunt voor toebedeeld. Koester deze maar lang, want het zal wel een tijdje duren voor er weer eentje bijkomt. Eid Mubarek ! angkor/beheer :regie: :wohaa: :chef:


:corcky:

vlegeltje
13-11-04, 21:23
Geplaatst door Mark
:corcky:

Kinderen die vragen worden over :fplet:

Mark
14-11-04, 10:53
Geplaatst door vlegeltje
Kinderen die vragen worden over :fplet:

Ik hoef die gouden punt niet, ik haal ze vanzelf wel ;)

SalmayaSale
14-11-04, 11:51
[QUOTE]Geplaatst door mark61
[B]Ben ik blindelings de 10.000 gepasseerd alsof je met 160 de NL-Belgische grens overscheurt, krijg ik geen bloemen en halalchampagne om het te vieren.

'Gezien de omstandigheden waarin deze mijlpaal plaatsvindt wij het onkies eea al te uitbundig te vieren.'

Ik word nu wel rijp voor strafpunten, is de rule.

Miskend Prikker :corcky: ik ben zielig...

Ja miskeen, je hebt een kado verdiend. Ik kom zo snel mogelijk naar je toe met.........................doos nicotine pleisters gekke verslaafde.


Ga weg van die pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :boos:

mark61
14-11-04, 12:18
Geplaatst door SalmayaSale
Ja miskeen, je hebt een kado verdiend. Ik kom zo snel mogelijk naar je toe met.........................doos nicotine pleisters gekke verslaafde.


Ga weg van die pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :boos:

Ga zelf weg!

Nee je moet naar Buitenhof gaan kijken. Wat een ellende weer.