PDA

Bekijk Volledige Versie : Censuur-cultuur



SassonYaish
11-11-04, 20:36
Ik heb niets tegen Muslims per se. Sommige van mijn beste vrienden zijn Muslims.
Maar die censuur-cultuur, daar moeten jullie echt vanaf.
Ik ben hier nog maar één dag, en het is al raak; je hoeft maar iets kritisch te zeggen over bijv. de Palestijnen en je hebt meteen een strafpunt. En ik blijf altijd redelijk en netjes.

vgeld
11-11-04, 21:06
Geplaatst door SassonYaish
Ik heb niets tegen Muslims per se. Sommige van mijn beste vrienden zijn Muslims.
Maar die censuur-cultuur, daar moeten jullie echt vanaf.
Ik ben hier nog maar één dag, en het is al raak; je hoeft maar iets kritisch te zeggen over bijv. de Palestijnen en je hebt meteen een strafpunt. En ik blijf altijd redelijk en netjes.

Goed begin ! 15/1 of 1/15 (berichten/strafpunten of andersom). Het is mij nog nooit gelukt om maar een strafpunt te verdienen. Hoe doe je dat?

SassonYaish
11-11-04, 21:10
Geplaatst door vgeld
Goed begin ! 15/1 of 1/15 (berichten/strafpunten of andersom). Het is mij nog nooit gelukt om maar een strafpunt te verdienen. Hoe doe je dat?

Een hele goeie vraag.
Misschien omdat ik het gore lef heb gehad om Arafat te bekritiseren? Shame on me!

Of ligt het toch aan die vlag naast m'n naam? Laten we hopen van niet.....

vgeld
11-11-04, 21:15
Geplaatst door SassonYaish
Een hele goeie vraag.
Of ligt het toch aan die vlag naast m'n naam? Laten we hopen van niet.....

Zou het? dan heb ik een tip voor je:
Verander de vlag in een palastinavlag en ga weer tekeer en kijken of je wel een puntje kunt verdienen !

SassonYaish
11-11-04, 21:27
Geplaatst door vgeld
Zou het? dan heb ik een tip voor je:
Verander de vlag in een palastinavlag en ga weer tekeer en kijken of je wel een puntje kunt verdienen !

Kijk, als ik nou "tekeer was gegaan", kon ik me er noch iets bij voorstellen, maar ik heb het nog altijd netjes en beschaafd gehouden.

Deanderekant
11-11-04, 21:47
Geplaatst door SassonYaish
Ik heb niets tegen Muslims per se. Sommige van mijn beste vrienden zijn Muslims.
Maar die censuur-cultuur, daar moeten jullie echt vanaf.
Ik ben hier nog maar één dag, en het is al raak; je hoeft maar iets kritisch te zeggen over bijv. de Palestijnen en je hebt meteen een strafpunt. En ik blijf altijd redelijk en netjes.

Ik lees dit forum al een paar dagen en heb alleen nog maar posts verwijderd zien worden als het om dom gescheld ging. Voor de rest wordt hier heel wat gezegd, van alle kanten.

Ik kan de gewraakte post trouwens niet te voorschijn halen bij je profiel. Kun je in beschaafde bewoordingen vertellen waar die over ging?

SassonYaish
11-11-04, 21:52
Dat is het probleem, ik kom er ook niet achter om welke post het ging.

Deanderekant
11-11-04, 21:59
Bij de reden stond: Ga ergens anders haat zaaien.

Misschien zei je iets wat persoonlijk opgevat kon worden? Ik neem aan dat je begrijpt dat het midden oosten een "touchy subject" is hier.

Deanderekant
11-11-04, 22:02
Het viel me op dat Geert Wilders verdedigen zo'n beetje het favoriete tijdverdrijf is voor de hollanders op dit forum. Die krijgen dan alleen maar tegenargumenten, geen strafpunten.

SassonYaish
11-11-04, 23:31
Geplaatst door Deanderekant
Bij de reden stond: Ga ergens anders haat zaaien.

Misschien zei je iets wat persoonlijk opgevat kon worden? Ik neem aan dat je begrijpt dat het midden oosten een "touchy subject" is hier.

Nee. Ik heb me aan de feiten gehouden, niemand persoonlijk aangevallen. Wel valse beschuldigingen tegenover Israel weerlegd, wat natuurlijk een onvergeeflijke misdaad is. Ik begrijp dat het MO een touchy subject is, maar als je argumenten van de ene kant gewoon niet toelaat, komt er daar nooit een oplossing. (Zijn we hier misschien op de kern van het MO probleem gestuit?)

S@deeQ
12-11-04, 00:04
:student:

Klaagmuur is die kant op --------------->KLIK (http://www.maroc.nl/forums/member.php?s=&action=logout)

Al Sawt
12-11-04, 00:16
Geplaatst door SassonYaish
Ik heb niets tegen Muslims per se. Sommige van mijn beste vrienden zijn Muslims.
Maar die censuur-cultuur, daar moeten jullie echt vanaf.
Ik ben hier nog maar één dag, en het is al raak; je hoeft maar iets kritisch te zeggen over bijv. de Palestijnen en je hebt meteen een strafpunt. En ik blijf altijd redelijk en netjes. Beste vriend, ik ben na een dag van Joods.nl verwijdert. Terwijl ik geen een post hebt gepost, omdat de moderators mij hadden herkend van Maroc.nl.

Als je iets te klagen heb over censuur cultuur, dan moet je maar bij Joods.nl wijzen!

Al Sawt
12-11-04, 00:19
Geplaatst door SassonYaish
Een hele goeie vraag.
Misschien omdat ik het gore lef heb gehad om Arafat te bekritiseren? Shame on me!

Of ligt het toch aan die vlag naast m'n naam? Laten we hopen van niet..... Er zijn genoeg Joodse prikkers zonder strafpunten, met een Israelische vlag achter hun naam. Dus probeer de slachtoffercultuur, niet op Maroc.nl te praktiseren.

Al Sawt
12-11-04, 01:22
Geplaatst door Ronald36
Die slachtoffercultuur is juist hier op de site uitgevonden vind ik.. Ik denk dat het een wezenlijke onderdeel van ieder mens is. En als underdog zal het veel sneller naar boven komen, dan als je niet in die positie verkeert.

SassonYaish
12-11-04, 10:53
Geplaatst door Al Sawt
Beste vriend, ik ben na een dag van Joods.nl verwijdert. Terwijl ik geen een post hebt gepost, omdat de moderators mij hadden herkend van Maroc.nl.

Als je iets te klagen heb over censuur cultuur, dan moet je maar bij Joods.nl wijzen!

Ik weet niet wat hun reden was, ben ook niet verantwoordelijk voor joods.nl.
Het typische "maar zij doen het ook! :huil: "


Er zijn genoeg Joodse prikkers zonder strafpunten, met een Israelische vlag achter hun naam. Dus probeer de slachtoffercultuur, niet op Maroc.nl te praktiseren.

Ik kaart gewoon een probleem aan, als je daar niet tegen kunt bewijst dat alleen mijn censuur-cultuur argument. Jammer, ik had het graag ontkracht gezien.

Deanderekant2
12-11-04, 10:53
Zijn we hier misschien op de kern van het MO probleem gestuit?)

Nee, de kern van dat probleem ligt in het MO, maar dat schijnt niemand te begrijpen.



Klaagmuur is die kant op --------------->KLIK

Subtiel, vriendelijk, aardig, netjes, begrijpelijk, enz. enz.

Je begrijpt zeker al wel waarom ik nu "Deanderekant2" heet. Of nee, waarschijnlijk niet: Ik zat niet op mijn eigen pc en mijn wachtwoord weet ik niet meer uit mijn hoofd. Lache.

Wat zouden ze hier normaalgesproken op zeggen? Lees het eens zo:

Marokko is die kant op --------->KLIK (http://www.1112.net/lastpage.html)

Of loop ik nu haat te zaaien?


Beste vriend, ik ben na een dag van Joods.nl verwijdert. Terwijl ik geen een post hebt gepost, omdat de moderators mij hadden herkend van Maroc.nl.

Als je iets te klagen heb over censuur cultuur, dan moet je maar bij Joods.nl wijzen!

Dus vooral niet laten zien dat Maroc.nl de betere is, nee: oog om oog, tand om tand. Slim....

SassonYaish
12-11-04, 11:00
Geplaatst door Deanderekant2
[B]Nee, de kern van dat probleem ligt in het MO, maar dat schijnt niemand te begrijpen.

Weet ik, maar een deel van het probleem daar heeft wel dezelfde basis als het probleem hier. Namelijk: open cultuur vs. censuurcultuur.

Deanderekant2
12-11-04, 11:43
Weet ik, maar een deel van het probleem daar heeft wel dezelfde basis als het probleem hier. Namelijk: open cultuur vs. censuurcultuur.

We gaan wel heel erg off-topic nou, maar vooruit. Ik geloof niet zo in die ideologische en godsdienstige oorzaken voor het MO conflict. Volgens mij gaat het om land en water. God wordt er aan zijn haren bij gesleept om het klootjesvolk te mobiliseren. Met heel veel succes trouwens.

Verder vindt ik het volledig bezopen dat sommige nederlandse joden en moslims het verschil tussen hier en daar niet kunnen zien. Discussieren o.k., je wat makkelijker in kunnen leven in je geloofsgenoten o.k., elkaar haten of godbeterd elkaar met geweld te lijf gaan... bezopen.
Een nederlandse jood en een nederlandse moslim zouden meer met elkaar verbonden moeten zijn dan met de Palestijnen of de Israeli's. Hetzelfde geldt voor Bush en Bin Laden, btw.

Maareh, ik zou over dit onderwerp zo zachtjes aan een boek kunnen schrijven, maar daar lijkt me dit niet de topic voor.

Om daar even op terug te komen, ik hoop dat je niet (door de mods) afgeserveerd wordt op de vlag naast je naam. Het zou me een beetje tegenvallen van Maroc.nl.

SassonYaish
12-11-04, 12:03
Geplaatst door Deanderekant2
We gaan wel heel erg off-topic nou, maar vooruit. Ik geloof niet zo in die ideologische en godsdienstige oorzaken voor het MO conflict. Volgens mij gaat het om land en water. God wordt er aan zijn haren bij gesleept om het klootjesvolk te mobiliseren. Met heel veel succes trouwens.

Verder vindt ik het volledig bezopen dat sommige nederlandse joden en moslims het verschil tussen hier en daar niet kunnen zien. Discussieren o.k., je wat makkelijker in kunnen leven in je geloofsgenoten o.k., elkaar haten of godbeterd elkaar met geweld te lijf gaan... bezopen.
Een nederlandse jood en een nederlandse moslim zouden meer met elkaar verbonden moeten zijn dan met de Palestijnen of de Israeli's. Hetzelfde geldt voor Bush en Bin Laden, btw.

Maareh, ik zou over dit onderwerp zo zachtjes aan een boek kunnen schrijven, maar daar lijkt me dit niet de topic voor.

Om daar even op terug te komen, ik hoop dat je niet (door de mods) afgeserveerd wordt op de vlag naast je naam. Het zou me een beetje tegenvallen van Maroc.nl.

Je hebt gelijk in wat je zegt over Nederlandse Joden en Muslims.

Over on-topic en het MO probleem; ik zei ook deel van het probleem. Het is niet de kern van het probleem, ok, maar het verergert de bestaande problemen wel. (vergelijk maar eens de PA tv met de Israelische tv, dan begrijp je wat ik bedoel......)

..zapper
12-11-04, 12:20
Ongeacht de richtlijnen ben je hier te gast. Als het je niet bevalt moet je ergens anders op bezoek gaan. Strafpunten krijg je niet zomaar, anders had ik er al lang een paar gehad. Zeker als de reden zou schuilgaan in Israel versus Palestina.

SassonYaish
12-11-04, 12:21
Over bans en strafpunten wordt geen discussie gevoerd. Het is ook niet de bedoeling dat men topics opent met vragen over een ban of strafpunten van zichzelf of een andere gebruiker. Heeft men vragen hierover dan kan men een mail sturen naar [email protected] .

Worden er wel topics geopend hierover dan wordt er tegen dit wangedrag opgetreden.

OOps! Dat wist ik niet. Wat moet je dan doen? Gewoon je de mond laten snoeren? Ik heb wel via e-mail om opheldering gevraagd; geen response.............
Anyway, mijn excuses, ik ben nog niet goed geintegreerd.

Deanderekant2
12-11-04, 12:26
Ik heb pasgeleden een Sesamstraat-achtig programma gezien waar aan kleuters haarfijn werdt uitgelegd waarom ze joden moesten haten. Met een clown en een soort muppet. Dat is idd wat moeilijk te begrijpen voor iemand die in het (niet meer zo) vredelievende Nederland is opgegroeid. Kleuters... mijn god. Los van wie er gelijk heeft, laat je kleuters erbuiten zou ik zeggen. Maar ik zou geen link willen leggen tussen dat programma en maroc.nl. Mijn indruk is dat als de prikkers van dit forum representatief zouden zijn voor de mensheid, we allemaal in vrede zouden discusieren. De echte (lees: gewelddadige) radicalen, van welke gezindheid dan ook, die vind je hier naar mijn mening niet. Althans niet als ik af mag gaan op wat ik tot nu toe heb gezien.

Is de thread waar je dat strafpunt had opgelopen er nog wel btw? Begin wel benieuwd te worden.

SassonYaish
12-11-04, 14:01
Geplaatst door Deanderekant2

Is de thread waar je dat strafpunt had opgelopen er nog wel btw? Begin wel benieuwd te worden.

Ik weet het niet, ben ook benieuwd, ik ben echt heilig overtuigd van m'n onschuld. Maar ik weet niet of we hier nog wel over mogen praten......

Of eigenlijk maakt het me al niet zoveel meer uit, als het hier toch zo gaat, wat is het nut..........

Ik werd er van beschuldigd "haat te zaaien", ik kan je verzekeren dat het woord "haat" niet in mijn woordenboek voorkomt, als ik iets "haat", dan is dat wel HAAT. ;o)

Deanderekant2
12-11-04, 14:48
ik ben echt heilig overtuigd van m'n onschuld

Dat zijn we allemaal...

Ach, misschien had die mod gewoon z'n dag niet, zijn ook maar mensen. Beetje moeilijk beoordelen als je niet weet wat er gezegd is...