PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom is Islam altijd de BOZE wolf? En niet de Christendom, Boedha, etc.??



Pagina's : [1] 2

Anti
12-11-04, 00:12
Het valt mij op dat het de islam is die wereldwijd veel aanstoot en geweld teweeg brengt. Het zijn altijd de Moslims die het doen. Je hoort nooit wat over bijv. de Boedhisten.
Waarom?
Het is ook het enigste geloof waarin de vrouw vaak mishandeld wordt of ondergeschikt wordt geplaatst aan de man.
Ik weet dat er veel mensen zullen zijn nu reageren: "ja maar dat is de cultuur en niet de Islam", als dat zo is, waarom gebeurt dat massaal en alleen in islamitische landen?

freya
12-11-04, 00:14
Geplaatst door Anti
Het valt mij op dat het de islam is die wereldwijd veel aanstoot en geweld teweeg brengt. Het zijn altijd de Moslims die het doen. Je hoort nooit wat over bijv. de Boedhisten.
Waarom?
Het is ook het enigste geloof waarin de vrouw vaak mishandeld wordt of ondergeschikt wordt geplaatst aan de man.
Ik weet dat er veel mensen zullen zijn nu reageren: "ja maar dat is de cultuur en niet de Islam", als dat zo is, waarom gebeurt dat massaal en alleen in islamitische landen?

:lol:

mark61
12-11-04, 00:17
Geplaatst door freya
:lol:

Dat je de moeite neemt.

Hé nou doe ik het ook. :verward:

et_2000nl
12-11-04, 00:23
ik ben anti-anti!!!!

AdamX
12-11-04, 00:23
Geplaatst door Anti
Het valt mij op dat het de islam is die wereldwijd veel aanstoot en geweld teweeg brengt. Het zijn altijd de Moslims die het doen. Je hoort nooit wat over bijv. de Boedhisten.
Waarom?
Het is ook het enigste geloof waarin de vrouw vaak mishandeld wordt of ondergeschikt wordt geplaatst aan de man.
Ik weet dat er veel mensen zullen zijn nu reageren: "ja maar dat is de cultuur en niet de Islam", als dat zo is, waarom gebeurt dat massaal en alleen in islamitische landen?

ja man, je hebt helemaal gelijk
ik ben moslim en ik sla mn zussen/moeder en later mn vrouw ook in elkaar









:fuckit2: sukkel dat je bent

mark61
12-11-04, 00:25
Geplaatst door et_2000nl
ik ben anti-anti!!!!

Pro....?

freya
12-11-04, 00:28
Geplaatst door mark61
Dat je de moeite neemt.



Mwah om dat nou moeite te noemen.

Jij had alweer veel meer toetsjes in getikt:hihi:

mark61
12-11-04, 00:29
Geplaatst door freya
Mwah om dat nou moeite te noemen.

Jij had alweer veel meer toetsjes in getikt:hihi:

Ik heb een type-diploma. Dat scheelt.

et_2000nl
12-11-04, 00:31
Geplaatst door mark61
Pro....?

Is dit een quiz.... Leuk.... Euhhhh Pro..... Proloog? Nee ik weet het Protest....

Anti
12-11-04, 00:31
Waarom geen reactie? Alleen maar smiley's? Ik neem aan dat jullie verbijsterd zitten te kijken, met een mond vol tanden. Want jullie hebben natuurlijk geen antwoord op mijn vraag?

~Panthera~
12-11-04, 00:32
Geplaatst door Anti
Het valt mij op dat het de islam is die wereldwijd veel aanstoot en geweld teweeg brengt. Het zijn altijd de Moslims die het doen. Je hoort nooit wat over bijv. de Boedhisten.
Waarom?
Het is ook het enigste geloof waarin de vrouw vaak mishandeld wordt of ondergeschikt wordt geplaatst aan de man.
Ik weet dat er veel mensen zullen zijn nu reageren: "ja maar dat is de cultuur en niet de Islam", als dat zo is, waarom gebeurt dat massaal en alleen in islamitische landen?
-------------------

Kom, dan leg ik het je ff uit. :D




















































































http://members.ams.chello.nl/b.lameris/punch.gif

Al Sawt
12-11-04, 00:32
Geplaatst door Anti
Het valt mij op dat het de islam is die wereldwijd veel aanstoot en geweld teweeg brengt. Het zijn altijd de Moslims die het doen. Je hoort nooit wat over bijv. de Boedhisten.
Waarom?
Het is ook het enigste geloof waarin de vrouw vaak mishandeld wordt of ondergeschikt wordt geplaatst aan de man.
Ik weet dat er veel mensen zullen zijn nu reageren: "ja maar dat is de cultuur en niet de Islam", als dat zo is, waarom gebeurt dat massaal en alleen in islamitische landen? Dat komt omdat de Boedhisten, Christenen en andere religies, geen Israel in hun midden, geen olie en geen nabijheid bij Europa hebben of bezitten.

Terwijl de wandaden en chaos in Latijns Amerika, Afrika en Azie, de Islamitische landen in schaduw zetten.

mark61
12-11-04, 00:34
Geplaatst door Gerrit Jan
En toch heb jij geen afdoend antwoord op de kwestie die deze man aan de orde stelt.

Wat voor een kwestie stelt deze meneer dan wel niet aan de orde? Zijn blindheid? Ik heb medelijden met hem, maar kan er niks aan doen.

mark61
12-11-04, 00:35
Geplaatst door et_2000nl
Is dit een quiz.... Leuk.... Euhhhh Pro..... Proloog? Nee ik weet het Protest....

Pro-actief?

Protozoön? oei

Promitief.

et_2000nl
12-11-04, 00:36
Geplaatst door Al Sawt
Dat komt omdat de Boedhisten, Christenen en andere religies, geen Israel in hun midden, geen olie en geen nabijheid bij Europa hebben of bezitten.

Terwijl de wandaden en chaos in Latijns Amerika, Afrika en Azie, de Islamitische landen in schaduw zetten.

Al Sawt, niet sterk. Nu gaat ie zeggen dat dat geen rede is om je vrouw te slaan.... Wedden?

mark61
12-11-04, 00:36
Geplaatst door Gerrit Jan
Als je nou eens zou beginnen met de hand in eigen boezem...

Waarom eigenlijk? Wat heeft al Sawt wel niet misdaan? Wanneer heb jij voor het laatst de hand in eigen boezem gestoken?

Anti
12-11-04, 00:36
Geplaatst door Al Sawt
Dat komt omdat de Boedhisten, Christenen en andere religies, geen Israel in hun midden, geen olie en geen nabijheid bij Europa hebben of bezitten.

Terwijl de wandaden en chaos in Latijns Amerika, Afrika en Azie, de Islamitische landen in schaduw zetten.




Niet bepaald een logisch antwoord. DAT is niet de reden dat Islam een slechte naam heeft!

~Panthera~
12-11-04, 00:38
Geplaatst door mark61
Pro-actief?

Protozoön? oei

Promitief.
---------------


proteienen. :denk: http://www.mainzelahr.de/smile/essen/2258.gif

et_2000nl
12-11-04, 00:38
Geplaatst door mark61
Pro-actief?

Protozoön? oei

Promitief.

Pro-Islam.... Dat is het thema van deze draad.... Gelukkig, ik heb de enkele reis thuisland gewonnen....

Al Sawt
12-11-04, 00:39
Geplaatst door Gerrit Jan
Als je nou eens zou beginnen met de hand in eigen boezem... Doe ik altijd toch, GJ?

Je kent langzamerhand mijn visie`s en gedachtegoed over de Islamitische landen of niet?

~Panthera~
12-11-04, 00:40
Zijn de deuren van de TBS klinieken open gezet of zo ? :moe:
:rolleyes:

mark61
12-11-04, 00:43
Geplaatst door et_2000nl
Pro-Islam.... Dat is het thema van deze draad.... Gelukkig, ik heb de enkele reis thuisland gewonnen....

Geheel verzorgd, dat wel.

Was dat dan? Rotterdam-Eindhoven? Die verbinding is toch opgeheven?

Ik snap het sowieso niet, want een retourtje is veel goedkoper.

mark61
12-11-04, 00:43
Geplaatst door ~Panthera~
Zijn de deuren van de TBS klinieken open gezet of zo ? :moe:
:rolleyes:

Je weet toch, sinds die bezuinigingen kan de nachtdienst niet steeds de computer in de gaten houden.

~Panthera~
12-11-04, 00:45
Geplaatst door mark61
Je weet toch, sinds die bezuinigingen kan de nachtdienst niet steeds de computer in de gaten houden.
--------

O ja. die zat aan de Haldol. :D

Anti
12-11-04, 00:55
Geplaatst door ~Panthera~
--------

O ja. die zat aan de Haldol. :D

Jij blijkbaar ook...

~Panthera~
12-11-04, 00:56
Geplaatst door Anti
Jij blijkbaar ook...
-------------------

Helaas, gewoon chocolademelk. :moe:

et_2000nl
12-11-04, 01:00
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Helaas, gewoon chocolademelk. :moe:

Warm met slagroom?

~Panthera~
12-11-04, 01:02
Geplaatst door et_2000nl
Warm met slagroom?
-----------


ssssssssssst......... anders gaat ie daar weer wat acher zoeken. :eek:

Anti
12-11-04, 01:03
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Helaas, gewoon chocolademelk. :moe:

Helaas? ben je soms door je voorraad heen?
Begrijpelijk... het leven van een Marokkaanse vrouw is niet bepaald avontuurlijk. Dan heb je wel wat haldol nodig.

et_2000nl
12-11-04, 01:06
Geplaatst door Anti
Helaas? ben je soms door je voorraad heen?
Begrijpelijk... het leven van een Marokkaanse vrouw is niet bepaald avontuurlijk. Dan heb je wel wat haldol nodig.

Toenet zij je nog dat wij onze vrouwen in mekaar beuken. Als dat niet avontuurlijk is.... Dat je me goed begrijpt. Ik sla alleen mijn eigen vrouw en niet zo maar de eerste de beste.

AdamX
12-11-04, 01:07
Geplaatst door Anti
Helaas? ben je soms door je voorraad heen?
Begrijpelijk... het leven van een Marokkaanse vrouw is niet bepaald avontuurlijk. Dan heb je wel wat haldol nodig.


~Panthera~
hoe voelt het om marokkaanse te zijn :o :boogie:

~Panthera~
12-11-04, 01:08
Geplaatst door Anti
Helaas? ben je soms door je voorraad heen?
Begrijpelijk... het leven van een Marokkaanse vrouw is niet bepaald avontuurlijk. Dan heb je wel wat haldol nodig.
-----------------

Ja, dat snap ik.
Moet je wel een Marokkaanse vrouw zijn, natuurlijk. :moe:
Maar dat begreep ik al.
Jij niet, duidelijk. :D

~Panthera~
12-11-04, 01:09
Geplaatst door AdamX
~Panthera~
hoe voelt het om marokkaanse te zijn :o :boogie:
------------

WOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!! :stomp: http://www.mainzelahr.de/smile/huepfend/10.gif

mark61
12-11-04, 01:09
Geplaatst door Anti
Helaas? ben je soms door je voorraad heen?
Begrijpelijk... het leven van een Marokkaanse vrouw is niet bepaald avontuurlijk. Dan heb je wel wat haldol nodig.

Met haldol wordt het er dan waarachtig niet beter op. Ik adviseer paddo's. Hoewel een gemiddelde Marokkaanse vrouw van crack bloedlink wordt.

mark61
12-11-04, 01:11
Geplaatst door AdamX
~Panthera~
hoe voelt het om marokkaanse te zijn :o :boogie:

Je mag haar wel even officiëel welkom heten met koekjes & na3na3. Denk erom, niet van dat geïntegreerde gedoe met 1 koekje deksel erop.

mark61
12-11-04, 01:12
Geplaatst door ~Panthera~
------------

WOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!! :stomp: http://www.mainzelahr.de/smile/huepfend/10.gif

Rustig aan, springen is haraam.

Anti
12-11-04, 01:12
Geplaatst door et_2000nl
Toenet zij je nog dat wij onze vrouwen in mekaar beuken. Als dat niet avontuurlijk is.... Dat je me goed begrijpt. Ik sla alleen mijn eigen vrouw en niet zo maar de eerste de beste.

Avontuurlijk: een stuk eigen leven hebben. Doen waat je zin in hebt. Jouw vrouw is een expert in huishouden, maar wat buiten de deur gebeurt? Heeft zij geen weet van. Het enige wat ze meemaakt dagelijks is de kinderen opvoeden, schoonmaken, koken en de benen wijd doen als de man daar zin in heeft.

~Panthera~
12-11-04, 01:13
Geplaatst door mark61
Je mag haar wel even officiëel welkom heten met koekjes & na3na3. Denk erom, niet van dat geïntegreerde gedoe met 1 koekje deksel erop.
-------------


Ik hou niet van integratie, en paddo's zijn haram. :moe:

:boogie:

mark61
12-11-04, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Ik hou niet van integratie, en paddo's zijn haram. :moe:

:boogie:

Dat was tegen AdamX, dat je er niet bekaaid vanaf komt.

Oh ja, heb je daar een hadith van?

Overigens begint mijn masterplan zich uit te kristalliseren. Ik stuur m morgen op naar Remkes. Ritalin in het drinkwater, crackverstrekking aan onderdrukte vrouwen, gammastraling voor fok.nlprikkers, als deze samenleving niet alsnog maakbaar is weet ik het niet meer.

et_2000nl
12-11-04, 01:17
Geplaatst door Anti
Avontuurlijk: een stuk eigen leven hebben. Doen waat je zin in hebt. Jouw vrouw is een expert in huishouden, maar wat buiten de deur gebeurt? Heeft zij geen weet van. Het enige wat ze meemaakt dagelijks is de kinderen opvoeden, schoonmaken, koken en de benen wijd doen als de man daar zin in heeft.

Zeg jongen, zit je te dagdromen, beschrijf je nu je ideale vrouw. Daar zijn andere forums voor. Islam en sex. Islam en dating. Moet je eens kijken hoeveel vrouwen meteen reageren na dat je je zoek opdracht geplaatst hebt.

~Panthera~
12-11-04, 01:19
Geplaatst door mark61
Dat was tegen AdamX, dat je er niet bekaaid vanaf komt.

Oh ja, heb je daar een hadith van?

Overigens begint mijn masterplan zich uit te kristalliseren. Ik stuur m morgen op naar Remkes. Ritalin in het drinkwater, crackverstrekking aan onderdrukte vrouwen, gammastraling voor fok.nlprikkers, als deze samenleving niet alsnog maakbaar is weet ik het niet meer.
----------------
:fplet:

Begrijp dat je nu echt de pot hebt opengedraaid ?
Is een helder plan. :wohaa: nee, echt.


PS. do they come even dumber then he?

Malika22
12-11-04, 01:23
Geplaatst door Anti
Het valt mij op dat het de islam is die wereldwijd veel aanstoot en geweld teweeg brengt. Het zijn altijd de Moslims die het doen. Je hoort nooit wat over bijv. de Boedhisten.
Waarom?
Het is ook het enigste geloof waarin de vrouw vaak mishandeld wordt of ondergeschikt wordt geplaatst aan de man.
Ik weet dat er veel mensen zullen zijn nu reageren: "ja maar dat is de cultuur en niet de Islam", als dat zo is, waarom gebeurt dat massaal en alleen in islamitische landen?

Jeetje waarom zijn Hollanders toch altijd zo kortzichtig. En dat voor een ontwikkeld land. (als ok ook mag generaliseren)

Maar goed om een antwoord te geven op je vraag.


1. Omdat er mensen die zich moslim noemen de koran lezen zoals jij die leest of zou lezen. Ongenuanceer/kortzichtig.

2. Selectieve waarneming. Je leest datgene wat je wilt lezen. Je hoort datgene wat je wilt horen.

3. Islamitische landen bestaan niet. Net zoals er geen Christelijke landen bestaan. Sinds wanneer heeft grond/land een religie? Islam , christendom,Jodendom is een ideologie.

4 Historische verklaringen. Kga hier maar niet op in. Denk dat ik dan ver boven jouw niveau uitstijg.


Gegroet,
Malika22


P.S En aub niet op mij reageren met volgende zinnen:

* Steek de hand in eigen boezem.
* Waarom geen kritiek op de Islam.
* Zet je jezelf niet in slachtofferrol
* En jullie moslims Bla, Bla, Bla


Want dat zijn echt dooddoeners voor mij................

Anti
12-11-04, 01:25
Geplaatst door et_2000nl
Zeg jongen, zit je te dagdromen, beschrijf je nu je ideale vrouw. Daar zijn andere forums voor. Islam en sex. Islam en dating. Moet je eens kijken hoeveel vrouwen meteen reageren na dat je je zoek opdracht geplaatst hebt.

Zit zeker niet te dagdromen. Nederlandse vrouwen zijn veel vrijer dan marokkaanse vrouwen. Marokkaanse vrouwen hebben over het algemeen een heel beperkt sociaal leven.
Full-time werken is er vaak niet bij. Alles draait om het huishouden. Doorstuderen zit er niet altijd in, als dat wel zo is, hebben ze er niets aan omdat ze meteen na de studie trouwen en kinderen krijgen.

Malika22
12-11-04, 01:30
Zo Anti,

Terwijl ik (marokkaanse vrouw)op mijn man wacht om mijn benen wagen wijd open te doen, moest ik even jou domme opmerking van repliek dienen.


Veel leesplezier. Dat zal je wel lukken. Ik heb rekening gehouden met je niveau van nul komma nul. Pas me altijd aan namelijk.......... :)

et_2000nl
12-11-04, 01:31
Geplaatst door Anti
Zit zeker niet te dagdromen. Nederlandse vrouwen zijn veel vrijer dan marokkaanse vrouwen. Marokkaanse vrouwen hebben over het algemeen een heel beperkt sociaal leven.
Full-time werken is er vaak niet bij. Alles draait om het huishouden. Doorstuderen zit er niet altijd in, als dat wel zo is, hebben ze er niets aan omdat ze meteen na de studie trouwen en kinderen krijgen.

Goh jongen, als mijn vrouw dit leest lacht ze nog harder dan ik.

Kinderen krijgen is inderdaad iets wat alleen marokkanen overkomt. Daar heb je een punt. Da's maar goed ook. Ik hoop dat met de evolutie over jaren jouw soort waanbeelden automatisch verdwijnen....

Anti
12-11-04, 01:31
[QUOTE]Geplaatst door Malika22
[B]Jeetje waarom zijn Hollanders toch altijd zo kortzichtig. En dat voor een ontwikkeld land. (als ok ook mag generaliseren)

Maar goed om een antwoord te geven op je vraag.


1. Omdat er mensen die zich moslim noemen de koran lezen zoals jij die leest of zou lezen. Ongenuanceer/kortzichtig.

Nee, ik heb zeker ook veel goede dingen uit de Koran gehaald, maar er staan ook schrikbarend veel (in mijn ogen) slechte dingen in.

2. Selectieve waarneming. Je leest datgene wat je wilt lezen. Je hoort datgene wat je wilt horen.


3. Islamitische landen bestaan niet. Net zoals er geen Christelijke landen bestaan. Sinds wanneer heeft grond/land een religie? Islam , christendom,Jodendom is een ideologie.

Er bestaan zeker Islamitische landen; wat denk je van Afghanistan? Van iran? Daar waar je de gevangenis ingaat als je je gezicht ook maar laat zien als vrouw.

4 Historische verklaringen. Kga hier maar niet op in. Denk dat ik dan ver boven jouw niveau uitstijg.


Laat ik maar niet vragen hoe hoog jouw IQ is...

mark61
12-11-04, 01:31
Geplaatst door ~Panthera~
PS. do they come even dumber then he?

Ik vind dat beheer geen respect meer voor ons heeft. Wat ze nou op ons afsturen, daar hebben we geen 5 minuten plezier meer van.

Geef mij maar Paula_Amsterdam. Yehi. Splijtstof. Anyone.

~Panthera~
12-11-04, 01:32
Geplaatst door Malika22
Zo Anti,

Terwijl ik (marokkaanse vrouw)op mijn man wacht om mijn benen wagen wijd open te doen, moest ik even jou domme opmerking van repliek dienen.


Veel leesplezier. Dat zal je wel lukken. Ik heb rekening gehouden met je niveau van nul komma nul. Pas me altijd aan namelijk.......... :)
---------------------


:fplet: :schok: :fplet: :schok: :hihi:

et_2000nl
12-11-04, 01:32
Geplaatst door Malika22
Zo Anti,

Terwijl ik (marokkaanse vrouw)op mijn man wacht om mijn benen wagen wijd open te doen, moest ik even jou domme opmerking van repliek dienen.


Veel leesplezier. Dat zal je wel lukken. Ik heb rekening gehouden met je niveau van nul komma nul. Pas me altijd aan namelijk.......... :)

Ga door, dat wind hem op.... (En mij ook)....

~Panthera~
12-11-04, 01:33
Geplaatst door mark61
Ik vind dat beheer geen respect meer voor ons heeft. Wat ze nou op ons afsturen, daar hebben we geen 5 minuten plezier meer van.

Geef mij maar Paula_Amsterdam. Yehi. Splijtstof. Anyone.
--------

T is wel erg makkelijk zo he ? :moe:
Bah.
Verveling.

mark61
12-11-04, 01:35
Geplaatst door Malika22
Jeetje waarom zijn Hollanders toch altijd zo kortzichtig. En dat voor een ontwikkeld land. (als ok ook mag generaliseren)

Nee, jij mag dat juist niet. Dat weet je toch. :hihi:


Maar goed om een antwoord te geven op je vraag.

Niet doen joh. We zijn hier juist lekker met anti aan het dollen. :boogie:

We moeten wat om de slappe uurtjes door te komen.

Anti
12-11-04, 01:36
Geplaatst door et_2000nl
Goh jongen, als mijn vrouw dit leest lacht ze nog harder dan ik.

Kinderen krijgen is inderdaad iets wat alleen marokkanen overkomt. Daar heb je een punt. Da's maar goed ook. Ik hoop dat met de evolutie over jaren jouw soort waanbeelden automatisch verdwijnen....

Ja, kinderen maken kunnen jullie zeker, als konijnen! Daarom komen zoveel Marokkaanse mannen hier in nederland werken, zodat ze genoeg geld kunnen verdienen om de HELE familie te onderhouden!
Nooit op vakantie, nooit wat van de wereld zien! Alleen maar op vakantie naar marokko met een aanhangwagen vol met spullen om de familie en al die kinderen te voorzien van spullen gemaakt in het westen, omdat ze zelf in Marokko niet kunnen.

mark61
12-11-04, 01:36
Geplaatst door et_2000nl
Ga door, dat wind hem op.... (En mij ook)....

Pas jij nou maar op dat je Madame's kostelijke mantelpakje niet verpest met ongecontroleerd gebruik van je brandslang.

~Panthera~
12-11-04, 01:41
Geplaatst door Anti
Ja, kinderen maken kunnen jullie zeker, als konijnen! Daarom komen zoveel Marokkaanse mannen hier in nederland werken, zodat ze genoeg geld kunnen verdienen om de HELE familie te onderhouden
--------------------

Ja. Heel sociaal.

Nooit op vakantie, nooit wat van de wereld zien! Alleen maar op vakantie naar marokko met een aanhangwagen vol met spullen om de familie en al die kinderen te voorzien van spullen gemaakt in het westen, omdat ze zelf in Marokko niet kunnen.
------------------------------

Erg he? Doneer je even ? Rek.nr.449533877

et_2000nl
12-11-04, 01:43
Geplaatst door Anti
Ja, kinderen maken kunnen jullie zeker, als konijnen! Daarom komen zoveel Marokkaanse mannen hier in nederland werken, zodat ze genoeg geld kunnen verdienen om de HELE familie te onderhouden!
Nooit op vakantie, nooit wat van de wereld zien! Alleen maar op vakantie naar marokko met een aanhangwagen vol met spullen om de familie en al die kinderen te voorzien van spullen gemaakt in het westen, omdat ze zelf in Marokko niet kunnen.

Inderdaad, je hebt wederom gelijk....

Ff wat anders. Weet jij waar die "spullen" in het westen, noem ff Nike, Levis, Timberland, gemaakt worden?

et_2000nl
12-11-04, 01:44
Geplaatst door mark61
Pas jij nou maar op dat je Madame's kostelijke mantelpakje niet verpest met ongecontroleerd gebruik van je brandslang.

Van alle dingen die ik niet beheers, is het controleren van mijn brandslang toch wel de uitzondering....

~Panthera~
12-11-04, 01:45
Geplaatst door et_2000nl
Van alle dingen die ik niet beheers, is het controleren van mijn brandslang toch wel de uitzondering....
---------

Zo zie je maar: ben je toch nog ergens goed in. :duim:
Het leven is 1 feest.

mark61
12-11-04, 01:47
Geplaatst door et_2000nl
Van alle dingen die ik niet beheers, is het controleren van mijn brandslang toch wel de uitzondering....

Das een hele opluchting.

Anti
12-11-04, 01:48
Ik doe niet aan donaties, jullie kiezen er zelf voor om zoveel kinderen op de wereld te zetten. Jullie moeten in Marokko zelf eens zien ook europese standaarden te krijgen wat betreft economie en mensenrechten.

mark61
12-11-04, 01:48
Geplaatst door Malika22
Veel leesplezier. Dat zal je wel lukken. Ik heb rekening gehouden met je niveau van nul komma nul. Pas me altijd aan namelijk.......... :)

Pas maar op, als je zo diep moet bukken krijg je nog een hernia.

~Panthera~
12-11-04, 01:49
Geplaatst door mark61
Pas maar op, als je zo diep moet bukken krijg je nog een hernia.
---------

Die is diep. :fplet:

et_2000nl
12-11-04, 01:50
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Zo zie je maar: ben je toch nog ergens goed in. :duim:
Het leven is 1 feest.

Met de brandslang in de hand, overheersen moslims in zo'n 20 jaar nederland....

(Bijna sinterklaas he)

Anti
12-11-04, 01:50
Geplaatst door et_2000nl
Inderdaad, je hebt wederom gelijk....

Ff wat anders. Weet jij waar die "spullen" in het westen, noem ff Nike, Levis, Timberland, gemaakt worden?

Ja niet in Nederland en ook niet in Europa.

et_2000nl
12-11-04, 01:51
Geplaatst door Anti
Ik doe niet aan donaties, jullie kiezen er zelf voor om zoveel kinderen op de wereld te zetten. Jullie moeten in Marokko zelf eens zien ook europese standaarden te krijgen wat betreft economie en mensenrechten.

Voor mensenrechten en economie moet je in nederland zijn sukkel....

mark61
12-11-04, 01:53
Geplaatst door et_2000nl
Met de brandslang in de hand, overheersen moslims in zo'n 20 jaar nederland....

(Bijna sinterklaas he)

Hé, je bent nog ergens goed in. Tvalt allemaal waarachtig wel mee.

Bah, ik haat bounties.

et_2000nl
12-11-04, 01:54
Geplaatst door Anti
Ja niet in Nederland en ook niet in Europa.

Dus mijnheer de professor. Je kunt op alles afgeven, maar het rijke westen heeft het arme oosten en zuiden nodig om te voorzien in hun consumptie maatschappij. Zonder klote landen als China, India en Marokko, is je eigen levensonderhoud onbetaalbaar....

Maar ik denk dat dit te moeilijk vor je is, is het niet?

Anti
12-11-04, 01:54
Geplaatst door et_2000nl
Voor mensenrechten en economie moet je in nederland zijn sukkel....

Waarom? omdat jullie te dom zijn om dat in marokko ook zo te krijgen als in Europa

mark61
12-11-04, 01:54
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Die is diep. :fplet:

Maar ook wel weer een beetje een inkoppertje.

et_2000nl
12-11-04, 01:54
Geplaatst door mark61
Hé, je bent nog ergens goed in. Tvalt allemaal waarachtig wel mee.

Bah, ik haat bounties.

Ik ben een vergiftigde mars.

et_2000nl
12-11-04, 01:55
Geplaatst door Anti
Waarom? omdat jullie te dom zijn om dat in marokko ook zo te krijgen als in Europa

Omdat Europa er baat bij heeft dat Marokko blijft zoals het is....

Anti
12-11-04, 01:55
Geplaatst door et_2000nl
Dus mijnheer de professor. Je kunt op alles afgeven, maar het rijke westen heeft het arme oosten en zuiden nodig om te voorzien in hun consumptie maatschappij. Zonder klote landen als China, India en Marokko, is je eigen levensonderhoud onbetaalbaar....

Maar ik denk dat dit te moeilijk vor je is, is het niet?

In your dreams!
Waarom niet andersom? Leg dat maar uit!

~Panthera~
12-11-04, 01:56
Geplaatst door mark61
Maar ook wel weer een beetje een inkoppertje.
-------

Zekers.
BTW, duurt het nog lang, denk je ? :hihi:
Hardnakelig istie wel. :D

Marsipulami
12-11-04, 01:58
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben een vergiftigde mars.

Huh ? :fpiraat:

et_2000nl
12-11-04, 01:58
Geplaatst door Anti
In your dreams!
Waarom niet andersom? Leg dat maar uit!


OK, ik zal je helpen. Korte zinnen en woorden gebruiken met niet meer dan 2 lettergrepen....

Het genoegen is wederzijds, arm heeft rijk nodig en rijk heeft arm nodig. Het houd elkaar in stand en evenwicht. Nu kun jij de economische wetten van het kapitalistische systeem bevechten, het siert je (beperking) van je intellectuele vermogens....

et_2000nl
12-11-04, 01:59
Geplaatst door Marsipulami
Huh ? :fpiraat:

Mars reep.... Lees draad Sint Maarten.... Sorry, niet gelijk aangesproken voelen....

Anti
12-11-04, 01:59
Geplaatst door et_2000nl
Omdat Europa er baat bij heeft dat Marokko blijft zoals het is....


Nee, helemaal niet! jullie overheid is erg corrupt, is het altijd al geweest. Als je ook maar 1 cent de over de grens meeneemt naar Europa heb je gelijk grote problemen!
Wil je graag een visum? Geen probleem, laat je wat geld zien en je hebt je visum... allemaal corruptie!
Jullie koning?? is ook corrupt, heeft in ieder provincie een giga kasteel staan! maar de mensen zelf hebben niets!
Om te beginnen met jullie gezondheidszorg! puh...

et_2000nl
12-11-04, 02:00
Geplaatst door Anti
Nee, helemaal niet! jullie overheid is erg corrupt, is het altijd al geweest. Als je ook maar 1 cent de over de grens meeneemt naar Europa heb je gelijk grote problemen!
Wil je graag een visum? Geen probleem, laat je wat geld zien en je hebt je visum... allemaal corruptie!
Jullie koning?? is ook corrupt, heeft in ieder provincie een giga kasteel staan! maar de mensen zelf hebben niets!
Om te beginnen met jullie gezondheidszorg! puh...

Wie verdedigd hier de koning?

Marsipulami
12-11-04, 02:01
Geplaatst door et_2000nl
Mars reep.... Lees draad Sint Maarten.... Sorry, niet gelijk aangesproken voelen....

Ik zal es gaan kijken, ben daar nog niet geweest. O wee als er daar kwaad gesproken wordt over een integere Belg als ik. :kwaad:

mark61
12-11-04, 02:02
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Zekers.
BTW, duurt het nog lang, denk je ? :hihi:
Hardnakelig istie wel. :D

Hangt ervanaf wie er aan het modereren is denk ik. Of wie er het eerst omvalt van verveling. Ik schat jij. Kühlschrank maar weer.

Tsja et2000 heeft de energie om er nog s echt tegenaan te gaan. Hij liever dan ik.

mark61
12-11-04, 02:03
Geplaatst door Marsipulami
Ik zal es gaan kijken, ben daar nog niet geweest. O wee als er daar kwaad gesproken wordt over een integere Belg als ik. :kwaad:

Welnee, maar je feestdag had in Amsterdam akelige gevolgen. Live verslagen door et2000. Jij komt in het hele stuk nog niet voor. Totdat je je gaat identificeren met suikerwaar uit Veghel, dan.

~Panthera~
12-11-04, 02:06
Geplaatst door mark61
Hangt ervanaf wie er aan het modereren is denk ik. Of wie er het eerst omvalt van verveling. Ik schat jij. Kühlschrank maar weer.

Tsja et2000 heeft de energie om er nog s echt tegenaan te gaan. Hij liever dan ik.
-----------

Goed geraden. :moe:
Hoofdprijs is de frigidaire. :D
et2000 loopt op zonnepanelen denk ik. :hihi:

et_2000nl
12-11-04, 02:09
Geplaatst door Marsipulami
Ik zal es gaan kijken, ben daar nog niet geweest. O wee als er daar kwaad gesproken wordt over een integere Belg als ik. :kwaad:

We zouden niet durven, btw, sint maarten is een oud noord nederlands gebruik. Kinderen langs de deur, met een lampionnetje, ze zingen een liedje en krijgen dan snoepjes. Tenminste, als alles goed gaat....

Gvd, zut een k*t marokkaan een nederlandse traditie uit te leggen aan een k*t belg....

mark61
12-11-04, 02:10
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Goed geraden. :moe:
Hoofdprijs is de frigidaire. :D
et2000 loopt op zonnepanelen denk ik. :hihi:

Jouw frigidaire? Die met al die grillklare hapjes? :chef: En die ingebouwde laptop? Ik kom m meteen halen!

et_2000nl
12-11-04, 02:10
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Goed geraden. :moe:
Hoofdprijs is de frigidaire. :D
et2000 loopt op zonnepanelen denk ik. :hihi:

Ik heb morgen vrij..... Maar ik slaap nooit meer dan 4-5 uur per dag. Slapen is zonde van je tijd....

mark61
12-11-04, 02:11
Geplaatst door et_2000nl
Gvd, zut een k*t marokkaan een nederlandse traditie uit te leggen aan een k*t belg....

Jelui gaat je gang maar. We zijn hier zooooo tolerant.

Anti
12-11-04, 02:12
Blijkbaar heb ik de snaar geraakt... hahaha

Niemand laat zich meer kennen. De waarheid is hard hé?

Anti
12-11-04, 02:13
Geplaatst door et_2000nl
Ik heb morgen vrij..... Maar ik slaap nooit meer dan 4-5 uur per dag. Slapen is zonde van je tijd....

en dit is wel nuttig? vind je dit niet ook zonde van je tijd?

~Panthera~
12-11-04, 02:15
Geplaatst door mark61
Jouw frigidaire? Die met al die grillklare hapjes? :chef: En die ingebouwde laptop? Ik kom m meteen halen!
-------


Ja die !!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/essen/smilie_koch1.gif http://www.mainzelahr.de/smile/essen/essen01.gif

Halen ?? :zweep: Ben er ff niet ja ? :fplet:

Marsipulami
12-11-04, 02:16
Geplaatst door et_2000nl
We zouden niet durven, btw, sint maarten is een oud noord nederlands gebruik. Kinderen langs de deur, met een lampionnetje, ze zingen een liedje en krijgen dan snoepjes. Tenminste, als alles goed gaat....

Gvd, zut een k*t marokkaan een nederlandse traditie uit te leggen aan een k*t belg....

Jah, bij ons in katholiek België is dat Sinterklaas hoor. Niks Sint-Maarten. Wat die rare Hollanders allemaal bedenken om hun kinderen voor de gek te houden dat weet ik niet. Ben beter op de hoogte van het Suikerfeest -dat zo niet mag heten- dan van dat Sint-Maarten gedoe in Holland.

~Panthera~
12-11-04, 02:17
Geplaatst door Anti
en dit is wel nuttig? vind je dit niet ook zonde van je tijd?
---------

Hier heb je gelijk in, prikken met jou is inderdaad niet nuttig. :moe:
Had je er niet ff eerder op kunnen komen? :eek:

et_2000nl
12-11-04, 02:17
Geplaatst door Anti
en dit is wel nuttig? vind je dit niet ook zonde van je tijd?

Jawel, maar ik twee handen vrij, luister naar muziek, kijk TV, drink mijn drankje, en lach me kapot.... Jij denkt dat slapen een betere keuze zou zijn.... Zonde van de tijd....

~Panthera~
12-11-04, 02:18
Geplaatst door et_2000nl
Jawel, maar ik twee handen vrij, luister naar muziek, kijk TV, drink mijn drankje, en lach me kapot.... Jij denkt dat slapen een betere keuze zou zijn.... Zonde van de tijd....
------

By the way: zit ik hier nu met een kut-marokkaan te lullen ?


:D

Anti
12-11-04, 02:19
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Hier heb je gelijk in, prikken met jou is inderdaad niet nuttig. :moe:
Had je er niet ff eerder op kunnen komen? :eek:

Ik was ff benieuwd hoe lang het bij jullie duurt voordat het lampje gaat branden... maar zoals altijd moet alles bij jullie voorgekauwd worden.

et_2000nl
12-11-04, 02:19
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Hier heb je gelijk in, prikken met jou is inderdaad niet nuttig. :moe:
Had je er niet ff eerder op kunnen komen? :eek:

Fff een gedichtje voor de late uurtjes. Heb ik hier al eens erder geplaatst, maar het bevestigd anti's verhaal....

Ramadan....

Mijn ogen dwalen,
En zoeken jouw parels,
Terwijl jouw lippen,
Genieten van dadels....

Daarna de harira,
En je bijt in een ei,
Als ik naar je glimlach,
Lach je ook even naar mij....

Je bent de liefste,
Ik dank Allah voor dit wonder,
'T is al jouw schoonheid,
Die ik bewonder....

Niet alleen je lichaam,
Maar ook al jouw kunsten,
Die alles bekorend,
Verlangend naar jouw gunsten....

Tijdens de Ramadan,
Dank ik Allah telkenmaal,
Mijn allerliefste vrouw,
Voor dit goddelijke maal....

et_2000nl
12-11-04, 02:21
Geplaatst door ~Panthera~
------

By the way: zit ik hier nu met een kut-marokkaan te lullen ?


:D

Wie ikke?

Anti
12-11-04, 02:21
Geplaatst door et_2000nl
Jawel, maar ik twee handen vrij, luister naar muziek, kijk TV, drink mijn drankje, en lach me kapot.... Jij denkt dat slapen een betere keuze zou zijn.... Zonde van de tijd....


Ik zei niet dat slapen een betere keuze zou zijn, je moet beter lezen wat iemand schrijft.
Ik kan genoeg andere dingen bedenken...

~Panthera~
12-11-04, 02:21
Geplaatst door Anti
Ik was ff benieuwd hoe lang het bij jullie duurt voordat het lampje gaat branden... maar zoals altijd moet alles bij jullie voorgekauwd worden.
-------------------

seni yok......... :D

mark61
12-11-04, 02:22
Geplaatst door ~Panthera~
-------
Ja die !!!!!!! [

Halen ?? :zweep: Ben er ff niet ja ? :fplet:

Oplichtster. Net had ik hem nog gewonnen. Die Marokkaanse vrouwen zijn nog onbetrouwbaar ook.

~Panthera~
12-11-04, 02:22
Geplaatst door et_2000nl
Wie ikke?
--------

:lol:

~Panthera~
12-11-04, 02:23
Geplaatst door mark61
Oplichtster. Net had ik hem nog gewonnen. Die Marokkaanse vrouwen zijn nog onbetrouwbaar ook.
--------------------

ok.....ben niet lullig.
Wat had je gehad willen hebben ?

mark61
12-11-04, 02:23
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

seni yok......... :D

?? :turkije:

~Panthera~
12-11-04, 02:24
Geplaatst door mark61
?? :turkije:
----------------------

:turkije: :fpetaf:

mark61
12-11-04, 02:25
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

ok.....ben niet lullig.
Wat had je gehad willen hebben ?

Dat zeg ik, het hele ding. Dr zitten toch wel wieletjes onder, anders krijgt er iemand hier alsnog een hernia.

Nou ja je gemarineerde sijsjes zijn ook goed.

et_2000nl
12-11-04, 02:25
Geplaatst door Anti
Ik zei niet dat slapen een betere keuze zou zijn, je moet beter lezen wat iemand schrijft.
Ik kan genoeg andere dingen bedenken...

Iets met een vrouw en gespreide benen. Die kennen we al.... Heb ik al achter de rug. Duurt nooit zo lang bij een marokkaan....

mark61
12-11-04, 02:26
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Hier heb je gelijk in, prikken met jou is inderdaad niet nuttig. :moe:

Prikken met wie? Ik zie alleen af en toe wat bagger voorbij komen. Die server ook. Wanneer kopen ze nou s een nieuwe?

~Panthera~
12-11-04, 02:27
Geplaatst door mark61
Dat zeg ik, het hele ding. Dr zitten toch wel wieletjes onder, anders krijgt er iemand hier alsnog een hernia.

Nou ja je gemarineerde sijsjes zijn ook goed.
-------------


Dat HELE DING ????????? :stomp:

TFOEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!

mark61
12-11-04, 02:27
Geplaatst door et_2000nl
Iets met een vrouw en gespreide benen. Die kennen we al.... Heb ik al achter de rug. Duurt nooit zo lang bij een marokkaan....

Die Kärchers kan je tegenwoordig afstellen hoor.

et_2000nl
12-11-04, 02:30
Geplaatst door mark61
Die Kärchers kan je tegenwoordig afstellen hoor.

Ik heb het niet zo op die geimporteerde troep. Als het niet hollands is moet ik het niet....

~Panthera~
12-11-04, 02:30
Volgens mij heeft de AIVD overwerk vanavond. :hihi:

Anti
12-11-04, 02:30
Geplaatst door et_2000nl
Iets met een vrouw en gespreide benen. Die kennen we al.... Heb ik al achter de rug. Duurt nooit zo lang bij een marokkaan....

Nee, dat bedoelde ik niet. Een boek lezen bijv.
En.. wat duurt nooit zo lang bij een Marokkaan?

~Panthera~
12-11-04, 02:32
Nu komt de culturele uitwisseling. :moe:

et_2000nl
12-11-04, 02:33
Geplaatst door ~Panthera~
Volgens mij heeft de AIVD overwerk vanavond. :hihi:

Ik zit inderdaad in de overuren, die anti kan mij niet lang genoeg doorgaan. Ik word slapend rijk hier....

TonH
12-11-04, 02:33
Geplaatst door ~Panthera~
Nu komt de culturele uitwisseling. :moe:

:lol:

mark61
12-11-04, 02:33
Geplaatst door et_2000nl
Ik heb het niet zo op die geimporteerde troep. Als het niet hollands is moet ik het niet....

Zeg je kan toch zeker wel een uitzondering maken voor een Qualitätsprodukt aus Haiderland?

mark61
12-11-04, 02:34
Geplaatst door ~Panthera~
Nu komt de culturele uitwisseling. :moe:

Niks zeggen. Dr gaat hier iemand Verlicht worden?

et_2000nl
12-11-04, 02:34
Geplaatst door Anti
Nee, dat bedoelde ik niet. Een boek lezen bijv.
En.. wat duurt nooit zo lang bij een Marokkaan?

Mijn indruk over jou is dat je zelf niet echt veel boeken hebt gelezen wijsneusje. Behalve als je denkt dat een stapel faxen een boek is. In dat geval ben je de geleerde van de dreig faxen....

~Panthera~
12-11-04, 02:35
Geplaatst door et_2000nl
Ik zit inderdaad in de overuren, die anti kan mij niet lang genoeg doorgaan. Ik word slapend rijk hier....
----------

De pleuroos stapelen zich op. :hihi:

Anti
12-11-04, 02:35
Geplaatst door et_2000nl
Ik zit inderdaad in de overuren, die anti kan mij niet lang genoeg doorgaan. Ik word slapend rijk hier....

slapend???

ik wordt ook rijk hier... dat had je niet gedacht hé???????
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.

mark61
12-11-04, 02:35
Geplaatst door et_2000nl
Ik zit inderdaad in de overuren, die anti kan mij niet lang genoeg doorgaan. Ik word slapend rijk hier....

:lol: Vet lachen hier.

Beheer, ik neem alles terug. Topvermaak vanavond.

et_2000nl
12-11-04, 02:35
Geplaatst door mark61
Zeg je kan toch zeker wel een uitzondering maken voor een Qualitätsprodukt aus Haiderland?

Alleen voor Mercedes bussen....

~Panthera~
12-11-04, 02:36
Geplaatst door mark61
Niks zeggen. Dr gaat hier iemand Verlicht worden?
--------------

Ik luister. :ego:

mark61
12-11-04, 02:36
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Dat HELE DING ????????? :stomp:

TFOEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!

Beloofd is beloofd.

Die hele ding. Je bent een nepper, betrapt!

mark61
12-11-04, 02:37
Geplaatst door et_2000nl
Alleen voor Mercedes bussen....

Die worden toch in Turkije gemaakt?

mark61
12-11-04, 02:38
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Ik luister. :ego:

Ik luister aandachtig mee. Hoor jij al wat?

Anti
12-11-04, 02:38
Geplaatst door et_2000nl
Mijn indruk over jou is dat je zelf niet echt veel boeken hebt gelezen wijsneusje. Behalve als je denkt dat een stapel faxen een boek is. In dat geval ben je de geleerde van de dreig faxen....

ik heb meer van de wereld gezien dan jij ooit zal zien! Dingen die jij alleen maar in de boeken zult zien!

Geleerde van WELKE DREIG faxen?

~Panthera~
12-11-04, 02:38
Geplaatst door mark61
Beloofd is beloofd.

Die hele ding. Je bent een nepper, betrapt!
------------

HAH ! IK zit hier anders wel met een heerlijk kippepootje. :ego:

:fpuh:

mark61
12-11-04, 02:39
Geplaatst door ~Panthera~
----------

De pleuroos stapelen zich op. :hihi:

Maar hij hep nog steeds geen prépensioen. Gelukkig beunt zijn vrouw bij, als ze zich even kan losmaken van haar zwerm kroost.

Anti
12-11-04, 02:39
Geplaatst door mark61
:lol: Vet lachen hier.

Beheer, ik neem alles terug. Topvermaak vanavond.


IDD!!!!!
Hahahahahahahahaha

~Panthera~
12-11-04, 02:39
Geplaatst door mark61
Ik luister aandachtig mee. Hoor jij al wat?
-------------

Stil nou, niet doorheen lullen, anders hoor ik ook niks. :vlammen:

mark61
12-11-04, 02:40
Geplaatst door Anti
ik heb meer van de wereld gezien dan jij ooit zal zien!

Hé Wubbo O.? Ben jij het?

~Panthera~
12-11-04, 02:40
here comes our travelguide.

mark61
12-11-04, 02:41
Geplaatst door ~Panthera~
------------

HAH ! IK zit hier anders wel met een heerlijk kippepootje. :ego:

:fpuh:

Ik moet het doen met mn tweede plak Aldichocolade. Je integreert of je integreert niet, zeg ik altijd maar.

et_2000nl
12-11-04, 02:42
Geplaatst door Anti
ik heb meer van de wereld gezien dan jij ooit zal zien! Dingen die jij alleen maar in de boeken zult zien!

Geleerde van WELKE DREIG faxen?

Tuurlijk jongen. Ik ken alleen nederland en marokko en alle landen er tussen....

mark61
12-11-04, 02:42
Geplaatst door Anti
IDD!!!!!
Hahahahahahahahaha

Kijk, we worden het nog wel eens voor het ochtendgloren. De vraag is alleen of jij er dan nog bent.

~Panthera~
12-11-04, 02:43
Geplaatst door mark61
Ik moet het doen met mn tweede plak Aldichocolade. Je integreert of je integreert niet, zeg ik altijd maar.
--------------------

je bent solidair, of je bent het niet. :hihi:

Aldi. :ego:

mark61
12-11-04, 02:43
Geplaatst door et_2000nl
Tuurlijk jongen. Ik ken alleen nederland en marokko en alle landen er tussen....

En dan nog, in die twintig uur proef je hoogstens twee keer iets verschillende automatenkoffie.

et_2000nl
12-11-04, 02:44
Geplaatst door mark61
Die worden toch in Turkije gemaakt?

Inderdaad Turkije is onderdeel van Nederland. Of was het nou andersom....

~Panthera~
12-11-04, 02:45
En mijn aandelen zijn inmiddels door the roof.

Anti
12-11-04, 02:48
Geplaatst door et_2000nl
Tuurlijk jongen. Ik ken alleen nederland en marokko en alle landen er tussen....

oh.. goh.. dat jij mij gelijk geeft! niet verwacht.

Maar je hebt dus nog niets van de wereld gezien...

Anti
12-11-04, 02:49
Geplaatst door mark61
Kijk, we worden het nog wel eens voor het ochtendgloren. De vraag is alleen of jij er dan nog bent.


ik ben hier tot 8u

et_2000nl
12-11-04, 02:52
Geplaatst door Anti
oh.. goh.. dat jij mij gelijk geeft! niet verwacht.

Maar je hebt dus nog niets van de wereld gezien...

Zonder dat ik weet waar jij ben geweest en vice versa, moeten we er maar vanuit gaan dat jij overal geweest en dan niemand anders in zoveel landen kan zijn geweest als jij.

Die ondertoon zit in je hele discussie....

et_2000nl
12-11-04, 02:53
Geplaatst door Anti
ik ben hier tot 8u

He, we hebben met zo'n sukkel van een bewaker te maken. Welk object is je toevertrouwd. En weet je dat je tijdens werkuren niet mag internetten....

Ff IP adres tracen, je baas zal het leuk vinden....

Anti
12-11-04, 02:55
Geplaatst door et_2000nl
Zonder dat ik weet waar jij ben geweest en vice versa, moeten we er maar vanuit gaan dat jij overal geweest en dan niemand anders in zoveel landen kan zijn geweest als jij.

Laat ik zo zeggen, menig Marokkaan heeft niet veel gezien en zal dat ook nooit omdat ze nooit geld hebben voor dat soort dingen. Alle geld wordt naar Marokko gestuurd.

Die ondertoon zit in je hele discussie....

Welke ondertoon?

Anti
12-11-04, 02:56
Geplaatst door et_2000nl
He, we hebben met zo'n sukkel van een bewaker te maken. Welk object is je toevertrouwd. En weet je dat je tijdens werkuren niet mag internetten....

Ff IP adres tracen, je baas zal het leuk vinden....

ik ben eigen baas

et_2000nl
12-11-04, 02:57
Geplaatst door Anti
ik ben eigen baas

Dat zijn we allemaal. Zelfs als je in de bewaking werkt....

~Panthera~
12-11-04, 02:57
http://www.cosgan.de/smiliegenerator/ablage/19/126.png http://www.cosgan.de/smiliegenerator/ablage/19/127.png

mark61
12-11-04, 02:57
Geplaatst door et_2000nl
Inderdaad Turkije is onderdeel van Nederland. Of was het nou andersom....

Hangt ervanaf aan wie je het vraagt.

et_2000nl
12-11-04, 02:59
Geplaatst door mark61
Hangt ervanaf aan wie je het vraagt.

Wilders
Van Aertsen
Bos
Mark

mark61
12-11-04, 02:59
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

je bent solidair, of je bent het niet. :hihi:

Aldi. :ego:

Elitaire muts. Mevrouw doet het zeker bij de Greenery. Ik zeg je, die chocola is prima. Alleen mn halve gebit al kwijt geraakt aan die hazelnootschillen.

mark61
12-11-04, 03:00
Geplaatst door ~Panthera~
En mijn aandelen zijn inmiddels door the roof.

Leugenares. Je hebt helemaal geen roof meer. Zit dat nou in je geloof, dat liegen?

Anti
12-11-04, 03:00
Geplaatst door et_2000nl
Dat zijn we allemaal. Zelfs als je in de bewaking werkt....

Wat maakt dat je denkt aan bewaking? Zeker vaak mee te maken gehad, gezien je afkomst....

mark61
12-11-04, 03:02
Geplaatst door et_2000nl
Wilders
Van Aertsen
Bos





Mark

Turkish boy
Mehmet
Mahmut
Nuran

Hmm je hebt nog wel de kiesheid een zekere volgorde aan te houden. Toch wilde ik graag wat distantie bewaren.

mark61
12-11-04, 03:03
Geplaatst door Anti
ik ben hier tot 8u

Das niet wat ik bedoelde. Kijk even naar links bij 'strafpunten'

mark61
12-11-04, 03:05
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.cosgan.de/smiliegenerator/ablage/19/126.png http://www.cosgan.de/smiliegenerator/ablage/19/127.png

Neem even de krabsalade mee. En wat toostjes.

et_2000nl
12-11-04, 03:05
Geplaatst door Anti
Wat maakt dat je denkt aan bewaking? Zeker vaak mee te maken gehad, gezien je afkomst....

Idd, veel marokkanen werken in de bewaking.... Heb je zo'n hekel aan je collega's. Wat zal dat moelijk zijn op je werk.

et_2000nl
12-11-04, 03:06
Geplaatst door mark61
Turkish boy
Mehmet
Mahmut
Nuran

Hmm je hebt nog wel de kiesheid een zekere volgorde aan te houden. Toch wilde ik graag wat distantie bewaren.

Is dit de stam waar je toe behoort Mark....

et_2000nl
12-11-04, 03:07
Geplaatst door mark61
Neem even de krabsalade mee. En wat toostjes.

Een tonijn mousse. Lekker glaasje rode marokkanse wijn erbij....

Anti
12-11-04, 03:07
Geplaatst door et_2000nl
Idd, veel marokkanen werken in de bewaking.... Heb je zo'n hekel aan je collega's. Wat zal dat moelijk zijn op je werk.

ter informatie: ik ben geen bewaker. Vraag me af hoe je erbij komt?

et_2000nl
12-11-04, 03:09
Geplaatst door Anti
ter informatie: ik ben geen bewaker. Vraag me af hoe je erbij komt?

Je hoeft het niet te ontkennen, velen van mijn broeders werken ook in de bewaking. Ik deed daar minderwaardig over, maar dat is niet terecht. Je doet heel goed werk. Voor je het weet staat er een terrorist bij je op de stoep die je pand wil opblazen....

Als we niets meer van je horen weten we wat er gebeurd is.... Doe rustig jongen, we maken ons zorgen om je.

mark61
12-11-04, 03:11
Geplaatst door et_2000nl
Is dit de stam waar je toe behoort Mark....

Nou ja zoiets als Panthera. Als verloren zoon in de armen gesloten. Beroepsturk, zou je ook kunnen zeggen.

Stam. Ik ben stamloos boomknuffelaar, is dat ook een antwoord?

Anti
12-11-04, 03:11
Geplaatst door et_2000nl
Je hoeft het niet te ontkennen, velen van mijn broeders werken ook in de bewaking. Ik deed daar minderwaardig over, maar dat is niet terecht. Je doet heel goed werk. Voor je het weet staat er een terrorist bij je op de stoep die je pand wil opblazen....

Als we niets meer van je horen weten we wat er gebeurd is.... Doe rustig jongen, we maken ons zorgen om je.

Weet je wat ik grappig vind? Dat je er automatisch vanuit gaat dat ik een man ben.... hahahahaha

~Panthera~
12-11-04, 03:14
Geplaatst door mark61
Elitaire muts. Mevrouw doet het zeker bij de Greenery. Ik zeg je, die chocola is prima. Alleen mn halve gebit al kwijt geraakt aan die hazelnootschillen.
------------

Harrods :ego:

:engel:

et_2000nl
12-11-04, 03:14
Geplaatst door Anti
Weet je wat ik grappig vind? Dat je er automatisch vanuit gaat dat ik een man ben.... hahahahaha

Werken er geen vrouwen in de bewaking dan. Wat een vooroordeel, ben je marokkaan....

mark61
12-11-04, 03:15
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Harrods :ego:

:engel:

Ow je krijgt zeker korting van je vader? doordenkertje hoor

~Panthera~
12-11-04, 03:16
Geplaatst door mark61
Neem even de krabsalade mee. En wat toostjes.
---------

Zag alleen een 1/2 kreeft, ook goed ? :cola:

Anti
12-11-04, 03:16
Geplaatst door et_2000nl
Je hoeft het niet te ontkennen, velen van mijn broeders werken ook in de bewaking. Ik deed daar minderwaardig over, maar dat is niet terecht. Je doet heel goed werk. Voor je het weet staat er een terrorist bij je op de stoep die je pand wil opblazen....

Als we niets meer van je horen weten we wat er gebeurd is.... Doe rustig jongen, we maken ons zorgen om je.




Lees wat je geschreven hebt: "rustig JONGEN"....

~Panthera~
12-11-04, 03:16
Geplaatst door mark61
Ow je krijgt zeker korting van je vader? doordenkertje hoor
--------------------------

:lol: Ken je Dodi ook ? mijn broer?

mark61
12-11-04, 03:16
Geplaatst door et_2000nl
Werken er geen vrouwen in de bewaking dan. Wat een vooroordeel, ben je marokkaan....

Ja dat had je niet gedacht hè, een vrouwelijke moskeebewaker. Wees blij.

mark61
12-11-04, 03:17
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Zag alleen een 1/2 kreeft, ook goed ? :cola:

Doet m ff in de blender voor me, wil je? Ik word gek van dat gepriegel.

Anti
12-11-04, 03:18
Geplaatst door mark61
Ja dat had je niet gedacht hè, een vrouwelijke moskeebewaker. Wees blij.


Nou die doet dan haar werk niet goed... moskees worden opgeblazen

~Panthera~
12-11-04, 03:21
Geplaatst door mark61
Doet m ff in de blender voor me, wil je? Ik word gek van dat gepriegel.
--------

Jij bent vast een Nederlander. Cultuurbarbaar. :moe:

Hier, heb je een kreeftvorkje.

et_2000nl
12-11-04, 03:21
Geplaatst door mark61
Ja dat had je niet gedacht hè, een vrouwelijke moskeebewaker. Wees blij.

Zo eentje die hem zelf opblaast....

Om te bewijzen dat ze een vrouw is had ze beter even de benen kunnen spreiden. Dan weet je van het begin af aan waar je aan toe bent....

Maar ja, dat doet zo een geemancipeerde doos niet. Die hebben geen doos. Die spreiden niks. Die houden alles voor zichzelf. En dat is nou de culture clash....

mark61
12-11-04, 03:24
Geplaatst door Anti
Nou die doet dan haar werk niet goed... moskees worden opgeblazen

Daar was jij toch mee bezig?

et_2000nl
12-11-04, 03:24
Geplaatst door Anti
Lees wat je geschreven hebt: "rustig JONGEN"....

Shit he.... Dan moet je ook andere kleren aantrekken. Zo ziet toch niemand dat je een vrouw bent. Minimaal een burqa.

mark61
12-11-04, 03:25
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Jij bent vast een Nederlander. Cultuurbarbaar. :moe:

Hier, heb je een kreeftvorkje.

Back in turkey douwden we er altijd gewoon een staaf dynamiet in. Dan hoefde je alleen nog de mayonaise tegen de muur te smeren, en klaar was je krabsaladelikparty.

mark61
12-11-04, 03:27
Geplaatst door et_2000nl
Zo eentje die hem zelf opblaast....

Om te bewijzen dat ze een vrouw is had ze beter even de benen kunnen spreiden. Dan weet je van het begin af aan waar je aan toe bent....

Maar ja, dat doet zo een geemancipeerde doos niet. Die hebben geen doos. Die spreiden niks. Die houden alles voor zichzelf. En dat is nou de culture clash....

Jah tis knap gesegregeerd zo. Eigen doos eerst. Maar persoonlijk had jij er toch geen last van gelukkig? Anita van om de hoek was wel geïntegreerd toch?

~Panthera~
12-11-04, 03:27
Geplaatst door mark61
Back in turkey douwden we er altijd gewoon een staaf dynamiet in. Dan hoefde je alleen nog de mayonaise tegen de muur te smeren, en klaar was je krabsaladelikparty.
-----------

Ja maar, lieverd, je zit NU in het "verlichte" Westen, remember ? :D
Daar kwakt er, behalve hier en daar een eend, helemaal niets.
Comprende?

et_2000nl
12-11-04, 03:31
Geplaatst door mark61
Jah tis knap gesegregeerd zo. Eigen doos eerst. Maar persoonlijk had jij er toch geen last van gelukkig? Anita van om de hoek was wel geïntegreerd toch?

Nee hoor, doos is doos. Het klinkt raar, maar zelfs een anti-doos is een doos.

et_2000nl
12-11-04, 03:33
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Ja maar, lieverd, je zit NU in het "verlichte" Westen, remember ? :D
Daar kwakt er, behalve hier en daar een eend, helemaal niets.
Comprende?

Ga m ff niet wijzer maken.... Laat hem met zijn dynamiet staafjes spelen, mij met m'n brandslang, en jij met je kwakende eendjes....

~Panthera~
12-11-04, 03:36
Geplaatst door et_2000nl
Ga m ff niet wijzer maken.... Laat hem met zijn dynamiet staafjes spelen, mij met m'n brandslang, en jij met je kwakende eendjes....
--------------------------------

Kwaaaaaaaaak.
Meer woorden maak ik er niet aan vuil.

mark61
12-11-04, 03:36
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Ja maar, lieverd, je zit NU in het "verlichte" Westen, remember ? :D
Daar kwakt er, behalve hier en daar een eend, helemaal niets.
Comprende?

Nou en? Bij die TL zie je de kwakken op de muur alleen maar beter.

Je hoeft niet meteen van die bestiale opmerkingen te maken. Een beetje respect voor andere culturen is wel het minste.

mark61
12-11-04, 03:37
Geplaatst door et_2000nl
Nee hoor, doos is doos. Het klinkt raar, maar zelfs een anti-doos is een doos.

Je wordt nu wel erg filosofisch, et. Met zo'n verzoenende, harmonieuze boodschap. Laat anti het maar niet horen.

~Panthera~
12-11-04, 03:37
Geplaatst door mark61
Nou en? Bij die TL zie je de kwakken op de muur alleen maar beter.

Je hoeft niet meteen van die bestiale opmerkingen te maken. Een beetje respect voor andere culturen is wel het minste.
-------

Volgens ET moet jij je gewoon met je dynamietstaafJE bezig houden.
Laat de cultuur maar aan mij over, goed ?

mark61
12-11-04, 03:38
Geplaatst door et_2000nl
Ga m ff niet wijzer maken.... Laat hem met zijn dynamiet staafjes spelen, mij met m'n brandslang, en jij met je kwakende eendjes....

Ik vind jullie allebei zedeloos ontremd. Antiiiiiiii, waar ben je als ik je nodig heb?

mark61
12-11-04, 03:39
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Volgens ET moet jij je gewoon met je dynamietstaafJE bezig houden.
Laat de cultuur maar aan mij over, goed ?

Wat weet hij daar nou van. Hij wilde je gewoon niet aan het schrikken maken.

Eendencultuur? Kwak?

~Panthera~
12-11-04, 03:40
ET, volgens mij zit hier een infiltrant. :moe:

mark61
12-11-04, 03:41
Zeg als die Verlichting nou niet snel begint ga ik naar bed.

Beschaving is leuk, maar het moet niet ten koste gaan van je nachtrust.

~Panthera~
12-11-04, 03:41
Geplaatst door mark61
Wat weet hij daar nou van. Hij wilde je gewoon niet aan het schrikken maken.

---------


Rustig nou maar.

mark61
12-11-04, 03:42
Geplaatst door ~Panthera~
ET, volgens mij zit hier een infiltrant. :moe:

Klikspaan. Wat zou je vader daar van zeggen? Hij is zo al een zoon kwijtgeraakt.

et_2000nl
12-11-04, 03:42
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Volgens ET moet jij je gewoon met je dynamietstaafJE bezig houden.
Laat de cultuur maar aan mij over, goed ?

dynamietstaafJE, je bent goed ingeburgerd, weet jij iets dat ik niet weet?

~Panthera~
12-11-04, 03:43
Geplaatst door mark61
Klikspaan. Wat zou je vader daar van zeggen? Hij is zo al een zoon kwijtgeraakt.
--------

effe tussendoor: volgens mij is ET inmiddels opgepakt. :schok:

O nee,gelukkig.
Ging al haast weer denken. :p

mark61
12-11-04, 03:43
Geplaatst door ~Panthera~
---------


Rustig nou maar.

Ik doe mijn best, maar van al dat tasten in de Duisternis word ik ook niet vrolijker.

et_2000nl
12-11-04, 03:43
Geplaatst door ~Panthera~
ET, volgens mij zit hier een infiltrant. :moe:

Wie? Ikke?

~Panthera~
12-11-04, 03:44
Geplaatst door et_2000nl
dynamietstaafJE, je bent goed ingeburgerd, weet jij iets dat ik niet weet?
------------

ach, if you seen one.............. :hihi:
you know.

et_2000nl
12-11-04, 03:44
Geplaatst door ~Panthera~
--------

effe tussendoor: volgens mij is ET inmiddels opgepakt. :schok:

O nee,gelukkig.
Ging al haast weer denken. :p

Door anti.... Lekker wijf man, was de moeite waard....

~Panthera~
12-11-04, 03:45
Geplaatst door et_2000nl
Wie? Ikke?
-------

Das nou 2x.
DENK nou ff naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............. :zweep:

et_2000nl
12-11-04, 03:45
Geplaatst door ~Panthera~
------------

ach, if you seen one.............. :hihi:
you know.

:moe:

Maar het is net als met chocola, je blijft er van snoepen....

~Panthera~
12-11-04, 03:46
Geplaatst door mark61
Ik doe mijn best, maar van al dat tasten in de Duisternis word ik ook niet vrolijker.
-----------

ja, zo bereik je nooit de verlichting natuurlijk.

et_2000nl
12-11-04, 03:46
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Das nou 2x.
DENK nou ff naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............. :zweep:

Wie? Ikke? Jij bent veeleisend zeg, in de leer bij anto geweest?

~Panthera~
12-11-04, 03:47
is Anti opgepakt ? :schok:
wat naar nu. :moe:
Begon net de Nederlandse cultuur te begrijpen. :moe:

et_2000nl
12-11-04, 03:48
Geplaatst door mark61
Ik doe mijn best, maar van al dat tasten in de Duisternis word ik ook niet vrolijker.

Roep anti op.

et_2000nl
12-11-04, 03:51
Geplaatst door ~Panthera~
is Anti opgepakt ? :schok:
wat naar nu. :moe:

Morgen in de Telegraaf, ik was er niet bij, hou mij er buiten.

Jonge moslima deed zich voor als rechtse extremiste op maroc.nl, en vervolgens blies ze zichzelf op in de westertoren op aanraden van......

Ik ben goed de lul!!!!!

~Panthera~
12-11-04, 03:52
Geplaatst door et_2000nl
Morgen in de Telegraaf, ik was er niet bij, hou mij er buiten.

Jonge moslima deed zich voor als rechtse extremiste op maroc.nl, en vervolgens blies ze zichzelf op in de westertoren op aanraden van......

Ik ben goed de lul!!!!!
--------------



onderduikadresje nodig ?

Ik zet het wat klein neer, was ook al niet in het verzet in WW2 zie je. :traan1:

mark61
12-11-04, 03:55
Geplaatst door ~Panthera~
--------

effe tussendoor: volgens mij is ET inmiddels opgepakt. :schok:

O nee,gelukkig.
Ging al haast weer denken. :p

Hij is van de contra-contra-contra. Als hij doet alsof hij opgepakt is brengt hij in werkelijkheid verslag uit. En als hij weer hier is denk jij dat hij zit te dollen, maar dat zijn natuurlijk gecodeerde boodschappen voor die cel bij jou om de hoek. Maar droom rustig verder.

et_2000nl
12-11-04, 03:56
Geplaatst door ~Panthera~
--------------



onderduikadresje nodig ?

Ik zet het wat klein neer, was ook al niet in het verzet in WW2 zie je. :traan1:

Ja doe maar, ga je me nu naar Mark sturen, of ben je zelf met een chocolade reepJE te paaien....

mark61
12-11-04, 03:56
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Das nou 2x.
DENK nou ff naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............. :zweep:

Ik weet niet wat anti met m uitgespookt heeft, maar t was vast geen beschavingsoffensief.

~Panthera~
12-11-04, 03:56
Geplaatst door mark61
Hij is van de contra-contra-contra. Als hij doet alsof hij opgepakt is brengt hij in werkelijkheid verslag uit. En als hij weer hier is denk jij dat hij zit te dollen, maar dat zijn natuurlijk gecodeerde boodschappen voor die cel bij jou om de hoek. Maar droom rustig verder.
--------------

..-... -....-... --......-----..

mark61
12-11-04, 03:57
Geplaatst door ~Panthera~
------------

ach, if you seen one.............. :hihi:
you know.

Kan me niet herinneren dat ik ooit de twijfelachtige eer heb gehad. Staaf schudt ook van nee.

et_2000nl
12-11-04, 03:57
Geplaatst door mark61
Hij is van de contra-contra-contra. Als hij doet alsof hij opgepakt is brengt hij in werkelijkheid verslag uit. En als hij weer hier is denk jij dat hij zit te dollen, maar dat zijn natuurlijk gecodeerde boodschappen voor die cel bij jou om de hoek. Maar droom rustig verder.

Contra mol voor intiemi.... Maar je hebt me ontmaskerd....

~Panthera~
12-11-04, 03:58
Geplaatst door et_2000nl
Ja doe maar, ga je me nu naar Mark sturen, of ben je zelf met een chocolade reepJE te paaien....
------------

:ego: je maintendrai

mark61
12-11-04, 03:58
Geplaatst door et_2000nl
Roep anti op.


Mn GSM wil maar niet Verlicht worden.

et_2000nl
12-11-04, 03:59
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

..-... -....-... --......-----..

Shit SOS in het arabisch.... We komen je halen, we redden je crabsalade, flessen cola en koelkast, wijs de weg ff..... Doei!!!!

mark61
12-11-04, 04:00
Geplaatst door et_2000nl
Morgen in de Telegraaf, ik was er niet bij, hou mij er buiten.

Jonge moslima deed zich voor als rechtse extremiste op maroc.nl, en vervolgens blies ze zichzelf op in de westertoren op aanraden van......

Ik ben goed de lul!!!!!

Welnee, kan je eindelijk die sabbatical opnemen voor die bijscholingscursus in Quetta.

~Panthera~
12-11-04, 04:00
Geplaatst door mark61
Kan me niet herinneren dat ik ooit de twijfelachtige eer heb gehad. Staaf schudt ook van nee.
--------------------------


Ik ga ook niet om met staafJES. :ego:

mark61
12-11-04, 04:01
Geplaatst door et_2000nl
Shit SOS in het arabisch.... We komen je halen, we redden je crabsalade, flessen cola en koelkast, wijs de weg ff..... Doei!!!!

Volgens mij is het een valstrik. In het Turks staat er: wie dit leest is geïntegreerd.

~Panthera~
12-11-04, 04:02
Geplaatst door et_2000nl
Shit SOS in het arabisch.... We komen je halen, we redden je crabsalade, flessen cola en koelkast, wijs de weg ff..... Doei!!!!
-------------------------------

http://www.cosgan.net/images/smilie/froehlich/e035.gif HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP !

mark61
12-11-04, 04:02
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

onderduikadresje nodig ?

Ik zet het wat klein neer, was ook al niet in het verzet in WW2 zie je. :traan1:

Zie je wel, je bent wel een oude heks.

et_2000nl
12-11-04, 04:02
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------


Ik ga ook niet om met staafJES. :ego:

Maar de kleinste staafjes hveroorzaken de grootste explosies.... Toch Mark?

~Panthera~
12-11-04, 04:03
Geplaatst door mark61
Volgens mij is het een valstrik. In het Turks staat er: wie dit leest is geïntegreerd.
-----------------

Codeboek vergeten. :moe:
Nu ben ik de schwanz. :schok:

et_2000nl
12-11-04, 04:04
Geplaatst door mark61
Volgens mij is het een valstrik. In het Turks staat er: wie dit leest is geïntegreerd.

Laat de AIVD dat maar niet ontcijferen. Is ze mooi de lul.... Hou het stil Mark, strakkies zit ik met er samen op de cel....

mark61
12-11-04, 04:04
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------


Ik ga ook niet om met staafJES. :ego:


That makes two of us.

~Panthera~
12-11-04, 04:04
Geplaatst door mark61
Zie je wel, je bent wel een oude heks.
---------


Maar jong in de pan. :wohaa:

et_2000nl
12-11-04, 04:05
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------------

http://www.cosgan.net/images/smilie/froehlich/e035.gif HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP !

Kan je wat harder praten, je huis staat in brand, denk je dat ik je kan verstaan of zo....

~Panthera~
12-11-04, 04:05
Geplaatst door et_2000nl
Laat de AIVD dat maar niet ontcijferen. Is ze mooi de lul.... Hou het stil Mark, strakkies zit ik met er samen op de cel....
-------

Zolang je je eigen sokken wast, is er niks aan de hand. :D

mark61
12-11-04, 04:06
Geplaatst door et_2000nl
Maar de kleinste staafjes hveroorzaken de grootste explosies.... Toch Mark?

Misschien als je beschaafd bent en technologisch superieur. Ik moet het nog gewoon met zo'n bakbeest doen.

et_2000nl
12-11-04, 04:07
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Zolang je je eigen sokken wast, is er niks aan de hand. :D

Als jij de rest was hebben we een deal. BTW, als ik toch bezig ben was ik jouw sokken ook....

mark61
12-11-04, 04:08
Geplaatst door et_2000nl
Laat de AIVD dat maar niet ontcijferen. Is ze mooi de lul.... Hou het stil Mark, strakkies zit ik met er samen op de cel....

Met anti zal je je toch niet vervelen? Je kan elke dag je onbeschaafde frustraties op r uitleven. Of maak je je zorgen over Panthy? Ja dat zou ik ook doen. Zonder dr frigo is ze niet te genieten.

~Panthera~
12-11-04, 04:09
Geplaatst door et_2000nl
Als jij de rest was hebben we een deal. BTW, als ik toch bezig ben was ik jouw sokken ook....
-----------

Das lief. en errug geintegreerd. :D
Valt wel op eigenlijk. :moe:

mark61
12-11-04, 04:09
Geplaatst door ~Panthera~
------------

:ego: je maintendrai

Ja, maar wat? Een knipperverlichting?

et_2000nl
12-11-04, 04:09
Geplaatst door mark61
Misschien als je beschaafd bent en technologisch superieur. Ik moet het nog gewoon met zo'n bakbeest doen.

Waarom praten we ineens over auto's.... Laten we het gesprek wel beschaafd houden....

~Panthera~
12-11-04, 04:10
Geplaatst door mark61
Misschien als je beschaafd bent en technologisch superieur. Ik moet het nog gewoon met zo'n bakbeest doen.
-------


Tja......de mensheid degenereert he ?

mark61
12-11-04, 04:10
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Das lief. en errug geintegreerd. :D
Valt wel op eigenlijk. :moe:

Zie je t, kwist het. Tis een crypto-Turk. eCHTE tURK

et_2000nl
12-11-04, 04:11
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Das lief. en errug geintegreerd. :D
Valt wel op eigenlijk. :moe:

Wat een kut woord geintegreerd, ik heb gewoon een sokken fetish....

~Panthera~
12-11-04, 04:11
Geplaatst door mark61
Ja, maar wat? Een knipperverlichting?
---------

Heb je een beetje verlichting, is het weer niet goed. :moe:
Make you'r mind up !

mark61
12-11-04, 04:12
Geplaatst door et_2000nl
Waarom praten we ineens over auto's.... Laten we het gesprek wel beschaafd houden....

Sommige mensen lezen ook overal vunzigheid in. I guess dat je nog blij moet zijn dat ze überhaupt lezen.

Hmm, reminds me. Zou anti dr boeken aan het halen zijn?

~Panthera~
12-11-04, 04:12
Geplaatst door mark61
Zie je t, kwist het. Tis een crypto-Turk. eCHTE tURK
--------

de esek. :D

et_2000nl
12-11-04, 04:13
Geplaatst door mark61
Met anti zal je je toch niet vervelen? Je kan elke dag je onbeschaafde frustraties op r uitleven. Of maak je je zorgen over Panthy? Ja dat zou ik ook doen. Zonder dr frigo is ze niet te genieten.

De keuze is moeilijk. Een verlichtings fundi of een frigo freak. Mag beide?

mark61
12-11-04, 04:13
Geplaatst door ~Panthera~
-------


Tja......de mensheid degenereert he ?

Ja als je eenmaal beschaafd bent gaat het hard achteruit.

~Panthera~
12-11-04, 04:13
Geplaatst door et_2000nl
Wat een kut woord geintegreerd, ik heb gewoon een sokken fetish....
--------


Liederlijke taal. Smeerlap. :ego:

mark61
12-11-04, 04:14
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Heb je een beetje verlichting, is het weer niet goed. :moe:
Make you'r mind up !

Ja tis mijn schuld dat het Licht de hele tijd weer uit gaat. Tis een complot, wat ik je brom.

~Panthera~
12-11-04, 04:14
Geplaatst door et_2000nl
De keuze is moeilijk. Een verlichtings fundi of een frigo freak. Mag beide?
-------


Een frigo-fundi. :nijn:

et_2000nl
12-11-04, 04:14
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Heb je een beetje verlichting, is het weer niet goed. :moe:
Make you'r mind up !

Als het kipperlichtje brand is Mark blij, dooft het dan is ie droevig. En dat zo'n 60 x per minuut. Zelfs een bikkel als Mark kan dat niet aan....

mark61
12-11-04, 04:15
Geplaatst door ~Panthera~
--------


Liederlijke taal. Smeerlap. :ego:

Sokken! Sokken! Sokken!

et_2000nl
12-11-04, 04:15
Geplaatst door ~Panthera~
-------


Een frigo-fundi. :nijn:

Ga door....

~Panthera~
12-11-04, 04:16
Geplaatst door mark61
Ja tis mijn schuld dat het Licht de hele tijd weer uit gaat. Tis een complot, wat ik je brom.
---------

Niet huilen, t zijn vast de Polen. :student:

et_2000nl
12-11-04, 04:16
Geplaatst door ~Panthera~
--------


Liederlijke taal. Smeerlap. :ego:

Mijn therapeut zeg dat het normaal is en dat ik er gewoon over moet praten. Nou kom op uit die sokken....

mark61
12-11-04, 04:16
Geplaatst door ~Panthera~
--------

de esek. :D

Kizim soyleme yahu. Denk om je manieren.

et_2000nl
12-11-04, 04:17
Geplaatst door mark61
Sokken! Sokken! Sokken!

Ik weet dat je dit niet meent.... Brutaaltje....

mark61
12-11-04, 04:17
Geplaatst door et_2000nl
De keuze is moeilijk. Een verlichtings fundi of een frigo freak. Mag beide?

Dat kan, maar ik zou wel een veilige afstand bewaren wegens kortsluitingsgevaar.

mark61
12-11-04, 04:19
Geplaatst door et_2000nl
Als het kipperlichtje brand is Mark blij, dooft het dan is ie droevig. En dat zo'n 60 x per minuut. Zelfs een bikkel als Mark kan dat niet aan....

Man, ik ga er aan onderdoor. Als ik geen houvast had aan mijn kalasjnikov.