PDA

Bekijk Volledige Versie : Sint Maarten



et_2000nl
11-11-04, 23:44
Toch nog ff delen. Vanavond met mijn bloedjes van kinderen Sint Maarten gelopen. Woon in een half-half wijk in Adam west. Half alloch- half autochtoon. Toen ik thuis kwam zelf nog ff snoep uitgedeeld. Die opgefokte k*t dubbele voornaam blonde haartjes kinderen zeggen Salaam Maliekoem als ze beginnen te zingen, en soekran als ze snoep krijgen als ze bij ons aan de deur staan. Het moet toch niet gekker worden.....

~Panthera~
11-11-04, 23:46
Waar gaat het heen in dit land. :moe:

:D

mark61
11-11-04, 23:48
Geplaatst door et_2000nl
... Toen ik thuis kwam zelf nog ff snoep uitgedeeld. Die opgefokte k*t dubbele voornaam blonde haartjes kinderen zeggen Salaam Maliekoem als ze beginnen te zingen, en soekran als ze snoep krijgen als ze bij ons aan de deur staan. Het moet toch niet gekker worden.....

Gewoon ff een kerk affikken vannacht, dan leert Floris-Jan het wel weer af.

et_2000nl
11-11-04, 23:51
Geplaatst door mark61
Gewoon ff een kerk affikken, dan leren ze het wel af.

Ik had de westerkerk in gedachte. Zo symbolisch. Het hart van de jordaan en prachtig omschreven in de boeken van Anne Frank....

Heb ff moeten googelen:

Aan de voet van die mooie Wester

heb ik vaak in gedachten gestaan

ik heb er dikwijls staan te dromen

van die mooie die fijne Jordaan.

Zwarte Schaap
11-11-04, 23:51
Geplaatst door et_2000nl
Toch nog ff delen. Vanavond met mijn bloedjes van kinderen Sint Maarten gelopen. Woon in een half-half wijk in Adam west. Half alloch- half autochtoon. Toen ik thuis kwam zelf nog ff snoep uitgedeeld. Die opgefokte k*t dubbele voornaam blonde haartjes kinderen zeggen Salaam Maliekoem als ze beginnen te zingen, en soekran als ze snoep krijgen als ze bij ons aan de deur staan. Het moet toch niet gekker worden.....

Tekenen van radicalisme en extremisme zoals abou taleb wil in zijn klik-contract van het aanmelden van extremitische tekenen?. Het is tijd dat we de islamisering van Nederland tegenhouden? Is dat wat pim, wilders en ander oproerkraaiers bedoelen?

et_2000nl
11-11-04, 23:52
Geplaatst door ~Panthera~
Waar gaat het heen in dit land. :moe:

:D

Inderdaad, heb mijn kinderen er maar op afgestuurd om hun snoep te jatten en lampion in de fik te steken....

mark61
11-11-04, 23:52
Geplaatst door et_2000nl
Ik had de westerkerk in gedachte. Zo symbolisch. Het hart van de jordaan en prachtig omschreven in de boeken van Anne Frank....

Heb ff moeten googelen:

Aan de voet van die mooie Wester

heb ik vaak in gedachten gestaan

ik heb er dikwijls staan te dromen

van die mooie die fijne Jordaan.

Hé, das twee vliegen in één klap.

~Panthera~
11-11-04, 23:54
Geplaatst door et_2000nl
Inderdaad, heb mijn kinderen er maar op afgestuurd om hun snoep te jatten en lampion in de fik te steken....
---------

Gelijk heb je, meteen harde maatregelen. :sniper:
Voor je het weet.......

:D

et_2000nl
11-11-04, 23:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tekenen van radicalisme en extremisme zoals abou taleb wil in zijn klik-contract van het aanmelden van extremitische tekenen?. Het is tijd dat we de islamisering van Nederland tegenhouden? Is dat wat pim, wilders en ander oproerkraaiers bedoelen?

Ik zie ook het gevaar. Straks is mijn blanke buurman radicaler dan ik. Gelukkig zien wij beide het complot tegen de nederlandse samenleving. En ik draaf ook niet door, het mag misschien klinken als goedbedoelde woorden. Maar voor je het weet heb je hier Haagse toestanden in de wijk....

et_2000nl
11-11-04, 23:58
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Gelijk heb je, meteen harde maatregelen. :sniper:
Voor je het weet.......

:D

Ik hoop dat het rattegif in de mars reep snel en effectief werkt....

~Panthera~
12-11-04, 00:04
Geplaatst door et_2000nl
Ik hoop dat het rattegif in de mars reep snel en effectief werkt....
-----------

Dat je nog in een Mars reep investeerd zeg.
Ons uiterlijk was al voldoende. :hihi:

et_2000nl
12-11-04, 00:09
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Dat je nog in een Mars reep investeerd zeg.
Ons uiterlijk was al voldoende. :hihi:

Oops foutje, ik ben hier ook niet goed in. Geef die wereldvreemde kinderen vergiftigde mars repen. Vervolgens instrueer ik mijn dochters al hun snoep te jatten. En nu loopt mijn vrouw door het huis heen te gillen dat er iets mis is met mijn kinderen.... Ben zo weer terug, moet ff de vrouw bedaren....

~Panthera~
12-11-04, 00:11
Geplaatst door et_2000nl
Oops foutje, ik ben hier ook niet goed in. Geef die wereldvreemde kinderen vergiftigde mars repen. Vervolgens instrueer ik mijn dochters al hun snoep te jatten. En nu loopt mijn vrouw door het huis heen te gillen dat er iets mis is met mijn kinderen.... Ben zo weer terug, moet ff de vrouw bedaren....
------------------------------

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/rottfl.gif

mark61
12-11-04, 00:14
Geplaatst door et_2000nl
Oops foutje, ik ben hier ook niet goed in. Geef die wereldvreemde kinderen vergiftigde mars repen. Vervolgens instrueer ik mijn dochters al hun snoep te jatten. En nu loopt mijn vrouw door het huis heen te gillen dat er iets mis is met mijn kinderen.... Ben zo weer terug, moet ff de vrouw bedaren....

Toch wel een gifwijzer in huis hoop ik? Was het nou veel laten :cola: of laten :kotsen: ?

et_2000nl
12-11-04, 00:22
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------------

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/rottfl.gif

Ik ben gewoon niet goed in die dingen. En ik weet het, Zoals negers lange oren hebben, amerikanen denken dat denemarken de hoofdstad van denemarken is, ajaxieden joden zijn, moet ik snel en handig kunnen handelen in het uitroeien van de vijanden van de Islam. Ik ben waardeloos....

et_2000nl
12-11-04, 00:24
Geplaatst door mark61
Toch wel een gifwijzer in huis hoop ik? Was het nou veel laten :cola: of laten :kotsen: ?

Mijn wettelijke wederhelft lost dit op. Ik zou het niet weten.... Maar het is inmiddels een enorme puinhoop aan het worden in huis. Denk dat ik de brandslang er maar ff opzet.

~Panthera~
12-11-04, 00:26
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben gewoon niet goed in die dingen. En ik weet het, Zoals negers lange oren hebben, amerikanen denken dat denemarken de hoofdstad van denemarken is, ajaxieden joden zijn, moet ik snel en handig kunnen handelen in het uitroeien van de vijanden van de Islam. Ik ben waardeloos....
--------

Nou kijk, dat is wat je noemt: hand in eigen.......... :duim:

mark61
12-11-04, 00:26
Geplaatst door et_2000nl
Mijn wettelijke wederhelft lost dit op. Ik zou het niet weten.... Maar het is inmiddels een enorme puinhoop aan het worden in huis. Denk dat ik de brandslang er maar ff opzet.

Om in het vervolg zulke verwarring te voorkomen kan je het beste je dochters met een paar kalasjnikovs op pad sturen. Dat schept duidelijkheid aan alle kanten. En scheelt echtelijke ruzies.

mark61
12-11-04, 00:30
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben gewoon niet goed in die dingen. En ik weet het, Zoals negers lange oren hebben, amerikanen denken dat denemarken de hoofdstad van denemarken is, ajaxieden joden zijn, moet ik snel en handig kunnen handelen in het uitroeien van de vijanden van de Islam. Ik ben waardeloos....

Een weekje ClubMed in Quetta doet wonderen.

et_2000nl
12-11-04, 00:35
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Nou kijk, dat is wat je noemt: hand in eigen.......... :duim:

Zout in de wonden.... Maar elk nadeel heb zijn voordeel. Ik denk dat mijn kinderen zo ie zo van die gematigde watjes hadden geworden. Ik heb goed gehandeld...

et_2000nl
12-11-04, 00:36
Geplaatst door mark61
Om in het vervolg zulke verwarring te voorkomen kan je het beste je dochters met een paar kalasjnikovs op pad sturen. Dat schept duidelijkheid aan alle kanten. En scheelt echtelijke ruzies.

Bedankt vriend voor deze waardevolle informatie. Ook op trainingskamp geweest gesubsidieerd door de amerikanen in Afghanistan?

~Panthera~
12-11-04, 00:36
Geplaatst door et_2000nl
Zout in de wonden.... Maar elk nadeel heb zijn voordeel. Ik denk dat mijn kinderen zo ie zo van die gematigde watjes hadden geworden. Ik heb goed gehandeld...
---------

Neem aan dat ze ook netjes "Jawohl Herr Commandant" zeggen ?
Heerlijk ! :D

et_2000nl
12-11-04, 00:36
Geplaatst door mark61
Een weekje ClubMed in Quetta doet wonderen.

Is dat die enkele reis die ik nog tegoed had van je.... ;)

et_2000nl
12-11-04, 00:39
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Neem aan dat ze ook netjes "Jawohl Herr Commandant" zeggen ?
Heerlijk ! :D

Heerlijk een beetje gezag in de familie. Ben gelijk weer uit mijn dip....

Dank....

Zo de orde in huis is weer hersteld. Viel achteraf allemaal mee. Alles slaapt vredig....

mark61
12-11-04, 00:42
Geplaatst door et_2000nl
Bedankt vriend voor deze waardevolle informatie. Ook op trainingskamp geweest gesubsidieerd door de amerikanen in Afghanistan?

Man, man ze hebben daar een complete ondergrondse halalMcDonalds. De hele dag al-Manar of MTV, kweenie, dat was wel wat verwarrend. Maar ik kreeg mijn eigen kalasjnikov en een plattegrond van het Internationaal Gerechtshof. En foto's van het naaktstrand van Scheveningen. En een tokkiecontainer in A'dam noord. Dus je raakt er supergemotiveerd van.

~Panthera~
12-11-04, 00:42
Geplaatst door et_2000nl
Heerlijk een beetje gezag in de familie. Ben gelijk weer uit mijn dip....

Dank....

Zo de orde in huis is weer hersteld. Viel achteraf allemaal mee. Alles slaapt vredig....
--------------

Gelukkig ! :D
Heerlijk, zo'n ECHTE man.


:maf3:

mark61
12-11-04, 00:43
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Neem aan dat ze ook netjes "Jawohl Herr Commandant" zeggen ?
Heerlijk ! :D

Nu even niet. Ze zitten in de droogtrommel na brandslangingrijpen.

~Panthera~
12-11-04, 00:44
VLAK !!!!!!!!http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif

mark61
12-11-04, 00:45
Geplaatst door et_2000nl
Is dat die enkele reis die ik nog tegoed had van je.... ;)

Nee dit is het retourtje, die enkele reis is na afloop van de opdracht.

Ik weet trouwens niet eens meer wie m uitgeloofd had. Moet Verdonk zijn geweest.

et_2000nl
12-11-04, 00:46
Geplaatst door mark61
Man, man ze hebben daar een complete ondergrondse halalMcDonalds. De hele dag al-Manar of MTV, kweenie, dat was wel wat verwarrend. Maar ik kreeg mijn eigen kalasjnikov en een plattegrond van het Internationaal Gerechtshof. En foto's van het naaktstrand van Scheveningen. En een tokkiecontainer in A'dam noord. Dus je raakt er supergemotiveerd van.

Goede doelen voor een 'actie', morgen zien we je op het journaal....

et_2000nl
12-11-04, 00:47
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Gelukkig ! :D
Heerlijk, zo'n ECHTE man.


:maf3:

Dank je..... Inderdaad in tijden van stress leer je de echte man kennen. Heb dit uiteindelijk toch maar weer goed opgelost....

mark61
12-11-04, 00:51
Geplaatst door et_2000nl
Goede doelen voor een 'actie', morgen zien we je op het journaal....

Dan kan jij je 'ik heb nog met hem geprikt, maar ik heb nooit wat vreemds gemerkt'-verhaal aan de Trouw verkopen.

~Panthera~
12-11-04, 00:53
Geplaatst door et_2000nl
Dank je..... Inderdaad in tijden van stress leer je de echte man kennen. Heb dit uiteindelijk toch maar weer goed opgelost....
--------



k stond er versteld van. :eek:
maar dat zag je al he ?


:ninja:

et_2000nl
12-11-04, 01:03
Geplaatst door ~Panthera~
--------



k stond er versteld van. :eek:
maar dat zag je al he ?


:ninja:

Pffffff.... Zo veel aandacht. Uhhhhh.... Dank je. Maar normaal ben ik een macho natuurlijk en is mijn gedrag heel natuurlijk....

et_2000nl
12-11-04, 01:04
Geplaatst door mark61
Dan kan jij je 'ik heb nog met hem geprikt, maar ik heb nooit wat vreemds gemerkt'-verhaal aan de Trouw verkopen.

Nee hoor mijn verhaal zal luiden "Ik vond hem altijd al zo verdacht tijdens het prikken", heb de AIVD nog gebeld, maar toen kreeg ik mijn voruw aan de lijn. En die neemt mij niet serieus....

Marsipulami
12-11-04, 01:10
Hmm, vrij surrealistische thread. Ik kan er geen chocola van maken. :p

http://www.usc.edu/schools/annenberg/asc/projects/comm544/library/images/336bg.jpg

~Panthera~
12-11-04, 01:11
Geplaatst door et_2000nl
Pffffff.... Zo veel aandacht. Uhhhhh.... Dank je. Maar normaal ben ik een macho natuurlijk en is mijn gedrag heel natuurlijk....
---------


Ja natuurlijk. :moe:

:D




God, ik val hier bijna om.http://www.mainzelahr.de/smile/geschockt/obm.gif loop jij op zonnecellen ? :moe:

et_2000nl
12-11-04, 01:12
Geplaatst door Marsipulami
Hmm, vrij surrealistische thread. Ik kan er geen chocola van maken. :p

http://www.usc.edu/schools/annenberg/asc/projects/comm544/library/images/336bg.jpg

He, die poster had ik vroeger op mijn kantoor hangen....

mark61
12-11-04, 01:12
Geplaatst door et_2000nl
Nee hoor mijn verhaal zal luiden "Ik vond hem altijd al zo verdacht tijdens het prikken", heb de AIVD nog gebeld, maar toen kreeg ik mijn voruw aan de lijn. En die neemt mij niet serieus....

Heeft ze mooi de contra-contra-contra-slag gemist. Ik mag aannemen dat ze een goed pak slaag gaat krijgen.

mark61
12-11-04, 01:13
Geplaatst door ~Panthera~
---------
God, ik val hier bijna om.http://www.mainzelahr.de/smile/geschockt/obm.gif loop jij op zonnecellen ? :moe:

Ehh.. ik weet niet of jij op Isla Margarita zit te prikken, maar hier is het tamelijk donker.

et_2000nl
12-11-04, 01:13
Geplaatst door mark61
Heeft ze mooi de contra-contra-contra-slag gemist. Ik mag aannemen dat ze een goed pak slaag gaat krijgen.

Nee deze keer krijgt ze een echte straf, 2 weken geen sex. Dat zal haar leren....

mark61
12-11-04, 01:14
Geplaatst door Marsipulami
Hmm, vrij surrealistische thread. Ik kan er geen chocola van maken. :p

In Mars zit ook bijzonder weinig cacao, dus dat maakt niet uit.

Als je landgenoot het kon, kan jij het toch ook wel?

et_2000nl
12-11-04, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
---------


Ja natuurlijk. :moe:

:D




God, ik val hier bijna om.http://www.mainzelahr.de/smile/geschockt/obm.gif loop jij op zonnecellen ? :moe:

Ga slapen habiba....

Om in cliches terug te vallen "Ik verlicht mijzelf"....

mark61
12-11-04, 01:15
Geplaatst door et_2000nl
Nee deze keer krijgt ze een echte straf, 2 weken geen sex. Dat zal haar leren....

Daar sta jij met je Kärcher. Moet je weer naar Zandvoort om wat dames lastig te vallen.

et_2000nl
12-11-04, 01:23
Geplaatst door mark61
Daar sta jij met je Kärcher. Moet je weer naar Zandvoort om wat dames lastig te vallen.

Een vrouw opvoeden is zwaar....

~Panthera~
12-11-04, 01:26
Geplaatst door et_2000nl
Ga slapen habiba....

Om in cliches terug te vallen "Ik verlicht mijzelf"....
-------

Hier weiger ik maar enigsinds over na te denken. :moe:

et_2000nl
12-11-04, 01:31
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Hier weiger ik maar enigsinds over na te denken. :moe:

Bikkel!!! Hou vol.... Join de club van de echte mannen (en anti)

~Panthera~
12-11-04, 01:33
Geplaatst door et_2000nl
Bikkel!!! Hou vol.... Join de club van de echte mannen (en anti)
--------------------------

http://www.mainzelahr.de/smile/essen/kaffeepc.gif

et_2000nl
12-11-04, 01:37
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------

http://www.mainzelahr.de/smile/essen/kaffeepc.gif

Ff een expressootje halen....

mark61
12-11-04, 01:45
Geplaatst door et_2000nl
Een vrouw opvoeden is zwaar....

Laat staan 4 vrouwen. Ik geef het je te doen. :fpetaf: Vooral die blonde mutsen moet je een keer of wat opschudden voordat ze het eindelijk begrijpen.

mark61
12-11-04, 01:46
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Hier weiger ik maar enigsinds over na te denken. :moe:

Da kan je niet eens.

~Panthera~
12-11-04, 01:46
Geplaatst door et_2000nl
Ff een expressootje halen....
--------------


*gluk* *gluk*

~Panthera~
12-11-04, 01:47
Geplaatst door mark61
Da kan je niet eens.
-----------------

Sommige mannen hebben af en toe een tik op de plexis solaris nodig.
Echt.

et_2000nl
12-11-04, 01:47
Geplaatst door mark61
Laat staan 4 vrouwen. Ik geef het je te doen. :fpetaf: Vooral die blonde mutsen moet je een keer of wat opschudden voordat ze het eindelijk begrijpen.

Er leggen of was het nou liggen, wel vier elke avond op mij te wachten. Ik ben een gelukkig man....

mark61
12-11-04, 01:55
Geplaatst door ~Panthera~
--------------


*gluk* *gluk*

Brand je bek niet. En slurp niet zo, ik kan de Verlichtende boodschap niet horen zo.

mark61
12-11-04, 01:55
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Sommige mannen hebben af en toe een tik op de plexis solaris nodig.
Echt.

Als ik er een had. Ik houd niet zo van die exotische accessoires.

mark61
12-11-04, 01:56
Geplaatst door et_2000nl
Er leggen of was het nou liggen, wel vier elke avond op mij te wachten. Ik ben een gelukkig man....

Juh, jij sterruf van de talenten.

Had ik er maar eentje van jou. Talent of vrouw, dondert niet.

et_2000nl
12-11-04, 02:03
Geplaatst door mark61
Juh, jij sterruf van de talenten.

Had ik er maar eentje van jou. Talent of vrouw, dondert niet.

Dat zijn geen talenten, slechts onderdanen.

Ik heb er een die mag je hebben. Begrijp het goed, je mag ze gewoon in de aanbieding doen. Da's heel gewoon bij ons thuis.

Voor een beschrijving van haar, volg de instructies van anti.

mark61
12-11-04, 02:09
Geplaatst door et_2000nl
Dat zijn geen talenten, slechts onderdanen.

Ik heb er een die mag je hebben. Begrijp het goed, je mag ze gewoon in de aanbieding doen. Da's heel gewoon bij ons thuis.

Voor een beschrijving van haar, volg de instructies van anti.

Krijg ik dan het mantelpakje erbij? Want zo'n blonde, die moet ik niet.

Ik weet dat 'jullie' heel vrijgevig zijn. Ik zit hier niet voor niks.

Instructies? Ik zit hier nu al een half uur te wachten tot ik Verlicht ga worden. Ik heb mn kin al richting TFT, maar ik voel nog niks.

et_2000nl
12-11-04, 02:13
Geplaatst door mark61
Krijg ik dan het mantelpakje erbij? Want zo'n blonde, die moet ik niet.

Ik weet dat 'jullie' heel vrijgevig zijn. Ik zit hier niet voor niks.

Instructies? Ik zit hier nu al een half uur te wachten tot ik Verlicht ga worden. Ik heb mn kin al richting TFT, maar ik voel nog niks.

Met een beetje fantasie kun je een burqa best een matelpakje noemen.

Kom langs, neem er mee, en kom eens per jaar op een willekeurige dag ff hollands op de koffie, neem zelf de koekjes mee.... Ze is erg lief. Echt waar....

Mark, als je een kleurtje wil krijgen moet je echt in het zonlicht. Een plaatje van de zon op je TFT werkt echt niet....

mark61
12-11-04, 02:22
Geplaatst door et_2000nl
Met een beetje fantasie kun je een burqa best een matelpakje noemen.

Goh, ik wist niet dat Gucci al zo eigentijds was.


Kom langs, neem er mee, en kom eens per jaar op een willekeurige dag ff hollands op de koffie, neem zelf de koekjes mee.... Ze is erg lief. Echt waar....

Espresso, OK. Geen koekjes graag. Lief, lief, dat zeggen ze allemaal. Als je ze niet goed laat weten wie baas is heb je de poppen aan het dansen. Maar ik mag aannemen dat je ze allemaal al voorgetemd hebt.


Mark, als je een kleurtje wil krijgen moet je echt in het zonlicht. Een plaatje van de zon op je TFT werkt echt niet....

Zeg, niet zo banaal hoor. Ik zat te wachten op anti's beschavingsoffensief. Ik dacht nog, het is al laat, maar beter laat dan nooit. Stel je voor dat ik sterf zonder de Westerse beschaving te hebben gekend.

~Panthera~
12-11-04, 02:25
Geplaatst door mark61
Stel je voor dat ik sterf zonder de Westerse beschaving te hebben gekend.
-----------

God nee, toch niet weer een begrafenis he ?
Kan t allemaal niet meer trekken.
Ook niet met Pickwick. :moe:

et_2000nl
12-11-04, 02:28
Goh, ik wist niet dat Gucci al zo eigentijds was.

Dat zijn ze niet, maar ik vertrouw op jouw fantasie....


Espresso, OK. Geen koekjes graag. Lief, lief, dat zeggen ze allemaal. Als je ze niet goed laat weten wie baas is heb je de poppen aan het dansen. Maar ik mag aannemen dat je ze allemaal al voorgetemd hebt.

Zeg, je twijfeld toch niet aan mijn woorden. Ze is volledig ingewerkt in al haar verplichtingen. Ze is illegaal, maar da's geen probleem neem ik aan. Die kan je rustig in elkaar beuken en dan blijven ze nog. Een lot uitde loterij Mark....


Zeg, niet zo banaal hoor. Ik zat te wachten op anti's beschavingsoffensief. Ik dacht nog, het is al laat, maar beter laat dan nooit. Stel je voor dat ik sterf zonder de Westerse beschaving te hebben gekend.

We houden hoop....

mark61
12-11-04, 02:29
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

God nee, toch niet weer een begrafenis he ?
Kan t allemaal niet meer trekken.
Ook niet met Pickwick. :moe:

Nee, niet direct. Maar zo te zien gaat dat beschavingsoffensief nog even duren.

Twinings dear. Dat zal papa je toch wel hebben bijgebracht.

~Panthera~
12-11-04, 02:31
Geplaatst door mark61
Nee, niet direct. Maar zo te zien gaat dat beschavingsoffensief nog even duren.

Twinings dear. Dat zal papa je toch wel hebben bijgebracht.
---------

Right. k zie nog maar 2 exotische namen staan.
progress.

mark61
12-11-04, 02:33
Geplaatst door et_2000nl
Dat zijn ze niet, maar ik vertrouw op jouw fantasie....

Geen probleem. Ik had iets auberginekleurigs in gedachte.


Zeg, je twijfeld toch niet aan mijn woorden. Ze is volledig ingewerkt in al haar verplichtingen. Ze is illegaal, maar da's geen probleem neem ik aan. Die kan je rustig in elkaar beuken en dan blijven ze nog. Een lot uitde loterij Mark....

Dank je, et. Echt waar. Kijk zo herstellen we nou het vertrouwen tussen de bevolkingsgroepen. Een ruilritueel. Je mag mijn kalasjnikov wel zolang. Als ze het te bont maakt dump ik r en importeer ik nog snel ff n nieuwe, dat begrijp je toch wel.


We houden hoop....

Nouw, ik begin nu toch wel ongeduldig te worden. Zie jij al wat komen? Jij had nog het clooste contact met haar. Maar misschien is ze net even Michiel Smit aan het vangen.

et_2000nl
12-11-04, 02:40
Geen probleem. Ik had iets auberginekleurigs in gedachte.

Deal, ze naait hemzelf....


Dank je, et. Echt waar. Kijk zo herstellen we nou het vertrouwen tussen de bevolkingsgroepen. Een ruilritueel. Je mag mijn kalasjnikov wel zolang. Als ze het te bont maakt dump ik r en importeer ik nog snel ff n nieuwe, dat begrijp je toch wel.


Ik doe alleen maar domme dingen met dat soort dingen, houd hem maar, voor je het weet moet mijn vrouw de troep weer opruimen.
Da's logisch, misdragen is dumpen. Denk je dat ik shit lever of zo. Ik ben Ahmed, de huisleverancier, die levert geen shit....



Nouw, ik begin nu toch wel ongeduldig te worden. Zie jij al wat komen? Jij had nog het clooste contact met haar. Maar misschien is ze net even Michiel Smit aan het vangen.

Ik denk dat ze ff moest voldoen aan haar vrouwelijke verplichtingen.... Die onderdrukte vrouwen hebben altijd de grootste bekken op de fora's, het lijken wel mannen.....

mark61
12-11-04, 02:49
Geplaatst door et_2000nl
Deal, ze naait hemzelf....

Ja eh, daar was t om begonnen.


Ik doe alleen maar domme dingen met dat soort dingen, houd hem maar, voor je het weet moet mijn vrouw de troep weer opruimen.
Da's logisch, misdragen is dumpen. Denk je dat ik shit lever of zo. Ik ben Ahmed, de huisleverancier, die levert geen shit....

Als je nou gewoon die Kärcher bij de hand houdt is de troep echt wel te overzien. De huisdealer levert geen shit? Wat heb ik daar nou aan? Wat lever je dan wel? coffee? Pffff...


Ik denk dat ze ff moest voldoen aan haar vrouwelijke verplichtingen.... Die onderdrukte vrouwen hebben altijd de grootste bekken op de fora's, het lijken wel mannen.....

Kinky.

~Panthera~
12-11-04, 02:51
kinky ? waar ?

et_2000nl
12-11-04, 02:54
Ja eh, daar was t om begonnen.

Gucci toch?



Als je nou gewoon die Kärcher bij de hand houdt is de troep echt wel te overzien. De huisdealer levert geen shit? Wat heb ik daar nou aan? Wat lever je dan wel? coffee? Pffff...

Heb jij aandelen Kärcher? In welk geval ik er meteen een aanschaf....


Kinky.

Val je op transsexsuelen dan....

mark61
12-11-04, 03:31
Geplaatst door ~Panthera~
kinky ? waar ?

anti

mark61
12-11-04, 03:32
Geplaatst door et_2000nl
Gucci toch?

Incl. inhoud.


Heb jij aandelen Kärcher? In welk geval ik er meteen een aanschaf....

Dat vind ik lief van je.


Val je op transsexsuelen dan....

Ow was het er zo een. Was dat schrikken voor je.

Dichar
12-11-04, 11:16
Geplaatst door et_2000nl
Toch nog ff delen. Vanavond met mijn bloedjes van kinderen Sint Maarten gelopen. Woon in een half-half wijk in Adam west. Half alloch- half autochtoon. Toen ik thuis kwam zelf nog ff snoep uitgedeeld. Die opgefokte k*t dubbele voornaam blonde haartjes kinderen zeggen Salaam Maliekoem als ze beginnen te zingen, en soekran als ze snoep krijgen als ze bij ons aan de deur staan. Het moet toch niet gekker worden.....

Zie je nou wel, de integratie is helemaal niet mislukt!:duim:

Dutchguy
12-11-04, 11:40
Geplaatst door et_2000nl
Ik hoop dat het rattegif in de mars reep snel en effectief werkt....

Gossie... :D

et_2000nl
12-11-04, 12:04
Incl. inhoud.

Of course....




Dat vind ik lief van je.

Verbaasd je dat?


Ow was het er zo een. Was dat schrikken voor je.

Je komt er gvd altijd te laat achter....

taouanza
12-11-04, 12:59
http://www.smilieportal.de/img/frech/1/29.gif

mark61
12-11-04, 13:37
Geplaatst door et_2000nl
Of course....
Verbaasd je dat?

Wat denk je wel....Maar het mag toch wel s hardop gezegd worden?



Je komt er gvd altijd te laat achter....

Ik leef met je mee. Dapper dat je dat inititatief durfde te nemen.