PDA

Bekijk Volledige Versie : Protest Tegen Haat!



Poesjkin
12-11-04, 01:26
Beste mensen!

Op dit moment lijkt het wel of de gekte in ons Nederland is losgebarsten. Debielen en contra-debielen steken moskeeën, kerken en scholen in brand, mensen worden vermoord, granaten als rotte appelen rondgestrooid!

SCHANDE!

Dit land wordt geteisterd door hordes ratten die menen dat zij het recht in eigen hand mogen nemen en brandschattend als kruisvaarders en halvemaanvaarders andersgelovigen kapot mogen maken.

WALGELIJK!

Alsof Christenen schuld hebben aan racisme. Alsof Moslims schuld hebben aan terrorisme.

NEEEEEEEE!

Marokkanen, Turken, Nederlanders, Surinamers, Antillianen, Christenen, Moslims, Boedisten en wat dan ook, het zijn en blijven mensen, voor het aangezicht van Wie God wil noemen, voor wie anderen Allah, Jahweh of Boedha.

God zij geprezen! God is groot (sorry, mijn Arabisch is niet zo goed), dat er mensen zijn die het geluid van Liefde willen laten horen, hoewel dit soms de omvang van een flakkerende kaars heeft.

Ik ben tegen een knuffelcultuur. Maar ik ben wel voor het betuigen van liefde voor elkaar. Allen die zich positief inzetten voor vrede tussen bevolkingsgroepen in dit kleine Nederland zijn de Allerhoogste tot eer. Of je nou Tamazigh (goed geschreven?) bent, Hagenees, Oostenrijker of Jood. Ben je in Nederland geboren of ben je hier komen wonen om iets van je leven te maken, DAN HOOR JE HIER. Als autochtone Nederlander wil ik - zonder slijmen - zeggen:

W E L K O M

Ga niet weg. Verrijk dit land met wat je meebrengt. Je hoort hier. Blijf hier, want Nederland heeft mensen van binnen en van buiten nodig. De gekte moet verslagen worden, met hulp van Hem in wie jij gelooft. Ik geloof in God, jij in Allah. Maar samen geloven wij in een toekomst die vrede moet zijn.

Steun deze kruistocht/halvemaantocht tegen haat en onverdraagzaamheid en laat zien dat je niet naar je medemens kijkt omwille van zijn groep maar omwille van zijn mens zijn. Want onze medemensen zijn het waard om voor te strijden. Tot eer van de Allerhoogste.