PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed B. AIVD-medewerker?



TonH
12-11-04, 01:50
Gehoord tijdens de eerst termijn van het debat over de moord op Van Gogh:

Minister Remkes: "Vanmorgen heb ik u in de commissie voor de inlichtingendiensten al op de hoogte gebracht waarom Mohammed B. niet op de lijst van 150 kon komen."

Andere ideeën?
:confused:






Nog een leuke van Remkes voor het slapen gaan:

"Iemand wassen in de CT-infobox."

:maf:

mark61
12-11-04, 03:38
Informelle Mitarbeiter?

johan402
12-11-04, 06:34
Collega van Volkert vd G dus?

Orakel
12-11-04, 07:29
Geplaatst door TonH
Gehoord tijdens de eerst termijn van het debat over de moord op Van Gogh:

Minister Remkes: "Vanmorgen heb ik u in de commissie voor de inlichtingendiensten al op de hoogte gebracht waarom Mohammed B. niet op de lijst van 150 kon komen."

Andere ideeën?
:confused:



Hmmm, interessant. Een mol die de druk niet aankon en overliep?
Mijn scenario:
nu is het tijd om een afschrikwekkend statement te maken en dat kan niet als hij alleen in NL veroordeeld wordt. B. werkt niet mee aan een onderzoek, dus geen TBS.
Levenslang kan niet, want het zal een verhaal zijn van plotselinge blinde woede en dus geen voorbedachte rade.
20 jaar minus aftrek = volk ontevreden.

Eeerdaags wordt de link dus gelegd of gefabriceerd met Madrid en Casablanca en wortie uitgeleverd aan Marokko. Die hebben zo hun eigen Pietertje Baan.

http://www.mainzelahr.de/smile/essen/kaffee.gif

Joesoef
12-11-04, 07:32
Mohammed B. zal in ieder geval voor de fouten van Remkes moeten bloeden. En idd zoals Orakel dat zegt, het zal wel een Spaanse og Marokkaanse gevangenis worden.

nard
12-11-04, 08:54
Geplaatst door Joesoef
Mohammed B. zal in ieder geval voor de fouten van Remkes moeten bloeden. En idd zoals Orakel dat zegt, het zal wel een Spaanse og Marokkaanse gevangenis worden.

:melig2:
Die heb je toch hoop ik niet zelf verzonnen he?

Bloeden voor de fouten van Remkes ....
Wat denk je; zou er nog bloed inzitten wanneer ie aan zijn eigen fouten uitgebloed is?