PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanneer wordt een site uit de lucht gehaald



BiL@L
12-11-04, 10:12
============

Goodnight
12-11-04, 10:20
Geplaatst door BiL@L
Vooral in Engeland eigenlijk: http://www.spubs.com

:hihi:

je wordt gehaat Bilal.

Goodnight
12-11-04, 10:27
een verschil: jij bent de profeet niet :haha:

Maar ff serieus...ik vind het knap dat je altijd heel onverstoorbaar blijft.

Goodnight
12-11-04, 11:32
Geplaatst door VonGogh
Dat komt omdat ie helemaal gehersenspoeld is, dat schandknaapje van allah
Net als zijn vriend, Mohammed B(ilmaat), die met 8 man in 1 huis woonde, de ruigerd

kruip jij nou maar weer je hol in.

Umarvlie
12-11-04, 11:42
Kabinet: strenger optreden tegen radicale sites

Vrijdag, 12 november 2004 - Om 'radicalisering' op internet tegen te gaan, is scherpere online controle nodig en moeten sites op last van de overheid verwijderd kunnen worden.

hmmm kunnen we http://www.degezonderroker.nl niet voordragen?

Spookrijder
12-11-04, 11:57
Ieder z'n eigen interpretatie, maar die van jou slaat nergens op... :cheefbek:

Umarvlie
12-11-04, 12:13
Geplaatst door Spookrijder
Ieder z'n eigen interpretatie, maar die van jou slaat nergens op... :cheefbek:

:wat?!:

Als je het tegen mij had .. verlicht me dan svp.

johan402
12-11-04, 13:00
Kabinet: strenger optreden tegen radicale sites

Vrijdag, 12 november 2004 - Om 'radicalisering' op internet tegen te gaan, is scherpere online controle nodig en moeten sites op last van de overheid verwijderd kunnen worden.
Nou, dan wens ik ze veel succes, ver zullen ze niet komen.
Op de eerste plaats: pleur het op een buitenlandse server en ze kunnen al heel erg weinig.
Ten tweede, vrijheid van meningsuiting...
Als ik schrijf: "Alle honden zijn katten en moeten daarom dood".. dan kan er tegen ingegrepen worden...
Schrijf ik daarin tegen: "Ik vind (Of ik ben stellig van mening) dat alle honden katten zijn en daarom vind ik dat zij het recht op leven ontberen" dan is dat een juiste formulatie van de term vrijheid van meningsuiting en kan men in principe weinig beginnen. OF men wil de grondwet wijzigen, maar da's nie eenvoudig woar...
Als laatste... een overheid kan zoiets wel willen, maar men gaat dan toch al heel snel linken leggen met stalinistische culturen... met andere woorden, als een internetsite op last van de overheid gesloten gaat worden, is dat een regelrechte inbreuk op de vrijheid van informatie voorziening en legt daarmee dus een precedent op een staatsdictatuur... of meneertje Zalm en JP moeten dat juist graag willen, dat kan natuurlijk ook (wat mij niets zal verbazen, maar goed, da's dan weer mijn mening)....

Deanderekant2
12-11-04, 13:39
Zou het juist niet hardstikke handig zijn als (de nederlandse tak van) Al-Qaeda een website had? Met het postbusnummer van Bin Laden enzo.
Als je die sites uit de lucht haalt weet de a.i.v.d. helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken.

Daarbij is het risico van misbruik van deze bevoegdheden naar mijn mening te groot. Ik snap het niet meer: Omdat mensen "het vrije woord vermoorden" moeten we maar eens sites waar dingen op gezegd worden die ons niet zinnen uit de lucht gaan halen.

Het enige wat ze nu doen is het extremisme nog verder uit het zicht duwen. Volgens mij moeten ze juist het tegenovergestelde doen, het in de spotlights zetten.

Siah
12-11-04, 15:58
Geplaatst door Deanderekant2
Zou het juist niet hardstikke handig zijn als (de nederlandse tak van) Al-Qaeda een website had? Met het postbusnummer van Bin Laden enzo.
Als je die sites uit de lucht haalt weet de a.i.v.d. helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken.

Daarbij is het risico van misbruik van deze bevoegdheden naar mijn mening te groot. Ik snap het niet meer: Omdat mensen "het vrije woord vermoorden" moeten we maar eens sites waar dingen op gezegd worden die ons niet zinnen uit de lucht gaan halen.

Het enige wat ze nu doen is het extremisme nog verder uit het zicht duwen.



een geexporteerd "verschijnsel"!

Deanderekant2
12-11-04, 16:23
Geplaatst door Siah
een geexporteerd "verschijnsel"!

Op het risico af dom gevonden te worden, hoe bedoel je dat precies?

Siah
12-11-04, 16:34
Geplaatst door Deanderekant2
Op het risico af dom gevonden te worden, hoe bedoel je dat precies?

sorry;
foutje van mij!
.

ik bedoelde:
een geimporteerd "verschijnsel".


waarom zou je voor een vraag dom gevonden worden?

Deanderekant
12-11-04, 18:32
Geplaatst door Siah
sorry;
foutje van mij!
.

ik bedoelde:
een geimporteerd "verschijnsel".



T'is inderdaad niet iets dat uniek is voor hier nee.


]

waarom zou je voor een vraag dom gevonden worden?

Misschien bedoelde jij het precies zo als je het schreef, en viel bij mij het kwartje niet. :)

MammieOfTwo
12-11-04, 19:57
Geplaatst door BiL@L
Ik keur die daad af hoor, los van hoe zeer ik walg van iedere belediging richting mijn godsdienst.

Mijn geliefde profeet, vrede en zegeningen zij met hem, die net zoals alle mensen een slaaf is, met als verschil dat hij dat voor de volle 100% voor god was, spoort hier helemaal niet toe aan.

Dat jouw woordenboek niet verder komt dan die van Remkes is wel duidelijk. http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/coolgleamA.gif

Ik zou zeggen, vind maar 1 site die deze daad op Gogh impliciet rechtvaardigd: http://salaf.dk

Ik heb eerlijk gezegd twee MSN Groepen gevonden die deze laaghartige daad toejuichen en zelfs met hadith 'bewijzen' dat een belediger van de Profeet gedood dient/mag worden.

Zeer verontrustend .... te walgelijk voor woorden gewoon.

Umarvlie
12-11-04, 20:01
Geplaatst door MammieOfTwo
Ik heb eerlijk gezegd twee MSN Groepen gevonden die deze laaghartige daad toejuichen en zelfs met hadith 'bewijzen' dat een belediger van de Profeet gedood dient/mag worden.

Zeer verontrustend .... te walgelijk voor woorden gewoon.

Ik zou zeggen direct aangifte bij de politie doen... die kunnen via Miscrosoft achterhalen wat de IP addressen zijn en mogelijk deze dwazen achterhalen ....