PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Blanke vrouwen in Ivoorkust verkracht'



Mark
12-11-04, 12:07
'Blanke vrouwen in Ivoorkust verkracht'

Uitgegeven: 12 november 2004 12:07

PARIJS - Enkele tientallen blanke vrouwen zijn verkracht tijdens de rellen in Ivoorkust. Dat heeft een Franse militaire functionaris vrijdag gezegd.

Catherine Rechenmann, een vertegenwoordiger van de Franse regering in Ivoorkust, repte in een reactie van 37 "serieuze wreedheden" tegen buitenlanders in het land. Daaronder waren drie of vier verkrachtingen, aldus Rechenmann.


De bevelhebber van de Franse militairen in Ivoorkust, generaal Henri Poncet, zei donderdagavond al dat in Ivoorkust verkrachtingen hebben plaatsgehad. "Uit respect voor de slachtoffers" wilde hij verder niets over de kwestie zeggen.

In Ivoorkust braken onlusten uit toen Ivoriaanse vliegtuigen eind vorige week stellingen van het Franse leger bij het rebellenbolwerk Bouaké bombardeerden en daarbij negen Fransen en een Amerikaan doodden. De Fransen vernietigden daarop de complete luchtmacht van het Ivoriaanse leger. Westerse gezinnen, onder wie enkele Nederlandse, werden daarna door plunderende bendes uit hun huizen verjaagd.

Tamza_N_Rif
12-11-04, 12:14
:jammer:

Mensen zijn beesten. Waarlijk.

Dr0ffie
12-11-04, 12:23
Wat doen die Westerse gezinnen daar dan ook? Wat verwacht je nou in zo'n instabiel land....
Hetzelfde als die mensen die onhoofd worden in Irak...Ga er dan ook niet heen Goddammit!!

hesa
12-11-04, 12:26
ik vind verkrachting echt vreselijk. maar dat 'blanke' vrouwen.....
god weet hoeveel niet blanke vrouwen er iedere dag op deze wereld worden verkracht.

Mark
12-11-04, 12:28
Geplaatst door Dr0ffie
Wat doen die Westerse gezinnen daar dan ook? Wat verwacht je nou in zo'n instabiel land....
Hetzelfde als die mensen die onhoofd worden in Irak...Ga er dan ook niet heen Goddammit!!

Ik zit regelmatig in deze landen, werk is werk :)

Don Vito
12-11-04, 12:30
Voor die blanken komt het wel hard aan, zij zijn juist daar heen gegaanb om de Afrikanen uit te zuigen worden ze gewoon verkracht!!!

Goodnight
12-11-04, 12:30
Geplaatst door Mark
Ik zit regelmatig in deze landen, werk is werk :)

ben jij ook verkracht? :vreemd:

Mark
12-11-04, 12:32
Geplaatst door Goodnight
ben jij ook verkracht? :vreemd:

door een groep wilde afrikaanse vrouwen?

alleen in mijn dromen ;)

Mark
12-11-04, 12:33
Ik ben wel een keer met een kapmes aangevallen :argwaan:

Goodnight
12-11-04, 12:37
Geplaatst door Mark
Ik ben wel een keer met een kapmes aangevallen :argwaan:

Misschien had diegene nog niet gehoord dat de slavernij was afgeschaft.
Hij wilde zich vast en zeker verdedigen tegen die blanke indringer. :D

ZbaqZbaq
12-11-04, 12:44
Blanke vrouwen verkracht ??

Weerzinwekkend. Blanke vrouwen moet je vanaf blijven !!!!























:maf2:

Stopnaald
12-11-04, 12:56
Geplaatst door Dr0ffie
Wat doen die Westerse gezinnen daar dan ook? Wat verwacht je nou in zo'n instabiel land....
Hetzelfde als die mensen die onhoofd worden in Irak...Ga er dan ook niet heen Goddammit!!

Vanmorgen in mijn krant een interview met een evacuee. Geboren en getogen in Ivoorkust........hoezo wat doet dat westerse gezin daar?
Dat is bepaald niet hetzelfde als Irak!!!

In vele afrikaanse landen wonen blanke mensen. Ja, dat is idd vaak een restant/gevolg van de koloniale overheersing in het verleden, maar zij zijn niet hun vaders en horen ook gewoon tot de bevolking.

Daarnaast zijn er mensen die daar naartoe zijn uitgezonden.

Maar er zijn ook hele andere oorzaken mogelijk: in Zimbabwe/Rhodesië/Congo werden in de jaren 70 boerengezinnen gerecruteerd om daar boerderijen te beginnen. Zij konden dan land kopen van de regering op voorwaarde dat zij locale werkkrachten gebruiken voor de werkzaamheden op de boerderij.

Op die manier zou de kennis van efficiënte gemechaniseerde landbouwtechnieken snel op de bevolking kunnen worden overgebracht........we zitten nu zo'n 30 jaar later en nu worden diezelfde boeren opeens als bezetters gezien, hun boerderijen worden met geweld door zgn. "oorlogsveteranen" onteigend (die btw totaal geen verstand hebben van landbouw), de gezinnen vluchten weg voor zover zij dat kunnen en het land valt inmiddels weer terug in middeleeuwse landbouwtechnieken, die volstrekt onvoldoende zijn om de bevolking te kunnen voeden. En dat allemaal omdat Robert Mugabe van die misselijke politieke spelletjes zat te spelen om toch vooral maar zijn macht te kunnen behouden.

Dr0ffie, als je de situatie niet kent, moet je niet zo snel klaar staan met je oordeel. De kans dat je de plank helemaal mis slaat is dan een stuk kleiner.

Mark
12-11-04, 12:58
Geplaatst door Goodnight
Misschien had diegene nog niet gehoord dat de slavernij was afgeschaft.
Hij wilde zich vast en zeker verdedigen tegen die blanke indringer. :D

Deze imperialistische blanke had een steen gejat uit zijn groeve en dat vond ie niet leuk :haha:

Zwarte Schaap
12-11-04, 13:05
Geplaatst door Stopnaald
Vanmorgen in mijn krant een interview met een evacuee. Geboren en getogen in Ivoorkust........hoezo wat doet dat westerse gezin daar?
Dat is bepaald niet hetzelfde als Irak!!!

In vele afrikaanse landen wonen blanke mensen. Ja, dat is idd vaak een restant/gevolg van de koloniale overheersing in het verleden, maar zij zijn niet hun vaders en horen ook gewoon tot de bevolking.

Daarnaast zijn er mensen die daar naartoe zijn uitgezonden.

Maar er zijn ook hele andere oorzaken mogelijk: in Zimbabwe/Rhodesië/Congo werden in de jaren 70 boerengezinnen gerecruteerd om daar boerderijen te beginnen. Zij konden dan land kopen van de regering op voorwaarde dat zij locale werkkrachten gebruiken voor de werkzaamheden op de boerderij.

Op die manier zou de kennis van efficiënte gemechaniseerde landbouwtechnieken snel op de bevolking kunnen worden overgebracht........we zitten nu zo'n 30 jaar later en nu worden diezelfde boeren opeens als bezetters gezien, hun boerderijen worden met geweld door zgn. "oorlogsveteranen" onteigend (die btw totaal geen verstand hebben van landbouw), de gezinnen vluchten weg voor zover zij dat kunnen en het land valt inmiddels weer terug in middeleeuwse landbouwtechnieken, die volstrekt onvoldoende zijn om de bevolking te kunnen voeden. En dat allemaal omdat Robert Mugabe van die misselijke politieke spelletjes zat te spelen om toch vooral maar zijn macht te kunnen behouden.

Dr0ffie, als je de situatie niet kent, moet je niet zo snel klaar staan met je oordeel. De kans dat je de plank helemaal mis slaat is dan een stuk kleiner.

Als bij een misdrijf van één allochtoon heel Nederland met politici, media en andere parasieten allerlei neurenbergerwetten invoeren voor andere allochtonen, hun gebedshuizen in de fik steken, hun dochters en moeders op straat bespuwen en mishandelen, hun scholen bombarderen...etc dan kijk ik niet raar van op als de ongeletterde afrikanen die jarenlang zijn verkracht, bestolen, vernederd ineens als een kudde hooligans te keer gaan.

et_2000nl
12-11-04, 13:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
Blanke vrouwen verkracht ??

Weerzinwekkend. Blanke vrouwen moet je vanaf blijven !!!!


:maf2:

Jij had zelf toch thuis iets blanks op de bank zitten meen ik me te herinneren. Of ben je de celibataire fase van je leven in gegaan....

Dr0ffie
12-11-04, 13:35
Geplaatst door Mark
Ik zit regelmatig in deze landen, werk is werk :)
Dan moet je ook niet zeiken als je af en toe eens flink anaal bewerkt wordt door een hondsdolle afrikaan met een snikkel van 30 cm... :haha:

Zwarte Schaap
12-11-04, 13:37
Geplaatst door Dr0ffie
Dan moet je ook niet zeiken als je af en toe eens flink anaal bewerkt wordt door een hondsdolle afrikaan met een snikkel van 30 cm... :haha:

Ik vind dat jij met rare vooroordelen rondloopt.;

Mark
12-11-04, 13:39
Geplaatst door Dr0ffie
Dan moet je ook niet zeiken als je af en toe eens flink anaal bewerkt wordt door een hondsdolle afrikaan met een snikkel van 30 cm... :haha:

dat heb ik nog nergens gezien

wel zonde van de Ivoorkust, tot een paar jaar geleden was het juist een eiland van rust in de regio

Dr0ffie
12-11-04, 13:59
Geplaatst door Ronald36
:student: Niet alle mannen zijn hetzelfde, je mag ons niet over 1 kam scheren!

En t is ook de schuld van de media!!! :kwaad:
Jaaa...en van negers met dikke snikkels :D

Julien
12-11-04, 19:47
Geplaatst door Don Vito
Voor die blanken komt het wel hard aan, zij zijn juist daar heen gegaanb om de Afrikanen uit te zuigen worden ze gewoon verkracht!!!

die blanke mensen zijn daar echt niet om de mensen daar uit te zuigen hoor. wat een tolerantie lees ik weer hier :moe: in Europa wonen toch ook niet-blanke mensen, waarom is het opeens een probleem als er niet-zwarten in Afrika gaan wonen?

Julien
12-11-04, 19:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als bij een misdrijf van één allochtoon heel Nederland met politici, media en andere parasieten allerlei neurenbergerwetten invoeren voor andere allochtonen, hun gebedshuizen in de fik steken, hun dochters en moeders op straat bespuwen en mishandelen, hun scholen bombarderen...etc dan kijk ik niet raar van op als de ongeletterde afrikanen die jarenlang zijn verkracht, bestolen, vernederd ineens als een kudde hooligans te keer gaan.

deze blanke vrouwen hadden hen niks misdaan.

Umarvlie
12-11-04, 19:51
Geplaatst door Dr0ffie
Jaaa...en van negers met dikke snikkels :D
't lijkt warempel alsof je uit eigen ervaring spreekt .. kan je alweer rechtoplopen dan?? of is het gewoon "de kift"

Zwarte Schaap
12-11-04, 20:14
Geplaatst door Julien
deze blanke vrouwen hadden hen niks misdaan.

Dat snapt elke jan doedel, maar wat de politiek en in hun kielzog vele onwetenden in Nederland/Ivoorkust niet willen weten is dat de daad van één individu/franse luchtmacht niet de gehele Islamitische/blanke vrouwen gemeenschap aangerekend moet worden.

Julien
12-11-04, 20:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat snapt elke jan doedel, maar wat de politiek en in hun kielzog vele onwetenden in Nederland/Ivoorkust niet willen weten is dat de daad van één individu/franse luchtmacht niet de gehele Islamitische/blanke vrouwen gemeenschap aangerekend moet worden.

daar ben ik het helemaal mee eens.

oraetlabora
12-11-04, 20:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als bij een misdrijf van één allochtoon heel Nederland met politici, media en andere parasieten allerlei neurenbergerwetten invoeren voor andere allochtonen, hun gebedshuizen in de fik steken, hun dochters en moeders op straat bespuwen en mishandelen, hun scholen bombarderen...etc dan kijk ik niet raar van op als de ongeletterde afrikanen die jarenlang zijn verkracht, bestolen, vernederd ineens als een kudde hooligans te keer gaan.

ach...schapie....jij leest dus alleen nieuws wat jou uitkomt..en goed horen of lezen kan je niet!
alle "neurenbergerwetten" die hier komen zijn voor terroristen en voor imams die terroristen aansporen....dan vind ik de komende wetgeving zo slecht nog niet!!
en die paar pubertjes die moskeeen en kerken in brand probeerden te steken zitten zowat allemaal al achter slot en grendel.
degene die,die school deed afbranden schijnt een dronkaard geweest te zijn.
deze terroristen zijn ijn ieder geval al opgepakt.
maar om nu van vrouwenverkrachting te suggereren dat,dat wel mag omdat dat ooit misschien andersom is gebeurd gaat me wel ver....
of misschien lopen ze daar in de ivoorkust nog met eenb peniskoker voor....dat zou kunnen natuurlijk en zou een hoop verklaren!

~Panthera~
12-11-04, 20:38
Kunnen we niet constateren dat WIE, WAT, WAAR dan ook verkracht wordt, ALTIJD gewoon walgelijk is ? :moe:

oraetlabora
12-11-04, 20:43
Geplaatst door ~Panthera~
Kunnen we niet constateren dat WIE, WAT, WAAR dan ook verkracht wordt, ALTIJD gewoon walgelijk is ? :moe:

het is ook walgelijk!!! maar vergis je niet,verkrachting binnen het huwelijk vindt ook plaats.
als de vrouw niet wil,dan heeft haar man dat te respecteren!!

Zwarte Schaap
12-11-04, 20:43
Geplaatst door oraetlabora
ach...schapie....jij leest dus alleen nieuws wat jou uitkomt..en goed horen of lezen kan je niet!
alle "neurenbergerwetten" die hier komen zijn voor terroristen en voor imams die terroristen aansporen....dan vind ik de komende wetgeving zo slecht nog niet!!
en die paar pubertjes die moskeeen en kerken in brand probeerden te steken zitten zowat allemaal al achter slot en grendel.
degene die,die school deed afbranden schijnt een dronkaard geweest te zijn.
deze terroristen zijn ijn ieder geval al opgepakt.
maar om nu van vrouwenverkrachting te suggereren dat,dat wel mag omdat dat ooit misschien andersom is gebeurd gaat me wel ver ....
of misschien lopen ze daar in de ivoorkust nog met eenb peniskoker voor....dat zou kunnen natuurlijk en zou een hoop verklaren!

Sorry, dit is zo dom dat ik geen verdere moeite neem op er verder op in te gaan.

ZbaqZbaq
12-11-04, 20:44
Geplaatst door ~Panthera~
Kunnen we niet constateren dat WIE, WAT, WAAR dan ook verkracht wordt, ALTIJD gewoon walgelijk is ? :moe:

dat bedoel ik nou

Zwarte Schaap
12-11-04, 20:48
Geplaatst door oraetlabora
het is ook walgelijk!!! maar vergis je niet,verkrachting binnen het huwelijk vindt ook plaats.
als de vrouw niet wil,dan heeft haar man dat te respecteren!!

het is ook walgelijk!!! maar vergis je niet, onderdrukking binnen Nederland vindt ook plaats.
als de allochtoon niet wil,dan heeft de autochtoon dat te respecteren!!

oraetlabora
12-11-04, 20:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sorry, dit is zo dom dat ik geen verdere moeite neem op er verder op in te gaan.

ja,slechte zin..sorry.
bedoelde dat dus daar misschien vroeger het andersom is gebeurd,blanken die autochtone vrouwen aan de ivoorkust deden verkrachten......zo duidelijker schapie?