PDA

Bekijk Volledige Versie : Cinemeongirl van Prince



taouanza
12-11-04, 13:07
Er wonen meer dan een miljard moslims op deze wereld.
Een grote meerderheid van hun bid elke dag vijf keer.
Miljoenen en miljoenen bidden elke dag vijf keer.
Er zijn van die miljard een paar die zich opblazen.
En dat weet de hele wereld maar ze weten niet hoe die andere miljoenen en miljoenen bidden.
Maar ze willen wel al die miljoenen vertellen dat ze fout bezig zijn.

Ik zou mijn mond niet durven openen bij zoveel onwetendheid en bekrompenheid laat staan dat ik het lef zou hebben om met mijn vinger te wijzen.

Goodnight
12-11-04, 13:10
goed nummer

Pytaghoras
12-11-04, 13:13
Als wij ervan uitgaan dat van die 1.000.000.000 moslims, 1000.000 in staat zijn om zichzelf op te blazen, dan zijn het 0.1 procent moslims die een gevaar vormen.

Umarvlie
12-11-04, 13:13
Ik heb vanochtend iets van de SGP gelezen 't ging zo van "niet elke moslim is een terrorist maar wel veel terroristen zijn moslim"

denk dat het laatste stukje voorla blijft hangen
't is gewoon de manier waarop je iets brengt wat de toon zet he ... is het glas halfvol of halfleeg ...

taouanza
12-11-04, 13:16
Geplaatst door Umarvlie
Ik heb vanochtend iets van de SGP gelezen 't ging zo van "niet elke moslim is een terrorist maar wel veel terroristen zijn moslim"

denk dat het laatste stukje voorla blijft hangen
't is gewoon de manier waarop je iets brengt wat de toon zet he ... is het glas halfvol of halfleeg ...

Als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik vragen naar de definitie van terrorisme. Wedden dat die persoon uitgeluld is.

Umarvlie
12-11-04, 13:22
Geplaatst door taouanza
Als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik vragen naar de definitie van terrorisme. Wedden dat die persoon uitgeluld is.

laat ik daar nu een leuk stukje over hebben gevonden ...


Definitie

Er lijkt iets vreemd aan de hand te zijn met het begrip "terrorisme" en dat ligt aan de definitie ervan. In een lezing aan de universiteit van Colorado, Boulder, op 12 october 1998 haalt wijlen prof. Eqbal Ahmad na uitvoerige studie naar het begrip terrorisme de volgende citaten aan uit een toespraak van George Schultz, voormalig minister van Buitenlandse Zaken onder Reagan. "Terrorisme is een moderne barbaarsheid die wij terrorisme noemen." Definitie nummer twee is nog mooier: "Terrorisme is een vorm van politiek geweld." Nummer drie: "Terrorisme is een bedreiging voor de Westerse beschaving." En vier: "Terrorisme is een gevaar voor Westerse morele waarden." Hij geeft geen enkele keer een algemeen geldende definitie. Het enige wat Schultz, en met hem vele anderen doen, is op emoties inwerken. Ahmad stelt dat een duidelijke definitie grondige analyse zou vergen en dat daarbij ook achterliggende motieven naar boven zouden komen. Voor veel machthebbers is dit onwenselijk omdat daardoor begrip zou kunnen ontstaan voor de 'terroristen'. In de praktijk dienen de termen terrorist en terrorisme er juist toe om militair optreden tegen bepaalde (bevolkings)groepen te legitimeren zonder hen een stem te geven.




de spijker op z'n kop he! :fplet:

louise_louise
12-11-04, 13:42
Geplaatst door Umarvlie
laat ik daar nu een leuk stukje over hebben gevonden ...


Definitie

Er lijkt iets vreemd aan de hand te zijn met het begrip "terrorisme" en dat ligt aan de definitie ervan. In een lezing aan de universiteit van Colorado, Boulder, op 12 october 1998 haalt wijlen prof. Eqbal Ahmad na uitvoerige studie naar het begrip terrorisme de volgende citaten aan uit een toespraak van George Schultz, voormalig minister van Buitenlandse Zaken onder Reagan. "Terrorisme is een moderne barbaarsheid die wij terrorisme noemen." Definitie nummer twee is nog mooier: "Terrorisme is een vorm van politiek geweld." Nummer drie: "Terrorisme is een bedreiging voor de Westerse beschaving." En vier: "Terrorisme is een gevaar voor Westerse morele waarden." Hij geeft geen enkele keer een algemeen geldende definitie. Het enige wat Schultz, en met hem vele anderen doen, is op emoties inwerken. Ahmad stelt dat een duidelijke definitie grondige analyse zou vergen en dat daarbij ook achterliggende motieven naar boven zouden komen. Voor veel machthebbers is dit onwenselijk omdat daardoor begrip zou kunnen ontstaan voor de 'terroristen'. In de praktijk dienen de termen terrorist en terrorisme er juist toe om militair optreden tegen bepaalde (bevolkings)groepen te legitimeren zonder hen een stem te geven.




de spijker op z'n kop he! :fplet:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

~Panthera~
12-11-04, 13:48
Prince is gewoon :love:

Voordat ie Jehova getuige werd. :moe:

Rabi'ah.
12-11-04, 14:07
Geplaatst door ~Panthera~
Prince is gewoon :love:

Voordat ie Jehova getuige werd. :moe:

Is-ie jehova tegenwoordig? :eek:

~Panthera~
12-11-04, 14:09
Geplaatst door Rabi'ah.
Is-ie jehova tegenwoordig? :eek:
------

Yep. hij is bekeerd. :moe:
Weer een verloren voor de mensheid.