PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Als ze me willen bekeren, ga ik gewoon weg'



BiL@L
12-11-04, 14:03
gewist

chahrazaad
12-11-04, 18:02
Salaam...

Ik ben in Nederland geboren en opgetogen, maar ben er altijd van bewust dat mijn toekomst in een Islamitische land ligt. Mij maakt het niet uit welk land, als maar mijn islamitische klederdracht wordt getolereerd. Dus met de stelling "als ze me willen bekeren ga ik gewoon weg" ben ik het helemaal eens.

GeertC
12-11-04, 18:05
Geplaatst door chahrazaad
Salaam...

Ik ben in Nederland geboren en opgetogen, maar ben er altijd van bewust dat mijn toekomst in een Islamitische land ligt. Mij maakt het niet uit welk land, als maar mijn islamitische klederdracht wordt getolereerd. Dus met de stelling "als ze me willen bekeren ga ik gewoon weg" ben ik het helemaal eens.

ik wil je graag bekeren

wanneer ga je weg?

:zwaai:

mark61
12-11-04, 18:09
Geplaatst door GeertC
ik wil je graag bekeren

wanneer ga je weg?

:zwaai:

Ben jij nou nog niet weg?

GeertC
12-11-04, 18:15
Geplaatst door mark61
Ben jij nou nog niet weg?

gôh

scherp opgemerkt...

barneveld
12-11-04, 21:13
Geplaatst door chahrazaad
Salaam...

Ik ben in Nederland geboren en opgetogen, maar ben er altijd van bewust dat mijn toekomst in een Islamitische land ligt. Mij maakt het niet uit welk land, als maar mijn islamitische klederdracht wordt getolereerd. Dus met de stelling "als ze me willen bekeren ga ik gewoon weg" ben ik het helemaal eens.

zal ik je weg brengen

Karin.N
12-11-04, 21:20
Geplaatst door barneveld
zal ik je weg brengen

Helaas, jij bent niet haar mahram.

barneveld
12-11-04, 21:26
Geplaatst door Karin.N
Helaas, jij bent niet haar mahram.

ik kan doen als of

et_2000nl
12-11-04, 21:49
Welk doel dient die hoofddoek duscussie nou eigenlijk. Ik ben persoonlijk tegen de hoofddoek. Maar ben tevens blij dat mijn wil niet tot wet verheven word.