PDA

Bekijk Volledige Versie : check tv-west



Mark
13-11-04, 13:58
TENENkrommend interview met een Iraanse fietsenmaker uit Den Haag

"jij komt eigenlijk niet uit Nederland he?"

"ben je wel blij dat je hier kan wonen?"


Die gast wilde iets over zijn eigen zaak vertellen maar goed....

et_2000nl
13-11-04, 14:02
Geplaatst door Mark
TENENkrommend interview met een Iraanse fietsenmaker uit Den Haag

"jij komt eigenlijk niet uit Nederland he?"

"ben je wel blij dat je hier kan wonen?"


Die gast wilde iets over zijn eigen zaak vertellen maar goed....

Ik hoop dat ie op de inburgeringscursus alleen maar geleerd heeft om te antwoorden met: "Ikke fietsenmaker, kan ik U helpuh?".... Dat zouden relevante antwoorden zijn op de vragen.

Wij hebben in Adam geen TV-West, we missen dus niks?

Mark
13-11-04, 14:03
Geplaatst door et_2000nl
Ik hoop dat ie op de inburgeringscursus alleen maar geleerd heeft om te antwoorden met: "Ikke fietsenmaker, kan ik U helpuh?".... Dat zouden relevante antwoorden zijn op de vragen.

Wij hebben in Adam geen TV-West, we missen dus niks?

je mist het enige echte hindoestaanse bollywood programma! :loog:

en het antiliaanse dansprogramma!

en natuurlijk de uitgebreide weersvoorspelling van Den Haag, Delft, Zoetermeer en Leiden!

Mark
13-11-04, 14:04
Hij was pas 9 jaar hier en was hier op zijn 14de gekomen, hij had dus wel een zwaar accent..... hij klonk als een hagenees ;)

TonH
13-11-04, 14:05
Geplaatst door Mark
je mist het enige echte hindoestaanse bollywood programma! :loog:

en het antiliaanse dansprogramma!

en natuurlijk de uitgebreide weersvoorspelling van Den Haag, Delft, Zoetermeer en Leiden!

Dat hebben we hier op SALTO1 en SALTO2

AT5 lijkt verder, zo te horen, wel erg veel op TV-West. Dus daar heb ik genoeg aan. :moe:

et_2000nl
13-11-04, 14:08
Geplaatst door Mark
je mist het enige echte hindoestaanse bollywood programma! :loog:

en het antiliaanse dansprogramma!

en natuurlijk de uitgebreide weersvoorspelling van Den Haag, Delft, Zoetermeer en Leiden!

Streamen die jongens op het inet. Verhuizen, al is om mijzelf te verrijken met zoveel kwaliteit waarvan ik nu verstoten ben, is geen optie!!!! :ego:

et_2000nl
13-11-04, 14:11
Geplaatst door TonH
Dat hebben we hier op SALTO1 en SALTO2

AT5 lijkt verder, zo te horen, wel erg veel op TV-West. Dus daar heb ik genoeg aan. :moe:

Vanochtend zat m'n dochter te zappen en kwam op AT5. Ze brulde "Pappa Ajax, Pappa Ajax", oftewel, kwaliteitszender AT5 (en goed opgevoede kindren)....

TonH
13-11-04, 14:15
Geplaatst door et_2000nl
Vanochtend zat m'n dochter te zappen en kwam op AT5. Ze brulde "Pappa Ajax, Pappa Ajax", oftewel, kwaliteitszender AT5 (en goed opgevoede kindren)....

Je hebt ze goed opgevoed http://img118.exs.cx/img118/9010/3AJAX.gif

et_2000nl
13-11-04, 14:18
Geplaatst door TonH
Je hebt ze goed opgevoed http://img118.exs.cx/img118/9010/3AJAX.gif

Dank.... ;)

Mark
13-11-04, 15:35
"hallo hallo, ik heb een paar ajacieden gesignaleerd, kunt u ze alvast een stapel zakdoekjes sturen voor het uithuilen nar de wedstrijd?" :gsm:

TonH
13-11-04, 15:40
Geplaatst door Mark
"hallo hallo, ik heb een paar ajacieden gesignaleerd, kunt u ze alvast een stapel zakdoekjes sturen voor het uithuilen nar de wedstrijd?" :gsm:

:ego: