PDA

Bekijk Volledige Versie : Sollidariteits bezoek moskee deel 2



Ricardo
13-11-04, 15:15
Thx voor de vele zeer positieve reacties op het plan om een moskee te bezoeken. Ik zag inmiddels dat koningin Beatrix het plan al heeft gejat ! Haha, heel goed.
Aangezien vandaag het grote suikerfeest is stel ik het bezoek een weekje uit, dus bij dez voor alle carpoolers...

Gisteren moest ik nog voor een klant een allochtone buurt in. Ik de auto geparkeerd, het betrof een leenauto van de garage en bij klant naar binnen.
Een kwartier later ff terug naar de auto, ik was iets vergeten, staan er een paar mensen bij de auto en vragen of deze van mij is. " Ja, zeg ik.."
"Nou, dan heb je een probleem.." De autoruit van de auto wa ingeslagen, alles aan diggelen. Een vrouw had de daders gezien en de politie gebeld. Het bleek om daders te gaan met de zelfde afkomst als het eerste woord van de naam van deze site. Ik had enorme mazzel dat de auto van de garage was, want mijn eigen auto ligt vol waardevolle dingen.
Maarre... toch weer hoop tijd kwijt om alle zaken te regelen; aangifte, verzekeringspapieren etc

De petten zijn goed bezig want de daders zijn gepakt. En die hebben nu een probleem. Want ik heb het recht om als slachtoffer een betoog te houden in de rechtzaal. En daar maak ik zeker gebruik van. Op een positieve wijze zal ik de daders kenbaar maken dat ze in deze tijden de bevolkingsgroep van afkomst in een bijzonder slecht daglicht plaatsten. De kwaadste vooroordelen werkelijkheid maken en dat is koren op de molen voor rassenhaat.

En ja, des te langer mijn betoog, des te langer zijn de daders in ieder geval verplicht om langer te blijven zitten...

:knipoog: :knipoog:

SalmayaSale
13-11-04, 16:19
Zet'm op Ricardo.

oraetlabora
13-11-04, 16:54
Geplaatst door Ricardo
Thx voor de vele zeer positieve reacties op het plan om een moskee te bezoeken. Ik zag inmiddels dat koningin Beatrix het plan al heeft gejat ! Haha, heel goed.
Aangezien vandaag het grote suikerfeest is stel ik het bezoek een weekje uit, dus bij dez voor alle carpoolers...

Gisteren moest ik nog voor een klant een allochtone buurt in. Ik de auto geparkeerd, het betrof een leenauto van de garage en bij klant naar binnen.
Een kwartier later ff terug naar de auto, ik was iets vergeten, staan er een paar mensen bij de auto en vragen of deze van mij is. " Ja, zeg ik.."
"Nou, dan heb je een probleem.." De autoruit van de auto wa ingeslagen, alles aan diggelen. Een vrouw had de daders gezien en de politie gebeld. Het bleek om daders te gaan met de zelfde afkomst als het eerste woord van de naam van deze site. Ik had enorme mazzel dat de auto van de garage was, want mijn eigen auto ligt vol waardevolle dingen.
Maarre... toch weer hoop tijd kwijt om alle zaken te regelen; aangifte, verzekeringspapieren etc

De petten zijn goed bezig want de daders zijn gepakt. En die hebben nu een probleem. Want ik heb het recht om als slachtoffer een betoog te houden in de rechtzaal. En daar maak ik zeker gebruik van. Op een positieve wijze zal ik de daders kenbaar maken dat ze in deze tijden de bevolkingsgroep van afkomst in een bijzonder slecht daglicht plaatsten. De kwaadste vooroordelen werkelijkheid maken en dat is koren op de molen voor rassenhaat.

En ja, des te langer mijn betoog, des te langer zijn de daders in ieder geval verplicht om langer te blijven zitten...

:knipoog: :knipoog:

that,s the spirit!!!!!

Ricardo
13-11-04, 18:51
Geplaatst door SalmayaSale
Zet'm op Ricardo.

Thx ! Tja, nog steeds een open boek zoals je ziet.... haha.

Season Greetings for u !

Ricardo
13-11-04, 18:54
Geplaatst door oraetlabora
that,s the spirit!!!!!

Bedankt. Het zal wel de Court in 's-Gravenhage worden, en niet die van Rotterdam. Anders kreeg je een uitnodiging, ha! :D

SalmayaSale
14-11-04, 00:26
Geplaatst door Ricardo
Thx ! Tja, nog steeds een open boek zoals je ziet.... haha.

Season Greetings for u !


Een open boek lijkt het maar ik vermoed nog steeds geheime hoeken.

Merci voor de greetings. Nog plek in je limousine?

lalanaima
14-11-04, 00:37
Goed van je, eindelijk iemand die eens weet hoe het wel goed moet!!


:zwaai:

Ricardo
14-11-04, 00:41
Geplaatst door SalmayaSale
Een open boek lijkt het maar ik vermoed nog steeds geheime hoeken.

Merci voor de greetings. Nog plek in je limousine?

Blader er rustig in rond. Weinig geheims aan, en de vermoedelijke geheime boeken dat noem ik gewoon " nog andere boeken"
Gezien het steeds drukker wordend verkeersbeeld in Nederland is de carpool een geweldige oplossing. Altijd plek. Er worden heel wat boeken gelezen op de A-2, haha !

:boogjes:

Ricardo
14-11-04, 13:29
Geplaatst door lalanaima
Goed van je, eindelijk iemand die eens weet hoe het wel goed moet!!


:zwaai: \

Vertel het voort ! Alleen liefde kent winst.

:tunis: