PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zie een samenzwering tegen Nederland.



vgeld
13-11-04, 16:46
Eeuwenlang was verdraagzaamheid een handelsmerk van Nederland. Met de komst van Moslims en ex-moslims naar Nederland dreigt de doorbraak van de dijk van verdraagzaamheid. Ik begin steeds Khoemeini en zijn mullah’s maar ook de Wahabieten te verdenken van het planten van cellen in Westerse maatschappijen. Dat Mohamed B en anderen een openlijke confrontatie zijn aangegaan weten we allemaal. Wat ik me afvraag is het volgende:
• Wie geeft mij de garantie dat Afshin Elian geen undercover Mullah is, hij heeft per slot van rekening niet alleen bij de Mullah’s les gehad maar ook bij de Talibaan in Afghanistan.
• Wie geeft mij de garantie dat Ayaan geen undercover van de Wahabieten is. Ayaan heeft onderricht gekregen in S. Arabie maar ook in het gewelddadige Somalië.
• Wie geeft mij de garantie dat Sylvain geen undercover van het FIS of de gewelddadige GAI. Sylvain is nooit moslim geweest wel geboren in Algerije.
• Wie geeft mij de garantie dat die Turkse (waarvan ik de naam niet weet ) geen undercover is van Takfir.
• Wie geeft mij de garantie dat de Marokkaan (weet de naam niet meer) die zichzelf schrijver noemt geen infiltrant van Al Gamaa Al Islamia is?
• Wie geeft mij de garantie dat die ex-moslims geen kat in het zakje zijn?
Hebben de hardliners niet altijd geroepen dat je de maatschappij van ongelovigen (waaronder moslims zoals ik en jullie die de scheiding tussen kerk en staat onderschrijven ) moet infiltreren en van binnenuit tweedracht en onrust zaaien en dat alles is geoorloofd en dus je voordoen als de ongelovige .?
Ik maak me zorgen over Nederland, het land van onze nazaten. We gaan met zo’n allen de “zichtbare”radicalen bestrijden maar laten wij ook de hierboven genoemde groeperingen tegen het licht houden.

Mill
13-11-04, 16:48
Lennart gaat je die garantie in ieder geval niet geven, gok ik.

Mark
13-11-04, 16:48
Dank je Vgeld, het doet me goed om te zien hoe je begaan bent met het maatschappelijk belang :)

Jimmy Bora
13-11-04, 16:58
Bedoel je die marokkaan van www.elqalem.nl ?


En Abou Jahjah is dat ook geen leugenachtige serpent? Ik vind van wel, hij verkondigt zijn mening, alsof dat een mening is van elke moslim... :confused:


Ook blij te horen dat er een bezorgde burger is :fpetaf:


Waarom kom jij zelf niet op de tv :p

vgeld
13-11-04, 17:04
Geplaatst door Jimmy Bora

Waarom kom jij zelf niet op de tv :p

Ik hanteer de retoriek van de Fransen, dat begrijpen de Nederlanders niet

Wide-O
13-11-04, 17:08
Zeg dan vooral niet " leugenachtige serpent' want dan staat er een "e" te veel en ben je dus een allochtoon en niet ingeburgerd.

Jimmy Bora
13-11-04, 17:09
Geplaatst door vgeld
Ik hanteer de retoriek van de Fransen, dat begrijpen de Nederlanders niet


En dan zeggen dat zij multi-cultureel zijn :lol:

Wide-O
13-11-04, 17:09
Serpent is onzijdig, en behoef(dt)tdtt dus geen "e".

mark61
13-11-04, 17:14
Geplaatst door Wide-O
Serpent is onzijdig, en behoef(dt)tdtt dus geen "e".

Wel indien voorafgegaan door een bepaald lidwoord. Maar dat is ten zuiden van Wuustwezel nooit doorgedrongen.

mark61
13-11-04, 17:15
Vgeld, de laatste royalist van Nederland! Ik ben trots op je burgerzin.

Wide-O
13-11-04, 17:16
Sinds wanneer is "geen" een bepaald lidwoord :ego: ?

:D

Jimmy Bora
13-11-04, 17:18
Geplaatst door Wide-O
Zeg dan vooral niet " leugenachtige serpent' want dan staat er een "e" te veel en ben je dus een allochtoon en niet ingeburgerd.



Het was maar een typ-foutje... :student:

vgeld
13-11-04, 17:25
Geplaatst door mark61
Vgeld, de laatste royalist van Nederland! Ik ben trots op je burgerzin.
Dank voor het compliment!
Wist je dat ik toen ik de aanvraag deed om een NL- passpoort te krijgen een brief (aanvraag) stuurde met de aanhef: Majesteit !

Verdonk en consorten kunnen een BigBek hebben maar als het er op aankomt dan heeft het arbeidersmeisje maar in te binden en de wet die in naam van Hare Majesteit is uitgevaardigd te respecteren.
Met 18 zetels in de peilingen kun je geen botten breken zou ik maar zeggen.

Pytaghoras
13-11-04, 17:29
Geplaatst door vgeld
Eeuwenlang was verdraagzaamheid een handelsmerk van Nederland. Met de komst van Moslims en ex-moslims naar Nederland dreigt de doorbraak van de dijk van verdraagzaamheid. Ik begin steeds Khoemeini en zijn mullah’s maar ook de Wahabieten te verdenken van het planten van cellen in Westerse maatschappijen. Dat Mohamed B en anderen een openlijke confrontatie zijn aangegaan weten we allemaal. Wat ik me afvraag is het volgende:
• Wie geeft mij de garantie dat Afshin Elian geen undercover Mullah is, hij heeft per slot van rekening niet alleen bij de Mullah’s les gehad maar ook bij de Talibaan in Afghanistan.
• Wie geeft mij de garantie dat Ayaan geen undercover van de Wahabieten is. Ayaan heeft onderricht gekregen in S. Arabie maar ook in het gewelddadige Somalië.
• Wie geeft mij de garantie dat Sylvain geen undercover van het FIS of de gewelddadige GAI. Sylvain is nooit moslim geweest wel geboren in Algerije.
• Wie geeft mij de garantie dat die Turkse (waarvan ik de naam niet weet ) geen undercover is van Takfir.
• Wie geeft mij de garantie dat de Marokkaan (weet de naam niet meer) die zichzelf schrijver noemt geen infiltrant van Al Gamaa Al Islamia is?
• Wie geeft mij de garantie dat die ex-moslims geen kat in het zakje zijn?
Hebben de hardliners niet altijd geroepen dat je de maatschappij van ongelovigen (waaronder moslims zoals ik en jullie die de scheiding tussen kerk en staat onderschrijven ) moet infiltreren en van binnenuit tweedracht en onrust zaaien en dat alles is geoorloofd en dus je voordoen als de ongelovige .?
Ik maak me zorgen over Nederland, het land van onze nazaten. We gaan met zo’n allen de “zichtbare”radicalen bestrijden maar laten wij ook de hierboven genoemde groeperingen tegen het licht houden.


Het is algemeen bekend dat de terroristen een verdeling willen zaaien in de maatschappij(moslims vs niet moslims). Bin Laden heeft dat herhaardelijk gezegd. Personen zoals Hirshi Ali, Wilders en anderen doen niets anders dan zaaien van haat tegen moslims, wat eigenlijk leidt tot verdeling. De Terroristen doen dat door aanslagen te plegen tegen onschuldige mensen. Personen als Hirshi Ali en Wilders maken misbruik van democratie door haat te zaaien.

mark61
13-11-04, 17:32
Geplaatst door Wide-O
Sinds wanneer is "geen" een bepaald lidwoord :ego: ?

:D

Ik weet niet, jij? Ik vond je regel iets te algemeen. U dient te zeggen: in dit geval. :cool:

mark61
13-11-04, 17:34
Geplaatst door vgeld
Dank voor het compliment!
Wist je dat ik toen ik de aanvraag deed om een NL- passpoort te krijgen een brief (aanvraag) stuurde met de aanhef: Majesteit !

Ik vind hem fantastique, echt waar! :hihi: Kreeg je toen extra airmiles als welkomstgeschenk? Of toch nog gewoon DE-punten?


Met 18 zetels in de peilingen kun je geen botten breken zou ik maar zeggen.

Potten. :vreemd: And counting down Helaas weten jij en ik waar die zetels heen zijn.

vgeld
13-11-04, 17:38
Geplaatst door Pytaghoras
Personen als Wilders maken misbruik van democratie door haat te zaaien.

In tegenstelling tot ex-moslims, heeft Wilders geen twee agenda's.

Pytaghoras
13-11-04, 17:39
Geplaatst door vgeld
In tegenstelling tot ex-moslims, heeft Wilders geen twee agenda's.

Wat is zijn achtergrond?

vgeld
13-11-04, 17:42
Geplaatst door Pytaghoras
Wat is zijn achtergrond?
Een christelijke Europeaan. Niets mis mee (mits binnen de wet) dat hij voor zijn achtergrond opkomt. Dat doe jij toch ook?

vgeld
13-11-04, 19:31
Geplaatst door mark61
down Helaas weten jij en ik waar die zetels heen zijn.

Goed voor het evenwicht !. Stel je voor dat wij alleen maar figuren als Klaas de vries of J. Cohen in dit land hebben.
Migranten (i.h.b.) hebben prikkels nodig om zichzelf te kunnen overstijgen. Voor de eerste generatie zijn de prikkels alleen financiële maar voor de tweede en misschien ook de derde generatie is politieke en politieke stellingnaam een prikkel.
Zie je! als je maar lang genoeg op Maroc.nl rondhangt dan hoef je niet steeds Nietzsche of W.F. Hermans te citeren. Je kunt gewoon Vgeld citeren

mark61
13-11-04, 19:49
Geplaatst door vgeld
...
Zie je! als je maar lang genoeg op Maroc.nl rondhangt dan hoef je niet steeds Nietzsche of W.F. Hermans te citeren. Je kunt gewoon Vgeld citeren

Kapsoneslijer. Hofleverancier van quotes van de dag. :hihi: Je denkt zeker dat Hare Majesteit je persoonlijk gaat beschermen. In de kelder van het Huis ten Bosch.

Spoetnik
13-11-04, 19:56
Geplaatst door Jimmy Bora
En Abou Jahjah is dat ook geen leugenachtige serpent? Ik vind van wel, hij verkondigt zijn mening, alsof dat een mening is van elke moslim... :confused:


Abu (Yallah) Jahjah is Mossad!

vgeld
13-11-04, 21:11
Geplaatst door mark61
Kapsoneslijer. Hofleverancier van quotes van de dag. :hihi: Je denkt zeker dat Hare Majesteit je persoonlijk gaat beschermen. In de kelder van het Huis ten Bosch.

Het volk weet alleen van het bestaan van Huis ten Bosch en andere zichtbaar bouwwerken. Hofnarren en monarchen hebben manieren en praten niet over de monarchie en Hare Majesteit zoals het schorriemorrie van de LPF deden na hun bezoek aan HM. Kunnen jullie nog herinneren hoe kabouter Herben zijn ontmoeting met HM omschreef?. Hoewel ik niet weet hoe het in werkelijkheid is/zou zijn verlang ik naar de tijden waarin het schorriemorrie niet mocht komen binnen de stadsmuren.
Vraag! Bestaat zoiets als de Glen Mills voor het schorriemorrie die de politieke arena wil betreden?

mark61
13-11-04, 21:25
Geplaatst door vgeld
Het volk weet alleen ...
Vraag! Bestaat zoiets als de Glen Mills voor het schorriemorrie die de politieke arena wil betreden?

Ja tis schunnig vGeld. Glenn m voor politici.. hmm let me see. België? Vlaams parlement dan toch minstens? Of waar was dat laatst dat een parlementslid geschorst werd omdat hij 2 ministers had neergeslagen? Niet ver hier vandaan hoor.

vgeld
13-11-04, 22:34
Geplaatst door mark61
Ja tis schunnig vGeld. Glenn m voor politici.. hmm let me see. België? Vlaams parlement dan toch minstens? Of waar was dat laatst dat een parlementslid geschorst werd omdat hij 2 ministers had neergeslagen? Niet ver hier vandaan hoor. :belgie:

Wizdom
13-11-04, 22:54
Geplaatst door vgeld
In tegenstelling tot ex-moslims, heeft Wilders geen twee agenda's.

Hij komt mij over als een 4e rijk fantast...

vgeld
13-11-04, 23:34
Geplaatst door Wizdom
Hij komt mij over als een 4e rijk fantast...

Ach nee ! Maak het klootjesvolk niet belangrijker dan het is. Een kenmerk van het klootjesvolk is dat zij zichzelf opvreet; zie het klootjesvolk LPF. Ik word er niet wakker van eendagsvlieg.