PDA

Bekijk Volledige Versie : Annemans bij Nachtwacht



Wide-O
13-11-04, 23:48
VRT, zaterdagavond laat, 13 november...

Misschien geen "nieuws" maar toch weer verhelderend.

Vermeersch die ten onder gaat in z'n eigen spuug.

Elchardus die bevestigt dat hooguit 20 % van de VB stemmers "ontevredenen" zijn.

Vermeersch die dan nog eens z'n hoofddoek-fobie uitlegt, en "toegeeft" dat er nooit zo'n rellen kunnen komen in België als nu in NL omdat er een Vlaams Blok is (pardon, Vlaams Belang)

Als dit zootje het geweten is van Vlaanderen, geef mijn portie dan verdikkie maar aan fikkie :(

Wat een ongelofelijk doffe ellende. :kotsen:

Marsipulami
14-11-04, 00:02
Geplaatst door Wide-O
VRT, zaterdagavond laat, 13 november...

Misschien geen "nieuws" maar toch weer verhelderend.

Vermeersch die ten onder gaat in z'n eigen spuug.

Elchardus die bevestigt dat hooguit 20 % van de VB stemmers "ontevredenen" zijn.

Vermeersch die dan nog eens z'n hoofddoek-fobie uitlegt, en "toegeeft" dat er nooit zo'n rellen kunnen komen in België als nu in NL omdat er een Vlaams Blok is (pardon, Vlaams Belang)

Als dit zootje het geweten is van Vlaanderen, geef mijn portie dan verdikkie maar aan fikkie :(

Wat een ongelofelijk doffe ellende. :kotsen:

Het klopt wel dat het Vlaams Blok xenofobe gevoelens kanaliseert en een plek gegeven heeft in het democratisch discours en daarmee xenofobe vulkaanuitbarstingen zoals in Nederland na 11/9 of later onder Fortuyn of zoals nu na de moord op van Gogh heeft weten voorkomen in België.

Wide-O
14-11-04, 00:07
Misschien wel Mars, maar ik had de indruk dat Annemans lekker achterover kon leunen terwijl deze theorie door zijn "linkse" tegenstanders ten berde werd gebracht.

Je zag 'm denken: weer 10.000 stemmen erbij, hoppa.

Heb je't gezien ? Beschamend gewoon. Wanneer krijgt Annemans eens wat echt weerwerk ?

Marsipulami
14-11-04, 00:48
Geplaatst door Wide-O
Misschien wel Mars, maar ik had de indruk dat Annemans lekker achterover kon leunen terwijl deze theorie door zijn "linkse" tegenstanders ten berde werd gebracht.

Je zag 'm denken: weer 10.000 stemmen erbij, hoppa.

Heb je't gezien ? Beschamend gewoon. Wanneer krijgt Annemans eens wat echt weerwerk ?

Annemans is ruimdenker dan heel wat politici in andere partijen. Ik heb het programma niet gezien. Maar het cordon sanitair was een onvergeeflijke fout van het Belgische politieke establischment. Ik had liever gehad dat het Vlaams Blok had mogen participeren aan de macht toen het nog een kleine partij was, dan was het nooit de grootste partij van het land geworden. :(