PDA

Bekijk Volledige Versie : extreem rechts bij debat meervaart



appies
14-11-04, 22:22
michiel smits is ook aanwezig bij het debat op het scherp van de rede bij de meervaart a.s.vrijdag 19 november.
hij is een van de leiders van extreem rechts in nederland en wil graag het debat aangaan met de linksen en liberalen.
Ook Wilders is uitgenodigd!Nu bekijken of hij echt gaat komen...
Uitnodiging Debat "op het scherp van de rede"

Locatie: Meervaart Amsterdam, Meer en Vaart 300
Datum: 19 november 2004
Tijdstip: 16:00 - 19:30
Entree: gratis

Geachte heer/mevrouw, Bij dezen nodigen wij u uit om op 19 november het debat "Op het scherp van de rede" bij te wonen. Het debat staat in het teken van luisteren. Vooral luisteren naar elkaar! We proberen door middel van het debat elkaar recht in de ogen te kijken en samen te praten over de sfeer die is gecreëerd in Nederland. Het debat is een aftrap om elkaar nu eens eindelijk serieus te nemen. Als Nederlands - Marokkaans tijdschrift zijn wij de eersten die staan voor de vrijheid van meningsuiting. Dat is ons grondrecht en vanzelfsprekend in Nederland. Echter de vraag is waar ligt de grens tussen meningsuiting en belediging of provoceren. Geëmotioneerde reacties van onze lezers hebben ons laten besluiten dat er gepraat moet worden. En dat we de handen ineen moeten slaan. Het wordt tijd dat we met zoveel mogelijk mensen in gesprek gaan en zoveel mogelijk mensen horen en laten uitpraten!

Gelukkig zijn velen het met ons eens. En zijn zij bereidt hun steentje bij te dragen. Deze gasten zullen zeker aanwezig zijn: Paul Scheffers (publicist), Ila Kasem (adviseur multiculturele vraagstuk), Mirjam Sterk (Kamerlid CDA), Khadija Arib (Kamerlid PvdA), Salah Sidali (psychiater jeugdigen deliquenten), Achmed Marcouch (SNMOA), Michiel Smit (voorzitter Nieuw Rechts), Nabil Marmouch (voorzitter AEL), Abdullah Haselhoef (publicist), Hans Jansen (arabist), Mohammed Cheppih (islamkenner), Roul Meijer (islamoloog). Definitieve deelnemerslijst zal spoedig volgen.

Thema's van het debat:
• Integratie versus acceptatie
• Kent vrijheid van meningsuiting grenzen
• Is belediging effectief als strategie tot verandering
• Islam een belemmering voor het Westen

Planning (onder voorbehoud):
15:30 Inloop
16:00 Welkomstwoord Job Cohen (Burgemeester Amsterdam)
16:15 Discussie met verschillende prominente en deskundige Nederlanders en Nederlandse Marokkanen onder leiding van......
19:15 Afsluiting Sadik Harchaoui (Directeur Forum)

Stuur uw aanmelding onder vermelding van uw naw-gegevens en telefoonnummer voor 17 november 2004 naar: [email protected]
Of naar postbus 463, 5140 AL Waalwijk
Of vul het reactieformulier op deze site in.

| T 0416-560088 | F 0416-560082 | E [email protected] | I www.mzine.nl |

mark61
14-11-04, 22:34
Mooi. IntSoc gaan demonstreren, rel, discussie gaat niet door, bijeenkomst naar de klote.

appies
14-11-04, 22:41
er is voldoende security,politie en ongehoord gedrag worden direct verwijderd.het maakt niet uit of je geel groen of zwart bent.
het moet een open discussie worden waarbij tolerantie en respect in het vaandel staan.het juist goed om met deze mensen in gesprek te gaan..
daarnaast zullen zij (hij)met de vele marokkaanse aanmeldingen in de minderheid zijn....

mark61
14-11-04, 22:49
Geplaatst door appies
er is voldoende security,politie en ongehoord gedrag worden direct verwijderd.het maakt niet uit of je geel groen of zwart bent.
het moet een open discussie worden waarbij tolerantie en respect in het vaandel staan.het juist goed om met deze mensen in gesprek te gaan..
daarnaast zullen zij (hij)met de vele marokkaanse aanmeldingen in de minderheid zijn....

Ja dat hoop ik. Ik dacht alleen dat de politie ook niks deed bij Argane toen. Niet dat ik erbij was, heb ik van maroc.nl.

appies
14-11-04, 22:54
wat was er bij argan en met maroc.nl?

Couscousje
14-11-04, 22:54
Betaal jij mijn kaartje, Abdel?

Eindhoven-Amsterdam is weer een rib uit het lijf tegenwoordig. ;)

Cc

Seif
14-11-04, 22:55
Geplaatst door Couscousje
Eindhoven-Amsterdam is weer een rib uit het lijf tegenwoordig. ;)

Cc

Je kan met mij meerijden. ;)

Couscousje
14-11-04, 23:16
Geplaatst door Seif
Je kan met mij meerijden. ;)

En wie ben jij dan?

Cc

Seif
14-11-04, 23:17
Geplaatst door Couscousje
En wie ben jij dan?

Cc

Never mind!

Ik dacht, ik zit dan in Boxtel, die kan wel met mij meerijden.

Was een moment van onbedachtzaamheid. Laat maar zitten.

Couscousje
14-11-04, 23:21
Geplaatst door Seif
Never mind!

Ik dacht, ik zit dan in Boxtel, die kan wel met mij meerijden.

Was een moment van onbedachtzaamheid. Laat maar zitten.

Eindhoven-Boxtel is 3 euro 30.

Nog steeds te veel geld voor een debat. ;)

Je weet, ons ben zuunig.

Cc

mark61
14-11-04, 23:31
Geplaatst door appies
wat was er bij argan en met maroc.nl?

Zeg ik, MS was uitgenodigd, IntSoc demonstreren bij de deur, duw- en trekwerk, geen MS, geen debat. Zooitje.

Pytaghoras
15-11-04, 00:00
Geplaatst door appies
er is voldoende security,politie en ongehoord gedrag worden direct verwijderd.het maakt niet uit of je geel groen of zwart bent.
het moet een open discussie worden waarbij tolerantie en respect in het vaandel staan.het juist goed om met deze mensen in gesprek te gaan..
daarnaast zullen zij (hij)met de vele marokkaanse aanmeldingen in de minderheid zijn....

Extreem rechts, respect en tolerantie? Als je ze alle drie met elkaar mengt, krijg je spuitpoep.

Het is niet verstandig om extreem rechts uit te nodigen. Het wordt geen succes aangezien de IS ermee zullen bemoeien. :handbang: