PDA

Bekijk Volledige Versie : Racisten vernielen school in Dokkum



Pytaghoras
14-11-04, 22:57
In Dokkum hebben onbekenden dit weekeinde diverse vernielingen gepleegd bij het openbare Piter Jelles College. Zo werden er op de ramen leuzen geklad als '666', 'WP' (White Power) en het getal '187'. Vier ruiten werden door ontploffingen volledig weggevaagd en werden alle sloten dichtgelijmd, zodat niemand het pand meer kon betreden.

Rondom de school werden nog eens zeventien auto's vernield en beklad, aldus een lokale radio-omroep. Dit is gebeurd met dezelfde kleur verf waarmee ook de leuzen op de school werden gekalkt. Inmiddels heeft de politie de zaak in onderzoek. Het is niet bekend of de leerlingen morgen naar school kunnen.

Diverse scholen deze week doelwit vandalen
De opgelopen spanningen in de Nederlandse samenleving resulteerden in vernielingen op diverse scholen. Afgelopen dinsdag werd in Uden de islamitische school Bedir volledig verwoest door brandstichting. In Eindhoven werd een katholieke basisschool in brand gestoken en verwoestte een explosie de hoofdingang van een islamitische school. In Heerlen werden bij het Emmacollege brandbommen naar binnen gegooid. Hier bleef de schade beperkt, doordat het vuur uit zichzelf doofde.

Tomas
14-11-04, 22:59
187??

Siah
14-11-04, 23:15
Geplaatst door Tomas
187??

yup;
dat vroeg ik me ook af.

een nieuwe bende misschien :moe:

Seif
14-11-04, 23:34
Tis niet eens een Islamitische school. :confused:

Siah
14-11-04, 23:39
misschien zijn die de radicale spijblaars
dan hebben ze een weekje vak-antie :hardlach:

nl-x
14-11-04, 23:43
Geplaatst door Seif
Tis niet eens een Islamitische school. :confused:
Oei, treft het je in ene ?

Seif
14-11-04, 23:44
Geplaatst door nl-x
Oei, treft het je in ene ?

Nee hoor, is alleen maar nog verwarrender. Eerst die Moskee die waarschijnlijk door een Marokkaan is aangestoken, en nu dit.

Pytaghoras
14-11-04, 23:44
Geplaatst door Seif
Tis niet eens een Islamitische school. :confused:

Racisme en intelligentie gaan niet samen

http://members.chello.nl/e.jansen24/racisme.jpg

Seif
14-11-04, 23:45
Geplaatst door Pytaghoras
Racisme en intelligentie niet samen gaan?

http://members.chello.nl/e.jansen24/racisme.jpg

Is die echt? Ziet er een beetje gefotosjopt uit.

nl-x
14-11-04, 23:53
Geplaatst door Seif
Nee hoor, is alleen maar nog verwarrender. Eerst die Moskee die waarschijnlijk door een Marokkaan is aangestoken, en nu dit.
Waar moet dat waarschijnlijke dan uit blijken? Volgens mij verwar je de Marokkanen met de LPF.

Seif
15-11-04, 00:09
Geplaatst door nl-x
Waar moet dat waarschijnlijke dan uit blijken?

Bronnen uit de boezem van de politie die de zaak behandelen. Ben ff kwijt welke moskee het ook al weer was.

TonH
15-11-04, 00:43
Geplaatst door Tomas
187??

Via google het volgende gevonden:

http://www.filmkeuze.nl/inlay/187-97.jpg

Het verhaal:

15 maanden geleden werd hij meerdere keren in de rug gestoken door een student in New York. Nu probeert hij aan de Westkust aan de bak te komen als vervangend leraar. Hij krijgt niet de makkelijkste leerlingen, maar hij is vastbesloten zich niet te laten intimideren. Zelfs niet als hij bedreigd wordt met de dood, via een lesboek dat volgekladderd is met de politiecode voor moord: 187 .

Mark
15-11-04, 08:33
yeah and you don't stop...
... cause it's 1 8 7 on an undercover cop.....

Mark
15-11-04, 08:34
maar goed.... aan de codes te zien zijn dit neonazistische, satanische hiphoppers

Tomas
15-11-04, 08:38
Misschien zouden we moeten overwegen om autochtone criminele zoals deze jongens anders te straffen. Hun cultuur is dusdanig dat ze zich niet direct kapotschrikken en/of huilend naar hun moeder rennen als ze vermanend worden toegesproken door oom-agent.

Mark
15-11-04, 08:39
Geplaatst door Tomas
Misschien zouden we moeten overwegen om autochtone criminele zoals deze jongens anders te straffen. Hun cultuur is dusdanig dat ze zich niet direct kapotschrikken en/of huilend naar hun moeder rennen als ze vermanend worden toegesproken door oom-agent.

wie zegt dat het autochtonen zijn? ik ben die franse dame in de metro nog niet vergeten

Tomas
15-11-04, 08:40
Geplaatst door Mark
wie zegt dat het autochtonen zijn? ik ben die franse dame in de metro nog niet vergeten

Ik kan mij niks herinneren van een franse dame, maar misschien moeten we de wet zo aanpassen dat ik mij persoonlijk met de foute franse dames bemoei.

Mark
15-11-04, 08:42
Geplaatst door Tomas
Ik kan mij niks herinneren van een franse dame, maar misschien moeten we de wet zo aanpassen dat ik mij persoonlijk met de foute franse dames bemoei.

denk..... denk......

franse vrouw werd voor joodse aangezien en was "mishandeld" door allochtonen in Parijs... bleek verzonnen te zijn

Tomas
15-11-04, 08:43
Geplaatst door Mark
denk..... denk......

franse vrouw werd voor joodse aangezien en was "mishandeld" door allochtonen in Parijs... bleek verzonnen te zijn

Volgens mij is het complete buitenland verzonnen.

Bofko
15-11-04, 08:44
Geplaatst door Mark
maar goed.... aan de codes te zien zijn dit neonazistische, satanische hiphoppers

In 754 na chr. is de heilige Bonifacius bij Dokkum vermoord. Hij kwam daar om de heidense Friezen te bekeren tot het christendom.
Nu , 1250 (!) jaar later, zijn er blijkbaar nog steeds nazaten van deze moordenaars, die īs nachts de ondoordringbare, natte rietgorzen in Noord-Friesland verlaten en met hun akties Dokkum proberen te ontwrichten.

Mark
15-11-04, 08:45
Geplaatst door Bofko
In 754 na chr. is de heilige Bonifacious bij Dokkum vermoord. Hij kwam daar om de heidense Friezen te bekeren tot het christendom.
Nu , 1250 (!) jaar later, zijn er blijkbaar nog steeds nazaten van deze moordenaars, die īs nachts de ondoordringbare, natte rietgorzen in Noord-Friesland verlaten en met hun akties Dokkum proberen te ontwrichten.

Dat waren vrijheidsstrijders die hun land tegen de imperialistische christenen probeerden te verdedigen.

Overigens: dit was toch geen islamitische school?

Tomas
15-11-04, 08:46
Geplaatst door Bofko
In 754 na chr. is de heilige Bonifacious bij Dokkum vermoord. Hij kwam daar om de heidense Friezen te bekeren tot het christendom.
Nu , 1250 (!) jaar later, zijn er blijkbaar nog steeds nazaten van deze moordenaars, die īs nachts de ondoordringbare, natte rietgorzen in Noord-Friesland verlaten en met hun akties Dokkum proberen te ontwrichten.

Is het echt exact 1250 jaar en 911 dagen later?

Bofko
15-11-04, 08:50
Geplaatst door Tomas
Is het echt exact 1250 jaar en 911 dagen later?

T zou kunnen dat ze die aanslag van vroeger op deze manier en op deze datum willen herdenken.

Julien
15-11-04, 10:58
Geplaatst door Pytaghoras
Racisme en intelligentie gaan niet samen

http://members.chello.nl/e.jansen24/racisme.jpg

dat is overduidelijk fotoshop :)

Siah
15-11-04, 14:01
Geplaatst door Mark
maar goed.... aan de codes te zien zijn dit neonazistische, satanische hiphoppers

c'mon!
wat heeft dat met hiphoppers te maken?? :maf:

wat je meestaal op tv ziet, zijn echt geen hiphoppers; biraat
iemand die dat zegt heeft weinig gekend en gezien van een andere soort hiphop, namelijk real hip hop.
hiphop is geen sexmoneydrugs en terror. :kalasniko


een real hiphop is van bv 'Paris', 'Public Enemy', 'T-Love', 'Prince Paul', en .. :tover:

Mark
15-11-04, 14:18
Geplaatst door Siah
c'mon!
wat heeft dat met hiphoppers te maken?? :maf:

wat je meestaal op tv ziet, zijn echt geen hiphoppers; biraat
iemand die dat zegt heeft weinig gekend en gezien van een andere soort hiphop, namelijk real hip hop.
hiphop is geen sexmoneydrugs en terror. :kalasniko


een real hiphop is van bv 'Paris', 'Public Enemy', 'T-Love', 'Prince Paul', en .. :tover:

waar denk je dat ze dat 187 vandaan hebben? :ego:

Umarvlie
15-11-04, 14:26
Geplaatst door Tomas
Volgens mij is het complete buitenland verzonnen.

hmmm Amerikaan zeker?

http://www.bronek.org/weblog/images/world-usa.gif

mark61
15-11-04, 14:49
Geplaatst door Bofko
T zou kunnen dat ze die aanslag van vroeger op deze manier en op deze datum willen herdenken.

Ik stel een algemeen verbod op herdenkingen voor. Dat zal ze leren.

wytze
15-11-04, 15:32
Kut-Friezen.