PDA

Bekijk Volledige Versie : "Ik haat haat"



Bofko
15-11-04, 14:06
Communicatiemensen haten haat

AMSTERDAM (ANP) - Onbekenden hebben maandag in dagbladen een paginagrote oranje advertentie geplaatst met de tekst: ik haat Haat, met als onderschrift: Nederland tolerant. Achter de campagne zitten communicatiemensen die ter wille van de boodschap anoniem willen blijven.
Dat schrijft vakblad Adformatie voor de reclamewereld op zijn internetpagina. De initiatiefnemers roepen in de adverentie op de krantenpagina zichtbaar op te hangen. ,,Nu is het tijd om te laten weten wat je vindt'', aldus de anonieme afzenders.
Zij maken zich zorgen over de huidige ontwikkelingen in de samenleving en streven geen politiek of religieus doel na.

www.home.nl

Dutchguy
15-11-04, 14:08
"Nu is het tijd om te laten weten wat je vindt" en vervolgens zelf anoniem blijven.

Vreemd.

Mark
15-11-04, 14:08
hahahaha anonieme mensen die je oproepen om publiekelijk een standpunt in te nemen :lole:

Bofko
15-11-04, 14:09
Geplaatst door Dutchguy
"Nu is het tijd om te laten weten wat je vindt" en vervolgens zelf anoniem blijven.

Vreemd.

Ja, de angst zit er goed in.

Mark
15-11-04, 14:10
stomme acties, net zo zinloos en irritant als stille tochten, luide tochten en kaarten naar Duitsland sturen met "Ik ben woedend" erop :)

mark61
15-11-04, 14:11
Ik haat anonieme communicanten.

Dutchguy
15-11-04, 14:12
Geplaatst door Mark
stomme acties, net zo zinloos en irritant als stille tochten, luide tochten en kaarten naar Duitsland sturen met "Ik ben woedend" erop :)

Wat was dat ook alweer, met die kaarten?

Mark
15-11-04, 14:15
Geplaatst door Dutchguy
Wat was dat ook alweer, met die kaarten?

Toen lazen wij die racistische duitsers de les toen ze asielzoekerscentra in de fik staken dmv een grote ansichtkaarten actie :)

wat was ik trots op mijn volk dat wij die barbaren in het oosten toen een lesje ethiek konden bijbrengen :)

Bofko
15-11-04, 14:19
Geplaatst door Mark
Toen lazen wij die racistische duitsers de les toen ze asielzoekerscentra in de fik staken dmv een grote ansichtkaarten actie :)

wat was ik trots op mijn volk dat wij die barbaren in het oosten toen een lesje ethiek konden bijbrengen :)

Je gaat nu een massale "retour afzender" verwachten. En niet vanwege te weinig porto-kosten.

Mark
15-11-04, 14:21
Ik zou het nu wel weten als ik een mof was :D

SalmayaSale
15-11-04, 14:22
Geplaatst door mark61
Ik haat anonieme communicanten.




Ssssssssssssssssssssst je mag niet meer haten :p

mark61
15-11-04, 14:28
Geplaatst door Mark
Ik zou het nu wel weten als ik een mof was :D

Ze hadden destijds niet eens door waar het over ging. Zeker reclame voor Sjeveningen, dachten ze nog schouderophalend voor ze het in vuilnisbak teerden.

mark61
15-11-04, 14:29
Geplaatst door SalmayaSale
Ssssssssssssssssssssst je mag niet meer haten :p

Moeten ze hier komen en het recht in mijn gezicht zeggen. Are you talking to me? Huh? Are you talking to me?

Reclamemietjes.

Dutchguy
15-11-04, 14:39
Geplaatst door Mark
Toen lazen wij die racistische duitsers de les toen ze asielzoekerscentra in de fik staken dmv een grote ansichtkaarten actie :)

wat was ik trots op mijn volk dat wij die barbaren in het oosten toen een lesje ethiek konden bijbrengen :)

Shit, da's waar ook...

SalmayaSale
15-11-04, 14:47
Geplaatst door mark61
Moeten ze hier komen en het recht in mijn gezicht zeggen. Are you talking to me? Huh? Are you talking to me?

Reclamemietjes.



Verwijs ze maar naar "tokkies to me"
Jij bent te beschaafd:knipoog:

mark61
15-11-04, 14:52
Geplaatst door SalmayaSale
Verwijs ze maar naar "tokkies to me"
Jij bent te beschaafd:knipoog:

Bah :mad:

Siah
15-11-04, 19:45
"Ik haat haat "

er klopt daar iets niet;
tis contradictoir
..
je Haat* haat.
je haat * haten..
maar toch ' 'haat' '* je wat,


*haat> als werkwoord (eerste persoon enkelvoud)

Bofko
15-11-04, 20:04
Geplaatst door Siah
"Ik haat haat "

er klopt daar iets niet;
tis contradictoir
..
je Haat* haat.
je haat * haten..
maar toch ' 'haat' '* je wat,


*haat> als werkwoord (eerste persoon enkelvoud)

je haat =onderwerp haat =werkwoord .
je=onderwerp haat =werkwoord haat =lijdend voorwerp .

Ik ben mijn haat niet, maar jouw uitleg kan ook ! :wink:

Bofko
15-11-04, 20:06
Geplaatst door Bofko
je haat =onderwerp haat =werkwoord .
je=onderwerp haat =werkwoord haat =lijdend voorwerp .

Ik ben mijn haat niet, maar jouw uitleg kan ook ! :wink:


:vreemd: hoog mrz gehalte

mark61
15-11-04, 20:16
Geplaatst door Bofko
:vreemd: hoog mrz gehalte

Tis anders nog prima te volgen. Al weet ik niet waar het heen gaat.