PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo-geitenneukers



et_2000nl
15-11-04, 19:50
Homo-geitenneukers

Amsterdam, 15 november 2004, gepubliceerd op maroc.nl

[email protected]

De extra dimensie van homo's varken noemen, en moslims geitenneukers, is die van de homo-geitenneukers. We zijn in een tijd beland, dat mensen zich beroepen op vrijheden, om homo's voor varkens uit te maken, en moslims voor geitenneukers. Waar is de tijd gebleven, dat er nog gedifferentieerd werd in kut-marokkaan, en die andere marokkaan. Door een hoerenloper wel te verstaan, en dat is de eerste keer dat ik in deze alinea mij niet hoef te beroepen op enige vrijheid. Een hoerenloper verzon de gevleugelde one-liner "Kut-marokkaan". Nou vind ik Rob niet een van de slechtste, en dat ie het met hoeren doet moet ie zelf weten. Zijn verantwoording gaat naar zijn gezin, niet naar mij. Ik hoop dat ie als goed nederlander goed heeft afgedongen.

Maar we schijnen weer beland te zijn in de zoveelste discussie in de laatste 3 jaar over die vrijheden en rechten. De een roept dat vrijheid van godsdienst aan banden moet, en de ander vrijheid van meningsuiting, herinvoering van godslastering wetgeving. Het Haagse gerollebol is weer begonnen. De PvdA staat nog in de hoek te knuffelen. Met alles wat ze zeggen verliezen ze stemmen in de peiling. En de opiniepeilingen zijn de bom onder deze coalitie, al beweren ze steevast 'dat het maar peilingen zijn". Laat die coalitie maar lekker ouwehoeren. Die maken elkaar in politieke steekspelen het leven zuur. Ter lering en vermaak van zij die daarin betrokken kunnen worden. In dit geval, iedereen dus.

Iedereen roept maar, er moet wat gebeuren. En da's nou net wat er niet moet gebeuren. Een andere optie is namelijk, er moet helemaal niks gebeuren. Het is heel vervelend. Maar je mag homo's varkens noemen. En moslims geitenneukers. Rob O hoerenloper en hij mij kut-marokkaan. Leer er maar mee te leven. Het is heel lang goed gegaan. En er is geen rede om door de komst van moslims in Nederland daar iets aan te veranderen. Het is namelijk zo, dat zij die menen die vrijheden aan te vallen door geweld, al strafrechtelijk vervolgd kunnen worden. Ook zijn er voldoende voorbeelden hoe je een profeet van het vrije woord moet aanpakken, ook via een strafrechtelijke procedure. Het is dan minder belangrijk of je de zaak wint of verliest. Je gaat namelijk via de rechter de grenzen bepalen. Verlies je dan stel je die grenzen ter discussie. Naar de politiek. Dat de politiek zich niet alleen verbaasd over uitspraken over homo's, maar ook over de Islam. Dat die eerder genoemde profeet van het vrije woord, een heel hoog "story/weekend/enz" gehalte krijgt.

"De 25-jarige Jan L heeft de Imam El M vermoord na hem eerst ritueel verkracht te hebben." Zou er in deze casus net zo'n collectief rouwbeklag zijn. Zouden er vrijheden op het spel komen te staan. Of zouden we onze verbazing uitspreken dat er zelfs onder de homo's gekken rondlopen. En daarna Jan L levenslang opsluiten, en verder leven met het vertrouwen op de nederlandse rechtsstaat. Of zouden we het homohuwelijk ter discussie stellen en de gay-pride, omdat dat toch wel heel erg provocerend is en zo. Iets in mij zegt me, dat het het eerste zal zijn. We rouwen om de doden, vervolgen strafrechtelijk, en leven vooral verder.

Mill
15-11-04, 20:02
Geplaatst door et_2000nl
Homo-geitenneukers

Amsterdam, 15 november 2004, gepubliceerd op maroc.nl

[email protected]

De extra dimensie van homo's varken noemen, en moslims geitenneukers, is die van de homo-geitenneukers. We zijn in een tijd beland, dat mensen zich beroepen op vrijheden, om homo's voor varkens uit te maken, en moslims voor geitenneukers. Waar is de tijd gebleven, dat er nog gedifferentieerd werd in kut-marokkaan, en die andere marokkaan. Door een hoerenloper wel te verstaan, en dat is de eerste keer dat ik in deze alinea mij niet hoef te beroepen op enige vrijheid. Een hoerenloper verzon de gevleugelde one-liner "Kut-marokkaan". Nou vind ik Rob niet een van de slechtste, en dat ie het met hoeren doet moet ie zelf weten. Zijn verantwoording gaat naar zijn gezin, niet naar mij. Ik hoop dat ie als goed nederlander goed heeft afgedongen.

Maar we schijnen weer beland te zijn in de zoveelste discussie in de laatste 3 jaar over die vrijheden en rechten. De een roept dat vrijheid van godsdienst aan banden moet, en de ander vrijheid van meningsuiting, herinvoering van godslastering wetgeving. Het Haagse gerollebol is weer begonnen. De PvdA staat nog in de hoek te knuffelen. Met alles wat ze zeggen verliezen ze stemmen in de peiling. En de opiniepeilingen zijn de bom onder deze coalitie, al beweren ze steevast 'dat het maar epilingen zijn". Laat die coalitie maar lekker ouwehoeren. Die maken elkaar in politieke steekspelen het leven zuur. Ter lering en vermaak van zij die daarin betrokken kunnen worden. In dit geval, iedereen dus.

Iedereen roept maar, er moet wat gebeuren. En da's nou net wat er niet moet gebeuren. Een andere optie is namelijk, er moet helemaal niks gebeuren. Het is heel vervelend. Maar je mag homo's varkens noemen. En moslims geitenneukers. Rob O hoerenloper en hij mij kut-marokkaan. Leer er maar mee te leven. Het is heel lang goed gegaan. En er is geen rede om door de komst van moslims in Nederland daar iets aan te veranderen. Het is namelijk zo, dat zij die mening die vrijheden aan te vallen door geweld, al strafrechtelijk vervolgd kunnen worden. Ook zijn er voldoende voorbeelden hoe je een profeet van het vrije woord moet aanpakken, ook via een strafrechtelijke procedure. Het is dan minder belangrijk of je de zaak wint of verliest. Je gaat namelijk via de rechter de grenzen bepalen. Verlies je dan stel je die grenzen ter discussie. Naar de politiek. Dat de politiek zich niet alleen verbaasd over uitspraken over homo's, maar ook over de Islam. Dat die eerder genoemde profeet van het vrije woord, een heel hoog "story/weekend/enz" gehalte krijgt.

"De 25-jarige Jan L heeft de Imam El M vermoord na hem eerst ritueel verkracht te hebben." Zou er in deze casus net zo'n collectief rouwbeklag zijn. Zouden er vrijheden op het spel komen te staan. Of zouden we onze verbazing uitspreken dat er zelfs onder de homo's gekken rondlopen. En daarna Jan L levenslang opsluiten, en verder leven met het vertrouwen op de nederlandse rechtsstaat. Of zouden we het homohuwelijk ter discussie stellen en de gay-pride, omdat dat toch wel heel erg provocerend is en zo. Iets in mij zegt me, dat het het eerste zal zijn. We rouwen om de doden, vervolgen strafrechtelijk, en leven vooral verder.

:duim:

Dutchguy
15-11-04, 20:06
Homo-geitenneukers? :p

et_2000nl
15-11-04, 20:08
Geplaatst door Dutchguy
Homo-geitenneukers? :p

Zo noemde Taouanza mij vandaag.... :ego: De eer is geheel aan haar....

barfly
15-11-04, 20:10
et_2000nl, Jij kan het mooi verwoorden :)

Bofko
15-11-04, 20:11
Geplaatst door et_2000nl
Zo noemde Taouanza mij vandaag

Van Gogh voorbij ! :handbang:

et_2000nl
15-11-04, 20:13
Geplaatst door barfly
et_2000nl, Jij kan het mooi verwoorden :)

Thanks mate...

Tomas
15-11-04, 20:14
Geplaatst door et_2000nl

"De 25-jarige Jan L heeft de Imam El M vermoord na hem eerst ritueel verkracht te hebben." Zou er in deze casus net zo'n collectief rouwbeklag zijn. Zouden er vrijheden op het spel komen te staan. Of zouden we onze verbazing uitspreken dat er zelfs onder de homo's gekken rondlopen. En daarna Jan L levenslang opsluiten, en verder leven met het vertrouwen op de nederlandse rechtsstaat. Of zouden we het homohuwelijk ter discussie stellen en de gay-pride, omdat dat toch wel heel erg provocerend is en zo. Iets in mij zegt me, dat het het eerste zal zijn. We rouwen om de doden, vervolgen strafrechtelijk, en leven vooral verder.

Iets zegt mij dat het uiteindelijk met Theo's dood ook zo zal gaan. Gewoon een straf en geen wetswijzigingen mbt de vrijheid van meningsuiting. En ook hetzelfde geblaat uit sommige hoeken en gaten over dat dit toch wel het bewijs is dat homofilie een geestesziekte is en dat de oude boeken dus wel degelijk gelijk hebben.

Maargoed, das vliegenziften en muggen afvangen op een verders aardig stukje.

et_2000nl
15-11-04, 20:15
Geplaatst door Bofko
Van Gogh voorbij ! :handbang:

Jammer, daar moet ik je tegen spreken, ze zij het op een dusdanige manier dat ik er alleen maar homo-geitenneuker van kon maken, da's nou net dat subtiele verschil....

oraetlabora
15-11-04, 20:17
wat je ook neerzet 2000nl...IK HOU VAN JE!!

oke sou...ik hou meer van jou mijn duifje!!

et_2000nl
15-11-04, 20:22
Geplaatst door oraetlabora
wat je ook neerzet 2000nl...IK HOU VAN JE!!

oke sou...ik hou meer van jou mijn duifje!!

Dank dank... Maar voordat er misverstanden ontstaan, ik hou ook heel erg veel van mijn eigen geitje.

mark61
15-11-04, 20:25
Geplaatst door et_2000nl
Homo-geitenneukers

Amsterdam, 15 november 2004, gepubliceerd op maroc.nl

[email protected]

De extra dimensie van homo's varken noemen, en moslims geitenneukers, is die van de homo-geitenneukers. We zijn in een tijd beland, dat mensen zich beroepen op vrijheden, om homo's voor varkens uit te maken, en moslims voor geitenneukers. Waar is de tijd gebleven, dat er nog gedifferentieerd werd in kut-marokkaan, en die andere marokkaan. Door een hoerenloper wel te verstaan, en dat is de eerste keer dat ik in deze alinea mij niet hoef te beroepen op enige vrijheid. Een hoerenloper verzon de gevleugelde one-liner "Kut-marokkaan". Nou vind ik Rob niet een van de slechtste, en dat ie het met hoeren doet moet ie zelf weten. Zijn verantwoording gaat naar zijn gezin, niet naar mij. Ik hoop dat ie als goed nederlander goed heeft afgedongen.

Maar we schijnen weer beland te zijn in de zoveelste discussie in de laatste 3 jaar over die vrijheden en rechten. De een roept dat vrijheid van godsdienst aan banden moet, en de ander vrijheid van meningsuiting, herinvoering van godslastering wetgeving. Het Haagse gerollebol is weer begonnen. De PvdA staat nog in de hoek te knuffelen. Met alles wat ze zeggen verliezen ze stemmen in de peiling. En de opiniepeilingen zijn de bom onder deze coalitie, al beweren ze steevast 'dat het maar peilingen zijn". Laat die coalitie maar lekker ouwehoeren. Die maken elkaar in politieke steekspelen het leven zuur. Ter lering en vermaak van zij die daarin betrokken kunnen worden. In dit geval, iedereen dus.

Iedereen roept maar, er moet wat gebeuren. En da's nou net wat er niet moet gebeuren. Een andere optie is namelijk, er moet helemaal niks gebeuren. Het is heel vervelend. Maar je mag homo's varkens noemen. En moslims geitenneukers. Rob O hoerenloper en hij mij kut-marokkaan. Leer er maar mee te leven. Het is heel lang goed gegaan. En er is geen rede om door de komst van moslims in Nederland daar iets aan te veranderen. Het is namelijk zo, dat zij die menen die vrijheden aan te vallen door geweld, al strafrechtelijk vervolgd kunnen worden. Ook zijn er voldoende voorbeelden hoe je een profeet van het vrije woord moet aanpakken, ook via een strafrechtelijke procedure. Het is dan minder belangrijk of je de zaak wint of verliest. Je gaat namelijk via de rechter de grenzen bepalen. Verlies je dan stel je die grenzen ter discussie. Naar de politiek. Dat de politiek zich niet alleen verbaasd over uitspraken over homo's, maar ook over de Islam. Dat die eerder genoemde profeet van het vrije woord, een heel hoog "story/weekend/enz" gehalte krijgt.

"De 25-jarige Jan L heeft de Imam El M vermoord na hem eerst ritueel verkracht te hebben." Zou er in deze casus net zo'n collectief rouwbeklag zijn. Zouden er vrijheden op het spel komen te staan. Of zouden we onze verbazing uitspreken dat er zelfs onder de homo's gekken rondlopen. En daarna Jan L levenslang opsluiten, en verder leven met het vertrouwen op de nederlandse rechtsstaat. Of zouden we het homohuwelijk ter discussie stellen en de gay-pride, omdat dat toch wel heel erg provocerend is en zo. Iets in mij zegt me, dat het het eerste zal zijn. We rouwen om de doden, vervolgen strafrechtelijk, en leven vooral verder.

:duim: ikke ook.

Zwarte Schaap
15-11-04, 20:44
Ze bestaan. (met dank aan jobhopper)



Man's sex with goat

By ALASTAIR TAYLOR

A CHEF had sex with a goat — and was seen by a trainload of passengers, a court heard.

Stephen Hall, 23, lassoed the animal with his belt at the Paradise allotments near his home.

As the packed Hull to Bridlington train stopped at signals, dozens of passengers stared out in amazement.

In seconds, police switchboards were jammed as horrified commuters used their mobiles to report what they had seen.

The female goat was one of a number left to graze near the allotments, Hull Crown Court was told.

A man out walking his dog also made a 999 call to Humberside Police Control Room.

Two members of the public pinned down Hall while a stream of officers raced to the scene. Jobless Hall, from Hull, was initially arrested by the Humberside Police Dog Section.

A vet who examined the goat said it was "subdued" by the assault but was not suffering long-term injury.

British Transport Police Detective Inspector Dave Crinnion, who investigated, said: "I saw the goat the next day — it did not seem too upset but it is difficult to tell."

Hall admitted a sex charge involving an animal last Wednesday.

Judge Jacqueline Davies, who adjourned the case for reports, said: "I do not know what sentence the court will impose on you."

He is due to be sentenced on March 13.

Hall, who says he is gay, said after the hearing: "My friends have been giving me a lot of stick. They are all joking with me about it.

"I have never done anything like this before."

Bron: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2002050329,00.html

Orakel
15-11-04, 20:45
Mag je een varken ook voor vieze homo uitmaken?

Tomas
15-11-04, 20:47
Geplaatst door Orakel
Mag je een varken ook voor vieze homo uitmaken?

Het varken zou je voor smaad kunnen aanklagen.

Mill
15-11-04, 20:47
Hall, who says he is gay

Hij zegt dat ie homo is. Je weet toch dat die homo's altijd liegen. :nerd:

Orakel
15-11-04, 20:50
Geplaatst door Tomas
Het varken zou je voor smaad kunnen aanklagen.

Wat een mietjes dan, die varkens.

Tomas
15-11-04, 20:51
Geplaatst door Orakel
Wat een mietjes dan, die varkens.

Ze kunnen zich vreselijk in hun slachtoffer rol wentelen. Een heel vies gezicht.

et_2000nl
15-11-04, 20:52
Geplaatst door Orakel
Wat een mietjes dan, die varkens.

Reden te meer om alle varkens ritueel af te slachten.

Rosita0323_
15-11-04, 21:42
:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi: et..Top!

Goed stuk en vooral Food for Thought!

Doorspekt van humor en bitterheid, de spijker op zn kop en slaat Niet als een tang op het varken..

:petaf:

En het moraal: Zou er ook een "volkswoede" ontstaan door Jan L, zou hij ook een brief krijgen van de "vrienden van", zouden er ook in discotheken, cafe's en andere ontmoetingsplaatsen fik gestoken worden?
Elke baan die bestaat worden ook wel opengebroken? Elk openbaar toilet wordt ook gesloten denk ik..

en dan last but not least: De Roze Driehoek weer terug zodat elke andere burger kan zien met wie hij/zij van doen heeft.

Zover mijn kritiek op alle Hollanders die menen dit naar 1 miljoen moslim-gelovigen dus wel te doen.

Dutchguy
15-11-04, 22:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ze bestaan. (met dank aan jobhopper)

[/QUOTE]

Wat een excuushomo, het met een geit doen.... pfff...
Als het een echte homo was had ie wel een bokkie gepakt. :ego:

sjo
15-11-04, 23:00
Geplaatst door Orakel
Wat een mietjes dan, die varkens.

Je kunt van varkens alles zeggen, maar niet dat ze geiten neuken.

gr.
sjo

TonH
15-11-04, 23:42
Geplaatst door et_2000nl
"De 25-jarige Jan L heeft de Imam El M vermoord na hem eerst ritueel verkracht te hebben." Zou er in deze casus net zo'n collectief rouwbeklag zijn. Zouden er vrijheden op het spel komen te staan. Of zouden we onze verbazing uitspreken dat er zelfs onder de homo's gekken rondlopen. En daarna Jan L levenslang opsluiten, en verder leven met het vertrouwen op de nederlandse rechtsstaat. Of zouden we het homohuwelijk ter discussie stellen en de gay-pride, omdat dat toch wel heel erg provocerend is en zo. Iets in mij zegt me, dat het het eerste zal zijn. We rouwen om de doden, vervolgen strafrechtelijk, en leven vooral verder.

Wanneer je Imam El M. door Wethouder Ahmed A. zou vervangen denk ik dat er dikke kans op collectief rouwbeklag is. En de repercussies zullen vele male groter zijn dan na de moord op Van Gogh... Brrrrr. Ik moet er niet aan denken.

Verder staan het openstellen van het huwelijk voor homo/lesbo-paren nog steeds in niet onaanzienlijke kringen ter discussie en dat geldt zeker voor de Canalpride, omdat het wel heel erg provocerend zou zijn. Daar hoef je niet eerst een moord voor te hebben in Nederland.