PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn onderzoek naar Mohammed B en zijn contacten



SportFreak
16-11-04, 09:29
De namen die jullie nog tegen zullen komen

Mohammed B
Naoufel alias Abdelhamid Akoudad
Abedlaziz Benyaich
Jamal Zougam
Allekema Lamari
Mourad Yala alias Abu Anas
Ziani Mahdi alias Abdolghaffar Hashemi
Mohammed Achraf
Rabei Osman el Sayed
Rachid Yala
Salaheddin Benyaich alias Abu Muhgen
Jamal Ahmidan
Redouan alias Abu Khaled alias Abu Jaled
Faisal Allouh
Jason W en zijn Broertje

Mohammed B en Samir A behoren tot Takfir Al wijra...hun leider zit in de gevangenis van Milaan en zijn naam is Rabei Osman ..Rabei is een Egyptenaar...Deze Rabei osman el sayed woont of woonde in Amsterdam en hij is een drugshandelaar

Mourad Yala alias Abu Anas is een Algerijn ..hij en zijn broer Rachid Yala hebben banden met Hamas en ze zijn beide in Almeria (Spanje) in de gevangenis

Ziani Mahdi is de rechterhand van Mourad Yala deze 2 meestervervalsers werken voor Mohammed Achraf de baas van Al Qaida in Spanje voor Bin Laden...Ziani Mahdi alias Abdol Ghaffar Hasemi komt uit Afganistan .. hij heeft een Nederlandse Passpoort (een valse) Ziani Mahdi zit gevangenis van Almeria

Mourad Yala en Mahdi ziani hebben een forse geldbedrag ontvangen vanuit zwiterserland om aanslagen te plegen en mensen te vinden die voor hun gaan werken

Samir A werd opgeleid door Salaheddin Benyaich alias Abu Muhgen....hij is de broer van Abdelaziz Benyaich...deze Salahedin zit in Algeciras in de gevangenis vanwege aanslag in Casablanca ...beide broers zijn goede vrienden van Jamal Zougam..deze Jamal Zougam is 1 van de leiders die groene licht gaf om aanslag te plegen in Casablanca

over de Eygptenaar Rabei Osman gesproken 1 van zijn drugsrunners kwam om het leven tijdens Madrid aanslagen ..hij blies zichzelf op in Leganes (Spanje) toen politie hun huisje bestormde..die dag kwamen 6 Terroristen om (hele blok opgeblazen)...zijn naam is Jamal Ahmidan...deze Jamal vervoerde Hasj naar Amsterdam vooral naar de Egyptenaar Rabei Osman ...Jamal Ahmidan heeft ook familie in Amsterdam wonen ..toevallig allemaal in Oost

Nichtje van Jamal Ahmidan (hasjtransporteur naar Amsterdam) werd 2 april door Nederlandse politie meegenomen om aan te wijzen waar al haar familie in Amsterdam woonde en toen kwamen ze op het spoor van Mohammed B

Abdeladim Akoud alias Naoufel geboren te nador in 1968 is een inwoner van Barcelona...momenteel ook in de gevangenis kwam vaak thuis bij Faisal Allouch in Madrid ...deze Allouh en paar anderen vrienden hebben in de buurt van Madrid een geslaagde aanslag gevierd ..dat was de aanslag van Casalanca ...in de agenda van Akoud zat een nummer van Abu Abdellah geschreven door Jason W...Abu Abdellah is de gezochte Syrier ..Nederland wil hem duidelijk oppakken maar ze moeten wel hun onderzoek goed doen ..want deze syrier zit gewoon in de spaanse gevangenis ....Abu Abdellah behoort tot de groep van Iman Edin Barakat Yarkas en dat is de Top baas Abu Dahdah

Mohammed Achraf is een Top Terrorist van AlQaida in spanje maar deze gast heeft een zware fout gemaakt in Zwitserland...hij werd door de politie opgepakt omdat hij een Gsm toestel gestolen heeft van een toerist in de luchthaven van Kloten ..politie dacht dat zij gewoon een dief in de kraag te hebben gevat..pas later wisten ze dat ze een grote vis hadden te pakken...tijdens zijn gevangenischap gaf hij nog opdracht om aanslag te plegen en geld te sturen om mensen binnen te halen ..ieder nieuwe lid kreeg tussen 150 en 300 euro per dag


Conclusie ...Mohammed B is gewoon door Rabei Osman gestuurd om Van gogh te vermoorden ...Mohammed B was gewoon soldaat die bestemd was om een aanslag te plegen maar voordat hij dat zou doen eerst veel Hasj roken in Oost bij 1 Rabei Osman zijn coffeshop of een huisje ....Samir A is iets groter dan Mohammed B..Deze had direct contact tot de grote mensen ...hij en Jason W ..waren ver gevorderd om zware aanslagen te plegen ....deze gasten hebben allemaal connectie's met Spanje

Nederland zoekt nu een Syrier..maar ze moeten wel weten dat hij al in de gevangenis zit van almeria

et_2000nl
16-11-04, 09:35
Ik zou hier op reageren:

http://www.minbzk.nl/vacatures/overzicht_vacatures/operationeel

TonH
16-11-04, 09:40
Geplaatst door SportFreak
Conclusie ...Mohammed B is gewoon door Rabei Osman gestuurd om Van gogh te vermoorden ...Mohammed B was gewoon soldaat die bestemd was om een aanslag te plegen maar voordat hij dat zou doen eerst veel Hasj roken in Oost bij 1 Rabei Osman zijn coffeshop of een huisje ....

Zo "gewoon" vind ik dit niet :moe:

Krijgen we ook nog je bronnen te zien? :blij:

GroteWolf
16-11-04, 10:06
Schandalig natuurlijk, dat die geheime diensten deze onschuldige Moslims durven lastig te vallen.



( Die Milaan connectie is natuurlijk al langer bekend. Ik denk dat heel veel informatie die de AIVD nu heeft daar vandaan komt. In telefoongesprekken had Rabei osman als aangegeven dat ie een cel in Nederland had zitten, die klaar stond om aanslagen te plegen. En nog een andere jongen, die net vast had gezeten en dus nu even niks kon doen. Maar dat was in juli of zo, dus misschien is het één van de jongens die nu opgepakt is ).

SportFreak
16-11-04, 10:13
Ik heb het eerder naar buiten gebracht ..kijk maar in " wie schrijft die blijft" ..ga daar maar paar bladzijden terug en zie op welke datum ik dat gepost heb

Mark
16-11-04, 11:27
12 nov :)

ik heb het hier ook al eens gepost ouwe rukker!

SportFreak
17-11-04, 10:28
Kijk eens naar de tweede naam die ik op het lijstje heb gezet.......en met wat heeft Journaal gisteren geopend ?

Met Naoufel alias Abdelhamid Akoudad :)

al mijn namen zullen door Journaal gebruikt worden let maar op

taouanza
17-11-04, 10:30
Geplaatst door SportFreak
Kijk eens naar de tweede naam die ik op het lijstje heb gezet.......en met wat heeft Journaal gisteren geopend ?

Met Naoufel alias Abdelhamid Akoudad :)

al mijn namen zullen door Journaal gebruikt worden let maar op

Ik sta er niet bij. :(


Zo wordt ik nooit beroemd.:droef:

TonH
17-11-04, 10:33
Geplaatst door SportFreak
Kijk eens naar de tweede naam die ik op het lijstje heb gezet.......en met wat heeft Journaal gisteren geopend ?

Met Naoufel alias Abdelhamid Akoudad :)

al mijn namen zullen door Journaal gebruikt worden let maar op

Nog een keer proberen dan: "Bron?" :)

sienia
17-11-04, 10:36
En de aivd zijn een stelletje losers?

SportFreak
17-11-04, 10:40
Geplaatst door TonH
Nog een keer proberen dan: "Bron?" :)

ik ben zelf de bron...ik heb gewoon onderzoek gedaan en dit was het resultaat ...ze hebben vandaag een algerijn het land uitgezet..hij staat ook op mijn lijstje :D

TonH
17-11-04, 11:57
Geplaatst door SportFreak
ik ben zelf de bron...ik heb gewoon onderzoek gedaan en dit was het resultaat ...ze hebben vandaag een algerijn het land uitgezet..hij staat ook op mijn lijstje :D

Heb je gewoon kranten nagezocht of allerlei sites op het internet?

DEMOcraat
17-11-04, 12:52
Geplaatst door SportFreak
ik ben zelf de bron...ik heb gewoon onderzoek gedaan en dit was het resultaat ...ze hebben vandaag een algerijn het land uitgezet..hij staat ook op mijn lijstje :D
volgens mij was jij die mol waar aivd het over heeft..

GroteWolf
17-11-04, 12:57
ik ben zelf de bron...ik heb gewoon onderzoek gedaan en dit was het resultaat ...ze hebben vandaag een algerijn het land uitgezet..hij staat ook op mijn lijstje

Ik ben wel onder de indruk....en nieuwsgierig. Heb je meer? Hoe zit het met Brussel?

SportFreak
17-11-04, 15:26
Geplaatst door GroteWolf
Ik ben wel onder de indruk....en nieuwsgierig. Heb je meer? Hoe zit het met Brussel?

ik heb meer

Djihed
17-11-04, 15:32
Geplaatst door SportFreak
De namen die jullie nog tegen zullen komen

Mohammed B
Naoufel alias Abdelhamid Akoudad
Abedlaziz Benyaich
Jamal Zougam
Allekema Lamari
Mourad Yala alias Abu Anas
Ziani Mahdi alias Abdolghaffar Hashemi
Mohammed Achraf
Rabei Osman el Sayed
Rachid Yala
Salaheddin Benyaich alias Abu Muhgen
Jamal Ahmidan
Redouan alias Abu Khaled alias Abu Jaled
Faisal Allouh
Jason W en zijn Broertje

Mohammed B en Samir A behoren tot Takfir Al wijra...hun leider zit in de gevangenis van Milaan en zijn naam is Rabei Osman ..Rabei is een Egyptenaar...Deze Rabei osman el sayed woont of woonde in Amsterdam en hij is een drugshandelaar

Mourad Yala alias Abu Anas is een Algerijn ..hij en zijn broer Rachid Yala hebben banden met Hamas en ze zijn beide in Almeria (Spanje) in de gevangenis

Ziani Mahdi is de rechterhand van Mourad Yala deze 2 meestervervalsers werken voor Mohammed Achraf de baas van Al Qaida in Spanje voor Bin Laden...Ziani Mahdi alias Abdol Ghaffar Hasemi komt uit Afganistan .. hij heeft een Nederlandse Passpoort (een valse) Ziani Mahdi zit gevangenis van Almeria

Mourad Yala en Mahdi ziani hebben een forse geldbedrag ontvangen vanuit zwiterserland om aanslagen te plegen en mensen te vinden die voor hun gaan werken

Samir A werd opgeleid door Salaheddin Benyaich alias Abu Muhgen....hij is de broer van Abdelaziz Benyaich...deze Salahedin zit in Algeciras in de gevangenis vanwege aanslag in Casablanca ...beide broers zijn goede vrienden van Jamal Zougam..deze Jamal Zougam is 1 van de leiders die groene licht gaf om aanslag te plegen in Casablanca

over de Eygptenaar Rabei Osman gesproken 1 van zijn drugsrunners kwam om het leven tijdens Madrid aanslagen ..hij blies zichzelf op in Leganes (Spanje) toen politie hun huisje bestormde..die dag kwamen 6 Terroristen om (hele blok opgeblazen)...zijn naam is Jamal Ahmidan...deze Jamal vervoerde Hasj naar Amsterdam vooral naar de Egyptenaar Rabei Osman ...Jamal Ahmidan heeft ook familie in Amsterdam wonen ..toevallig allemaal in Oost

Nichtje van Jamal Ahmidan (hasjtransporteur naar Amsterdam) werd 2 april door Nederlandse politie meegenomen om aan te wijzen waar al haar familie in Amsterdam woonde en toen kwamen ze op het spoor van Mohammed B

Abdeladim Akoud alias Naoufel geboren te nador in 1968 is een inwoner van Barcelona...momenteel ook in de gevangenis kwam vaak thuis bij Faisal Allouch in Madrid ...deze Allouh en paar anderen vrienden hebben in de buurt van Madrid een geslaagde aanslag gevierd ..dat was de aanslag van Casalanca ...in de agenda van Akoud zat een nummer van Abu Abdellah geschreven door Jason W...Abu Abdellah is de gezochte Syrier ..Nederland wil hem duidelijk oppakken maar ze moeten wel hun onderzoek goed doen ..want deze syrier zit gewoon in de spaanse gevangenis ....Abu Abdellah behoort tot de groep van Iman Edin Barakat Yarkas en dat is de Top baas Abu Dahdah

Mohammed Achraf is een Top Terrorist van AlQaida in spanje maar deze gast heeft een zware fout gemaakt in Zwitserland...hij werd door de politie opgepakt omdat hij een Gsm toestel gestolen heeft van een toerist in de luchthaven van Kloten ..politie dacht dat zij gewoon een dief in de kraag te hebben gevat..pas later wisten ze dat ze een grote vis hadden te pakken...tijdens zijn gevangenischap gaf hij nog opdracht om aanslag te plegen en geld te sturen om mensen binnen te halen ..ieder nieuwe lid kreeg tussen 150 en 300 euro per dag


Conclusie ...Mohammed B is gewoon door Rabei Osman gestuurd om Van gogh te vermoorden ...Mohammed B was gewoon soldaat die bestemd was om een aanslag te plegen maar voordat hij dat zou doen eerst veel Hasj roken in Oost bij 1 Rabei Osman zijn coffeshop of een huisje ....Samir A is iets groter dan Mohammed B..Deze had direct contact tot de grote mensen ...hij en Jason W ..waren ver gevorderd om zware aanslagen te plegen ....deze gasten hebben allemaal connectie's met Spanje

Nederland zoekt nu een Syrier..maar ze moeten wel weten dat hij al in de gevangenis zit van almeria

Joh, joh, joh!! Dat AIVD-dossier slingert door heel Nederland, dus zo'n klus heb je nou ook niet geklaard! Of ben je soms van de AIVD?

Djihed
17-11-04, 15:35
en wat klopt er nou van? Inhoudelijk gezien dan, een paar namen noemen kan ik ook. En wat is jouw doel hiermee? Holland reddden?! :hihi:

MotoFoetsie
17-11-04, 16:46
Geplaatst door Djihed
en wat klopt er nou van? Inhoudelijk gezien dan, een paar namen noemen kan ik ook. En wat is jouw doel hiermee? Holland reddden?! :hihi:

Hij zit gebakken.
Dit lijkt een open sollicitatie naar een functie bij de AIVD.
Hoop dat je ook huisnummers kunt onderscheiden.

:handbang:

Mark
17-11-04, 17:13
Geplaatst door Djihed
en wat klopt er nou van? Inhoudelijk gezien dan, een paar namen noemen kan ik ook. En wat is jouw doel hiermee? Holland reddden?! :hihi:

teleurgesteld dat je er niet bij staat? :hihi:

SportFreak
17-11-04, 18:47
RTL 4 Nieuws van 19.30 heeft mijn onderzoek zeer goed bevonden :)

ook de namen die ik hier gezet heb zijn gevallen...vooral de syrier Redouan alias Abu Khaled alias Abu Jaled :D

MotoFoetsie
17-11-04, 20:40
Geplaatst door SportFreak
RTL 4 Nieuws van 19.30 heeft mijn onderzoek zeer goed bevonden :)

ook de namen die ik hier gezet heb zijn gevallen...vooral de syrier Redouan alias Abu Khaled alias Abu Jaled :D

:duim:

Chapeau SportFreak!
We blijven je bevindingen volgen.

SportFreak
18-11-04, 08:57
Vandaag kom ik met een nieuwe onderzoek

TonH
18-11-04, 10:12
Geplaatst door SportFreak
Vandaag kom ik met een nieuwe onderzoek

Ben benieuwd... :)

Moet ik me ongerust maken? :argwaan:

SportFreak
18-11-04, 11:38
Geplaatst door TonH
Ben benieuwd... :)

Moet ik me ongerust maken? :argwaan:

Ja er zijn al sinds september paar Pakistanen die klaar zijn om jihad te plegen ..echt waar :)

maar mijn onderzoek zal vanavond kenbaar gemaakt worden

Ron Haleber
18-11-04, 11:41
Geplaatst door TonH
Ben benieuwd... :)

Moet ik me ongerust maken? :argwaan:

Ja, ik zag jou al op de nieuwe lijst van SportFreak als de contactpersoon met het netwerk in Athene! :student:

SportFreak
18-11-04, 11:59
Geplaatst door Ron Haleber
Ja, ik zag jou al op de nieuwe lijst van SportFreak als de contactpersoon met het netwerk in Athene! :student:

Waar heb jij het over ?

ik heb geen contactpersoon nodig om een onderzoek te doen naar Mohammed en zijn groep en geloof me er zijn hier heel veel mensen die onder de indruk zijn van mijn onderzoek en zij hebben ook contact met mij genomen ..helaas geen AIVD :D

Cleopatr@
18-11-04, 13:25
U gotta 6th sense....U c dead people :eek:

NIS
18-11-04, 14:02
Ik wist, dat de Marokkaanen niet achter de aanslagen zitten.. Sommige debielen worden als loopjongens gebruikt.. Het gevaar zit niet in de Marokkaanse gemeenschap.. kijkend naar alle namen, die in al die terrorismeonderzoeken worden genoemd. Gelukkig! :engel:

SportFreak
19-11-04, 19:32
Mijn onderzoek is werelberoemd geworden want nu pas weten ze dat hij een Drugshandelaar is....ze hebben het steeds over...NOS Journaal,RTL 4 Journaal,Telegraaf,Algmeen Dagblad ...allemaal hebben zij mijn onderzoek eruit gepikt en nu gebruiken ze dat als een hoofdItem

Olive Yao
16-11-15, 21:23
.
Cool.

SportFreak
16-11-15, 22:48
Ik ga op onderzoek uit .ik ga kijken waarom die Jihadisten van België en Die van Frankrijk zo close samen zijn

Amazigh__
17-11-15, 02:17
Is goed SF. Zet m op!

En kijk goed uit he? En vertrouw niemand.

mark61
18-11-15, 00:56
Ik ga op onderzoek uit .ik ga kijken waarom die Jihadisten van België en Die van Frankrijk zo close samen zijn

Omdat ze allebei Frans spreken en bij elkaar in de buurt wonen. Brussel is 2 uur van Parijs. Franssprekend Zwitserland had ook gekund, ware het niet dat het een eind verderop ligt en vooral, er nauwelijks Arabieren wonen. Dus als de Franse staat achter je aanzit ga je lekker in Molenbeek zitten, want die Belgen / Brusselaars hebben toch geen idee wat daar gebeurt.