PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat moet je als 'Nederlander' nou absoluut gedaan hebben?



ZwYgStErr
16-11-04, 14:20
Niet alleen gedaan, maar ook gezien, gelezen, bezocht of gegeten hebben.

Well?!

Ik beloof dat ik alles serieus zal overwegen wat hier als suggestie geplaatst zal worden.

*wannebe-Nederlander*

:D

P.s.: Een vriendin en ik gaan zeker nog eens gerookte haring proberen, nou ja, bijna zeker :/.

Spoetnik
16-11-04, 14:23
Klagen over het weer.

Camperen in Frankrijk.

mark61
16-11-04, 14:24
Zeiken over geld de Mammon will do nicely. Is echt genoeg.

barfly
16-11-04, 14:24
Geplaatst door ZwYgStErr
Niet alleen gedaan, maar ook gezien, gelezen, bezocht of gegeten hebben.

Well?!

Ik beloof dat ik alles serieus zal overwegen wat hier als suggestie geplaatst zal worden.

*wannebe-Nederlander*

:D

P.s.: Een vriendin en ik gaan zeker nog eens gerookte haring proberen, nou ja, bijna zeker :/.

Gerookte harring? Als Nederlander eet je dat rauw met uitjes!! :nl:

ZwYgStErr
16-11-04, 14:25
Geplaatst door Spoetnik
Klagen over het weer.

Camperen in Frankrijk.

Been there, done that.

Nou ja, kamperen. Valt onderweg naar marokko parkeren op een parkeerplaats je barbecue te voorschijn halen en een 4 gangen-maaltijd voorbereiden, ook onder camperen?

ZwYgStErr
16-11-04, 14:27
Geplaatst door barfly
Gerookte harring? Als Nederlander eet je dat rauw met uitjes!! :nl:

Ieuwwwww!

Ik ga het zeker proberen!

:verward:

chliha
16-11-04, 14:29
Hmmmmmm


* krenterig zijn,
* bezoek 1 koekje aanbieden
* boterhammetjes mee naar t werk
* half 6 eten, en alleen als je op iemand rekent mag ie mee-eten
* je pa en ma in een verzorgings-, bejaarden- of ander tehuis plaatsen


to be continued...........

ZwYgStErr
16-11-04, 14:32
Mensen. Ff serieus. Kom met literatuur en kunst enzo. Kom niet met zogenaamd grappige stereotype bla, daar ben ik voor.

:moe:

ferrari
16-11-04, 14:35
----> zaterdag autowassen

----> zondag naar de schoonfamilie

----> op een verjaardag in een grote kring zitten en bij binnenkomst iedereen feliciteren, inclusief de buren

----> om vijf uur aan het bezoek vragen om weg te gaan want 'we gaan eten'

----> alleen met kerst vragen of iemand niet alleen is (wat niet betekent dat hij wordt uitgenodigd, hoor!)

----> enz enz enz enz :handbang:

mark61
16-11-04, 14:43
Geplaatst door ZwYgStErr
Mensen. Ff serieus. Kom met literatuur en kunst enzo. Kom niet met zogenaamd grappige stereotype bla, daar ben ik voor.

:moe:

Hè bah, serieus. Ehm... Reve (vinnik afschuwelijk maar burgert afgrijselijk snel in), Hermans, v Schendel, Haasse, Bouazza. En een Mulischje dan. Broer K vh Reve, Kousbroek.

sylvester
16-11-04, 14:44
Boerenkool stampot of een andere stampot maken.

Oude dingen verkopen op de vrijmarkt op koninginnedag

Prinsjesdag voor de tv kijken

Schaatsen kijken en vooral onthouden wie er allemaal mee schaatsen

Vooral voor de mannen veel voetbal op zondag kijken.

Enz.

Heel simpel eigenlijk.

Tomas
16-11-04, 14:52
Schaatsen, koek en sopie, berenburger.

et_2000nl
16-11-04, 14:59
In amsterdam:

Rondje museumplein. Rijks-, stedelijk- en van Gogh (de echte) museum.
Anne Frank huis (en huilend naar buiten komen)
Bezoek aan de wallen.
Een coffeeshop bezoek.
Shoarma eten.
Bezoek aan de IT.

sylvester
16-11-04, 15:01
De kunst van Vincent van Gogh en Rembrandt uit elkaar kunnen houden.

Naar de muziek van Andre Hazes luisteren

Naar vlaggetjes dag gaan in Scheveningen en dan genieten van een jonkie :lachu:

Tomas
16-11-04, 15:01
Amsterdam vermijden.

Deanderekant2
16-11-04, 15:15
Die haring. Gewoon doen, hardstikke lekker! Zelfde geldt voor gekookte mossels. (mosselen is geen woord in Zeeland)

Bofko
16-11-04, 15:15
Verplicht:
-Nederlands praten.
-Om de 5 jaar je NL-paspoort vernieuwen.
-Niet bij het vreemdelingenlegioen gaan.

Aan te raden:
-In je eigen levensomstandigheden kunnen voorzien.
-Sociaal gedragen

Meer zou ik niet weten.

et_2000nl
16-11-04, 15:21
Niet te vergeten: Emigreren naar:

US
Australie
Canada
Nieuw Zeeland

barfly
16-11-04, 15:26
Geplaatst door ZwYgStErr
Mensen. Ff serieus. Kom met literatuur en kunst enzo. Kom niet met zogenaamd grappige stereotype bla, daar ben ik voor.

:moe:

Bezoekje aan het maritiem museum in Amsterdam en ff op "de Amsterdam" rondkijken? :)

sylvester
16-11-04, 15:34
Even naar het Anne Frank huis!

Of naar het Rijksmuseum

Bart.NL
16-11-04, 15:35
neem een koe in plaats van een geit

wytze
16-11-04, 15:39
Kunst en literatuur?

Rembrandt's werken bekijken in Rijksmuseum. van Goghmuseum. Escher's werk. Eigenlijk ook Jan Steen, Frans Hals, en de andere hollandse meesters.

Erasmus en Spinoza lezen (doet bijna geen nederlander, maar goed). Multatuli's Max havelaar lezen. Vondel was vroeger ook een grote, maar volgens mij leest niemand dat meer.

echte beeldhouwers hebben we niet veel naar mijn mening.

PS; wat de haring betreft; deze wordt niet gegeten met een vorkje en in stukjes gesneden, maar wordt aan de staart opgepakt, het hoofd wordt naar achteren gebracht en dan laat men de haring van bovenaf in de mond glijden.

TonH
16-11-04, 16:08
Geplaatst door wytze
Kunst en literatuur?

Rembrandt's werken bekijken in Rijksmuseum. van Goghmuseum. Escher's werk. Eigenlijk ook Jan Steen, Frans Hals, en de andere hollandse meesters.

Erasmus en Spinoza lezen (doet bijna geen nederlander, maar goed). Multatuli's Max havelaar lezen. Vondel was vroeger ook een grote, maar volgens mij leest niemand dat meer.

echte beeldhouwers hebben we niet veel naar mijn mening.

PS; wat de haring betreft; deze wordt niet gegeten met een vorkje en in stukjes gesneden, maar wordt aan de staart opgepakt, het hoofd wordt naar achteren gebracht en dan laat men de haring van bovenaf in de mond glijden.

Voor een beeldhouwer kun je het Berlage standbeeld van Hildo Krop bekijken dat voor "De Wolkenkrabber" van Staal op de Vrijheidslaan in Amsterdam staat. Of een rondje langs de Amsterdamse School bruggen.

Erasmus en Spinoza zou ik laten zitten. Multatuli is een must, maar doe er dan ook Nooit Meer Slapen van Hermans bij en voor het sfeertje van de 50er jaren natuurlijk Reve's De Avonden (stripverhaal mag ook). Wil je weten waarom Mulish nooit de Nobelprijs voor Literatuur moet krijgen dan kun je jezelf martelen met een van zijn prullen.

Ook die andere Hollandse meesters zijn een must, ja. Het Mauritshuis in Den Haag kan je daarbij helpen. Neem dan ook meteen een rondleiding over het ernaast gelegen Binnenhof en Kamergebouwen.

Amsterdammers eten haring idd kleingesneden met uitjes maar vooral ook twee plakken augurk erbij! :D

Umarvlie
16-11-04, 16:13
Er zijn gewoon geen echte Nederlanders meer ... anders was niet Fortuijn maar Cruijff gekozen als grootste Nederlander!

TonH
16-11-04, 16:19
Geplaatst door Umarvlie
Er zijn gewoon geen echte Nederlanders meer ... anders was niet Fortuijn maar Cruijff gekozen als grootste Nederlander!

Nederland hield definitief op te bestaan toen in het Parlement door de fractievoorzitter van D66 werd gezegd dat onder het Nederlandse wapen zou staan "Ik worstel en kom boven" en niemand dat corrigeerde. :jammer:

ZwYgStErr
16-11-04, 16:20
Schaatsen staat ook 100% op het lijstje, er kwam vreemd genoeg elke keer wat tussen als ik het wilde doen.

Rijks, Stedelijk, Tropen -en van Gogh musuem heb ik al eens gedaan, in groep 8. En op 5 jarige leeftijd met mijn ouders, jawohl, met mijn niet-geïntegreerde analfabete ouders. Ik weet ook niet wat ze bezielde. Vonden het niet gebruik maken, van de Stadspas-korting zeker zonde, ofzo. :moe:

En stampot? Ik ben nou nieh bepaald een keukenprinses.

ZwYgStErr
16-11-04, 16:23
Geplaatst door TonH


Ook die andere Hollandse meesters zijn een must, ja. Het Mauritshuis in Den Haag kan je daarbij helpen. Neem dan ook meteen een rondleiding over het ernaast gelegen Binnenhof en Kamergebouwen.



Heb ik al gedaan. Ik ben zelfs binnen geweest! Ik heb die geniale vergadering bijgewoond toen die ene minister (die ene ja?)het woordje 'geprullebakeliseerd' in de mond nam. Was interessant.

:hihi:

ZwYgStErr
16-11-04, 16:24
Geplaatst door TonH
Nederland hield definitief op te bestaan toen in het Parlement door de fractievoorzitter van D66 werd gezegd dat onder het Nederlandse wapen zou staan "Ik worstel en kom boven" en niemand dat corrigeerde. :jammer:

Wat staat er dan?

Umarvlie
16-11-04, 16:25
Geplaatst door TonH
Nederland hield definitief op te bestaan toen in het Parlement door de fractievoorzitter van D66 werd gezegd dat onder het Nederlandse wapen zou staan "Ik worstel en kom boven" en niemand dat corrigeerde. :jammer:

:D

In het stukje Nederland waar onder het wapen dat staat bevind zich na het door D66 aangedragen voorstel tot opheffen van het gewraakte artikeltje over strafbaar stellen van "Godslastering" toch niet de D66 achterban ... vreemd ... komplot?

TonH
16-11-04, 16:30
Geplaatst door Umarvlie
:D

In het stukje Nederland waar onder het wapen dat staat bevind zich na het door D66 aangedragen voorstel tot opheffen van het gewraakte artikeltje over strafbaar stellen van "Godslastering" toch niet de D66 achterban ... vreemd ... komplot?

:D

Vast maar droevig is het wel. Vooral om dat de hele kamer vol zat (Van Gogh-debat)... Allemaal verplicht naar een inburgeringscursus dat stelletje non-valeurs...

et_2000nl
16-11-04, 16:30
Geplaatst door TonH
Nederland hield definitief op te bestaan toen in het Parlement door de fractievoorzitter van D66 werd gezegd dat onder het Nederlandse wapen zou staan "Ik worstel en kom boven" en niemand dat corrigeerde. :jammer:

Ach D66.... Ze hebben iets gemeenschappelijk met de LPF. Ze vinden zichzelf wel heel wat. Alleen de rest niet, zelfs de regering. Laat die jongens lekker voor behang spelen en er geen woorden meer aan vuil maken.

D66 is leuk in een harmonieuse samenleving, jaren 70 en 80 en zo. Gezellie met intellectuelen aan de democratie sleutelen....

Wortel
16-11-04, 16:30
Nederland hield definitief op te bestaan toen in het Parlement door de fractievoorzitter van D66 werd gezegd dat onder het Nederlandse wapen zou staan "Ik worstel en kom boven" en niemand dat corrigeerde.

:schok: O tempora, o mores!!

Vroeger stond er: Je MaintienDrees. Tegenwoordig staat er iets over Fortuyn. :moe:

Webdisaster
16-11-04, 16:31
Neem een voorbeeld aan de platinablonde Nederlandse in je onderschrift. Extreme-make-Over. Dan komt alles wel goed.

TonH
16-11-04, 16:32
Geplaatst door Wortel
MaintienDrees.

Die werd toch 3e? :moe:

et_2000nl
16-11-04, 16:33
Geplaatst door Webdisaster
Neem een voorbeeld aan de platinablonde Nederlandse in je onderschrift. Extreme-make-Over. Dan komt alles wel goed.

Bah iedereen blond, klinkt wel heel germaans allemaal....

Umarvlie
16-11-04, 16:35
Geplaatst door TonH
:D

Vast maar droevig is het wel. Vooral om dat de hele kamer vol zat (Van Gogh-debat)... Allemaal verplicht naar een inburgeringscursus dat stelletje non-valeurs...

Jazeker ... en dan de vraag:
Wat betekend Luctor et Emergo?
a/ Ik worstel en verzuip
b/ Ik zal handhaven
c/ naam van de scholengemeenschap met de meest uitgesproken extremisten.

(geen prijs verbonden aan het goed beantwoorden)

ZwYgStErr
16-11-04, 16:39
Umarvlie en TonH, alsjeblieft. Politiek is de andere kant op.

:p

wytze
16-11-04, 16:42
als je er over nadenkt heb nederland niet zo heel veel cultuur. anyway madurodam, de efteling horen ook op het Must lijstje denk ik.
voor de rest is er al veel genoemd.
Op de verjaardagsfeestjes in kring mag overigens slechts gepraat worden over auto's en hypotheken.

Umarvlie
16-11-04, 16:44
Geplaatst door ZwYgStErr
Umarvlie en TonH, alsjeblieft. Politiek is de andere kant op.

:p

wereld is rond dus .. hoe ik ook ga .. kom telkens weer terug ... :hihi:

maar goed wat definieerd dan de Nederlander behalve haring, molens tulpen en rembrand?

hum?

wytze
16-11-04, 16:47
Umarvlie,
die tulpen vallen af, die komen uit turkije.
molens zijn er ook niet veel meer en de haring wordt ook schaars.

blijft over: rembrandt en eh klagen over het weer.

Umarvlie
16-11-04, 16:50
Geplaatst door wytze
Umarvlie,
die tulpen vallen af, die komen uit turkije.
molens zijn er ook niet veel meer en de haring wordt ook schaars.

blijft over: rembrandt en eh klagen over het weer.

je vergeet het broodje shoarma en de chinees he (lekker veel een goedkoop) :fuckit:

wytze
16-11-04, 16:55
en de roti en pizza kosten vaak ook niet teveel :D

Umarvlie
16-11-04, 16:58
Geplaatst door wytze
en de roti en pizza kosten vaak ook niet teveel :D

enne .. kan het als Nederlander op dit Marokkaanse forum wel kwijt (zit hie toch geen ander Nederlander ... ) dat ik mijn vlees bij de marokkaan haal ... veel goedkoper hoor!

hesa
16-11-04, 16:59
Geplaatst door Umarvlie
enne .. kan het als Nederlander op dit Marokkaanse forum wel kwijt (zit hie toch geen ander Nederlander ... ) dat ik mijn vlees bij de marokkaan haal ... veel goedkoper hoor!
hahaaaaaa :hihi:

wytze
16-11-04, 17:06
Umarvlie,
:giechel: idd. net als de verse koreander

Deanderekant2
16-11-04, 17:15
Geplaatst door TonH
Nederland hield definitief op te bestaan toen in het Parlement door de fractievoorzitter van D66 werd gezegd dat onder het Nederlandse wapen zou staan "Ik worstel en kom boven" en niemand dat corrigeerde. :jammer:

Wat? De Zeeuwse wapenspreuk onder een hollands wapen? Nu word't pas echt oorlog!

Ter info:

Luctor et Emergo ---> ik worstel en kom boven. (Zeeuwse wapenspreuk)

Je Maintiendrai ---> ik zal handhaven. (Uitspraak van toepassing op, schijnt het, Hollanders)

Vissea
16-11-04, 17:16
Geplaatst door ZwYgStErr
Mensen. Ff serieus. Kom met literatuur en kunst enzo. Kom niet met zogenaamd grappige stereotype bla, daar ben ik voor.

:moe:

Lezen

Boeken:
Titel:
Montijn, auteur: dirk ayelt kooiman

Oorlogswinter, Oosterschelde windkracht 10; beide van Jan Terlouw, kinderboeken met aardige beschrijving van twee ingrijpende gebeurtenissen in NL van afgelopen eeuw.

Algemeen:
achtergronden bij vrouwenemancipatie, krakersrellen, ver- en ontzuiling, zeevaartgeschiedenis, 2e WO, slavernij, Deltawerken, gevecht tegen het water, etc.

Film: Turks Fruit, de vierde man

Verder mis je mijns inziens niet al teveel aan het Nederlandse volk qua camping-gaanderij, Benidormkolonie, etc.
Vrees dat de vrijheid die we in dit land hebben bewerkstelligd is uitgemond in een arrogantie. Ik zie te vaak Nederlanders zich in het buitenland gedragen zoals ze hier doen. Als je je ogen een beetje openhoudt, zie je dat wij hier erg ver zijn qua gedachten over vrijheid, liberalisme, etc. Dat gaat hier prima maar in andere landen is dat vaak nog ver te zoeken, zie Amerika qua homohuwelijken, euthanasie, etc.

succes!

et_2000nl
16-11-04, 17:17
Geplaatst door Umarvlie
enne .. kan het als Nederlander op dit Marokkaanse forum wel kwijt (zit hie toch geen ander Nederlander ... ) dat ik mijn vlees bij de marokkaan haal ... veel goedkoper hoor!

Hoe smaken die karbonaatjes nou?

Umarvlie
16-11-04, 17:19
Geplaatst door et_2000nl
Hoe smaken die karbonaatjes nou?

ja ja .. lach er maar om maar de kalfs karbonaatjes (zeg maar KARBONAAT want ik houd wel van een stukkie vlees! -> zeker als 't goedkoop is) smaakt prima .. net zoals de kalfs spare-rib .. lekker op de BBQ he ....

Umarvlie
16-11-04, 17:20
overigens ... op de vraag van wat je als Nederlander nou absoluut gedaan moet hebben is maar 1 antwoord he ...

de shahada uitspreken ... net als ik! :lol:

et_2000nl
16-11-04, 17:25
Was gisteren al op dit prikbord. Een echt leuk boek over Nederlan(ers) voor buitenlanders is "Undutchables".... Als je van vooroordelen houd, een aanrader.....

et_2000nl
16-11-04, 17:26
Geplaatst door Umarvlie
ja ja .. lach er maar om maar de kalfs karbonaatjes (zeg maar KARBONAAT want ik houd wel van een stukkie vlees! -> zeker als 't goedkoop is) smaakt prima .. net zoals de kalfs spare-rib .. lekker op de BBQ he ....

Die spare-ribs heeft mijn slager niet.... Waar is jou slager?

sylvester
16-11-04, 17:45
Uhhh ook leuk maar ja saai als je nog geen 50+ bent naar Volendam
Kan je alle hollandse dingen doen.
In klederdracht op de foto en een harinkje eten.

En natuurlijk als je veel Amerikanen en Japanners wilt zien een dagje keukenhof doet wonderen.
:zwaai:

Tomas
16-11-04, 17:52
Han de Wit gaat in ontwikkelingshulp van Heere Heeresma. Een must om de ziel van den ollander echt te begrijpen.

mark61
16-11-04, 17:59
Geplaatst door ZwYgStErr
Schaatsen staat ook 100% op het lijstje, er kwam vreemd genoeg elke keer wat tussen als ik het wilde doen.

Ja, dooi. :moe:



En stampot? Ik ben nou nieh bepaald een keukenprinses.

You're in! Dat geldt voor 99% van de hollander(esse)s. Daar is het hele 'recept' voor bedacht. We hebben de smaken boerenkool, zuurkool en andijvie, daar kom je toch zeker het jaar wel mee door?

mark61
16-11-04, 18:04
Geplaatst door Deanderekant2
Je Maintiendrai ---> ik zal handhaven. (Uitspraak van toepassing op, schijnt het, Hollanders)

Ben er alleen nog steeds niet achter wat ik nou moet handhaven. De chaos? Het gebral?

mark61
16-11-04, 18:07
Oh en een mens moet toch wel s op een hunebed geklauterd zijn geweest. 1 keer dan. En de Pietersberg van binnenuit aanbidden.

Umarvlie
16-11-04, 20:15
Geplaatst door et_2000nl
Die spare-ribs heeft mijn slager niet.... Waar is jou slager?

was effe eten (geen spare-ribs) - slagerij mabrouk in leiden op de beestenmarkt (vlak bij molen de valk).

heeft ook niervet (voor bij de boerenkool)

Jimmy Bora
16-11-04, 20:23
Wat moet je als 'Nederlander' nou absoluut gedaan hebben?


Naar Mekka gaan op bedevaart :p

mark61
16-11-04, 20:27
Geplaatst door Umarvlie
was effe eten (geen spare-ribs) - slagerij mabrouk in leiden op de beestenmarkt (vlak bij molen de valk).

heeft ook niervet (voor bij de boerenkool)

Hé das gek, daar koop ik mn gehakt. Wel een beetje vet.

Je dacht dat die verwaande hoofdstedelingen hun vlees in de provincie komen kopen? Trouwens, ze komen er niet eens in hier met hun arrogante harsens.

Umarvlie
16-11-04, 20:29
Geplaatst door mark61
Hé das gek, daar koop ik mn gehakt. Wel een beetje vet.

is nog mager vergeleken bji de "hollandse" kwaliteit (of moeten die quotes nu om kwaliteit .....)


Je dacht dat die verwaande hoofdstedelingen hun vlees in de provincie komen kopen? Trouwens, ze komen er niet eens in hier met hun arrogante harsens.

Hmmm .. ga je dit midden op de breestraat roepen? dat Leiden een provinciestadje is ... terwijl de parkeergeldennet zo hoog zijn als in A'dam.... ha ha ... zelfmoord mag niet he!

mark61
16-11-04, 20:34
Geplaatst door Umarvlie
is nog mager vergeleken bji de "hollandse" kwaliteit (of moeten die quotes nu om kwaliteit .....)

Hmm dan koop ik toch weer liever biogehakt.


Hmmm .. ga je dit midden op de breestraat roepen? dat Leiden een provinciestadje is ... terwijl de parkeergeldennet zo hoog zijn als in A'dam.... ha ha ... zelfmoord mag niet he!

Pfff Leiden is veeel ouder dan Amsterdam. Ik bedoelde even vanuit Buitenveldert gezien. Leiden rules.

daymon
16-11-04, 20:44
Ben het met een hoop suggesties eens..maar wat je zeker gedaan moet hebben als Nederlander is de volgende boeken lezen..'De woede van Abraham van Conny Braam ( prachtig stukje doofpot geschiedenis ) en Ik Jan Cremer is ook een must...verder..alle shit van Doe Maar aanschaffen..Hollandser kan gewoon niet....en uuh wat dacht je van een fietstochtje maken?

Umarvlie
16-11-04, 20:51
Geplaatst door daymon
Ben het met een hoop suggesties eens..maar wat je zeker gedaan moet hebben als Nederlander is de volgende boeken lezen..'De woede van Abraham van Conny Braam ( prachtig stukje doofpot geschiedenis ) en Ik Jan Cremer is ook een must...verder..alle shit van Doe Maar aanschaffen..Hollandser kan gewoon niet....en uuh wat dacht je van een fietstochtje maken?

Fietsen? de chineze fietsen meer en .. hoe lang is het al weer geleden dan een Nederlander de Tour won?

Ik denk dat de Nederlander niet bestaat en een verzinsel is van de Moslims om een vijand te creeren en zodoende de aandacht van de eigen problemen af te leiden ... maar goed ik ben dan ook paranoide :corcky:

freya
16-11-04, 20:55
Strandwandeling in de regen.

Fietstocht met tegenwind.

Openlucht museum in Arnhem.

Roeiboot huren.

Multatuli en Couperus.

Koffie met appelgebak.

Broodje kroket.

Fanfaremuziek.

mark61
16-11-04, 20:58
Geplaatst door freya
Strandwandeling in de regen.

Fietstocht met tegenwind.

Openlucht museum in Arnhem.

Roeiboot huren.

Multatuli en Couperus.

Koffie met appelgebak.

Broodje kroket.

Fanfaremuziek.

Kan ik mijn paspoort bij jou inleveren?

Jimmy Bora
16-11-04, 21:00
Geplaatst door freya
Strandwandeling in de regen.

Fietstocht met tegenwind.

Openlucht museum in Arnhem.

Roeiboot huren.

Multatuli en Couperus.

Koffie met appelgebak.

Broodje kroket.

Fanfaremuziek.


ff blij dat ik een Belg ben :belgie:

freya
16-11-04, 21:25
Geplaatst door mark61
Kan ik mijn paspoort bij jou inleveren?

Is goed, kan ik vast wel ergens doorverkopen :stout:

Prlwytzkofski
16-11-04, 21:49
-'De Eeuw van mijn vader' van Geert Mak
-Matthäus Passion in de Doelen (kan alleen met Pasen)
Als het op CD moet dan niet van Anton van der Horst (als die nog zou bestaan); liefst met Aafje Heynis, Elly Ameling en Guus Hoekman. (oud hoor). Bedenk wel dat het net een penicillinekuur is, als je onderbreekt werkt het niet meer, in één ruk uitzitten.
-Bosje dunne gerookte IJsselmeerpaling
-Nieuwe haring
-'De uitvreter' en 'Titaantjes' van Nescio
-'De Zwarte Zwadderneel' en 'de Argwaners'
-van Gogh Museum
-Zuiderzeemuseum
-Eilandje wippen van Den Helder naar Schiermonnikoog per fiets.
Mijd het hoogseizoen
-Havenrondvaart Rotterdam
-'Ideeën' van Multatuli

Als EHBO pakket is dit wel voldoende. Tenzij je nu al volledig afgeknapt bent kunnen we per mail wel eens over een volledige behandeling praten want er leeft nog véél meer onder de bleke Nederlandse zon, zoals.


DE BLAUWBILGORGEL

Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!

Ik ben de blauwbilgorgel,
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!

Ik ben de blauwbilgorgel,
Als ik niet wok of worgel,
Dan lig ik languit in de zon
en knoester met mijn knezidon.
Rabon! Rabon! Rabon!

Ik ben de blauwbilgorgel,
Eens sterf ik aan de schorgel,
En schrompel als een kriks ineen
En wordt een blauwe kiezelsteen.
Ga heen! Ga heen! Ga heen!

C .Buddingh'



Om van de lokroep van de horrekop nog maar te zwijgen.

Al Sawt
17-11-04, 00:53
Geplaatst door ZwYgStErr
Niet alleen gedaan, maar ook gezien, gelezen, bezocht of gegeten hebben.

Well?!

Ik beloof dat ik alles serieus zal overwegen wat hier als suggestie geplaatst zal worden.

*wannebe-Nederlander*

:D

P.s.: Een vriendin en ik gaan zeker nog eens gerookte haring proberen, nou ja, bijna zeker :/. Zeilen op Waddenzee, Fiesten door de polderlandschap en gedoogcultuur naar zero tolerance omzetten.

antiapartheid
17-11-04, 13:48
!!!!APARTHEID!!!!!.

wytze
17-11-04, 13:51
Ik kom overigens een hele lijst dingen tegen die ik als nederlander nog nooooit gedaan heb. ben wrsch slecht geintegreerd. :alien:

nl-x
17-11-04, 13:56
Geplaatst door ZwYgStErr
Niet alleen gedaan, maar ook gezien, gelezen, bezocht of gegeten hebben.

Well?!

Ik beloof dat ik alles serieus zal overwegen wat hier als suggestie geplaatst zal worden.

*wannebe-Nederlander*

:D

P.s.: Een vriendin en ik gaan zeker nog eens gerookte haring proberen, nou ja, bijna zeker :/.
Volgens een autochtoons oud collega van mij was dat definitively Hoeren Neuken.

wytze
17-11-04, 14:00
nl-x,

vrouwen gaan geen hoeren neuken. dat doen alleen de mannen, en niet alle mannen.

i

Tomas
17-11-04, 14:06
Geplaatst door wytze
nl-x,

vrouwen gaan geen hoeren neuken. dat doen alleen de mannen, en niet alle mannen.

i

Ik heb een tijdje terug 's een rondleiding gehad over de wallen. Ik heb toen uitgerekend adhv het aantal "ramen" en de huurprijs hoeveel er geneukt moet worden om alleen dat al op te brengen. Iets van 900.000 per jaar meen ik. Laat staan hoeveel erbij komt voor een beetje winst om van te leven. En dat is dan alleen legaal a'dam.

Bofko
17-11-04, 14:10
Geplaatst door Tomas
Ik heb een tijdje terug 's een rondleiding gehad over de wallen. Ik heb toen uitgerekend adhv het aantal "ramen" en de huurprijs hoeveel er geneukt moet worden om alleen dat al op te brengen. Iets van 900.000 per jaar meen ik. Laat staan hoeveel erbij komt voor een beetje winst om van te leven.

Dus na dit werkbezoek zag je er maar van af om iets in die business te beginnen.

MisterB
17-11-04, 14:10
Geplaatst door ZwYgStErr
Niet alleen gedaan, maar ook gezien, gelezen, bezocht of gegeten hebben.

Well?!

Ik beloof dat ik alles serieus zal overwegen wat hier als suggestie geplaatst zal worden.

*wannebe-Nederlander*

:D

P.s.: Een vriendin en ik gaan zeker nog eens gerookte haring proberen, nou ja, bijna zeker :/.

niet doen joh, gerookte haring is geen gerecht en ook niet lekker. Wel goed je best doen hoor. ik eet toch ook niet babi couscous om te laten zien hoe goed ik integreer. Haring eet men rauw(vind ik het lekkerst) of gezuurd.
succes

wytze
17-11-04, 14:11
900.000 per jaar? vind je dat veel?
overigens heb je ook buien de wallen "ramen"
op de wallen komen vooral toeristen.

MisterB
17-11-04, 14:14
Geplaatst door antiapartheid
!!!!APARTHEID!!!!!.

dom vod!
de apartheid waar jij tegen bent neem ik aan?
een nederlands woord door de boeren gebruikt. Een engelse uitvinding om zwart/wit denken uit te drukken en uit te voeren. LEES!
informeer jezelf.

Tomas
17-11-04, 14:16
Geplaatst door Bofko
Dus na dit werkbezoek zag je er maar van af om iets in die business te beginnen.

Nee hoor. Ik soliciteer me nog steeds suf als pornoacteur.

Bofko
17-11-04, 14:27
Geplaatst door Tomas
Nee hoor. Ik soliciteer me nog steeds suf als pornoacteur.

Misschien zijn die stages die je op de wallen loopt niet zo'n goede referenties ?

Tomas
17-11-04, 14:30
Geplaatst door Bofko
Misschien zijn die stages die je op de wallen loopt niet zo'n goede referenties ?

Stage lopen zou al een hele stap zijn.

et_2000nl
17-11-04, 14:36
Geplaatst door mark61
Hé das gek, daar koop ik mn gehakt. Wel een beetje vet.

Je dacht dat die verwaande hoofdstedelingen hun vlees in de provincie komen kopen? Trouwens, ze komen er niet eens in hier met hun arrogante harsens.

Leiden is provincie, het zijn jouw woorden.... Idd, laat maar zitten....

Verwaand, arrogant, amsterdammers. Dat vind ik nou heel erg generaliserend....

David
17-11-04, 14:39
Geplaatst door et_2000nl
Verwaand, arrogant, amsterdammers. Dat vind ik nou heel erg generaliserend....


Mark 61 demoniseert Amsterdammers!

~Panthera~
17-11-04, 14:40
Geplaatst door ZwYgStErr
Niet alleen gedaan, maar ook gezien, gelezen, bezocht of gegeten hebben.

Well?!

---------

Een 18 pen's snoertje proberen te kopen voor een Iiyama beeldscherm. :moe:
Echt fantastisch, je ziet meteen heel Nederland. :duim:

et_2000nl
17-11-04, 14:42
Geplaatst door David
Mark 61 demoniseert Amsterdammers!

Dat doen amsterdammers zelf ook.... :moe: Maar WIJ mogen het, die provincialen niet! :ego:

et_2000nl
17-11-04, 14:43
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Een 18 pen's snoertje proberen te kopen voor een Iiyama beeldscherm. :moe:
Echt fantastisch, je ziet meteen heel Nederland. :duim:

Dat heet een DVI kabel, of een VGA kabel.....

~Panthera~
17-11-04, 14:45
Geplaatst door et_2000nl
Dat heet een DVI kabel, of een VGA kabel.....
--------------

De verkoper bij Dynabite noemde het een "male-female" kabeltje. :moe:
Ik vroeg hem of ie wel helemaal fris was. :hihi:
Maar weinig mee te doen verder, past niet.

David
17-11-04, 14:46
Geplaatst door et_2000nl
Dat doen amsterdammers zelf ook.... :moe: Maar WIJ mogen het, die provincialen niet! :ego:


We rule, tenslotte :ego:

et_2000nl
17-11-04, 14:48
Geplaatst door David
We rule, tenslotte :ego:

De meeste van ons wel, sommige van ons niet, of toch ook weer wel, maar dan anders. Nou moe, het klinkt logisch wat ik zeg, maar als ik het terug lees mis ik de logica....

What the hell, WE RULE!!!!!

et_2000nl
17-11-04, 14:50
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

De verkoper bij Dynabite noemde het een "male-female" kabeltje. :moe:
Ik vroeg hem of ie wel helemaal fris was. :hihi:
Maar weinig mee te doen verder, past niet.

Wat een sukkel.... Male en female kabeltjes hebbie in vele soorten en maten.... Maar het werkt nu toch?

~Panthera~
17-11-04, 14:52
Geplaatst door et_2000nl
Wat een sukkel.... Male en female kabeltjes hebbie in vele soorten en maten.... Maar het werkt nu toch?
---------

Nee, het werkt dus niet. :moe:
Kan dus weer terug.
T is niet voor mijn PC, die doet het uitstekend.

Tomas
17-11-04, 14:53
Geplaatst door et_2000nl
Wat een sukkel.... Male en female kabeltjes hebbie in vele soorten en maten.... Maar het werkt nu toch?

male en female staat voor het type stekkertje. Steken er pi***ltjes uit of zitten er k**tjes in. Maar 't zal wel een a'dammer zijn geweest die verkoper. Want 1 ding is zeker: Amsterdammers are ruled-out.

~Panthera~
17-11-04, 14:55
Geplaatst door Tomas
male en female staat voor het type stekkertje. Steken er pi***ltjes uit of zitten er k**tjes in. Maar 't zal wel een a'dammer zijn geweest die verkoper. Want 1 ding is zeker: Amsterdammers are ruled-out.
------------------

Die Amsterdammers begrijpen gewoon geen fl.ikker. :hihi:
En dan komen ze nog hier werken ook. :moe:

David
17-11-04, 14:56
Geplaatst door ~Panthera~

Die Amsterdammers begrijpen gewoon geen fl.ikker.



Jawel hoor.

et_2000nl
17-11-04, 14:58
Geplaatst door Tomas
male en female staat voor het type stekkertje. Steken er pi***ltjes uit of zitten er k**tjes in. Maar 't zal wel een a'dammer zijn geweest die verkoper. Want 1 ding is zeker: Amsterdammers are ruled-out.

Een DVI mannetje en een VGA mannetje zijn toch twee verschillende mannetjes. Idd ze hebben allebei pi***ltjes, maar passen toch echt niet in het k**tje van het andere ras.... euhhhh type....

Je ruled ons maar uit, da's dan gebaseerd op je eigen onwetendheid.... :ego:

Tomas
17-11-04, 14:58
Geplaatst door David
Jawel hoor.

Hier wordt je ook door niemand begrepen.

~Panthera~
17-11-04, 14:58
Geplaatst door David
Jawel hoor.
-------

Oeps, foute setting. :hihi:

et_2000nl
17-11-04, 14:59
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Die Amsterdammers begrijpen gewoon geen fl.ikker. :hihi:
En dan komen ze nog hier werken ook. :moe:

Zie het in het kader van de ontwikkelings hulp....

David
17-11-04, 15:00
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Oeps, foute setting. :hihi:


Krijg je er van, met al die male en female stekkertjes van je! Geïndoctrineerd door hetero-technologie, dat ben je. :lekpuh:

et_2000nl
17-11-04, 15:01
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Oeps, foute setting. :hihi:

Laat die David dan maar een keer uitleggen hoe een mannetjes stekker op een mannetjes stekker past, als ervaringsdeskundige zeg maar. Dan is ook jouw probleem opgelost....

David
17-11-04, 15:02
Geplaatst door et_2000nl
Laat die David dan maar een keer uitleggen hoe een mannetjes stekker op een mannetjes stekker past, als ervaringsdeskundige zeg maar. Dan is ook jouw probleem opgelost....



Gnuif. Ik ben niet technisch? Enfin, touché, zullen we maar zeggen.

~Panthera~
17-11-04, 15:02
Geplaatst door David
Krijg je er van, met al die male en female stekkertjes van je! Geïndoctrineerd door hetero-technologie, dat ben je. :lekpuh:
---------------

Ben een product van de maatschappij. :moe:
Alhoewel, dat heeft ook al geen indruk op me achtergelaten. :hihi:

David
17-11-04, 15:03
Geplaatst door Tomas
Hier wordt je ook door niemand begrepen.


Jawel hoor.

~Panthera~
17-11-04, 15:05
Geplaatst door David
Jawel hoor.
-----------

:hihi:

wytze
17-11-04, 15:09
als neo-amsterdammertje moet ik me r nu toch echt ook ff mee bemoeien.
van die kabeltjes snap ik geen fl.kker en van fl.kkers snap ik ook geen moer, maar WE RULE!!! :lol:


maar wat ook alweer?

~Panthera~
17-11-04, 15:11
Geplaatst door wytze
als neo-amsterdammertje moet ik me r nu toch echt ook ff mee bemoeien.
van die kabeltjes snap ik geen fl.kker en van fl.kkers snap ik ook geen moer, maar WE RULE!!! :lol:


maar wat ook alweer?
-----------

Jij bent dus gewoon "import" ? :ego:

:D

David
17-11-04, 15:12
Geplaatst door wytze
als neo-amsterdammertje moet ik me r nu toch echt ook ff mee bemoeien.
van die kabeltjes snap ik geen fl.kker en van fl.kkers snap ik ook geen moer, maar WE RULE!!! :lol:


maar wat ook alweer?


Het was iets van de moer van een fl.kker die een kabeltje kocht met een hetero-stekker. In Amsterdam. Maar verder ben ik de draad ook al lang kwijt.

et_2000nl
17-11-04, 15:15
Geplaatst door David
Het was iets van de moer van een fl.kker die een kabeltje kocht met een hetero-stekker. In Amsterdam. Maar verder ben ik de draad ook al lang kwijt.

Ff voor alle duidelijkheid. Het probleem was geconstateerd bij een vrouw. Ze zocht hulp, kwam bij een man terecht. En voor ze het wist zat ze in een discussie over de diepere zin van het leven. Laten we niet afdwalen zeg. Laat ze het gewoon maar zelf oplossen. Ik snap er geen snars van en wildat ook vooral zo houden.....

Dutchguy
17-11-04, 15:16
Geplaatst door Tomas
Ik heb een tijdje terug 's een rondleiding gehad over de wallen. Ik heb toen uitgerekend adhv het aantal "ramen" en de huurprijs hoeveel er geneukt moet worden om alleen dat al op te brengen. Iets van 900.000 per jaar meen ik. Laat staan hoeveel erbij komt voor een beetje winst om van te leven. En dat is dan alleen legaal a'dam.

Amsterdam is inderdaad op palen gebouwd.

~Panthera~
17-11-04, 15:17
Geplaatst door et_2000nl
snap er geen snars van en wildat ook vooral zo houden.....
---------

Na dit allemaal te hebben gelezen, ik ook eigenlijk.
Stelletje plebs. :ego:

Tomas
17-11-04, 15:19
Zo te lezen begrijpen a'dammers wel meer niet dan geen flikker.

wytze
17-11-04, 15:20
@panthera,

ach, import. zover is haarlem nou ook weer niet hier vandaan. en mijn ene oma was van oorsprong amsterdamse en toen ik op een gegeven ogenblik vlak bij haar oude huis kwam te wonen, dacht ik "nou mag ik me ook amsterdammer noemen".


ik dacht dat amsterdam op male-female kabels gebouwd was? :denk:

et_2000nl
17-11-04, 15:23
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Na dit allemaal te hebben gelezen, ik ook eigenlijk.
Stelletje plebs. :ego:

Een mooi staaltje, verdeel en heers.... :hihi:

et_2000nl
17-11-04, 15:24
Geplaatst door wytze
@panthera,

ach, import. zover is haarlem nou ook weer niet hier vandaan. en mijn ene oma was van oorsprong amsterdamse en toen ik op een gegeven ogenblik vlak bij haar oude huis kwam te wonen, dacht ik "nou mag ik me ook amsterdammer noemen".


ik dacht dat amsterdam op male-female kabels gebouwd was? :denk:

Haarlem is het klompenhok van amsterdam... :ego:

~Panthera~
17-11-04, 15:25
Geplaatst door wytze
@panthera,

ach, import. zover is haarlem nou ook weer niet hier vandaan. en mijn ene oma was van oorsprong amsterdamse en toen ik op een gegeven ogenblik vlak bij haar oude huis kwam te wonen, dacht ik "nou mag ik me ook amsterdammer noemen".


ik dacht dat amsterdam op male-female kabels gebouwd was? :denk:
------------

Van mij mag je hoor. :hihi:
T is dat de meeste Amsterdammers anderen altijd "ïmport" noemen.
Lekker plat taaltje he ? :D

et_2000nl
17-11-04, 15:26
Geplaatst door Tomas
Zo te lezen begrijpen a'dammers wel meer niet dan geen flikker.

En waar leid deze off-topic discussie toe, om toch weer terug te komen op het topic.

Je moet je vooral identificeren met een stad.

~Panthera~
17-11-04, 15:27
Geplaatst door et_2000nl
Een mooi staaltje, verdeel en heers.... :hihi:
-------------

:ego:

~Panthera~
17-11-04, 15:28
Geplaatst door et_2000nl
En waar leid deze off-topic discussie toe, om toch weer terug te komen op het topic.

--------------

Nergens.
Zoals gewoonlijk. :hihi:

Tomas
17-11-04, 15:28
Geplaatst door et_2000nl
En waar leid deze off-topic discussie toe, om toch weer terug te komen op het topic.

Je moet je vooral identificeren met een stad.

Ik ben net buiten de bebouwde kom geboren. Komt nooit meer goed.

et_2000nl
17-11-04, 15:29
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Nergens.
Zoals gewoonlijk. :hihi:

In bescheidenheid:

Mea Culpa

et_2000nl
17-11-04, 15:31
Geplaatst door Tomas
Ik ben net buiten de bebouwde kom geboren. Komt nooit meer goed.

Vind ik heel erg voor je. Ik voel met je mee. Maar begrijp dat je dit eerst voor jezelf moet verwerken.

Sterkte in de moeilijke tijd die je nog tegemoet gaat....

wytze
17-11-04, 15:33
Haarlem het klompenhok van amsterdam?
Is er een wetsartikel mbt het beledigen van iemands geboortestad?

Haarlem is.......eh, Haarlem is.........eh, eh




het ligt in ieder geval dicht bij de duinen.

et_2000nl
17-11-04, 15:36
Geplaatst door wytze
Haarlem het klompenhok van amsterdam?
Is er een wetsartikel mbt het beledigen van iemands geboortestad?

Haarlem is.......eh, Haarlem is.........eh, eh




het ligt in ieder geval dicht bij de duinen.

:hihi:

Nou zal ik je dan maar helpen met je gestotter. Haarlem is de moederstad van onze algemeen beschaafde nederlandse taal.... Ik ben er nl in de buurt geboren.... :ego:

~Panthera~
17-11-04, 15:38
Geplaatst door et_2000nl
:hihi:

Nou zal ik je dan maar helpen met je gestotter. Haarlem is de moederstad van onze algemeen beschaafde nederlandse taal.... Ik ben er nl in de buurt geboren.... :ego:
-----------

Kijk, dat is nog eens een uitgebalanceerde beschrijving van Haarlem.
Alleen dat laatste had je er nou echt niet aan toe moeten voegen.
Dat haalt het nou net weer naar beneden.:moe:

wytze
17-11-04, 15:41
et_2000.nl,

Verrek, dat was t ja. Algemeen Beschaafd Nederlands!!! :handbang: :handbang:
Kijk, dat krijg je als je al zolang weg bent he, dan vergeet je waar je ook alweer trots op kon zijn. Ik dacht alleen nog aan die duinen.
Ben jij net als tomas net buiten de bebouwde kom geboren? In dat geval wens ik je ook veel sterkte!

wytze
17-11-04, 15:42
Er staat trouwens ook een standbeeld in Haarlem.




van iemand die de boekdrukkunst niet heeft uitgevonden.

et_2000nl
17-11-04, 15:43
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Kijk, dat is nog eens een uitgebalanceerde beschrijving van Haarlem.
Alleen dat laatste had je er nou echt niet aan toe moeten voegen.
Dat haalt het nou net weer naar beneden.:moe:

Je mag mensen niet aanspreken op daar waar ze geboren zijn :ego: Je mag ze ook niet aanspreken dat gebaseerd op daar waar je geboren bent je nou eenmaal een ander taaltje spreekt. Als je nou zegt, je bent in een klompenhok geboren mag dat weer wel.

We moeten in deze moeilijke tijd wel politiek correct blijven....

~Panthera~
17-11-04, 15:45
Geplaatst door wytze
Er staat trouwens ook een standbeeld in Haarlem.




van iemand die de boekdrukkunst niet heeft uitgevonden.
-------

Yep. Grote Markt.
Coster toch ?

et_2000nl
17-11-04, 15:45
Geplaatst door wytze
et_2000.nl,

Verrek, dat was t ja. Algemeen Beschaafd Nederlands!!! :handbang: :handbang:
Kijk, dat krijg je als je al zolang weg bent he, dan vergeet je waar je ook alweer trots op kon zijn. Ik dacht alleen nog aan die duinen.
Ben jij net als tomas net buiten de bebouwde kom geboren? In dat geval wens ik je ook veel sterkte!

Als je in adam woont is het snel gedaan met je ABN inderdaad.... :hihi:

~Panthera~
17-11-04, 15:46
Geplaatst door et_2000nl
Je mag mensen niet aanspreken op daar waar ze geboren zijn :ego: Je mag ze ook niet aanspreken dat gebaseerd op daar waar je geboren bent je nou eenmaal een ander taaltje spreekt. Als je nou zegt, je bent in een klompenhok geboren mag dat weer wel.

We moeten in deze moeilijke tijd wel politiek correct blijven....
-------

Ok, ik blijf politiek correct: IK ben niet in het klompenhok geboren. :ego:

wytze
17-11-04, 15:50
Ik heb zojuist Boris van D-666 gemaild en verzocht om een wetsartikel wegens belediging van iemands geboortestad. Gaat het vast halen!!

@Zwygster:

Haarlem MOET je gezien hebben als wanna be nederlander!!! Kun je leren hoe de taal echt gesproken hoort te worden. Vlakbij de Duinen!!! Mooie standbeelden!!! Weinig Klompen.

Haarlem RULES :boer:

et_2000nl
17-11-04, 15:51
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Ok, ik blijf politiek correct: IK ben niet in het klompenhok geboren. :ego:

Ach, de ontkenningsfase.... Da's heel lastig en kan heel lang duren. Kijk, je hebt Amsterdam, een grote stad met een rijke geschiedenis met een rijke cultuur. De stad van de veranderingen, kijk maar, jaren 60, dolle mina's, promo homo's, coffeeshop. En nu even negatief in het nieuws.... Je hoeft je niet te schamen om in het klompenhok te wonen van deze fantastische stad....

sienia
17-11-04, 15:52
Waarom hoor ik niks over onze hunebedden, het Friese stamboekvee, Bartje, Giethoorn, Westerbork??

Tfoe, wij tellen dus echt niet mee. :huil2:

~Panthera~
17-11-04, 15:56
Geplaatst door et_2000nl
Ach, de ontkenningsfase.... Da's heel lastig en kan heel lang duren. Kijk, je hebt Amsterdam, een grote stad met een rijke geschiedenis met een rijke cultuur. De stad van de veranderingen, kijk maar, jaren 60, dolle mina's, promo homo's, coffeeshop. En nu even negatief in het nieuws.... Je hoeft je niet te schamen om in het klompenhok te wonen van deze fantastische stad....
-------


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/g150.gif


ON topic: probeer eens 1 Nederland te vinden die 5 minuten zijn bek dicht houdt. :hihi:

Bofko
17-11-04, 15:57
Geplaatst door sienia
Waarom hoor ik niks over onze hunebedden, het Friese stamboekvee, Bartje, Giethoorn, Westerbork??

Tfoe, wij tellen dus echt niet mee. :huil2:

Ook veel Nederlanders denken blijkbaar nog steeds dat met Nederland Holland bedoeld wordt. :sniper:

wytze
17-11-04, 16:00
En waar is Panthera dan wel geboren??

Sienia,
de hunebedden zijn eerder wel al genoemd hoor. Welke Bartje? Fries stamboekvee is natuurlijk prachtig maar westerbork wil ik het liever niet over hebben.

~Panthera~
17-11-04, 16:02
Geplaatst door wytze
En waar is Panthera dan wel geboren??

-------

Utrecht. :moe:

Gelukkig alleen geboren hoor. :hihi:

wytze
17-11-04, 16:04
Bofko,

Nederland is Zuid en NoordHolland en Utrecht.
Da's al eeuwen lang zo.


Panthera, Utrecht? ben je in ieder geval nederlandse. wat was er verder ook alweer met utrecht?

sienia
17-11-04, 16:05
Geplaatst door wytze
En waar is Panthera dan wel geboren??

Sienia,
de hunebedden zijn eerder wel al genoemd hoor. Welke Bartje? Fries stamboekvee is natuurlijk prachtig maar westerbork wil ik het liever niet over hebben.

Bartje, kbid nie voor bruine bonen, standbeeld op de brink in Assen.

sienia
17-11-04, 16:06
Geplaatst door wytze
Bofko,

Nederland is Zuid en NoordHolland en Utrecht.
Da's al eeuwen lang zo.


Panthera, Utrecht? ben je in ieder geval nederlandse. wat was er verder ook alweer met utrecht?

En wij zijn de Rif?

et_2000nl
17-11-04, 16:06
Geplaatst door sienia
Waarom hoor ik niks over onze hunebedden, het Friese stamboekvee, Bartje, Giethoorn, Westerbork??

Tfoe, wij tellen dus echt niet mee. :huil2:

Idd, Friesen staan buitenspel. Kijk naar die cultuur, die moet wel achterlijk zijn. We zijn hier op zoek naar dat oerholland. En daat hoort dus heel veel niet bij....

BTW, Je bent de elfstedentocht vergeten....

sienia
17-11-04, 16:08
Geplaatst door et_2000nl
Idd, Friesen staan buitenspel. Kijk naar die cultuur, die moet wel achterlijk zijn. We zijn hier op zoek naar dat oerholland. En daat hoort dus heel veel niet bij....

BTW, Je bent de elfstedentocht vergeten....

Elfstedentocht is Fries, dus waar maak je je druk om? :nerd:

Ik heb niks met Friesland, dat gekke toaltje, blijven onder elkaar Fries spreken al sta je er als buitenstaander bij. Ze willen toch onafhankelijkheid? Doen!!

et_2000nl
17-11-04, 16:08
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Utrecht. :moe:

Gelukkig alleen geboren hoor. :hihi:

Mmmmmmm..... Ik mot me inhouden...... :ego:

~Panthera~
17-11-04, 16:09
Geplaatst door wytze

Panthera, Utrecht? ben je in ieder geval nederlandse. wat was er verder ook alweer met utrecht?
-----------------

Ehhhhhh........hoog Catherijne ? :hihi:


:engel:

~Panthera~
17-11-04, 16:10
Geplaatst door et_2000nl
Mmmmmmm..... Ik mot me inhouden...... :ego:
--------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c026.gif jaaaaaaaaaaaa ????

Bofko
17-11-04, 16:11
Geplaatst door wytze
Bofko,

Nederland is Zuid en NoordHolland en Utrecht.
Da's al eeuwen lang zo.


Maar niet lang meer. Jullie verdwijnen vanzelf in zee :ego:

et_2000nl
17-11-04, 16:11
Geplaatst door sienia
Elfstedentocht is Fries, dus waar maak je je druk om? :nerd:

Ik heb niks met Friesland, dat gekke toaltje, blijven onder elkaar Fries spreken al sta je er als buitenstaander bij. Ze willen toch onafhankelijkheid? Doen!!

Friesen zijn net Marokkanen. Friesland onafhankelijk. Marokkanen deporteren naar Friesland. Klinkt zo gek nog niet....

wytze
17-11-04, 16:14
sienia,
hebben ze in assen ook standbeelden? best ontwikkeld dus. voor iemand die niet voor bruine bonen bidt? lijkt haarlem wel.

Friesland is idd een ander Hoogstaand land, ander volk, ander volkslied etc. mooie terpen!
Zwygster, niet naar Friesland gaan!


panthera,
ben je op hoog catharijne geboren?

et_2000nl
17-11-04, 16:14
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c026.gif jaaaaaaaaaaaa ????

En da's voor het eerst.... Over Utrech maak je geen grappen, da's heel serieus......




Mmmmmmmmmmmm, ik mot me inhouden.....













































Whhhhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaa a

~Panthera~
17-11-04, 16:16
Geplaatst door et_2000nl
En da's voor het eerst.... Over Utrech maak je geen grappen, da's heel serieus......




Mmmmmmmmmmmm, ik mot me inhouden.....













































Whhhhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaa a
--------

Lach maar kreng. :ego:
Doet me toch niks.
Waar kwam jij ook alweer vandaan ?? http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a115.gif

~Panthera~
17-11-04, 16:17
Geplaatst door wytze

panthera,
ben je op hoog catharijne geboren?
---------------------------

:stomp:

sienia
17-11-04, 16:19
Geplaatst door wytze
sienia,
hebben ze in assen ook standbeelden? best ontwikkeld dus. voor iemand die niet voor bruine bonen bidt? lijkt haarlem wel.

Friesland is idd een ander Hoogstaand land, ander volk, ander volkslied etc. mooie terpen!
Zwygster, niet naar Friesland gaan!


panthera,
ben je op hoog catharijne geboren?

Sinds ze er op het riool zijn aangesloten is het steeds beter gegaan. :p

Marokkanen deporteren naar Friesland......laten we maar gewoon een stukje ongerept Nederland houden....hoewel, weetje, is Staphorst geen optie?

wytze
17-11-04, 16:19
geintje, eg, was een geintje :melig2:


ja, waar is et_2000.nl geboren??

~Panthera~
17-11-04, 16:20
Geplaatst door wytze
geintje, eg, was een geintje :melig2:


ja, waar is et_2000.nl geboren??
---------------
:D

DAT wil ik ook wel eens weten, wytze. :D
Kunnen we ook ff lachen. :hihi:

et_2000nl
17-11-04, 16:20
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Lach maar kreng. :ego:
Doet me toch niks.
Waar kwam jij ook alweer vandaan ?? http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a115.gif

Kreng, guy, gay.... Met de dag leukere koosnaampjes. :blij: Toch prefereer ik schatje....

Gaat je geen fuck aan, er worden al genoeg grappen gemaakt over mijn afkomst :ego:

~Panthera~
17-11-04, 16:22
Geplaatst door et_2000nl
Kreng, guy, gay.... Met de dag leukere koosnaampjes. :blij: Toch prefereer ik schatje....

Gaat je geen fuck aan, er worden al genoeg grappen gemaakt over mijn afkomst :ego:
--------------


Mietje. :ego:

et_2000nl
17-11-04, 16:22
Geplaatst door sienia
Sinds ze er op het riool zijn aangesloten is het steeds beter gegaan. :p

Marokkanen deporteren naar Friesland......laten we maar gewoon een stukje ongerept Nederland houden....hoewel, weetje, is Staphorst geen optie?

Staphorst voor de Fundi's. Geniaal.

sienia
17-11-04, 16:22
Geplaatst door et_2000nl
Kreng, guy, gay.... Met de dag leukere koosnaampjes. :blij: Toch prefereer ik schatje....

Gaat je geen fuck aan, er worden al genoeg grappen gemaakt over mijn afkomst :ego:

Ah....
Nederland of MArokko?
De rest vullen wij wel in...:D

et_2000nl
17-11-04, 16:23
Geplaatst door ~Panthera~
--------------


Mietje. :ego:

Zeg, laten we elkaar geen mietje noemen..... Habiba....

wytze
17-11-04, 16:24
sienia,
hebben ze ook al riool in Assen? sjonge, sjonge :fpetaf: sinds wanneer is dat?

Marokkanen naar Friesland? 'kweenie, gewoon hier in nederland blijven zoukzeggen.

et_2000nl
17-11-04, 16:24
Geplaatst door sienia
Ah....
Nederland of MArokko?
De rest vullen wij wel in...:D

Ik wil zelf niet het onderdeel van de discussie zijn.... Da's heel Amsterdams, wij zeiken andere af. Da's heel erg eenrichtings verkeer....

~Panthera~
17-11-04, 16:26
Geplaatst door et_2000nl
Zeg, laten we elkaar geen mietje noemen..... Habiba....
------------

Zeg, Zoef, kijk net even in je profiel.
En wat staat daar ?



























































RA
















WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAA !!!!http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif

wytze
17-11-04, 16:26
kom op et_2000.nl, kom uit de kast, je kunt het,
we zullen er geen grappen over maken.

sienia
17-11-04, 16:27
Geplaatst door wytze
sienia,
hebben ze ook al riool in Assen? sjonge, sjonge :fpetaf: sinds wanneer is dat?

Marokkanen naar Friesland? 'kweenie, gewoon hier in nederland blijven zoukzeggen.

Achjaman, tgaat hier de goeie kant op, voor je het weet hebben wij ook file... :rolleyes:

sienia
17-11-04, 16:28
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Zeg, Zoef, kijk net even in je profiel.
En wat staat daar ?



























































RA
















WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAA !!!!http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif

:giechel:

wytze
17-11-04, 16:29
File? van tractors en boerenkarren?

~Panthera~
17-11-04, 16:30
Geplaatst door wytze
kom op et_2000.nl, kom uit de kast, je kunt het,
we zullen er geen grappen over maken.
-------

Nee, echt niet. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e022.gif

wytze
17-11-04, 16:31
Maar dan ook eg eerlijk nie
beloof is beloof :melig2:

sienia
17-11-04, 16:32
Geplaatst door wytze
File? van tractors en boerenkarren?

Hoe harder je ontkent, maar die naam verraad toch wel je afkomst...

Tijn
17-11-04, 16:37
Een beetje Nederlander heeft schijt aan de gluurbuur en laat de gordijnen lekker open :boer:

wytze
17-11-04, 16:37
sienia,
dat was maar 1 oma die uit Friesland kwam (en wel uit Sneek) daar hebben ze al heel lang riolering,
en Friesland is natuurlijk nog wel ff iets anders dan Drenthe :ego:
In Friesland hebben ze......eh.... in Friesland hebben ze .. mooie koeien en trekkers en boerenkarren en iedereen lust bruine bonen en ze hebben daar geen standbeelden van Bartjes maar gewoon van een normale stier!!!! Let op je woorden hoor want een mailtje naar d666 is zo de deur uit

et_2000nl
17-11-04, 16:41
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Nee, echt niet. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e022.gif

Gaat U gang.... Leeft U uit.... Tegen Utrecht kan toch niemand op....

~Panthera~
17-11-04, 16:43
Geplaatst door et_2000nl
Gaat U gang.... Leeft U uit.... Tegen Utrecht kan toch niemand op....
--------

Nee, je wil het te graag. :ego:
Dan is er niks an.

wytze
17-11-04, 16:45
maar wat is het dan??

~Panthera~
17-11-04, 16:47
Geplaatst door wytze
maar wat is het dan??
-----

Ik zeg niks. :ego:
zou niet durven. :hihi:

wytze
17-11-04, 16:50
weet jij het wel dan??

~Panthera~
17-11-04, 16:53
Geplaatst door wytze
weet jij het wel dan??
-------

Maar ik zeg niks. :ego:
Weet je, "male bonding" wil ook nog wel eens helpen. :hihi:

wytze
17-11-04, 16:56
male bonding?
ik ga hier ff door een mand valle, maar wat is dat, male bonding?

~Panthera~
17-11-04, 17:03
Geplaatst door wytze
male bonding?
ik ga hier ff door een mand valle, maar wat is dat, male bonding?
---------------

OMG :schok: vraag maar aan ET. :hihi:

wytze
17-11-04, 17:06
ET vertelt al niet eens waar ie geboren is. zal ie het zeker wel over male bonding gaan hebben. nou ik peins wel ff verder en ga er zo vandoor. bedankt voor alle grappen vandaag.

~Panthera~
17-11-04, 17:07
Geplaatst door wytze
ET vertelt al niet eens waar ie geboren is. zal ie het zeker wel over male bonding gaan hebben. nou ik peins wel ff verder en ga er zo vandoor. bedankt voor alle grappen vandaag.
-------

:fpetaf: :D

et_2000nl
17-11-04, 20:06
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Maar ik zeg niks. :ego:
Weet je, "male bonding" wil ook nog wel eens helpen. :hihi:

Wij hebben samen een geheimpje en aan nieuwsgierige aagjes vertellen we lekker niets.

BTW ik heb er niet lang gewoond.... Is dat een goed excuus.

~Panthera~
17-11-04, 20:23
Geplaatst door et_2000nl
Wij hebben samen een geheimpje en aan nieuwsgierige aagjes vertellen we lekker niets.

BTW ik heb er niet lang gewoond.... Is dat een goed excuus.
-------

Net zo lang als ik in Utrecht ? :hihi:
Goed excuus.

et_2000nl
17-11-04, 20:26
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Net zo lang als ik in Utrecht ? :hihi:
Goed excuus.

Al zou ik het al willen, ik kan mijn afkomst niet veloochenen. Jij wel, en in jou geval, ik zou het gewoon doen. Zeg dat je uit Haarlem komt, het klompenhok van.... :hihi:

~Panthera~
17-11-04, 20:30
Geplaatst door et_2000nl
Al zou ik het al willen, ik kan mijn afkomst niet veloochenen. Jij wel, en in jou geval, ik zou het gewoon doen. Zeg dat je uit Haarlem komt, het klompenhok van.... :hihi:
--------------

Ach, klompenhok van Rotjeknor is erger. :ego:

et_2000nl
17-11-04, 20:31
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Ach, klompenhok van Rotjeknor is erger. :ego:

Vanavond meegemaakt op dit forum, we zijn het eens.... Dit gaat in de analen van maroc.nl

~Panthera~
17-11-04, 20:35
Geplaatst door et_2000nl
Vanavond meegemaakt op dit forum, we zijn het eens.... Dit gaat in de analen van maroc.nl
------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a084.gif

et_2000nl
17-11-04, 20:39
Geplaatst door ~Panthera~
------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a084.gif

We moeten elkaar voor de rest dan maar negeren, je moet op je hoogtepunt stoppen.... Nou moe, dat bedoelde ik niet zo....

~Panthera~
17-11-04, 20:41
Geplaatst door et_2000nl
We moeten elkaar voor de rest dan maar negeren, je moet op je hoogtepunt stoppen.... Nou moe, dat bedoelde ik niet zo....
--------

Heb je net op "negeer" gezet. :blowen:
Wat een vooruitziende geest weer he ?

et_2000nl
17-11-04, 20:49
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Heb je net op "negeer" gezet. :blowen:
Wat een vooruitziende geest weer he ?

Wat een voorrecht.... Nu is het misschien geod in je eigen belang, in het kader van loyalitiet van medelezers van onze staaltjes, je kunt het ze niet ontnemen....

Lijmpoging 1

~Panthera~
17-11-04, 20:51
Geplaatst door et_2000nl
Wat een voorrecht.... Nu is het misschien geod in je eigen belang, in het kader van loyalitiet van medelezers van onze staaltjes, je kunt het ze niet ontnemen....

Lijmpoging 1
---------------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/g150.gif

La Nobele
17-11-04, 20:53
Panthera zet de grotere smilies in. Dat is haar definitie van een betere discussie.

~Panthera~
17-11-04, 20:59
Geplaatst door La Nobele
Panthera zet de grotere smilies in. Dat is haar definitie van een betere discussie.
-------

Ik vermaak me best. :D
Kan van jou niet gezegd worden.
En in het geval je het niet opgemerkt hebt: met jou discussiert bijna niemand.
O nee, toch wel: de mensen die jij de losers noemt. :moe:

et_2000nl
17-11-04, 20:59
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/g150.gif

Bij het zwakke geslacht moet je wat meer moeite doen. Complimentje maken. Af en toe een bloemetje.

Panthy, mag ik je bedanken voor de gigantische bijdrage die jij dit forum, en mij dus indirekt ook, levert. Daarom:

http://www.hellasmultimedia.com/webimages/flowers-htm/flowers/image_flowers/UFLO1169T.gif

Lijmpoging 2

~Panthera~
17-11-04, 21:02
Geplaatst door et_2000nl
Bij het zwakke geslacht moet je wat meer moeite doen. Complimentje maken. Af en toe een bloemetje.

Panthy, mag ik je bedanken voor de gigantische bijdrage die jij dit forum, en mij dus indirekt ook, levert. Daarom:

http://www.hellasmultimedia.com/webimages/flowers-htm/flowers/image_flowers/UFLO1169T.gif

Lijmpoging 2
------------------


Ja, daar kan niemand omheen. :wow: :D
Vooruit met de geit, komop met die briljante discussie ! :haha:

et_2000nl
17-11-04, 21:09
Geplaatst door ~Panthera~
------------------


Ja, daar kan niemand omheen. :wow: :D
Vooruit met de geit, komop met die briljante discussie ! :haha:

Een beetje vrouw zou nog om gouden armbanden vragen of zo. Iets heel duurs. Een nieuwe (gevulde) koelkast. Een jaar lang gratis coco met slagroom. Ga maar door. Jij laat je toch niet paaien door een bosje bloemen?

BTW, had het wel met zeer veel zorg uitgezocht. Vond het zelf ook wel een mooie bos.

~Panthera~
17-11-04, 21:11
Geplaatst door et_2000nl
Een beetje vrouw zou nog om gouden armbanden vragen of zo. Iets heel duurs. Een nieuwe (gevulde) koelkast. Een jaar lang gratis coco met slagroom. Ga maar door. Jij laat je toch niet paaien door een bosje bloemen?

BTW, had het wel met zeer veel zorg uitgezocht. Vond het zelf ook wel een mooie bos.
---------

Maar als je alles al hebt, is een met zorg uitgekozen bosje bloemen ook wat waard.
Wel weer jammer, dat je dat zelf weer niet ziet. :droef:

et_2000nl
17-11-04, 21:16
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Maar als je alles al hebt, is een met zorg uitgekozen bosje bloemen ook wat waard.
Wel weer jammer, dat je dat zelf weer niet ziet. :droef:

Ach, wat lief.... Flikker die armband wel weg dan....

~Panthera~
17-11-04, 21:19
Geplaatst door et_2000nl
Ach, wat lief.... Flikker die armband wel weg dan....
--------------------


ja, doe maar, ik heb er al 7. :melig2:

et_2000nl
17-11-04, 21:24
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------


ja, doe maar, ik heb er al 7. :melig2:

8 is vier aan elke pols.... Maar het is al te laat.... pffff... :ego:

Lijmpoging -1

~Panthera~
17-11-04, 21:27
Geplaatst door et_2000nl
8 is vier aan elke pols.... Maar het is al te laat.... pffff... :ego:

Lijmpoging -1
-----------------

Gewoon 7 aan 1 pols. :ego:

et_2000nl
17-11-04, 21:30
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Gewoon 7 aan 1 pols. :ego:

Natuurlijk heb je gelijk, ik zou daar niet aan durven twijfelen. Maar 7 aan een pols, da's zo ongelijk, ik neem aan dat je dat 3 horloges aan de andere pols hebt. Al is het alleen maar omdat je anders uit balans skate.

~Panthera~
17-11-04, 21:33
Geplaatst door et_2000nl
Natuurlijk heb je gelijk, ik zou daar niet aan durven twijfelen. Maar 7 aan een pols, da's zo ongelijk, ik neem aan dat je dat 3 horloges aan de andere pols hebt. Al is het alleen maar omdat je anders uit balans skate.
--------------


ZOAB is shit, ja. :droef:

et_2000nl
17-11-04, 21:38
Geplaatst door ~Panthera~
--------------


ZOAB is shit, ja. :droef:

Je kunt ook een lady-shave kopen, oops, die heb je al, gebruiken, is een stuk eenvoudigere ontharingsmethode.

~Panthera~
17-11-04, 21:44
Geplaatst door et_2000nl
Je kunt ook een lady-shave kopen, oops, die heb je al, gebruiken, is een stuk eenvoudigere ontharingsmethode.
---------

Of creme. :student:

et_2000nl
17-11-04, 21:52
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Of creme. :student:

Vertel, hoe doe je dat?

~Panthera~
17-11-04, 21:57
Geplaatst door et_2000nl
Vertel, hoe doe je dat?
------------

:zweep: dat zijn vrouwenzaken.

et_2000nl
17-11-04, 22:08
Geplaatst door ~Panthera~
------------

:zweep: dat zijn vrouwenzaken.

Mijn vrouwelijke alter-ego wil het graag weten....

~Panthera~
17-11-04, 22:10
Geplaatst door et_2000nl
Mijn vrouwelijke alter-ego wil het graag weten....
-----

Je vrouwelijke alter-ego kan de pot op. :ego:

et_2000nl
17-11-04, 22:12
Geplaatst door ~Panthera~
-----

Je vrouwelijke alter-ego kan de pot op. :ego:

Zittend plassen....

~Panthera~
17-11-04, 22:16
Geplaatst door et_2000nl
Zittend plassen....
---------


Kijk je wel uit voor de bril ? :schreeuw:

et_2000nl
17-11-04, 22:18
Geplaatst door ~Panthera~
---------


Kijk je wel uit voor de bril ? :schreeuw:

Dat hoeft toch niet als je zit.... :moe:

~Panthera~
17-11-04, 22:20
Geplaatst door et_2000nl
Dat hoeft toch niet als je zit.... :moe:
-----

Wel als jij zit, ander IS er alleen nog je vrouwelijke alter-ego. :haha:

et_2000nl
17-11-04, 22:23
Geplaatst door ~Panthera~
-----

Wel als jij zit, ander IS er alleen nog je vrouwelijke alter-ego. :haha:

Ben jij die voyeur dan die weet hoe ik zittend plas? Mag hoor. Vind ik wel spannend.

et_2000nl
17-11-04, 22:24
http://www.hellasmultimedia.com/webimages/flowers-htm/flowers/image_flowers/redroses.gif

On topic. Heel nederlands, een mooie bos bloemen kopen....

Umarvlie
17-11-04, 22:26
Geplaatst door et_2000nl
http://www.hellasmultimedia.com/webimages/flowers-htm/flowers/image_flowers/redroses.gif

On topic. Heel nederlands, een mooie bos bloemen kopen....

Heel Nederlands?? hmmm weet je wel wat een bos bloemen kost tegenwoordig?

et_2000nl
17-11-04, 22:27
Geplaatst door Umarvlie
Heel Nederlands?? hmmm weet je wel wat een bos bloemen kost tegenwoordig?

Idd, heel nederlands, geen idee.

~Panthera~
17-11-04, 22:30
Het Archeon. (Alphen ad Rijn) :cola:

Umarvlie
17-11-04, 22:31
Geplaatst door et_2000nl
Idd, heel nederlands, geen idee.

Ik ook niet ... koop namelijk nooit bloemen (niet eens voor mijn vrouw .. ahem!)

denk dat een toiletvervrisser met bloemengeur na jullie discussie zinvoller is (en goedkoper als bonus! - of was dat nu andersom?)

~Panthera~
17-11-04, 22:36
Geplaatst door Umarvlie
Ik ook niet ... koop namelijk nooit bloemen (niet eens voor mijn vrouw .. ahem!)

denk dat een toiletvervrisser met bloemengeur na jullie discussie zinvoller is (en goedkoper als bonus! - of was dat nu andersom?)
--------

Rare gedachten heb jij. :moe:
Goedkope pleespray en zo.
Yek.

Umarvlie
17-11-04, 22:43
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Rare gedachten heb jij. :moe:
Goedkope pleespray en zo.
Yek.

Nu ja .. soms wel een plantje .. dan kun je er nog heellang op wijzen dat je dat gekocht heb ... ook echt (goedkoop) Nederlands ...

Tja .. pleespray (toilet verfrisser in NL) is niet goedkoop maar 1/ goedkoper dan een bos bloemen 2/ noodzakelijk en dient een doel

dus .. ? en het combineert met het eten van een flink bord oer-hollandse erwten-soep ...

Rosita0323_
17-11-04, 23:48
Geplaatst door wytze
Ik kom overigens een hele lijst dingen tegen die ik als nederlander nog nooooit gedaan heb. ben wrsch slecht geintegreerd. :alien:

Ahumm...je bent de enige niet..:schok:

barfly
17-11-04, 23:54
Ik heb ineens vreselijk zin in kibbeling, gebakken lekkerbekjes of scholletjesss. Zijn die al genoemt?

et_2000nl
17-11-04, 23:58
Geplaatst door barfly
Ik heb ineens vreselijk zin in kibbeling, gebakken lekkerbekjes of scholletjesss. Zijn die al genoemt?

Ik ken dit hele topic uit mijn kop, je doet vooral je best met integreren, maar heb het nog niet gezien....

Met ravigottesaus.....

et_2000nl
17-11-04, 23:59
Geplaatst door Rosita0323_
Ahumm...je bent de enige niet..:schok:

Behalve de hoeren, ik bijna alles wel....