PDA

Bekijk Volledige Versie : Sweaty

Siirin_sweaty
16-11-04, 13:21
Selaam aleikum wa rahmatoellah wa barakatoe,

Momenteel ben ik op zoek naar een serieuze spontane meid. Het is voor mij de tijd aangebroken om te settelen en aan HUIS, BOOMPJE, BEESTJE te beginnen. Ik ben momenteel 24 jaar oud en heb HBO afgerond en ben studerend aan de universiteit.

Een ding moet ik wel zeker meedelen. Ik ben op zoek naar een meid die goed kan meedenken met mij om door het leven op een hoog niveau door te komen, immers discussies leiden tot een kwalitatiever leven. Ook moet het een meid zijn waarvan het hart is gevuld met het gedenken van Allah swt en liefde voor Hem. Ik stel geen eisen van dat ze een hoofddoek moet hebben of dat ze dit moet dat moet. NEE wel stel ik voor dat ze open moet staan voor discussies en dat ze goed mee kan denken. Met andere woorden het moet een rationele meid zijn.

Mocht je denken dat je deze punten in je hebt Gaarne je reactie.

Mvgr
'Ali

jafer_sadiq
16-11-04, 13:54
Selaam jongeman.

Heb je bericht gelezen en ben je hebt mij aandacht getrokken. Ik vind je schrijfstijl goed en hoop ook dat je een beetje ben zoals je schrijft en denkt. Ik vind namelijk ook dat je door goede discussie op een hoger niveau kan komen en tot een beter kwaliteit.

Ik wil je beter leren kennen indien jij mij die kans geeft

jafer_sadiq
16-11-04, 15:41
afdasf

rachidagirl
05-12-04, 14:09
Wil gerust je beter leren kennen..... Ik ga heel kort en bondig zijn....
want sommige hier schrijven een liefdesbrief///
Heb zelf 7jaar hoge studies gestudeerd.... en heb nu een leuke job
Laat maar van je horen .....

beslama