PDA

Bekijk Volledige Versie : Imam: Hollanders stinken



S@deeQ
16-11-04, 19:08
16-11-2004

Imam: Duitsers stinken
Van onze correspondent

,,Er zijn ook Duitsers die goed zijn'', zegt de imam van de Berlijnse Mevlana-moskee ergens middenin zijn preek. Om daarna door te gaan met zijn tirade tegen de ongelovigen, die volgens hem niets minder dan het hellevuur wacht.

Kern van de haatpreek, die werd uitgezonden in het ZDF-actualiteitenprogramma 'Frontal 21', is dat Duitsers stinken. ,,Deze Duitsers, deze atheïsten, deze Europeanen, scheren zich niet onder hun armen. Daardoor hoopt het zweet zich op in hun okselhaar en verspreidt het een weerzinwekkende stank. Daartegen gebruiken ze parfum en op die manier hebben ze de parfumindustrie kunnen uitbreiden. Zo kunnen ze de slechte geuren met de goede bedekken.''

Ook duikt de imam - wiens naam niet bekend gemaakt is - ook nog even in de Duitse maatschappijgeschiedenis en vindt daar nóg een verklaring voor de onreinheid van het gastland. In het verleden hadden veel woonblokken alleen centrale toiletten. ,,Men moest van de vijfde verdieping helemaal naar beneden naar een wc waarop de hele familie ging. En bij hoge nood deden ze het op een emmer. Een paar keer per dag kwam er dan een bus om de fecaliën op te halen. Dan deden de Duitsers het raam open en riepen 'Halt' en om die reden staat er nu nog altijd 'Halt' op de bushaltes. Dat is de waarheid, ik zweer het bij Allah, zo is het écht.''

De imam heeft inmiddels schriftelijk zijn excuses gemaakt.




:stomp: vrijheid van meningsuiting :lole:

barfly
16-11-04, 19:12
Wat een gekkehuis! :haha:

Don Vito
16-11-04, 19:13
Die zot heeft niks anders te melden.
Hij hoort toch te doceren over geloof en niet over Duits geschiednis?

taouanza
16-11-04, 19:14
Geplaatst door Don Vito
Die zot heeft niks anders te melden.
Hij hoort toch te doceren over geloof en niet over Duits geschiednis?


Hij heeft het wel over Duitsers hoor.

Mark
16-11-04, 19:15
heeft de duitse nova weer eens zinnen uit hun verband lopen trekken? :(

Vissea
16-11-04, 19:15
Geplaatst door S@deeQ
16-11-2004

Imam: Duitsers stinken
Van onze correspondent

,,Er zijn ook Duitsers die goed zijn'', zegt de imam van de Berlijnse Mevlana-moskee ergens middenin zijn preek. Om daarna door te gaan met zijn tirade tegen de ongelovigen, die volgens hem niets minder dan het hellevuur wacht.

Kern van de haatpreek, die werd uitgezonden in het ZDF-actualiteitenprogramma 'Frontal 21', is dat Duitsers stinken. ,,Deze Duitsers, deze atheïsten, deze Europeanen, scheren zich niet onder hun armen. Daardoor hoopt het zweet zich op in hun okselhaar en verspreidt het een weerzinwekkende stank. Daartegen gebruiken ze parfum en op die manier hebben ze de parfumindustrie kunnen uitbreiden. Zo kunnen ze de slechte geuren met de goede bedekken.''

Ook duikt de imam - wiens naam niet bekend gemaakt is - ook nog even in de Duitse maatschappijgeschiedenis en vindt daar nóg een verklaring voor de onreinheid van het gastland. In het verleden hadden veel woonblokken alleen centrale toiletten. ,,Men moest van de vijfde verdieping helemaal naar beneden naar een wc waarop de hele familie ging. En bij hoge nood deden ze het op een emmer. Een paar keer per dag kwam er dan een bus om de fecaliën op te halen. Dan deden de Duitsers het raam open en riepen 'Halt' en om die reden staat er nu nog altijd 'Halt' op de bushaltes. Dat is de waarheid, ik zweer het bij Allah, zo is het écht.''

De imam heeft inmiddels schriftelijk zijn excuses gemaakt.

:stomp: vrijheid van meningsuiting :lole:

zegt iets over die imam, iets over de Duisters maar bovenal iets over de moskeebezoekers die hier naar luisteren en het serieus nemen, haha

chliha
16-11-04, 19:15
Geplaatst door S@deeQ
16-11-2004

Imam: Duitsers stinken

Kern van de haatpreek, die werd uitgezonden in het ZDF-actualiteitenprogramma 'Frontal 21', is dat Duitsers stinken. ,,Deze Duitsers, deze atheïsten, deze Europeanen, scheren zich niet onder hun armen. Daardoor hoopt het zweet zich op in hun okselhaar en verspreidt het een weerzinwekkende stank.


:stomp: vrijheid van meningsuiting :lole:


Scheren Duitsers hun oksels niet dan???
En Hollanders?? Die wel toch?

:wow:
Mijn god!

mark61
16-11-04, 19:16
Voor een goed begrip van de laatste alinea moet U even weten dat 'halt' Turks is voor stront.

Persoonlijk vind ik veel Turken ook niet bijzonder fris ruiken. Kweenie of imam wel s onder zijn eigen oksels heeft geroken. Verder is hij gelukkig zo zedig dat hij nooit heeft opgemerkt dat 99% der Europeaansen hun oksels scheert. Ik geef toe, ZS, ik heb het niet bij het CBS kunnen vinden.

Mark
16-11-04, 19:16
Geplaatst door chliha
Scheren Duitsers hun oksels niet dan???
En Hollanders?? Die wel toch?

:wow:
Mijn god!

:haha: ga snuffelen zou ik zeggen

Mark
16-11-04, 19:17
Geplaatst door mark61
U moet hierbij even weten dat 'halt' Turks is voor stront.

Persoonlijk vind ik veel Turken ook niet bijzonder fris ruiken. Kweenie of imam wel s onder zijn eigen oksels heeft geroken. Verder is hij gelukkig zo zedig dat hij nooit heeft opgemerkt dat 99% der Europeaansen hun oksels scheert. Ik geef toe, ZS, ik heb het niet bij het CBS kunnen vinden.

buiten europa is het gebruik van deo niet erg gebruikelijk, wat ik helaas in menig lift en kleine kamer heb mogen ervaren :aanwal:

~Panthera~
16-11-04, 19:17
Geplaatst door barfly
Wat een gekkehuis! :haha:
=========================

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a130.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a122.gif

mark61
16-11-04, 19:18
Geplaatst door Mark
buiten europa is het gebruik van deo niet erg gebruikelijk, wat ik helaas in menig lift en kleine kamer heb mogen ervaren :aanwal:

Je dacht hierbij niet in het bijzonder aan Afrika?

Julien
16-11-04, 19:19
hahahah grap van de eeuw: een Turk zegt dat Duitsers stinken :D

Mark
16-11-04, 19:20
Geplaatst door mark61
Je dacht hierbij niet in het bijzonder aan Afrika?

eigenlijk wel :D

Mark
16-11-04, 19:21
Geplaatst door Julien
hahahah grap van de eeuw: een Turk zegt dat Duitsers stinken :D

jij durft :hihi:

S@deeQ
16-11-04, 19:22
Geplaatst door Julien
hahahah grap van de eeuw: een Turk zegt dat Duitsers stinken :D

:schrik: je wil niet weten wat deze imam te vertellen heeft over die slakken en darmen vretende fransen :melig:

Deanderekant
16-11-04, 19:23
Geplaatst door S@deeQ
16-11-2004

...,,Er zijn ook Duitsers die goed zijn''...



Zo genuanceerd, daar moet je hier eens om komen tijdens, pak'm beet, het EK ofzo.... :)

Julien
16-11-04, 19:24
Geplaatst door Mark
jij durft :hihi:

welkom in de wereld van de vooroordelen ;)

Nederlanders zijn zuinig
Belgen zijn dom
Fransen zijn arrogant
Italianen zijn driftig
Turken stinken
Joden heersen over de wereld

Ansari
16-11-04, 19:24
Geplaatst door S@deeQ

Kern van de haatpreek, die werd uitgezonden in het ZDF-actualiteitenprogramma 'Frontal 21',

Hoezo is dit een haatpreek?

Julien
16-11-04, 19:25
Geplaatst door S@deeQ
:schrik: je wil niet weten wat deze imam te vertellen heeft over die slakken en darmen vretende fransen :melig:

je wil niet weten hoe Le Pen denkt over Marokkanen :melig:

Mark
16-11-04, 19:27
Geplaatst door Julien
welkom in de wereld van de vooroordelen ;)

Nederlanders zijn zuinig
Belgen zijn dom
Fransen zijn arrogant
Italianen zijn driftig
Turken stinken
Joden heersen over de wereld

welkom in de wereld van de strafpunten :D

Julien
16-11-04, 19:29
Geplaatst door Mark
welkom in de wereld van de strafpunten :D


Geplaatst door S@deeQ
vrijheid van meningsuiting :lole: :)

S@deeQ
16-11-04, 19:29
Geplaatst door Mark
welkom in de wereld van de strafpunten :D


die slakkenvreter is een lafaard, hij heeft niets over marokkanen verteld :lol:

Julien
16-11-04, 19:31
Geplaatst door S@deeQ
die slakkenvreter is een lafaard, hij heeft niets over marokkanen verteld :lol:

:moe:

weten jullie eigenlijk wel wat vooroordelen zijn?

dat zijn stereotypen die vaak niet waar zijn.. jeetje wat een gezeur zeg..

en wat betreft Marokkanen, daar ken ik idd geen vooroordelen over...
jij?

S@deeQ
16-11-04, 19:35
Geplaatst door Julien
:moe:

weten jullie eigenlijk wel wat vooroordelen zijn?

dat zijn stereotypen die vaak niet waar zijn.. jeetje wat een gezeur zeg..

en wat betreft Marokkanen, daar ken ik idd geen vooroordelen over...
jij?

Geitenneukers :vreemd:

Jimmy Bora
16-11-04, 19:35
Geplaatst door S@deeQ

die slakkenvreter is een lafaard, hij heeft niets over marokkanen verteld




Geplaatst door Julien
:moe:

weten jullie eigenlijk wel wat vooroordelen zijn?

dat zijn stereotypen die vaak niet waar zijn.. jeetje wat een gezeur zeg..

en wat betreft Marokkanen, daar ken ik idd geen vooroordelen over...
jij?


Jawel, zij zijn niet beter dan kippen:


Wat is het verschil tussen een omvergereden kip en een omvergereden marokkaan?






































Bij een kip is er een remspoor... :p

mark61
16-11-04, 19:36
Geplaatst door S@deeQ
:schrik: je wil niet weten wat deze imam te vertellen heeft over die slakken en darmen vretende fransen :melig:

Dat doen Turken zelf nog harder.

Heb in Marokko trouwens ook een lekker slakje of 5 op. Met jus.

BiL@L
16-11-04, 19:41
Geplaatst door mark61
Voor een goed begrip van de laatste alinea moet U even weten dat 'halt' Turks is voor stront.

Persoonlijk vind ik veel Turken ook niet bijzonder fris ruiken. Kweenie of imam wel s onder zijn eigen oksels heeft geroken. Verder is hij gelukkig zo zedig dat hij nooit heeft opgemerkt dat 99% der Europeaansen hun oksels scheert. Ik geef toe, ZS, ik heb het niet bij het CBS kunnen vinden.

Bron? :stout:

et_2000nl
16-11-04, 19:42
Geplaatst door mark61
Dat doen Turken zelf nog harder.

Heb in Marokko trouwens ook een lekker slakje of 5 op. Met jus.

GatVD, watertanden, van die kleintjes er met een prikkertje uitpulken uit een boulion met veel kruiden.... Zullen we over hebben gehouden van de fransen. Zoiets verzin je zelf niet....

mark61
16-11-04, 19:46
Geplaatst door BiL@L
Bron? :stout:

Dat mag jij helemaal niet weten.







participerend observeren, noemen wij zondaars dat :ego:

mark61
16-11-04, 19:47
Geplaatst door et_2000nl
GatVD, watertanden, van die kleintjes er met een prikkertje uitpulken uit een boulion met veel kruiden.... Zullen we over hebben gehouden van de fransen. Zoiets verzin je zelf niet....

Welnee, die Franse zijn niet te vreten vergeleken bij die kaneel-peper en nogwat joekels.

S@deeQ
16-11-04, 19:48
:fuckit: Die slakken die onze zuidelijk landgenoten uit de atlas klaarmaken ,kun je niet vergelijken met die vieze troep van die fransen :fucyc:

taouanza
16-11-04, 19:50
Geplaatst door S@deeQ
:fuckit: Die slakken die onze zuidelijk landgenoten uit de atlas klaarmaken ,kun je niet vergelijken met die vieze troep van die fransen :fucyc:

Manzak a ya froegh?

et_2000nl
16-11-04, 19:53
Geplaatst door mark61
Welnee, die Franse zijn niet te vreten vergeleken bij die kaneel-peper en nogwat joekels.

Wel, goede escargots. Jammie....

BTW schoonzus update. Andere schoonzus kwam vandaag, ook met dochter. Hebben zo'n 3-4 uur in de keuken gestaan om couscous te maken.... Heerlijk.... Buikje weer rond....

Julien
16-11-04, 19:55
Geplaatst door mark61
Welnee, die Franse zijn niet te vreten vergeleken bij die kaneel-peper en nogwat joekels.

Maar de Turkse naam voor slak is toch ook "escargot"? :fplet:

S@deeQ
16-11-04, 19:56
Geplaatst door taouanza
Manzak a ya froegh?

min tarzoeth a tafroegt ??

taouanza
16-11-04, 19:58
Geplaatst door S@deeQ
min tarzoeth a tafroegt ??


:ego:

S@deeQ
16-11-04, 20:00
Geplaatst door taouanza
:ego:

:denk: Tamghart ???

Arba? tarbat ?? :cheefbek:

Tasriet ? :wijs:

mark61
16-11-04, 20:04
Geplaatst door et_2000nl
Wel, goede escargots. Jammie....

BTW schoonzus update. Andere schoonzus kwam vandaag, ook met dochter. Hebben zo'n 3-4 uur in de keuken gestaan om couscous te maken.... Heerlijk.... Buikje weer rond....

Hmm. Vind je het zo niet beter eigenlijk? Zeg s eerlijk? Of is dat thingy toch belangrijker? Hoeveel schoonzussen zitten er eigenlijk in dat blik dat je opengetrokken heb? Ik lust ook wel een trog couscous.

mark61
16-11-04, 20:08
Geplaatst door Julien
Maar de Turkse naam voor slak is toch ook "escargot"? :fplet:

Voorzover ik weet heten ze gewoon salyangoz.

Ze hebben wel jambon natuurlijk.

Maar wat is het verband?

et_2000nl
16-11-04, 20:08
Geplaatst door mark61
Hmm. Vind je het zo niet beter eigenlijk? Zeg s eerlijk? Of is dat thingy toch belangrijker? Hoeveel schoonzussen zitten er eigenlijk in dat blik dat je opengetrokken heb? Ik lust ook wel een trog couscous.

Ja....

Ik heb zelf alleen maar broers. 3 schoonzussen. 1 in Marokko, 2 in Nederland.

Kom maar langs. Er liggen nog wel wat korrels om af te likken op het schaaltje.... :hihi: Maar er is genoeg. U bent welkom.

et_2000nl
16-11-04, 20:13
Geplaatst door bakfietsj
:blij: Jullie imams worden met de dag grappiger

Maar alle nederlanders vinden toch ook dat duitsers stinken. Dat jullie daar een turkse imam uit berlijn voor nodig hebben om dat te zeggen....

mark61
16-11-04, 20:19
Geplaatst door et_2000nl
Maar alle nederlanders vinden toch ook dat duitsers stinken. Dat jullie daar een turkse imam uit berlijn voor nodig hebben om dat te zeggen....

Ik kijk wel linker uit dan dat ik zo dicht bij een duitser in de buurt kom dat ik m kan ruiken. Het is hier niet voor niets altijd zuidwestenwind, dat is bij grondwet geregeld. Vandaar dat die imam het ook niet meer houdt

mark61
16-11-04, 20:21
Geplaatst door et_2000nl
Kom maar langs. Er liggen nog wel wat korrels om af te likken op het schaaltje.... :hihi: Maar er is genoeg. U bent welkom.

Nou, ik laat panthy wel een tupperwaredoosje ophalen, als je het niet erg vindt. Wil je m goed invriezen?

Ja... wat?

et_2000nl
16-11-04, 20:22
Geplaatst door mark61
Ik kijk wel linker uit dan dat ik zo dicht bij een duitser in de buurt kom dat ik m kan ruiken. Het is hier niet voor niets altijd zuidwestenwind, dat is bij grondwet geregeld. Vandaar dat die imam het ook niet meer houdt

Ja, bij oostenwind ruik je het ruhrgebied.... :wink:

Jimmy Bora
16-11-04, 20:24
Geplaatst door bakfietsj
Ik ken geen Nederlanders die dat zeggen. Trouwens Duitsers schijnen juist heel erg populair te zijn onder Nederlanders, gezien een recente enquete. Ik snap er ook niks van.


Omdat de Duitsers lekker ruiken :p

Umarvlie
16-11-04, 20:26
Geplaatst door et_2000nl
Ja, bij oostenwind ruik je het ruhrgebied.... :wink:

Nee nee neeeeee NEEEN .. NEIN


Bij Oostenwind liggen de kwallen op het strand. Zo is het gezegde!

HERAUS aus meine grube ....

mark61
16-11-04, 20:31
Geplaatst door et_2000nl
Ja, bij oostenwind ruik je het ruhrgebied.... :wink:

Oostenwind is haraam.

mark61
16-11-04, 20:32
Geplaatst door Umarvlie
HERAUS aus meine grube ....

-Wo ist denn die Altstadt?

-Jah die hat leider Ihr Vati ausradiert damals.

Umarvlie
16-11-04, 20:33
Geplaatst door mark61
-Wo ist denn die Altstadt?

-Jah die hat leider Ihr Vati ausradiert damals.

Ah .. mein lieber .. DO ist die Bahnhof!

Pytaghoras
16-11-04, 20:56
Geplaatst door S@deeQ
16-11-2004

Imam: Duitsers stinken
Van onze correspondent

,,Er zijn ook Duitsers die goed zijn'', zegt de imam van de Berlijnse Mevlana-moskee ergens middenin zijn preek. Om daarna door te gaan met zijn tirade tegen de ongelovigen, die volgens hem niets minder dan het hellevuur wacht.

Kern van de haatpreek, die werd uitgezonden in het ZDF-actualiteitenprogramma 'Frontal 21', is dat Duitsers stinken. ,,Deze Duitsers, deze atheïsten, deze Europeanen, scheren zich niet onder hun armen. Daardoor hoopt het zweet zich op in hun okselhaar en verspreidt het een weerzinwekkende stank. Daartegen gebruiken ze parfum en op die manier hebben ze de parfumindustrie kunnen uitbreiden. Zo kunnen ze de slechte geuren met de goede bedekken.''

Ook duikt de imam - wiens naam niet bekend gemaakt is - ook nog even in de Duitse maatschappijgeschiedenis en vindt daar nóg een verklaring voor de onreinheid van het gastland. In het verleden hadden veel woonblokken alleen centrale toiletten. ,,Men moest van de vijfde verdieping helemaal naar beneden naar een wc waarop de hele familie ging. En bij hoge nood deden ze het op een emmer. Een paar keer per dag kwam er dan een bus om de fecaliën op te halen. Dan deden de Duitsers het raam open en riepen 'Halt' en om die reden staat er nu nog altijd 'Halt' op de bushaltes. Dat is de waarheid, ik zweer het bij Allah, zo is het écht.''

De imam heeft inmiddels schriftelijk zijn excuses gemaakt.




:stomp: vrijheid van meningsuiting :lole:


Hahaha, sommige imams zijn gek. Wat probeert hij hiermee te bereiken?

S@deeQ
16-11-04, 21:16
Geplaatst door Pytaghoras
Hahaha, sommige imams zijn gek. Wat probeert hij hiermee te bereiken?

dat die stinkende moffen en kaazen hun oksels en konten gaan afscheren :denk: