PDA

Bekijk Volledige Versie : loverboy verhaal

meome
16-11-04, 18:59
lees hoe men,mannen als zondebok heeft gebruikt.
Om zo geen onodige vragen te krijgen van mensen, die er als buitenstaander mee te maken krijgen. ouders krijgen van justitie een dosis haat mee,gericht tegen de loverboy.
om zo eigen gruwel,te verbergen voor eigen gewin.
heel veel mensen, en ook marokkaanse site`s hebben,schijnt.
oogkleppen op waardoor zij,alleen zien wat hen getoond wordt.
maar als jullie na het lezen, nog willen zeggen dat ik het niet bij het goeië eind heb. Dan daag ik iedereen uit om voor mij maar, een rechter te vinden binnen het europese hof die het tegendeel zou willen beweren.
en mij in het ongelijk zou willen stellen, in mijn aagenomen,rechtvaardige,wel edele stelling,.

en wijzen, doet een weldenkend mens nog "staat".
hij die wijst heeft,of wat te verbergen,of is gewoon dom.
en wat weet een beetje wijs mens,. juist, je kan nog zo verbergen
de ....... .............. .. ... . wederom bewijst het zich zelf,en behoud de waarheid. De eer..

meome
17-11-04, 14:15
Hij, die een ander wijst.
Heeft geen wijs, om naar te wijzen.

Sali
18-11-04, 19:23
Salaam alaikoum

Wow, aangrijpend, maar tegelijk ook misselijk.
Ik begrijp heel de situatie niet. Meiden die er zelf voor kiezen om als hoer voor t raam te gaan staan. Jongens, zoals de persoon in het verhaal, het over zijn hart kan krijgen om een meisje voor hem te laten gaan werken. Misselijk werd ik ervan. :kotsen: .
Waar blijft het zelfrespect van die mensen??? Van die meisjes en van die jongens??? Ze weten toch, als ze tijdens hun opvoeding enigszins iets over de islam hebben geleerd, dat het leven hier op aarde niet eeuwig is?

Ik snap het niet...Maar kan er ook erg :boos: om worden.
Want zo word er een situatie geschetst dat ALLE marokkaanse meisjes nu zo zijn.
Of ze staan als hoer achter het raam in de rose buurt, of gaan naar rayparty's of hebben de ene vriend na de andere en ondertussen even de maagd blijven spelen.
Men vergeet dat er Lhamdoulilah heel wat marokkaanse meisje in NL zijn die wel weten wat eer en zelfrespect inhoudt, anders was het echt gedaan met de marokkaanse meisjes.

Maar aan andere kant, erg aangrijpend voor de persoon in het verhaal. Komt net uit gevangenis, geen rooie cent op zak, geen werk noch uitkering. Ziet zijn vrienden met poen en in luxe leven. Hoe??? Lijkt ook wel wat! Maar vergeet onderhand dat het wel zijn zusje kon zijn of zijn nichtje die voor het raam staat als hoer!

Dit verhaal komt over bij mij op een manier die zegt dat er best meiden tussen zitten die het zelf willen. Maar vergeet niet dat de meeste meiden daar in het rose buurtje als hoer achter de ramen staan meestal onder dwang daar zitten. Velen van die meiden worden misleid door mooie praatjes en gifts, wat uiteindelijk pay back time is voor de jongens.
Vele meiden zijn van huis weggelopen, kunnen niet meer terug, ookal willen ze. Familie die door schande gaat. Waarom anders zouden er nu tehuizen voor zulke meiden opgezet zijn. Gelukkig dat er plaatsen zijn die zulke meiden opvangen en hun uit die situatie uit haalt, maar dat is nog een minderheid. Velen durven niet, omdat ze gewoon weg bang zijn.

Als gehele gemeenschap moeten we echt op elkaar passen. Er zijn er nu wel talloze voorlichtingen die op school gegeven wordt. Er wordt overal over gepraat. Men moet opletten en waakzaam zijn over zich zelf, vooral de meisjes om zich neit te laten verleiden door zo'n schooir, sorry dat ik het woord noem, maar kan niet anders.

Ik vraag me af, hoe loverboys, zich voelen. Zijn ze niet bang,het ooit hun eigen zusje kan overkomen?? Hoe zullen zij zich dan voelen??? Of maakt het niks uit? Maakt het niks uit dat zelfs het meisje die ze verleiden in principe gewoon een zuster van hun is?

meome
18-11-04, 19:44
Bescherming voor de dames bied,en wil de overheid niet bieden.
Het schend de mensenrechten, door het gedogen en legaleseren van prostitutie. Wie wil nou ouders"voogd" nog staat dat daar geld aan verdient.De loverboy heeft niemand in geen enkel opzicht, binnen de wet, maar wat te verwijten nog te veroordelen.voor andermans daden, die door de staat niet beschermd zijn geweest.

Een mooi voorbeeld voor het volk is hier gesteld door Nederland.

Wat als de ouder"voogd"of verzorger van kinderen pooier en of loverboy is. kan deze ouder"voogd"en of verzorger een van zijn kinderen kwalijk nemen dat het zijn voorbeeld heeft gevolgd. nee. dus.

Maar hè, was je in slaapstand,ciberpsycocop.
Een nick aangemaakt in jan, en pas vandaag voor het eerst mee openen.nou, neem maar weer en ander.zo als je colegè.

Sali
18-11-04, 22:58
Kdenk dat er niks te verwijten valt aan de ouders van zo'n loverboy. Maar ouders moeten ook gaan nadenken, waar haalt mijn zoon het geld vandaan, als hij noch op school zit en noch werk heeft. Er moeten toch wel een aantal lichtjes gaan branden bij zich zelf. En zoals het uit je verhaal bleek, zal het dan ook zo zijn dat de meeste jongens er vaag over gaan doen, maar nee,...ouders moeten weten wat hun kinderen doen. Ze zijn toch verantwoordelijk voor ze? Dan moeten ze ook weten waar hun zoon al die dure kleding vandaan haalt, hoe komt hij aan het geld voor een gloed nieuwe auto die voor de deur staat?

En de politie doet er degelijk wel wat aan. Als die jongens worden opgepakt dan worden ze veroordeeld voor sexueel misbruik van een minderjarige. Want de meisjes zijn niet eens 18 jaar. En daarnaast ook nog eens veroordeeld wegens mensenhandel.
Alhoewel ze niet echt streng worden aangepakt, moeten ze toch hun straf uit zitten, als ze die krijgen.
Laatst las ik nog ind e krant dat ze ook al het geld dat de jongens verdienden aan prostitie ze die terug moeten betalen aan de politie, justitie. Vind ik wel belachelijk, want waarom wordt het niet gegeven aan de meiden zelf. Zij kunnen van het geld in ieder geval een nieuw start opbouwen, opleiding volgen, eigen huis betalen, etc...

PS over mijn nickname, ik ben niet altijd erg actief hier en als ik er wel was dan waren er geen topics die mij interesseerden om te reageren. Jij bent de eerste waar ik op reageer! :fpuh:

meome
19-11-04, 20:55
ja,ja.

PS over mijn nickname, ik ben niet altijd erg actief hier en als ik er wel was dan waren er geen topics die mij interesseerden om te reageren. Jij bent de eerste waar ik op reageer! :fpuh: [/B][/QUOTE]
------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------
ja,ja,wat je hier boven schreef klopt ook.
ik ben de eerste jij op heb gereageerd....en mensen reageren hier niet op mensen, maar op topic`s of op meningen of op verhalen of van alles.maar op mensen reageren, kan niet op het net. tenzij je via het net "inderdaad"op iemand reageerd---------leuk ben ik,hè----------------------------------------------------------------------------------------------------
diek loullllllllll vore jau.-----------mindfucker----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

flowerbom
12-04-15, 01:05
wat een drama ook al weer