PDA

Bekijk Volledige Versie : Licht



rasul
16-11-04, 19:38
Licht is leven. Maar duisternis is dood en de jinn die zich zuigt is daar. Moge de duisternis en jinn verzaken en hun heenkomen zoeken. Want Allah is liefde en barmhgartigheid Tegenover de zwakken en de verdwaalden die Allah's naam beschimpen en misbruiken voor geweld en geld en macht zullen zichzelf tegenkomen. Ook zij zullen na zijn onmenselijke toorn en straf en zijn goddelijke liefde voelen, uit de bron van de barmhartige Islam zullen zij drinken en Allah kust het licht en is een met al het leven..

rasul
16-11-04, 20:21
Darkness is a place that gives light a
chance to exist...

Alleen het oordeel van Allah zal daar over recht spreken voor alle heil van de mensen.
En die vruchtbare mensen die in alles tot Allah behoren als zijnde gelijk in begin aan de de schepping van de eeuwige barmhartige..
Elke vonk in de duisternis die zich valselijk voordoet als zijnde goddelijk zal worden heengezonden en uitgestoten.
Het licht van Allah, de barmhartige, goddelijke en toornige zal over en onder die reiken die haat en geweld brengen en hun daar ter verantwoording roepen. Licht en leven en de schepping van alles in het leven is Allah groot. Hij is het leven, niet de dood.

Jimmy Bora
16-11-04, 20:26
Geplaatst door rasul
Darkness is a place that gives light a
chance to exist...

Alleen het oordeel van Allah zal daar over recht spreken voor alle heil van de mensen.
En die vruchtbare mensen die in alles tot Allah behoren als zijnde gelijk in begin aan de de schepping van de eeuwige barmhartige..
Elke vonk in de duisternis die zich valselijk voordoet als zijnde goddelijk zal worden heengezonden en uitgestoten.
Het licht van Allah, de barmhartige, goddelijke en toornige zal over en onder die reiken die haat en geweld brengen en hun daar ter verantwoording roepen. Licht en leven en de schepping van alles in het leven is Allah groot. Hij is het leven, niet de dood.


pfff, ben jij wel een gelegitimeerde imam? :moe:

rasul
16-11-04, 20:32
Zij die vragen naar de weg kennen hun afkomst niet

Jimmy Bora
16-11-04, 20:36
Geplaatst door rasul
Zij die vragen naar de weg kennen hun afkomst niet


Ik was ooit verdwaald, maar ik heb mijn weg naar huis toch gevonden :wink:

rasul
16-11-04, 20:50
Het juiste pad is van de liefde, de liefde van Allah, de barmhartige. Alle dwalers die het pad van het zwaard kiezen zullen niet daar zijn. De straf van Allah, de barmhartige, zal hun vaders en zonen en de vruchtbare mens, die in alles gelijk is, gelijk stellen en niet belonen. Maar die het vuur misbruikt zal worden gestraft. Allah is het vuur, wind aarde en lucht. Hij is barmartig en de liefde.

Jimmy Bora
16-11-04, 20:54
ga je nu de hele Koran verkondigen? :moe:


Ik heb zelf een Koran in het Nederlands en als ik iets wil weten dan zoek ik ff wel op :wink:

rasul
16-11-04, 21:14
Broeder Bora zal zijn weg kennen als hij stilstaat en voor Allah, de barmhartige buigt. Niet eerder zal broeder Bora zijn pad verlicht zien en kunnen zijn met zijn zonen en vruchtbare mensen en het goddelijke dienen. Broeder Bora bij is bij de tempel om te knielen voor de goddelijke barmhartige alvorens zijn eigen weg van de mens te kiezen.

rasul
16-11-04, 21:26
Allen die het pad langs de rand kiezen tot aan de muren en het zwaard opnemen in naam van de barmhartige en hem bedriegen tegen Allah, de vredesstichter, zij zullen niet daar zijn maar alleen. En Jezus die werd gestuurd door Allah was daar ook. Allah, de barmhartige is naast uw huis, waar uw bron stroomt.

Prlwytzkofski
16-11-04, 22:20
tip (http://www.inghist.nl/Onderzoek/Projecten/BWN/lemmata/bwn3/voorthuijzen)
Doe er je voordeel mee.