PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse moslims willen helpen met verzoenen



Pytaghoras
16-11-04, 21:00
De Britse Moslim Raad van Groot–Brittannië heeft haar hulp aangeboden om in de Nederlandse samenleving de verhoudingen tussen moslims en andere Nederlanders weer op peil te brengen. Volgens de organisatie zijn de maatschappelijke verhoudingen ernstig verstoord sinds de moord op Theo van Gogh.

"De ineenstorting van vertrouwen en blind geweld van beide zijden zijn verergerd door een golf van hysterie, onverantwoordelijke journalistiek en extremisme", zo luidt de verklaring van de raad. Secretaris–generaal Iqbal Sacranie verzoekt de moslimgemeenschap de wetteloosheid en misdaden niet tot een tweespalt te laten leiden.

"De autoriteiten moeten alles doen om een klimaat van vertrouwen, respect en vrijheid voor iedereen te herstellen. Nederland heeft een dialoog van nationale verzoening nodig", aldus Sacranie.

mark61
16-11-04, 23:35
Dat zijn toch die ellendige bounties?

Pytaghoras
16-11-04, 23:53
Geplaatst door mark61
Dat zijn toch die ellendige bounties?
Agh ja, hoe je het ook doet, krijg je negatieve reacties. Tegenwoordig hebben wij meer van die bounties nodig om het Nederlandse volk gerust te kunnen stellen.

Pytaghoras
16-11-04, 23:54
Als ik het over bounties heb, dan bedoel ik niet bounties zoals Hirshi Ali.

mark61
17-11-04, 00:04
Geplaatst door Pytaghoras
Agh ja, hoe je het ook doet, krijg je negatieve reacties. Tegenwoordig hebben wij meer van die bounties nodig om het Nederlandse volk gerust te kunnen stellen.


Als ik het over bounties heb, dan bedoel ik niet bounties zoals Hirshi Ali.

Aha. Er zijn bounties en bounties. Zijn dit goeie bounties? :hihi:

Ja, als je gematigd bent kan je het nooit goed doen. Voor de één of voor de ander. Ik heb op dit forum de BMR al uitgebreid zien worden uitgescholden.

Tomas
17-11-04, 00:07
Was het niet Haselhoef die het begrip bounty heeft geintroduceerd? man o man, wat heeft ie een hoop discussie daarmee in de kiem gesmoord. Daar zal ie denk ik nog wel eens voor achter z'n oren hebben gekrabt.

mark61
17-11-04, 00:09
Geplaatst door Tomas
Was het niet Haselhoef die het begrip bounty heeft geintroduceerd? man o man, wat heeft ie een hoop discussie daarmee in de kiem gesmoord. Daar zal ie denk ik nog wel eens voor achter z'n oren hebben gekrabt.

De nep-bounty

Pytaghoras
17-11-04, 00:13
Geplaatst door mark61
De nep-bounty

Hmmmm, hoe noemen wij dan iemand die van binnen zwart is en van buiten wit? Daar hebben wij het nooit over gehad.

mark61
17-11-04, 00:15
Geplaatst door Pytaghoras
Hmmmm, hoe noemen wij dan iemand die van binnen zwart is en van buiten wit? Daar hebben wij het nooit over gehad.

Daar bestaat alleen de uitdrukking 'going native' voor. Bij mijn weten.

Tomas
17-11-04, 00:15
Geplaatst door Pytaghoras
Hmmmm, hoe noemen wij dan iemand die van binnen zwart is en van buiten wit? Daar hebben wij het nooit over gehad.

Jawel, alleen weet ik het niet meer. Mars werd zo toen genoemd. En terecht natuurlijk. Alleen hield ie desondanks z'n bek niet.

Bofko
17-11-04, 00:17
Geplaatst door Pytaghoras
Hmmmm, hoe noemen wij dan iemand die van binnen zwart is en van buiten wit? Daar hebben wij het nooit over gehad.

Zware blanke roker.

Pytaghoras
17-11-04, 00:20
Geplaatst door Bofko
Zware blanke roker.

Dan was Theo ook een soort bounty.

Tomas
17-11-04, 00:22
Geplaatst door Pytaghoras
Dan was Theo ook een soort bounty.

Hij was in iedergeval dieper geintegreerd in de multi-culti samenleving dan menig linkse intelectueel.

Pytaghoras
17-11-04, 00:30
Geplaatst door Tomas
Hij was in iedergeval dieper geintegreerd in de multi-culti samenleving dan menig linkse intelectueel.

hihi, ik weet alleen niet hoe hij aan de termen kwam zoals geiten neukers en pooiers van Allah. Ik heb ze nog nooit van iemand anders gehoord.

Tomas
17-11-04, 00:33
Geplaatst door Pytaghoras
hihi, ik weet alleen niet hoe hij aan de termen kwam zoals geiten neukers en pooiers van Allah. Ik heb ze nog nooit van iemand anders gehoord.

Weet ik ook niet. Ik heb het ook niet zo vaak gelezen in z'n columns als nu wordt gesuggereerd. 1 keer geitenneuker en volgens mij was het dajj die hij pooier van mohammed noemde toen ie niet 'm niet als gespreksleider wilde hebben. Of zoiets. Meestal lag het allemaal wat subtieler achteraf.

mark61
17-11-04, 00:40
Geplaatst door Tomas
Weet ik ook niet. Ik heb het ook niet zo vaak gelezen in z'n columns als nu wordt gesuggereerd. 1 keer geitenneuker

In ieder geval een keer in een interview voor de NMO, zag ik laatst.



en volgens mij was het dajj die hij pooier van mohammed noemde toen ie niet 'm niet als gespreksleider wilde hebben. Of zoiets. Meestal lag het allemaal wat subtieler achteraf.

Pooier van allah was het geloof ik. In de ietwat islamdweperige periode van AEL-NL. Lijkt nou al weer lichtjaren geleden.

Tomas
17-11-04, 00:44
Geplaatst door mark61
In ieder geval een keer in een interview voor de NMO, zag ik laatst.

Dat ging zeker over het feit dat ie het woord bezigde. Die mag je eigenlijk niet meetellen.


Pooier van allah was het geloof ik. In de ietwat islamdweperige periode van AEL-NL. Lijkt nou al weer lichtjaren geleden

Yo. Met cheppih nog... Nooit meer wat van gehoord.

mark61
17-11-04, 00:51
Geplaatst door Tomas
Dat ging zeker over het feit dat ie het woord bezigde. Die mag je eigenlijk niet meetellen.

Nee hoor, hij zei het, zonder commentaar te krijgen, in een interview met die Turkse, hoe heet ze ook al weer, Nazmiye Oral. Of zo.


Yo. Met cheppih nog... Nooit meer wat van gehoord .

Die drijft nu een medrese in R'dam, geloof ik.

Tomas
17-11-04, 01:00
Geplaatst door mark61
Nee hoor, hij zei het, zonder commentaar te krijgen, in een interview met die Turkse, hoe heet ze ook al weer, Nazmiye Oral. Of zo.

.

Die drijft nu een medrese in R'dam, geloof ik.

Wouw... Ik wou dat ik dat tegen die Oral mocht zeggen. De lucky bastard.

mark61
17-11-04, 01:05
Geplaatst door Tomas
Wouw... Ik wou dat ik dat tegen die Oral mocht zeggen. De lucky bastard.

Dan te bedenken dat haar achternaam voor een Turk nog directer associaties oproept dan voor een Hollander.