PDA

Bekijk Volledige Versie : Morgen 17/11 Khaled in Nova over TvGMB



mark61
16-11-04, 23:38
Zag ik in Nova vandaag.

Ron Haleber
17-11-04, 00:38
Geplaatst door mark61
Zag ik in Nova vandaag.

Ja Mark ongelofelijk! Ik heb na een lange discussie me door Ourzazate laten overtuigen: het einde van mijn lange 3e reply:

"Ik zie net wat er in de 2e kamer gebeurt: Jouw steun en toeverlaat Jan Hein Donner had voor jou het wetsartikel van zijn grootvader Donner over godslastering van de plank gehaald om het te reactiveren! En wat doen al die goddeloze ongelovigen van de 2e kamer: die gaan het morgen afschaffen.

En Ourzazate, als uitsmijter praat NOVA nog effe na: nota bene met - om in jouw termen te spreken - zo'n zuipende godloochenende Kultuurfreak en wijvenjager Cheb Khaled. Die doet er nog even een flink schepje bovenop en begint zich te beklagen! - Heeft godbetere het -ook met TvG te doen! Hoog tijd om ook Cheb Khaled net als Cheb Mami van Oran de keel af te snijden! Niet te lang mee wachten hoor! "

Welterusten, Ron


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1639985#post1639985

Al Sawt
17-11-04, 00:48
Geplaatst door mark61
Zag ik in Nova vandaag. Ze willen Khaled gaan misbruiken, om gelijkenis te trekken met toestanden in Algerije.

mark61
17-11-04, 00:51
Geplaatst door Al Sawt
Ze willen Khaled gaan misbruiken, om gelijkenis te trekken met toestanden in Algerije.

Ik verwacht niet dat Khaled goed geïnformeerd is over NL. Ik denk wel dat veel Algerijnen een gelijkenis voelen, want daar werden als eersten de intellectuelen, schrijvers en kunstenaars vermoord. Na aankondiging door FIS en GIS. Kan je natuurlijk denken, daar zit het FLN / leger achter, maar daar ben ik niet zo zeker van.

Ron Haleber
17-11-04, 10:35
Geplaatst door mark61
Ik verwacht niet dat Khaled goed geïnformeerd is over NL. Ik denk wel dat veel Algerijnen een gelijkenis voelen, want daar werden als eersten de intellectuelen, schrijvers en kunstenaars vermoord. Na aankondiging door FIS en GIS. Kan je natuurlijk denken, daar zit het FLN / leger achter, maar daar ben ik niet zo zeker van.

Mark61 ben je gezien de cryptische titel van je topic vanwege mijn posting plots wakker geworden? :denk:


Of ben je bang als ongelovige al op de dodenlijst te staan? :wow:


Goedemorgen Mark! Goed geslapen?

Goodnight
17-11-04, 11:34
Ron, sinds wanneer is e keel van Cheb Mami doorgesneden?

:vreemd:

sienia
17-11-04, 11:39
Geplaatst door Goodnight
Ron, sinds wanneer is e keel van Cheb Mami doorgesneden?

:vreemd:

Dan zal ik persoonlijk wraak nemen!!
Ik ben verslaafd aan zijn keelgeluid!!

:p

Ron Haleber
17-11-04, 12:22
Geplaatst door Goodnight
Ron, sinds wanneer is e keel van Cheb Mami doorgesneden?

:vreemd:


Geplaatst door sienia
Dan zal ik persoonlijk wraak nemen!!
Ik ben verslaafd aan zijn keelgeluid!!

:p

Pardon, ik ben niet zo sterk in al die cdtjes en ik chec het dus ff af bij mijn naffervrind die net binnenwipt:

Het was CHEB HOSNI die in Oran de keel werd afgesneden. :sniper:

Cheb Mami heeft nog net tijdig de vlucht genomen!

Al Sawt
17-11-04, 18:24
Geplaatst door Ron Haleber
Pardon, ik ben niet zo sterk in al die cdtjes en ik chec het dus ff af bij mijn naffervrind die net binnenwipt:

Het was CHEB HOSNI die in Oran de keel werd afgesneden. :sniper:

Cheb Mami heeft nog net tijdig de vlucht genomen! Cheb Hasni is doodgeschoten en niet met een mes gedood.

Al Sawt
17-11-04, 18:26
Geplaatst door mark61
Ik verwacht niet dat Khaled goed geïnformeerd is over NL. Ik denk wel dat veel Algerijnen een gelijkenis voelen, want daar werden als eersten de intellectuelen, schrijvers en kunstenaars vermoord. Na aankondiging door FIS en GIS. Kan je natuurlijk denken, daar zit het FLN / leger achter, maar daar ben ik niet zo zeker van. Algerije is een grote puinhoop. Algerijnse leger, veiligheidsapparaat en de elite, proberen met smerige tactieken de bevolking aan hun zijde krijgen.

picasso
17-11-04, 22:43
Goed gesproken broeder Khaled vanavond in Nova. Het zijn inderdaad klootzaken die fundi's.

delirious
17-11-04, 22:51
Geplaatst door picasso
Goed gesproken broeder Khaled vanavond in Nova. Het zijn inderdaad klootzaken die fundi's.

Balkenellende´s rijtje afmaken ; van onze Rai zangers blijven we af.

Goed bezig Khaled :duim:

Goodnight
17-11-04, 23:08
Paul Witteman: Kep Khaled.....

Voor de rest vond ik het dronken politiek correct gelul wat Khaled uitkraamde.
Niets nieuws onder de zon.Niets wat we niet al wisten.

Alleen nog een hoop geslijm met zijn zogenaamde rouw van 40 a 60 dagen als iemand gestorven is ( zal je geen enkel concert meer kunnen geven Khaled).
En dat hij het concert wilde afzeggen, ja doe het dan ook als je het daadwerkelijk meent.

Ja sorry...ik kan die man eigenlijk niet anders zien dan als zanger.
Niets meer en niets minder.

Maar Aicha is wel een ontzettend MOOI NUMMER :duim:

Ansari
17-11-04, 23:10
pff, deze extremist op het gebied van onwetendheid kan zich beter bekommeren over zijn corrupte vorm van 'islam'. Dan heb ik het niet eens over het trots kenbaar laten maken van hetgeen wat hij doet.

Julien
17-11-04, 23:48
:duim: très bien!

Julien
17-11-04, 23:49
Geplaatst door Ansari
pff, deze extremist op het gebied van onwetendheid kan zich beter bekommeren over zijn corrupte vorm van 'islam'. Dan heb ik het niet eens over het trots kenbaar laten maken van hetgeen wat hij doet.

ik heb 1000000000 keer liever een 'extremist' als Khaleb dan een extremist die de Islam aan anderen wil opleggen. Met mensen als Khaleb bestaat er iig geen oorlog meer.

Ansari
18-11-04, 00:17
Geplaatst door Julien
ik heb 1000000000 keer liever een 'extremist' als Khaleb dan een extremist die de Islam aan anderen wil opleggen. Met mensen als Khaleb bestaat er iig geen oorlog meer.

Leuk voor de niet-moslims inderdaad. Want mensen zoals jij staan maar al te graag te wachten op dit soort uitspraken. Wij moslims hebben niet iemand nodig die zijn identiteit verwaarloost en hopeloze uitspraken doet die totaal tegenstrijdig zijn met de islam.

Julien
18-11-04, 00:52
Geplaatst door Ansari
Leuk voor de niet-moslims inderdaad. Want mensen zoals jij staan maar al te graag te wachten op dit soort uitspraken. Wij moslims hebben niet iemand nodig die zijn identiteit verwaarloost en hopeloze uitspraken doet die totaal tegenstrijdig zijn met de islam.

dat heeft er niks mee te maken.. ieder normaal denkend mens zou zo reageren.