PDA

Bekijk Volledige Versie : AIVD infiltrant werkte voor voor Islamitisch lobbygroep



Spoetnik
17-11-04, 10:54
Mol bij AIVD werkte bij Islamitische lobbygroep

Uitgegeven: 17 november 2004 07:44
AMSTERDAM - Othman Ben A., de man die staatsgeheimen zou hebben gelekt van de Algemene Inlichtingen - en Veiligheidsdienst (AIVD) is de oprichter van een Islamitische lobbygroep. Dat meldt de Volkskrant. De zogenaamde Moslim Media Groep, lobbyde de belangen van Nederlandse moslims in de mediawereld. De imam Abdullah Haselhoef is werkzaam geweest als adviseur van de groep.

Op 30 september werd Ben A. gearresteerd. Hij zou een groep terroristische verdachten in Utrecht hebben getipt over een onderzoek van de AIVD. Justitie vermoedt dat de man ook informatie heeft gelekt aan de zogenaamde Hofstadgroep, een groep terroristen die actief was in Den Haag.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=443486&c=13

De tentakels van de AIVD blijken dus ook een Islamistische lobbygroep te hebben opgezet, precies zoals de AIVD destijds deed door Maoistische bewegingen op te zetten in Nederland.

De vraag is nu, heeft de AIVD geprobeerd om A. Haselhoef te radicaliseren?

nard
17-11-04, 10:57
Hm, vreemde interpretatie heb jij. Maar goed, feitelijk niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Het eerste dat ik dacht was; "Kijk, dus toch concrete invloeden van het extremisme in de legitieme moslim-bovenwereld. Extremisme kan zich dus overal gemakkelijk verbergen zonder bang te zijn afgevallen te worden".

Dat geeft de discussie een wat ander perspectief, nietwaar?


Maar goed, beiden kun je denken .........


Ik heb ook een vraag voor mijnheer Haselhoef, die hier regelmatig post.
Het blijkt dus dat u contact heb gehad met een lid van de Hofdstadgroep en een mol binnen de AIVD, mogelijk zelfs veelvuldig, mogelijk zelfs voor het oprichten van de Moslim Media Groep. Dat laatste kan ik natuurlijk niet goed beoordelen, maar u kent Othman waarschijnlijk redelijk goed tot goed.
Hebt u niet in kunnen schatten dat deze man, vanwege zijn gedachtengoed, de rol zou pakken die hij, naar nu blijkt, ook daadwerkelijk heeft genomen? Heeft hij daar nooit iets over gezegd of door laten schemeren?

Ik weet namelijk over t algemeen van mijn bekenden aardig goed te bepalen wat hen drijft en wat hen bezig houdt.

Graag ontvang ik hierop uw reactie. BVD.

TonH
17-11-04, 11:28
De VK kopt met:

AIVD-lek was 'vooruitstrevende moslim'
Van onze verslaggevers Jan Meeus John Schoorl

NIJMEGEN - De AIVD'er Othman Ben A. die staatsgeheimen zou hebben gelekt naar de terroristencel rond Van Gogh-moordenaar Mohammed B., is de oprichter van een 'lobbypersclub' van vooruitstrevende moslims.
...

En eindigt met:

Voordat hij bij de AIVD werkte, was Ben A. vier jaar lang in dienst bij de IND in Arnhem als 'beslismedewerker'.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1100588832175.html

Nou weet ik dat de IND lange tijd met uitzendkrachten werkte, maar een AIVD-er die bij de IND heeft gewerkt en dan ineens draait???
:argwaan:

taouanza
17-11-04, 11:33
Geplaatst door nard
Hm, vreemde interpretatie heb jij. Maar goed, feitelijk niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Het eerste dat ik dacht was; "Kijk, dus toch concrete invloeden van het extremisme in de legitieme moslim-bovenwereld. Extremisme kan zich dus overal gemakkelijk verbergen zonder bang te zijn afgevallen te worden".

Dat geeft de discussie een wat ander perspectief, nietwaar?


Maar goed, beiden kun je denken .........


Ik heb ook een vraag voor mijnheer Haselhoef, die hier regelmatig post.
Het blijkt dus dat u contact heb gehad met een lid van de Hofdstadgroep en een mol binnen de AIVD, mogelijk zelfs veelvuldig, mogelijk zelfs voor het oprichten van de Moslim Media Groep. Dat laatste kan ik natuurlijk niet goed beoordelen, maar u kent Othman waarschijnlijk redelijk goed tot goed.
Hebt u niet in kunnen schatten dat deze man, vanwege zijn gedachtengoed, de rol zou pakken die hij, naar nu blijkt, ook daadwerkelijk heeft genomen? Heeft hij daar nooit iets over gezegd of door laten schemeren?

Ik weet namelijk over t algemeen van mijn bekenden aardig goed te bepalen wat hen drijft en wat hen bezig houdt.

Graag ontvang ik hierop uw reactie. BVD.

Wat wil jij met deze vraagstelling bereiken?:mad:

taouanza
17-11-04, 11:34
Geplaatst door TonH
De VK kopt met:

AIVD-lek was 'vooruitstrevende moslim'
Van onze verslaggevers Jan Meeus John Schoorl

NIJMEGEN - De AIVD'er Othman Ben A. die staatsgeheimen zou hebben gelekt naar de terroristencel rond Van Gogh-moordenaar Mohammed B., is de oprichter van een 'lobbypersclub' van vooruitstrevende moslims.
...

En eindigt met:

Voordat hij bij de AIVD werkte, was Ben A. vier jaar lang in dienst bij de IND in Arnhem als 'beslismedewerker'.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1100588832175.html

Nou weet ik dat de IND lange tijd met uitzendkrachten werkte, maar een AIVD-er die bij de IND heeft gewerkt en dan ineens draait???
:argwaan:


Nu worden al die brave voorbeeldig moslims die door de media worden opgeroepen om te komen hielenlikken allemaal wantrouwd.

nard
17-11-04, 11:40
Geplaatst door taouanza
Wat wil jij met deze vraagstelling bereiken?:mad:

Ehh, ik leef in de veronderstelling dat jij een communicatie-embargo naar mij hebt ingesteld, dus ik stel voor dat jij dat ook gewoon handhaaft.

Als 't je niet zint, geef je me te toch gewoon mijn derde strafpunt?

:nl:

taouanza
17-11-04, 11:42
Geplaatst door nard
Ehh, ik leef in de veronderstelling dat jij een communicatie-embargo naar mij hebt ingesteld, dus ik stel voor dat jij dat ook gewoon handhaaft.

Als 't je niet zint, geef je me te toch gewoon mijn derde strafpunt?

:nl:

Je kan ook gewoon de vraag beantwoorden.

TonH
17-11-04, 13:02
Geplaatst door taouanza
Nu worden al die brave voorbeeldig moslims die door de media worden opgeroepen om te komen hielenlikken allemaal wantrouwd.

Wil je niet van die rare zinnen schrijven. :fplet:

Nu weet ik niet meer of het 'zij worden allemaal wantrouwd' of 'zij worden allemaal gewantrouwd' moet zijn. Kan ik het weer gaan opzoeken... :moe:

A. Haselhoef
17-11-04, 13:09
Geplaatst door nard
Ik heb ook een vraag voor mijnheer Haselhoef, die hier regelmatig post.
Het blijkt dus dat u contact heb gehad met een lid van de Hofdstadgroep en een mol binnen de AIVD, mogelijk zelfs veelvuldig, mogelijk zelfs voor het oprichten van de Moslim Media Groep.

<knip>

Dat laatste kan ik natuurlijk niet goed beoordelen, maar u kent Othman waarschijnlijk redelijk goed tot goed.

Graag ontvang ik hierop uw reactie. BVD.

Straks is iedereen die dhr. Othman gekend heeft op de basisschool of mee in de tram heeft gezeten verdacht.

Alleen al op basis van toevallige contacten iemand op de voorpagina van de Volkskrant noemen, is niet wijs en verstandig.

Hieronder is de email die ik voor het verschijnen van het artikel aan de volkskrant journalist heb doen toekomen.


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Abdullah Haselhoef
Verzonden: dinsdag 16 november 2004 15:38
Aan: '[email protected]'
Onderwerp: Moslim Media Groep

Geachte heer J. Schoorl,

Ik heb zoeven contact gehad met de secrataris van de MMG en hij kon zich niet herinneren dat bij de (twee) vergaderingen (in 2002) die ik op hun uitnodiging bijgewoond heb, de voorzitter aanwezig was.

Dit zou kunnen verklaren waarom ik geen helder beeld van deze meneer voor mijn geest kan halen.

Hoe dan ook zelfs als ik wel deze heer persoonlijk ontmoet zou hebben dan nog zie ik geen aanleiding om mijn naam en zijn naam op welke wijze dan ook met elkaar in verband te willen brengen. In deze tijd van verdachtmakingen draagt het aandragen van suggestieve verbanden tussen personen niet toe aan een altijd even eerlijke beeldvorming en veiligheid van betrokkenen.

En derhalve verzoek ik u dan ook af te zien van het vermelden van mijn naam in deze.

Met vriendelijke groeten,

Abdullah Haselhoef

http://www.google.com/search?q=cache:SRe2OJ45MfwJ:forumnl.maghrebonline. nl/viewtopic.php%3Ftopic%3D2780%26forum%3D4%265+%22mo slim+media+groep%22&hl=nl


Auteur
Joodse vredesdemonstratie

Abdullah R.F. Haselhoef


Geregistreerd op: Apr 25,2001
Berichten: 381
Geplaatst: 2002-04-19 20:43
--------------------------------------------------------------------------------

In naam van de Eeuwige de Barmhartige de Genadevolle



--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een oproep van Abdullah Haselhoef. Deze oproep is verzorgd en verspreid door de Moslim Media Groep (MMG) aan Islamitische Nederlandse burgers. Deze oproep zal in verschillende moskeeën en op Islamitische sites geplaatst worden. Daarnaast zal deze oproep in zijn geheel als persbericht naar verschillende media en relaties verstuurd worden.

--------------------------------------------------------------------------------


Vrede zij met u,

Geachte mensen,

Aanstaande zondag organiseert de Joodse gemeenschap in Nederland een bijeenkomst voor vrede in Israël. De boodschap van de demonstratie is: "TEGEN TERREUR, VOOR VREDE" .

Vorige week, 13 april, betoogden, tevens in Amsterdam, 30.000 mensen met dezelfde intentie: voor vrede in Palestina en in Israël. Tot onze grote vreugde liepen er toen niet alleen maar moslims mee, maar ook autochtone Joodse Nederlandse medeburgers.

Bijzonder moedig en rechtvaardig vond ik hun aanwezigheid op deze dag. Het gaf mij moed en hoop op een Nederlandse samenleving waarin mensen, ongeacht hun religie, etniciteit, sexe of geaardheid, elkaars verdriet en andere emoties kunnen delen.

Des te meer teleurgesteld waren wij in het gedrag van 0,5% van de aanwezigen, nl. een groep je van 50 á 100 minderjarige jongeren, die deels in beschonken toestand meenden een vechtpartij met de politie te moeten aangaan.

Met elke steen die deze randfiguren richting vertegenwoordigers van de wet gooiden, tegen eigendommen van ondernemers, werden ook letterlijk de eigen glazen van een rechtvaardige vrede voor het Palestijnse volk, stukje voor stukje in scherven gegooid.

Wij doen hierbij een beroep op ieders verantwoordelijkheid en menselijkheid.

Als u weet of vermoedt dat uw kinderen, broertjes of neefjes van plan zijn om naar deze 2e bijeenkomst voor Vrede te gaan om deze te verstoren, houd hen thuis! Een dergelijke verstoring zou een wrange aantasting zijn van de vrijheid van meningsuiting en demonstratie. Wij zijn het fundamenteel oneens met de, ons inziens éénzijdige, solidariteitsverklaring met de staat Israel door de organisatie van de bijeenkomst. Wij menen echter dat ons verschil van mening slechts in een politiek debat geuit mag worden. Geweld en intimidatie horen in een democratische rechtstaat niet thuis. Als u denkt dat u met uw aanwezigheid eventuele intimidatie zou kunnen beteugelen, dan zou u misschien kunnen overwegen om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. Niet als demonstrant voor de eenzijdige solidariteitsbetuiging met de staat Israel, maar als voorvechter voor de vrijheid van meningsuiting, ook al staat deze meningsuiting haaks op onze eigen ideeen over hoe Vrede in het Land van Abraham bewerkstelligd zou moeten worden.

Elke steen, stok of blik die gegooid zou kunnen worden richting Nederlandse Joodse medeburgers op deze voor hun waardevolle dag, zal onvermijdelijk een veel hardere en deels ook terechte afwijzing van alles wat met de Islam of de Palestijnse zaak te maken heeft, in Nederland tot gevolg hebben.

Wellicht is deze reactie geschreven uit een overbezorgdheid. Maar het kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat Nederlandse burgers elkaar dienen te respecteren, ook al zijn ze het niet met elkaar eens. Deze herhaling en bezorgheid zijn juist nodig in een land waar medeburgers met verschillende achtergronden door loyaliteitsgevoelens tegen over elkaar dreigen te komen staan.


Abdullah Haselhoef



--------------------------------------------------------------------------------


Voor meer informatie over onze aanwezigheid aanstaande zondag, kunt u contact opnemen met Abdullah Haselhoef, islamitisch geestelijk raadsman.

Voor informatie over de Moslim Media Groep kunt u per e-mail contact opnemen met de secretaris S.J.M. Moenandar, xxxxx


--------------------------------------------------------------------------------
Wat is de Moslim Media Groep?

Sinds enige tijd is een groep enthousiaste mensen bezig met de vorming van een professionele mediagroep.

De MMG is van mening dat de min of meer negatieve houding van sommige autochtonen tegenover de Islam mede voortkomt uit het feit dat zowel autochtonen als moslims zelf slecht, onjuist of gebrekkig zijn geinformeerd over de Islam. Daarom is het belangrijk dat moslims zich op een actieve manier gaan mengen in het publieke debat.
De MMG wil zeker niet pretenderen "voor de moslims in Nederland" te spreken. Wij willen niet spreken in naam van de moslims in Nederland, maar een spreekbuis vormen voor de veelkleurigheid en verscheidenheid binnen deze groep.

TonH
17-11-04, 13:16
Geplaatst door A. Haselhoef
Straks is iedereen die dhr. Othman gekend heeft op de basisschool of mee in de tram heeft gezeten verdacht.

Alleen al op basis van toevallige contacten iemand op de voorpagina van de Volkskrant noemen, is niet wijs en verstandig.

Hieronder is de email die ik voor het verschijnen van het artikel aan de volkskrant journalist heb doen toekomen.


Aan het gegeven dat het artikel wel met de naam Haselhoef is verschenen mag ik dus opmaken dat de prima mail weer eens in die enorme VK-afvalemmer terecht is gekomen. Hij pastte natuurlijk weer niet in het "actuele stramien" :moe:

Verder vrees ik dat veel meer mensen nog last zullen krijgen met allerlei contacten waarvan je nooit had kunnen vermoeden dat die je nu nagedragen zullen worden.

't Wordt steeds veiliger in Nederland... :moe:

et_2000nl
17-11-04, 13:22
Geplaatst door TonH
Aan het gegeven dat het artikel wel met de naam Haselhoef is verschenen mag ik dus opmaken dat de prima mail weer eens in die enorme VK-afvalemmer terecht is gekomen. Hij pastte natuurlijk weer niet in het "actuele stramien" :moe:

Verder vrees ik dat veel meer mensen nog last zullen krijgen met allerlei contacten waarvan je nooit had kunnen vermoeden dat die je nu nagedragen zullen worden.

't Wordt steeds veiliger in Nederland... :moe:

Als bewuste contact arme, met wie kan je nog zonder problemen praten, deze waarschuwing, weet met wie je prikt....

nard
17-11-04, 13:40
Geplaatst door A. Haselhoef
[B]Straks is iedereen die dhr. Othman gekend heeft op de basisschool of mee in de tram heeft gezeten verdacht.

Alleen al op basis van toevallige contacten iemand op de voorpagina van de Volkskrant noemen, is niet wijs en verstandig.

Hieronder is de email die ik voor het verschijnen van het artikel aan de volkskrant journalist heb doen toekomen.


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Abdullah Haselhoef
Verzonden: dinsdag 16 november 2004 15:38
Aan: '[email protected]'
Onderwerp: Moslim Media Groep

Geachte heer J. Schoorl,

Ik heb zoeven contact gehad met de secrataris van de MMG en hij kon zich niet herinneren dat bij de (twee) vergaderingen (in 2002) die ik op hun uitnodiging bijgewoond heb, de voorzitter aanwezig was.

Dit zou kunnen verklaren waarom ik geen helder beeld van deze meneer voor mijn geest kan halen.

Hoe dan ook zelfs als ik wel deze heer persoonlijk ontmoet zou hebben dan nog zie ik geen aanleiding om mijn naam en zijn naam op welke wijze dan ook met elkaar in verband te willen brengen. In deze tijd van verdachtmakingen draagt het aandragen van suggestieve verbanden tussen personen niet toe aan een altijd even eerlijke beeldvorming en veiligheid van betrokkenen.

En derhalve verzoek ik u dan ook af te zien van het vermelden van mijn naam in deze.

Met vriendelijke groeten,

Abdullah Haselhoef

http://www.google.com/search?q=cache:SRe2OJ45MfwJ:forumnl.maghrebonline. nl/viewtopic.php%3Ftopic%3D2780%26forum%3D4%265+%22mo slim+media+groep%22&hl=nl



Ik kan mij voorstellen, mijnheer Haselhoef, dat u onder de gegeven maatschappelijke omstandigheden mogelijk het gevoel krijgt dat u verdacht wordt gemaakt. Mocht ik u dat gevoel gegeven hebben, dan wil aangeven dat dat niet mijn bedoeling is geweest.
Maar u moet natuurlijk niet schromelijk overdrijven. Ik vind "gekend hebben op de basisschool" van een nogal wat andere orde dan adviseur te zijn bij een organisatie waarvan de oprichter momenteel verdacht wordt van buitengewone foute activiteiten. Ik vind dat een lichtvaardige bagatellisering.
Ik heb ook bij een jongeman op de basisschool in de klas gezeten, die, naar 'k heb vernomen, nu rondwaart in een Lonsdale-achtig circuit. Dat maakt mij niet tot extreem-rechts.
Verdenken doe ik u helemaal nergens van, maar heb u slechts een tweetal vragen gesteld die, op het moment dat ik het stuk las, spontaan in mij opkwamen. Legitiem en logisch zou ik zeggen. Binnen een groep hebben mensen wel eens contact met elkaar, nietwaar? Ook binnen een strategisch gebeuren als de Mediagroep.
Ik waardeer het dat u daar een open antwoord op geeft, zonder dat u dat verplicht bent. Dat geeft mij een goed gevoel.

Inhoudelijk.
Hoewel niet volledig, immers met behulp van de verklaring van een derde, geeft uw antwoord mij wel meer duidelijkheid. U kende Othman dus niet goed, zo stelt u in uw mail aan Volkskrant. Dat lijkt me wat sterk, maar ik nuanceer mijn statement uit mijn eerste reactie.
Immers, zou ik de behoefte voelen dit verder te beoordelen, dan zou ik meer moeten weten van MMG, haar activiteiten, samenstelling, vergaderingen, of het normaal is dat contacten binnen deze Groep incidenteel zijn en dergelijke. Die behoefte voel ik niet en ik ben'r ook niet toe geroepen.
Mijnheer Haselhoef, dank u wel voor de genomen moeite.


Nard


Wat de joodse vredesdemonstratie verder voor relevantie heeft in deze discussie, ontgaat me ten enen male.

Zwarte Schaap
17-11-04, 14:14
Geplaatst door TonH
Aan het gegeven dat het artikel wel met de naam Haselhoef is verschenen mag ik dus opmaken dat de prima mail weer eens in die enorme VK-afvalemmer terecht is gekomen. Hij pastte natuurlijk weer niet in het "actuele stramien" :moe:

Verder vrees ik dat veel meer mensen nog last zullen krijgen met allerlei contacten waarvan je nooit had kunnen vermoeden dat die je nu nagedragen zullen worden.

't Wordt steeds veiliger in Nederland... :moe:



Berichten op Marokko.nl niet van Mohammed B.

RIJSWIJK/ANP - De 266 berichten die in de laatste maanden onder
schuilnaam Rifo79 zijn gepubliceerd op het internetforum Marokko.nl
zijn niet van Mohammed B., verdachte van de moord op Theo van Gogh. Rifo79 heeft zich dinsdagavond opnieuw ingelogd op de site en noemt de beschuldigingen ,,triest''.

De beheerders van Marokko.nl hebben toegang tot de berichten
dinsdag afgesloten en de inhoud bestudeerd. Dinsdagavond zijn de
posts van Rifo79 teruggeplaatst omdat er geen reden werd gevonden
om de inhoud te censureren, liet eigenaar R. Salmoun van de
Stichting Marokko Media weten.

Het Radio 1 Journaal meldde dindsdagochtend dat Mohammed B. tot
vlak voor zijn daad meedeed aan discussies op internet over de
islam. De redactie baseerde zich op informatie uit de
politiedossiers waarin de gebruikersnaam Rifo79 stond vermeld. Het
Openbaar Ministerie liet dinsdagavond weten dat er geen zekerheid
bestaat of Mohammed B. de gebruiker van deze schuilnaam was. Dat
vermoeden bestond wel.

De eigenaren van Marokko.nl hebben de gegevens over de persoon
achter Rifo79 daags na de moord op verzoek afgestaan aan de
politie. Ook informatie over andere deelnemers aan discussies op de
internetpagina is afgestaan, aldus Salmoun .

A. Haselhoef
17-11-04, 14:17
Geplaatst door nard
Maar u moet natuurlijk niet overdrijven. Ik vind "gekend hebben op de basisschool" van een wat andere orde dan adviseur te zijn bij een organisatie waarvan de oprichter momenteel verdacht wordt van buitengewone foute activiteiten. Ik vind dat persoonlijk een wat lichtvaardige bagatellisering.

Basisschool contacten zijn contacten van acht jaar lang. Ik ben tweemaal zover ik mij kan herinneren op de vergadering geweest van deze MMG. Volgens de secretaris waren beide keren de voorzitter niet aanwezig.

Derhalve is het naar buiten brengen van mijn naam en wetende wat voor soort associaties dit met zich teweeg brengt, geen prettig en veilig aanvoelende zaak.



Inhoudelijk.
Hoewel niet volledig, immers met behulp van de verklaring van een derde, geeft uw antwoord mij wel meer duidelijkheid. U kende Othman dus niet goed, zo stelt u in uw mail aan Volkskrant. Dat lijkt me wat sterk, maar ik nuanceer mijn statement uit mijn eerste reactie.
Immers, zou ik de behoefte voelen dit verder te beoordelen, dan zou ik meer moeten weten van MMG, haar activiteiten, samenstelling, vergaderingen, of het normaal is dat contacten binnen deze Groep incidenteel zijn en dergelijke. Die behoefte voel ik niet en ik ben'r ook niet toe geroepen.

De groep heeft denk ik slechts enige maanden gefunctioneerd en heeft zelfs de oprichting bij de kvk niet gehaald.


Wat de joodse vredesdemonstratie verder voor relevantie heeft in deze discussie, ontgaat me ten enen male.

Het resultaat van mijn aanwezigheid op die twee vergaderingen was het uitbrengen van deze oproep over de joodse vredesdemonstratie. Op het einde van dit bericht zie je waarom men deze groep had willen oprichten.

nard
17-11-04, 14:25
Geplaatst door A. Haselhoef
Basisschool contacten zijn contacten van acht jaar lang. Ik ben tweemaal zover ik mij kan herinneren op de vergadering geweest van deze MMG. Volgens de secretaris waren beide keren de voorzitter niet aanwezig.

Derhalve is het naar buiten brengen van mijn naam en wetende wat voor soort associaties dit met zich teweeg brengt, geen prettig en veilig aanvoelende zaak.


Nee, snap ik. Dat gevoel zou ik ook hebben.



De groep heeft denk ik slechts enige maanden gefunctioneerd en heeft zelfs de oprichting bij de kvk niet gehaald.

Het resultaat van mijn aanwezigheid op die twee vergaderingen was het uitbrengen van deze oproep over de joodse vredesdemonstratie. Op het einde van dit bericht zie je waarom men deze groep had willen oprichten.

Oké, duidelijk.

Dank u!

:)

TonH
17-11-04, 20:54
Geplaatst door et_2000nl
Als bewuste contact arme, met wie kan je nog zonder problemen praten, deze waarschuwing, weet met wie je prikt....

De AIVD-mol blijkt nu een oud-collega van mijn zwager van wiens kind ik peetvader ben :nerveus:

Ik vrees met grote vreze :D

TonH
17-11-04, 20:56
Geplaatst door Zwarte Schaap


Over een tijdje komen de verhalen los van mensen die de komende jaren keer op keer bijna een baan hadden en dan op onverklaarbare wijze toch niet werden aangenomen.... :moe:

Spoetnik
18-11-04, 16:52
De AIVD is een gevaarlijk spelletje aan het spelen in Nederland!

En ondertussen worden de arbeiders uitgekleed!

~Panthera~
18-11-04, 16:57
Geplaatst door TonH
De AIVD-mol blijkt nu een oud-collega van mijn zwager van wiens kind ik peetvader ben :nerveus:

Ik vrees met grote vreze :D
-------

met jou praat ik ook maar niet meer, je weet maar nooit. :zegniets:

TonH
19-11-04, 01:04
Geplaatst door ~Panthera~
-------

met jou praat ik ook maar niet meer, je weet maar nooit. :zegniets:

Te laat! http://www.cosgan.net/images/midi/froehlich/n015.gif

~Panthera~
19-11-04, 01:05
Geplaatst door TonH
Te laat! http://www.cosgan.net/images/midi/froehlich/n015.gif
-------------------


:giechel:

nard
19-11-04, 09:00
Geplaatst door splijtstof
De BVD weet heel goed met onze centjes om te gaan.
zo als het oprichten van de Al Tawheed moskee om zoveel mogenlijke
radicale imam's op te vangen.

wie anders moest honderden Marokkaanen naar OBL in Afghanistan
dirigeren, om onze blanke Russiche broeders af te slachten met Zamerikaanse wapens die uiteraard door de CIA zijn geleverd.


:haha:

Dat je ook niet gewoon beweert dat mijnheer Haselhoef een AIVD-agent is........

Spoetnik
19-11-04, 12:05
Geplaatst door nard
:haha:

Dat je ook niet gewoon beweert dat mijnheer Haselhoef een AIVD-agent is........

De AIVD heeft geprobeerd om Haselhoef te radicaliseren, dat is wel duidelijjk. Ze willen een Nederlandse Sheikh Yassin, maar tot zover is ze het niet gelukt.

Moslims van Nederland kijkt uit! De AIVD en de rijke Nederlandse elite probeert U te misbruiken!