PDA

Bekijk Volledige Versie : AIVD klik overeenkomst



et_2000nl
17-11-04, 21:48
Beste AIVD,

Als meest geheime organisatie mag ik aan nemen dat U Uw werk zorgvuldig doet. Om eerlijk te zijn, ik hoop het ook, het betreft ook mijn veiligheid. Ik neem aan dat U om die reden ook de kranten leest. En als U de kranten leest, zult U ook veel zorgelijke berichten hebben gelezen over allerlei forums . Of het nu wel of niet terecht is, als U Uw werk dus goed doet, leest U gewoon met ons mee. Dat zou mij niet verbazen, er is namelijk nogal wat aan de hand in ons land. Dat weet U beter dan ik mag ik hopen.

Nu begrijp ik dat ook jullie de kaftan van de koren moeten scheiden. Er zijn namelijk nogal wat koren te vinden op dit forum. Ik ontken al mijn betrokkenheid in deze, maar dat is meer omdat ik nog in de ontkenningsfase zit van mijn miniscule bijdrage, dan dat dat op enige zelfkennis is gebaseerd.

Omdat Uw werk word gefinanced door mijn belasting centen, wil een voorstel doen om Uw werk zo efficient mogelijk te laten verlopen en dus ook niet mijn zuurverdiende belasting centjes te verspillen aan alle flauwekul die hier zoal op dit forum verspreid word.

Laten wij samenwerken. Ik begrijp dat een bevestiging met Uw goedkeuring niet in de strategie past waaronder U dienst werkt, U zou dan namelijk openlijk moeten toegeven dat nard mee leest. Dat zou de zaak maar beinvloeden. Ik begrijp Uw beperkingen en ik zal die ook respecteren.

Mijn voorstel is het volgende. Laten wij een klik aangaan. Alle verdachten van "opvallend" gedrag zullen wij U volgens deze topic informeren. U hoeft Uw kostbare tijd dan slechts te besteden aan het lezen van dit topic. Wij zullen het research voor U doen en plaatsen verdachte gedraggings op dit topic. U kunt zich dan volledig storten op de koren, de kaftan is gescheiden.

Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat wij tot een overeenkomst zijn gekomen.

Medeprikkers:

Zoals jullie hierboven kunnen lezen, ik denk dat het voor ons allen belangrijk is de AIVD een handje mee te helpen. Het is een moeilijke tijd. Als je verdachte gedraggings op dit forum ziet, reageer op dit topic met de gedragsnummer van die persoon, zijn verdachte handeling of uitspraak, en de datum en tijd van het feit. Doe zijn mobiel sofinummer drbij.

Laten wij als forum eens goed voor de dag komen in de Telegraaf. "Maroc.nl sluit klik met AIVD". Dat zou toch een enorm succes en mediastunt zijn voor 'onze' site. In dit geval zeg ik 'onze', omdat ik me heel betrokken voel mede door de beeldvorming die er bestaat over maroc.nl

Ik vertrouw op ieders medewerking.


Paraaf: chef sectie DII AIVD (numbnoozers). ass. van den Heuvel.

Umarvlie
17-11-04, 21:52
Geplaatst door et_2000nl
Nu begrijp ik dat ook jullie het kaft van het koren moeten scheiden. Er is namelijk nogal wat kaft te vinden op dit forum.

kaft??? :D

nard
17-11-04, 21:54
Geplaatst door et_2000nl
Beste AIVD,

Als meest geheime organisatie mag ik aan nemen dat U Uw werk zorgvuldig doet. Om eerlijk te zijn, ik hoop het ook, het betreft ook mijn veiligheid.


Wie heeft je dat ingefluisterd?



Nu begrijp ik dat ook jullie het kaft van het koren moeten scheiden. Er is namelijk nogal wat kaft te vinden op dit forum.


Detail. Je bedoelt de kaft van de koran?



Omdat Uw werk word gefinancieerd door belasting centen, wil een voorstel doen om Uw werk zo efficient mogelijk te laten verlopen en dus ook niet mijn zuurverdiende belasting centjes te verspillen aan alle flauwekul die hier zoal op dit forum verspreid word.


Ik zal het je nog sterker vertellen; jij wordt van je eigen belastingcenten in de linkerd gehouden.....



Mijn voorstel is het volgende. Laten wij een klik overeenkomst aangaan. Alle verdachten van "opvallend" gedrag zullen wij U volgens deze topic informeren. U hoeft Uw kostbare tijd dan slechts te besteden aan het lezen van dit topic. Wij zullen het research voor U doen en plaatsen verdachte personen op dit topic. U kunt zich dan volledig storten op het koren, het kaft is gescheiden.


Dat hoeft echt niet meer hoor.....
Deze site is vergeven van de AIVD-mollen. Geloof me.

:p

et_2000nl
17-11-04, 21:59
Geplaatst door nard
[quote]Wie heeft je dat ingefluisterd?

Een stemmetje in mijn hoofd. Gelukkig is de AIVD eigenlijk overbodig en houd ze zichzelf instand met bangmakerij toch?




Detail. Je bedoelt de kaft van de koran?

Is dat een retorische vraag?


Ik zal het je nog sterker vertellen; jij wordt van je eigen belastingcenten in de linkerd gehouden.....

Door jou blijkbaar. Ik hoop dt je mag genieten van mijn bijdrage.


Dat hoeft echt niet meer hoor.....
Deze site is vergeven van de AIVD-mollen. Geloof me.
:p

Idd. Hoe je identiteit geheim....

et_2000nl
17-11-04, 22:02
Melding verdacht gedrag:

Nick: nard

Tijd: Vandaag 22:54

Feit: Suggereren aanwezigheid van mollen op maroc.nl.


Houd hem in de gaten AIVD!!!!

nard
17-11-04, 22:04
Geplaatst door et_2000nl
Melding verdacht gedrag:

Nick: nard

Tijd: Vandaag 22:54

Feit: Suggereren aanwezigheid van mollen op maroc.nl.


Houd hem in de gaten AIVD!!!!


Hoeft niet joh. Moet straks nog rapporteren. Neem ik t wel mee, goed?

~Panthera~
17-11-04, 22:05
K zal er maar niet om lachen, want humor wordt niet op prijs gesteld hier. :moe:

S@deeQ
17-11-04, 22:07
:zegniets:

nard
17-11-04, 22:08
Geplaatst door ~Panthera~
K zal er maar niet om lachen, want humor wordt niet op prijs gesteld hier. :moe:

Lach nou maar gewoon, je staat toch al op de lijst.

~Panthera~
17-11-04, 22:10
Geplaatst door nard
Lach nou maar gewoon, je staat toch al op de lijst.
--------

As if I care. :moe:

barfly
17-11-04, 22:11
Ikzelf zie de ernst van de situatie wel in en ik plan dan ook een stragisch en historisch verantwoorde moord. Als iemand tips heeft dan hou ik me aanbevolen :)

~Panthera~
17-11-04, 22:13
Geplaatst door barfly
Ikzelf zie de ernst van de situatie wel in en ik plan dan ook een stragisch en historisch verantwoorde moord. Als iemand tips heeft dan hou ik me aanbevolen :)
-----------

:haha: Wie ga je omleggen? Willem II ?

nard
17-11-04, 22:15
Geplaatst door barfly
Ikzelf zie de ernst van de situatie wel in en ik plan dan ook een stragisch en historisch verantwoorde moord. Als iemand tips heeft dan hou ik me aanbevolen :)

Historisch verantwoord....... Das een hele klus. Balthasar Gerards meende dat ie er eentje had...... Hij vergiste zich meesterlijk.

barfly
17-11-04, 22:15
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

:haha: Wie ga je omleggen? Willem II ?

Met zulke tips kan ik beter zelf gaan nadenken! :mad:

barfly
17-11-04, 22:16
Geplaatst door nard
Historisch verantwoord....... Das een hele klus. Balthasar Gerards meende dat ie er eentje had...... Hij vergiste zich meesterlijk.

Strategisch gezien een blunder, ook al niks...

nard
17-11-04, 22:19
Geplaatst door barfly
Strategisch gezien een blunder, ook al niks...

Nou, eerder tactisch. Hij had zijn vluchtroute niet goed uitgewerkt ...

Nou zijn er toevallig wel meer "bekende" moordenaars die op dat punt een beetje mank gaan. Zou er enige significantie bestaan tussen historisch-verantwoord en het-vergeten-vluchtwegje?


Hoe dan ook. Werk jij dat punt wel goed uit?

~Panthera~
17-11-04, 22:20
Geplaatst door barfly
Met zulke tips kan ik beter zelf gaan nadenken! :mad:
-------

Jij begon over "historisch" ;)
Bovendien lul ik maar wat, ik zit ook nog op Marktplaats.nl. :haha:

barfly
17-11-04, 22:21
Geplaatst door nard
Nou, eerder tactisch. Hij had zijn vluchtroute niet goed uitgewerkt ...

Nou zijn er toevallig wel meer moordenaar die op dat punt een beetje mank gaan. Zou er enige significantie bestaan tussen historisch-verantwoord en het-vergeten-vluchtwegje?


Hoe dan ook. Werk jij dat punt wel goed uit?

Ik vraag om een beetje input en jij komt met enkel problemen :nerd:

nard
17-11-04, 22:25
Geplaatst door barfly
Ik vraag om een beetje input en jij komt met enkel problemen :nerd:

Oké, ik maak een beginnetje voor je


Hieronder zie je hoe je het beste uit een keuken weg kunt komen. De stippellijn is een alternatieve route voor t geval de eerste niet werkt. Daarmee kom je op het balkon uit.

http://www.brandweerputten.nl/vluchtroute1.jpg

Kom je er verder uit?

et_2000nl
17-11-04, 22:32
Geplaatst door nard
Hoeft niet joh. Moet straks nog rapporteren. Neem ik t wel mee, goed?

Neem mij dan ook mee. Ik wil de eer niet ontgaan.... :hihi:

et_2000nl
17-11-04, 22:33
Geplaatst door ~Panthera~
K zal er maar niet om lachen, want humor wordt niet op prijs gesteld hier. :moe:

Ben ik een keer serieus, denken ze weer dat het een grap is :ego:

~Panthera~
17-11-04, 22:37
Geplaatst door et_2000nl
Ben ik een keer serieus, denken ze weer dat het een grap is :ego:
---------

T is ook nooit goed. :droef:

et_2000nl
17-11-04, 22:42
Geplaatst door barfly
Ikzelf zie de ernst van de situatie wel in en ik plan dan ook een stragisch en historisch verantwoorde moord. Als iemand tips heeft dan hou ik me aanbevolen :)

Nard, meld jij hem ff, hoef ik het niet te doen....

Ik ga je niet adviseren, dat is aanzetten tot haat, en dat zou zelfs de goede bedoeling van deze klik operatie niet rechtvaardigen.

Maar houd de volgende risico's in de gaten:

1. De persoon die je omlegt, zou zo maar eens de Grootste Nederlander kunnen worden. Misschien is het wel te veel eer om hem om te leggen.

2. Je vertegenwoordigt een groep, je nick is barfly, laten we voor het gemak zeggen dat je een kroegtijger bent. Je maakt met je daad, dus de hele groep verdacht. Alcoholisten zullen in een nog kwader daglicht komen te staan dan ze nu al staan. Ze slaan nl hun vrouwen en kinderen. Hebben geen respect voor de nerderlandse samenleving en zo.

3. Gezien punt 2. Houd er rekening mee dat alle kroegen in nederland de fik in gaan.

4. Als tegenreaktie. De jelinek kliniek ook in de jens.

5. De regering, onder leiding van Donner, wil Nederland voor goed droogleggen.

Al met al, er bestaat geen onschuldige moord. De consequenties zullen zeer groot zijn en de impact het ongewenste resultaat. Ik hoop dat je je daad zorgvuldig overweegt en de juiste beslissing neemt. Bij voorbaat keur ik de moord af. En als kroegtijger zeg ik al vast "Mea Culpa"

Veel sterkte....

et_2000nl
17-11-04, 22:43
Geplaatst door ~Panthera~
---------

T is ook nooit goed. :droef:

Over dit soort dingen maak je geen grapjes.... :ego:


:hihi:

et_2000nl
17-11-04, 22:44
Geplaatst door nard
Oké, ik maak een beginnetje voor je


Hieronder zie je hoe je het beste uit een keuken weg kunt komen. De stippellijn is een alternatieve route voor t geval de eerste niet werkt. Daarmee kom je op het balkon uit.

http://www.brandweerputten.nl/vluchtroute1.jpg

Kom je er verder uit?

He, da's mijn huis. AIVD-er.

Nou ja, het is niet van mij, maar van de woningbouw corporatie....

~Panthera~
17-11-04, 22:53
Geplaatst door et_2000nl
Over dit soort dingen maak je geen grapjes.... :ego:


:hihi:
----------

Zeker niet. :moe:




:hihi:

et_2000nl
17-11-04, 23:03
Geplaatst door ~Panthera~
----------

Zeker niet. :moe:




:hihi:

Ik heb het gevoel dat ik, mede door mijn eigen onnozelheid, stukje bij beetje ontrafeld word:

1. Mijn sexuele geaardheid ligt te grabbel.
2. Mijn geboorteplaats is een publiek geheim.
3. De plattegrond van mijn huis is bekend.

Ik denk dat ik, en dat zal met genoegen voor de meeste zijn, mij maar weer eens stilletjes moet terug trekken....

~Panthera~
17-11-04, 23:05
Nu al ? :moe:




:hihi:

et_2000nl
17-11-04, 23:15
Geplaatst door ~Panthera~
Nu al ? :moe:




:hihi:

Je bent een heel geraffineerd AIVD agente. Of ben je zo'n internet travistiet. Zo'n man die zich op internet voor doet als vrouw.... Doe ik ook wel eens. Is lache man, voor je het weet heb je allemaal nederlandse 'vriendjes'....

Ricardo
17-11-04, 23:16
Geweldige brief ! Vooral het woordje u met een hoofdletter. Klasse !
Ik ga snel een Sinterklas limerick schrijven over onze vrienden en bescherm mannen uit Leidschendam.. :)

~Panthera~
17-11-04, 23:17
Geplaatst door et_2000nl
Je bent een heel geraffineerd AIVD agente. Of ben je zo'n internet travistiet. Zo'n man die zich op internet voor doet als vrouw.... Doe ik ook wel eens. Is lache man, voor je het weet heb je allemaal nederlandse 'vriendjes'....
-------

:schok: Ja, nu is het mooi geweest.
Daar begin ik niet aan. :moe:

Ik ga pitten.

:zwaai:

Ricardo
17-11-04, 23:24
Geweldige brief. Vooral dat woordje u consequent met een hoofdletter schrijven, heel goed.

Ik ga direct een Sinterklaas gedichtje schrijven over onze bescherm mannen en vrouwen in Leidschendam, jadan !

:duim:

et_2000nl
17-11-04, 23:50
BEHEER. KUNT U HIER EEN TOPPER VAN MAKEN.

En wel om de volgende reden. Zij dit mijn eerste versie hebben gelezen weten dat ik de wijzigingen niet heb gemaakt die er later gemaakt zijn in rood en blauw. Dat heeft iemand anders gedaan. Gezien het gebrek aan humor van beheer en moderatos, zij kunnen het dus ook niet gedaan hebben.

Ik kan slechts tot de conclusie komen: "BIG BROTHER IS WATCHING YOU"....

Aan de AIVD,

Dank voor Uw reaktie op mijn goede daad. Wij strijden dus samen tegen dezelfde vijand, dat moge duidelijk zijn. U heeft wel, per ongeluk denk ik, niet alleen mijn taal en spellings fouten gecorriceerd, maar er ook een aantal aan toegevoegd. Ik kan U dat niet kwalijk nemen, de VMBO heeft niet altijd het gewenste resultaat. Daarom verzoek ik U om samen met U meerdere nog eens een blik te werpen op Uw wijzigingen, om een complete flater van de AIVD te elimineren. Het woord elimineren heeft in deze geen betrekking op personen noch gebouwen.

Ik hoop dat U, samen met ons, zult verder strijden voor dit goede doel, en dat U gezien de goede verhoudingen die wij nu hebben, zich positiever zal uitlaten over onze geliefde website en forum. Ik laat dit aan Uw eigen creativiteit over, maar als ik een voorzetje mag maken, U zou een geheim rapport kunnen laten lekken naar de Telegraaf, waarin staat dat U een meer dan goede samenwerking met maroc.nl heeft op het gebied van de informatie voorziening die onze site U ofreert.

Tevens zou ik het zeer op prijs stellen, edoch dit is natuurlijk geen dringend verzoek, om mijn goede inzet te waarderen. Ik laat het volledig aan Uzelf over wat U denkt te moeten doen, maar als U al een geste overweegt, geld doet altijd wonderen. Mocht U in de verleiding komen U geste te concretiseren, ben ik natuurlijk altijd bereid, om over een en ander nader met U in contact te treden middels een persoonlijk gesprek op een nog nader te bepalen locatie. Ik kan me zo voorstellen dat die locatie een parkeerplaats is, en de geste in een voetbaltas verstopt word. Dit om vervelende consequenties van ons onderhoud tot een minimum te beperken.

Nogmaals mijn dank, en bij voorbaat dank voor Uw voorgenomen toenaderings paogingen tot mij.

mark61
18-11-04, 00:03
Hoeveel dagen nog? 9? Het moet niet gekker worden.

Niemand hier kan achteraf zeggen dat hij het niet aan heeft zien komen. We zijn allemaal schuldig.

Jez
18-11-04, 00:08
Geplaatst door mark61
We zijn allemaal schuldig.

Waar nou weer aan. Dan kunnen we dat op het lijssie bijschrijven.

et_2000nl
18-11-04, 00:11
Geplaatst door mark61
Hoeveel dagen nog? 9? Het moet niet gekker worden.

Niemand hier kan achteraf zeggen dat hij het niet aan heeft zien komen. We zijn allemaal schuldig.

Ik heb haar net nog gesproken. Ze staat achter mijn actie....

Idd nog 9 dagen....

Schoonzus opdate: Vandaag kwam ik laat thuis, van m'n werk laten we maar zeggen. Normaliter moet ik zelf m'n eten in de magnetron doen. Nus dus niet. De couscous, die jij overigens gisteren niet kwam nuttigen, werd voor mij opgewarmd en geserveerd. Jongens, ik ben een gelukkig man....

Zoals je ziet ben ik op slinkse wijze aan het proberen om aan liquide middelen te komen. Ik denk dat de AIVD wel hapt. We zeggen niks he samen. Wat denk jij.... SVP, klein lettertype gebruiken, AIVD-ers lezen de kleine lettertjes nooit

et_2000nl
18-11-04, 00:13
Geplaatst door Jez
Waar nou weer aan. Dan kunnen we dat op het lijssie bijschrijven.

Ja Mark, verklaar je nader?

Ricardo
18-11-04, 00:14
Hihi, blijf vooral schrijven..

:duim:

mark61
18-11-04, 00:33
Geplaatst door et_2000nl
Ik heb haar net nog gesproken. Ze staat achter mijn actie....
....

Zoals je ziet ben ik op slinkse wijze aan het proberen om aan liquide middelen te komen. Ik denk dat de AIVD wel hapt. We zeggen niks he samen. Wat denk jij.... SVP, klein lettertype gebruiken, AIVD-ers lezen de kleine lettertjes nooit

Nou dan mag je de relatie tussen haar en deze spontane informelle Mitarbeiter wel verbergen. Anders komt Gucci in gevaar. Een sporttas met inhoud is goedkoper immers.

Schoonzussen rule!

Vind het een fantastisch plan. Zorg er wel voor dat je geen koelkasten in je spiegels ziet op weg naar de drop-off. Werkt je kärcher ook op de accu van je auto? Ik houd mn mond wel.

et_2000nl
18-11-04, 00:34
Geplaatst door S@deeQ
:zegniets:

Aan de AIVD. S@deeQ gebruikt hier de zegniets emoticon. Hij geeft dus aan zich te willen beroepen op zijn recht tot zwijgen. Ik zou dit als zeer verdacht aan willen merken. Staat U mij het volgende pleidooi toe.

Het recht tot zwijgen is in de strafrechtelijke procedure het recht van de verdachte om niet mee te hoeven helpen aan het tot stand komen van zijn eigen vonnis. Immers, dat is de taak van het openbaar ministerie.

In deze zaak gaat dat niet op. Immers de AIVD werkt niet volgens strafrechtelijke procedures, sterker nog, inzicht in procedures is taboe.

Tevens moet er eerst sprake zijn van een verdenking, voordat iemand zich kan beroepen tot het recht tot zwijgen. Wij kunnen niet anders concluderen dat S@deeQ zichzelf als verdacht ziet, waarom zou hij zich anders beroepen op een recht slechts bedoeld voor een verdachte.

Daarop gebaseerd verzoek ik U een vervolg onderzoek te starten naar dit op zijn minst verdachte gedrag en ons via dit forum over Uw bevindingen te rapporteren. Het is aan U zelf om een bekende mol te gebruiken om Uw rapportge bekend te maken.

mark61
18-11-04, 00:34
Geplaatst door Jez
Waar nou weer aan. Dan kunnen we dat op het lijssie bijschrijven.

Ja eh, weer zien we voor onze ogen iemand het spoor bijster raken en zienderogen radicaliseren, in dit geval voornamelijk door familiale omstandigheden. We mogen hier niet werkloos blijven toezien! Ik eis dat beheer het RIAGG erbij haalt!

mark61
18-11-04, 00:36
Geplaatst door et_2000nl
Aan de AIVD. S@deeQ gebruikt hier de zegniets emoticon. ...Het is aan U zelf om een bekende mol te gebruiken om Uw rapportge bekend te maken.

Aanvullende tip: gebruik ipv een mol een geitje.

et_2000nl
18-11-04, 00:38
Geplaatst door mark61
Nou dan mag je de relatie tussen haar en deze spontane informelle Mitarbeiter wel verbergen. Anders komt Gucci in gevaar. Een sporttas met inhoud is goedkoper immers.

Schoonzussen rule!

Werk mee en we delen de de buit


Vind het een fantastisch plan. Zorg er wel voor dat je geen koelkasten in je spiegels ziet op weg naar de drop-off. Werkt je kärcher ook op de accu van je auto? Ik houd mn mond wel.

Jaja, we moeten ook die Panthy er buiten houden, je weet maar nooit, is het anti of panthy..... Jawel, sinterklaas is in het land

et_2000nl
18-11-04, 00:40
Geplaatst door mark61
Aanvullende tip: gebruik ipv een mol een geitje.

Sodomie, een pedofiele geitjesneu.....

Jez
18-11-04, 00:41
Geplaatst door mark61
Ja eh, weer zien we voor onze ogen iemand het spoor bijster raken en zienderogen radicaliseren, in dit geval voornamelijk door familiale omstandigheden. We mogen hier niet werkloos blijven toezien! Ik eis dat beheer het RIAGG erbij haalt!

Ah, nieuwe studie.
Naast de taal leren en een studie bieden, moeten we er ook voor zorgen dat de moeders blijven leven. Anders gaat het mis.

et_2000nl
18-11-04, 00:41
Geplaatst door mark61
Ja eh, weer zien we voor onze ogen iemand het spoor bijster raken en zienderogen radicaliseren, in dit geval voornamelijk door familiale omstandigheden. We mogen hier niet werkloos blijven toezien! Ik eis dat beheer het RIAGG erbij haalt!

Ik voel me afgewezen, wil jij mijn therapeut niet meer zijn?

et_2000nl
18-11-04, 00:43
Geplaatst door Jez
Ah, nieuwe studie.
Naast de taal leren en een studie bieden, moeten we er ook voor zorgen dat de moeders blijven leven. Anders gaat het mis.

In dit specifieke geval, en het betreft mijzelf, mijn vrouw en dochter.

mark61
18-11-04, 01:11
Geplaatst door et_2000nl
Ik voel me afgewezen, wil jij mijn therapeut niet meer zijn?

Altijd mijn jongen, maar als het is misgaat weet ik van niets. :corcky:

mark61
18-11-04, 01:13
Geplaatst door et_2000nl
In dit specifieke geval, en het betreft mijzelf, mijn vrouw en dochter.

Hé hé, je vergeet de rest van je harem alsmede enkele lijken in de kast. En hoezeer je je er ook van distantiëert, ook de frigofreak zal altijd met jou in verband worden gebracht. Wisten we maar of panthy haar demonen al de baas is geworden.

et_2000nl
18-11-04, 01:15
Geplaatst door mark61
Altijd mijn jongen, maar als het is misgaat weet ik van niets. :corcky:


Dank dank, ik denk dat ik mezelf wel onder controle heb. Ben er zelf nog niet achter of mijn melodrama gespeeld of echt is. Kan slechts constateren dat het voor sommige lezers bittere ernst is.... :hihi:

et_2000nl
18-11-04, 01:18
Geplaatst door mark61
Hé hé, je vergeet de rest van je harem alsmede enkele lijken in de kast. En hoezeer je je er ook van distantiëert, ook de frigofreak zal altijd met jou in verband worden gebracht. Wisten we maar of panthy haar demonen al de baas is geworden.

Hoe zeer je ook je best doet om je vege lijf te redden, je bent medeverantwoordelijk. Dat van die frigo was jou idee, ik weet van niks. Die :kalasniko is nog te vergeven, maar dat staafJE dynamite maakte echt een diepe indruk....

mark61
18-11-04, 01:31
Geplaatst door et_2000nl
Dank dank, ik denk dat ik mezelf wel onder controle heb. Ben er zelf nog niet achter of mijn melodrama gespeeld of echt is. Kan slechts constateren dat het voor sommige lezers bittere ernst is.... :hihi:

Gelukkig is er nog iemand alert. :hihi:

mark61
18-11-04, 01:33
Geplaatst door et_2000nl
Hoe zeer je ook je best doet om je vege lijf te redden, je bent medeverantwoordelijk. Dat van die frigo was jou idee, ik weet van niks. Die :kalasniko is nog te vergeven, maar dat staafJE dynamite maakte echt een diepe indruk....

Oh voor mijn eigen daden sta ik altijd in. Als ze maar niet denken dat ik jouw geestelijk leider ben die het je allemaal ingefluisterd heb. Hoewel, kan ik die posts nog weghalen? :vreemd:

et_2000nl
18-11-04, 07:50
Geplaatst door mark61
Oh voor mijn eigen daden sta ik altijd in. Als ze maar niet denken dat ik jouw geestelijk leider ben die het je allemaal ingefluisterd heb. Hoewel, kan ik die posts nog weghalen? :vreemd:

Tussen al die stemmen in mijn hoofd kan die raadgevende van jou er nog wel bij. Overschat de waarde daarvan niet. Alhoewel ik mij besef dat er moeilijk uit het werk van mijn alter-ego's geciteerd kan worden in de Telegraaf, je zult er genoegen mee moeten nemen, dat die eer aan U zal zijn....

mark61
18-11-04, 08:48
Geplaatst door et_2000nl
Tussen al die stemmen in mijn hoofd kan die raadgevende van jou er nog wel bij. Overschat de waarde daarvan niet. Alhoewel ik mij besef dat er moeilijk uit het werk van mijn alter-ego's geciteerd kan worden in de Telegraaf, je zult er genoegen mee moeten nemen, dat die eer aan U zal zijn....

Ik moet wat, als het misloopt en ik geen inhoud sporttas te zien krijg.

et_2000nl
18-11-04, 08:52
Geplaatst door mark61
Ik moet wat, als het misloopt en ik geen inhoud sporttas te zien krijg.

Een journalist betaald uit principe zijn bronnen niet. De Telegraaf heeft niet zoveel principes. Schrijf je verhaal vast. Het groffe geld zal aan je voeten liggen....

mark61
18-11-04, 08:53
Geplaatst door et_2000nl
Een journalist betaald uit principe zijn bronnen niet. De Telegraaf heeft niet zoveel principes. Schrijf je verhaal vast. Het groffe geld zal aan je voeten liggen....

Zeg ik!

et_2000nl
18-11-04, 09:02
Geplaatst door mark61
Zeg ik!

Sorry hoor, ik ben geen ochtendmens. Ook geen middagmens en ook geen avondmens. Eigenlijk ben ik dus een spook die slechts leeft bij de gratie van de angst voor mij. Ik spook slechts rond in de dromen waar mensen zwetend uit ontwaken. Ik ben geen slechte buur, die kun je nog verstoken.

Goh vriend, u heeft mij geinspireerd tot een gedichie.... Zal ik later aan werken....

mark61
18-11-04, 09:08
Geplaatst door et_2000nl
Sorry hoor, ik ben geen ochtendmens. Ook geen middagmens en ook geen avondmens. Eigenlijk ben ik dus een spook die slechts leeft bij de gratie van de angst voor mij. Ik spook slechts rond in de dromen waar mensen zwetend uit ontwaken. Ik ben geen slechte buur, die kun je nog verstoken.

Goh vriend, u heeft mij geinspireerd tot een gedichie.... Zal ik later aan werken....

Rustig rustig je bestaat echt wel. Denk aan je schoonzussen. Voor wie hebben die staan koken?

Maar ik wil je dichterlijke carrière natuurlijk niet in de weg staan.

et_2000nl
18-11-04, 09:18
Geplaatst door mark61
Rustig rustig je bestaat echt wel. Denk aan je schoonzussen. Voor wie hebben die staan koken?

Maar ik wil je dichterlijke carrière natuurlijk niet in de weg staan.

Die zitten ook in het complot, een beetje marokkaanse vrouw is bang voor de mannelijke leden van de familie.

mark61
18-11-04, 09:28
Geplaatst door et_2000nl
Die zitten ook in het complot, een beetje marokkaanse vrouw is bang voor de mannelijke leden van de familie.

Niet als ze niet bestaan toch? Of zelfs dan? De arme zielen...

et_2000nl
18-11-04, 09:51
Geplaatst door mark61
Niet als ze niet bestaan toch? Of zelfs dan? De arme zielen...

Misschien zijn het wel de spoken van mijn eigen angsten. En ik de spook van hun angst. En blijkt dat we allemaal niet bestaan.

Nog 8 dagen te gaan....

nard
18-11-04, 09:55
Geplaatst door et_2000nl
Misschien zijn het wel de spoken van mijn eigen angsten. En ik de spook van hun angst. En blijkt dat we allemaal niet bestaan.

Nog 8 dagen te gaan....


Acht dagen tot wat???

et_2000nl
18-11-04, 10:06
Geplaatst door nard
Acht dagen tot wat???

Sorry nard, je moet alle topics uitspitten om dat uit te vissen. En ik verzeker je, de gebeurtenis die in de steigers staat is er een van een grote vereeniging van het islamitische marokkaanse gezin. De gebeurtenis heeft voor zij die het betreft een grote emotionele waarde. En emotie leid niet altijd tot het gewenste resultaat. Vraag is, wat is gewenst. Voor de een gewenst is voor de ander zeer verwerpelijk. Ik ben de "Mea Culpa" cultuur zat. Deze gebeurtenis zal grote indruk maken op veel mensen, en ik hoop voor mij een van een onsterfelijke waarde. Noem me romanticus of idealist. Ik ben bereid daar voor te sterven....

nard
18-11-04, 10:11
Geplaatst door et_2000nl
Sorry nard, je moet alle topics uitspitten om dat uit te vissen. En ik verzeker je, de gebeurtenis die in de steigers staat is er een van een grote vereeniging van het islamitische marokkaanse gezin. De gebeurtenis heeft voor zij die het betreft een grote emotionele waarde. En emotie leid niet altijd tot het gewenste resultaat. Vraag is, wat is gewenst. Voor de een gewenst is voor de ander zeer verwerpelijk. Ik ben de "Mea Culpa" cultuur zat. Deze gebeurtenis zal grote indruk maken op veel mensen, en ik hoop voor mij een van een onsterfelijke waarde. Noem me romanticus of idealist. Ik ben bereid daar voor te sterven....

Als je gaat trouwen, mag je ook gewoon zeggen: "Ik ga trouwen en ik ben blij".

et_2000nl
18-11-04, 10:12
Geplaatst door nard
Als je gaat trouwen, mag je ook gewoon zeggen: "Ik ga trouwen en ik ben blij".

Naieveling, ik ben al getrouwd.

nard
18-11-04, 10:14
Geplaatst door et_2000nl
Naieveling, ik ben al getrouwd.

Aha, dat is wel fijn voor je, nietwaar?

Moet ik dit dreigement meenemen in mijn rapportage of kunnen wij dit samen oplossen?

et_2000nl
18-11-04, 10:29
Geplaatst door nard
Aha, dat is wel fijn voor je, nietwaar?

Moet ik dit dreigement meenemen in mijn rapportage of kunnen wij dit samen oplossen?

Je rapporteert maar. Nog een tipje van de gesluierde, euhhhh, sluier, het zal plaatsvinden op Schiphol vrijdag de 26e november.

nard
18-11-04, 10:36
Geplaatst door et_2000nl
Je rapporteert maar. Nog een tipje van de gesluierde, euhhhh, sluier, het zal plaatsvinden op Schiphol vrijdag de 26e november.

Aha, gesnopen. Veel geluk oor. Pas even op dat die sluier niet tussen de vliegtuigdeur blijft hangen. :stout:

Hou je het rustig op Schiphol, anders moet afdeling NZ erop sturen....

et_2000nl
18-11-04, 10:40
Geplaatst door nard
Aha, gesnopen. Veel geluk.

Hou je het rustig op Schiphol, anders moet afdeling NZ erop sturen....

Dank je, we zullen elkaar ontmoeten.