PDA

Bekijk Volledige Versie : loverboy als zondebok



meome
17-11-04, 23:25
De Marokkaanse loverboy als zondebok gebruikt om eigen, schandalige
gruwel daden te verbergen. mooier, en op beter tijd stip kon de Marokkaanse loverboy niet komen voor de Nederlandse staat.
De loverboy was voor de staat, der halfe zondebok. ook een proefkonijn
om zo nieuwe ongeoorloofde werkwijze`s. uit te proberen, want de gemeenschap valt het op die manier niet op. en het zal ze een zorg zijn,wat een loverboy overkomt. De nieuwe, en ook bij wet ongeoorloofde methode. Is de mens aan te pakken op zijn geestelijk welzijn.een allerlij andere gekke methode`s, waar de overheid de vrije hand in had,en ongestoord verder kon gaan met het verbergen van de
waarheid. en haar mensen opleid, op psychologische oorlogvoering.
Binnen de opleiding en werk, van deze eenheden.is de Marokkaanse loverboy,gebruikt als zondebok en experiment.

nard
17-11-04, 23:27
Ja vind ik ook.

Eigenlijk is loverboy een heel eerzaam beroep.

meome
17-11-04, 23:38
Geplaatst door nard
Ja vind ik ook.

Eigenlijk is loverboy een heel eerzaam beroep.


Alle eer,aan Nederland dan maar.nou mag het de eigen schande dragen,
zij op mij heeft proberen te leggen. Al housema boy, draagt geen stront voor niemand. een ook zo niet, voor de staat der Nederlanden.
Holland mag van mij haar eigen stront dragen, en niet op mijn rug proberen te zetten.stiekemerd,.
Maar jij strijkt de eer op, dus zal je het wel eens zijn met de gang van zaken. Maar ja, dan weer. eervolle mensen strijken hun eer in openbaar, en niet in verborgenheid.

Max Stirner
17-11-04, 23:56
Geplaatst door meome
De Marokkaanse loverboy als zondebok gebruikt om eigen, schandalige
gruwel daden te verbergen. mooier, en op beter tijd stip kon de Marokkaanse loverboy niet komen voor de Nederlandse staat.
De loverboy was voor de staat, der halfe zondebok. ook een proefkonijn
om zo nieuwe ongeoorloofde werkweize`s. uit te proberen, want de gemeenschap valt het op die manier niet op. en het zal ze een zorg zijn,wat een loverboy overkomt. De nieuwe, en ook bij wet ongeoorloofde methode. Is de mens aan te pakken op zijn geestelijk welzijn.een allerlij andere gekke methode`s, waar de overheid de vrije hand in had en ongestoord verder kon gaan met het verbergen van de
waarheid. en haar mensen opleid, op psychologische oorlogvoering.
Binnen de opleiding en werk, van deze eenheden is de Marokkaanse loverboy gebruikt als zondebok en expiriment.


Het lijkt me sterk dat jij een goede loverboy bent.....die zijn namelijk iets rapper van de tongriem gesneden...... :roker:

meome
18-11-04, 00:07
Geplaatst door Max Stirner
Het lijkt me sterk dat jij een goede loverboy bent.....die zijn namelijk iets rapper van de tongriem gesneden...... :roker:


jij,gelijk hebben. Hollandiaboylove,is veel beter in haar rol.
Een onbewust is heel wat anders dan bewust,tegen beter wetens in van de mens. De marokkaanse loverboy is zich onbewust van alles, en Holandiaboylove, is zich maar te goed bewust waar het mee bezig is.

sjo
18-11-04, 00:47
Geplaatst door meome
jij,gelijk hebben. Hollandiaboylove,is veel beter in haar rol.
Een onbewust is heel wat anders dan bewust,tegen beter wetens in van de mens. De marokkaanse loverboy is zich onbewust van alles, en Holandiaboylove, is zich maar te goed bewust waar het mee bezig is.

Jij had beter naar TvG moeten luisteren. Weet je wat ? Lees zijn columns nog eens door.

gr.
sjo

rafiq
18-11-04, 00:49
Hypocrisie vind ik wel een goed woord voor alles rondom prostitutie evenals rondom "de mislukking van de integratie?"

Komt in dit geval er nog bij dat de overheid de beste klant van de prostitutie is.

meome
18-11-04, 00:55
Geplaatst door rafiq
Hypocrisie vind ik wel een goed woord voor alles rondom prostitutie evenals rondom "de mislukking van de integratie?"

Komt in dit geval er nog bij dat de overheid de beste klant van de prostitutie is.

waren inderdaad ook recherges klant van A"""""""".
Mijn vriendin neuken als zijnde hoerenloper, wat ook overal ter werel tegen de wet is en ook na redelijke wijze bestraft wordt.
Om vervolgens mij buiten de wet om te mishandelen en te vervolgen.

hoe zielig en achterlijk is deze staat wel niet joh.