PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders op al-Jazeera



Seif
18-11-04, 01:57
18-11-2004

Van onze politieke redactie

Het voormalige VVD-Kamerlid Geert Wilders verkondigt zijn mening over radicale moslims binnenkort ook op de Arabische nieuwszender al-Jazeera. Het tv-station wil hem interviewen over de gevolgen van de moord op Theo van Gogh.

Wilders heeft na een dag nadenken ingestemd met het interview. ,,Ik heb er geen belang bij dat men denkt dat ik een anti-islampartij opricht. Dus als ik kan uitleggen wat ik wil, is dat goed. Ik wil niet de kat op het spek binden maar hoef mij ook niet te schamen voor mijn mening. Ik heb journalisten uit Canada en Rusland te woord gestaan, dus het zou een beetje laf zijn het verzoek van al-Jazeera af te wijzen.'

et_2000nl
18-11-04, 08:12
Geert gratis tip van de forumgek, de mensen die je niet helemaal begrijpen behoren nu voornamelijk tot de nederlanders. Het is toch wel gevaarlijk dat als je de landsgrensen passeert, het onbegrip over je daden en uitspraken zich als een olievlek zullen verspreiden. Niet dat je dat moet aantrekken. Zoals je al zei, het niet doen zou als laf kunnen worden uitgelegd en laf ben je niet, in tegendeel. Ik kan me zo voorstellen dat als je je grammofoonplaat afspeelt van; "De islamitische cultuur heeft geen verlichting gekend", "Ik lust alle hoofddoeken rauw", enz, in het hol van de leeuw zullen dit misschien niet de juiste krachttermen zijn. Natuurlijk is er de stelling van het vrije woord. Dat moet met hand en tand verkondigd worden. Maar U stelt zich op als een verlichtingsfundi, die gewapend met Uw krachttermen als een vrijheidsstrijder gelijke de Hamas, een ontzichtbare bom draagt of andere aanzet die bom te dragen. Begrijp me niet verkeerd, ik moet tegenwoordig als Moslim alle radikaliserig afkeuren. Het liefst en public. En bij voorbaat Mea Culpa uitspreken. De radikalisering moet inderdaad gestopt worden. En daarom beste kijkers van Al Jazeera, negeer alle fundi's, onafhankelijk van aan welke kant ze proberen te staan. Het fundamentalisme moet met hand en tand bestreden worden. Oog om oog tand om tand, bestrijd het fundamentalisme, inclusief die van de verlichtings fundamentalisten....

ZbaqZbaq
18-11-04, 08:13
weet GW wel dat Al-Jazeera bekeken wordt door Uncle Laden ?

Joesoef
18-11-04, 08:17
De lul is het alleen om de aandacht te doen. Hij wil gewoon bedreigingen want dat past in zijn bruine hempjestraatje.

Denk er aan, de verkiezingen zijn onderweg en deze dweil wil de tweede rushdie worden zodat hij zometeen als adolf de tweede kan herrijzen.

et_2000nl
18-11-04, 08:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
weet GW wel dat Al-Jazeera bekeken wordt door Uncle Laden ?

De man heeft ballen Nabil, [delete][delete], oops, backspace stuk, ZZ bedoel ik natuurlijk. Ik denk dat ie bezig is met, zoals Harry Mens het zo mooi verwoordde "een kamikaze actie". Het zijn Harry's woorden, niet de mijne. Postuum zijn mensen nou eenmaal populairder dan in levende lijve. Als een echte fundi wil hij als martelaar ten onder gaan.

Toch wel vreemd he die overeenkomsten.

Umarvlie
18-11-04, 08:20
Geplaatst door Joesoef
De lul is het alleen om de aandacht te doen. Hij wil gewoon bedreigingen want dat past in zijn bruine hempjestraatje.

Denk er aan, de verkiezingen zijn onderweg en deze dwijl wil de tweede rushdie worden zodat hij zometeen als adolf de tweede kan herrijzen.

Ik zou zelf een andere bewoording gebruikt hebben maar denk inderdaad dat zijn innerlijke strijd tussen zieltjes winnen in Nederland en drang naar het martelaarschap voor de vrije meningsuiting door de laatste is gewonnen ... wat een eikel (oeps!)

NIS
18-11-04, 08:31
Weet meneer Wilders ook, dat menig politicus door Aljazeera is afgemaakt in interviews. De journalisten daar zijn hardstikke goed. Kijk ernaar uit.. Hoop voor hem, dat ie zich staande houdt.. anders wordt het een zielige vertoning.. Het is geen CNN, die correcte vragen moeten stellen. Aljazeera accepteert namelijk geen restricties. Als je met ze instemt, willen ze ook alles kunnen vragen..

Eke
18-11-04, 08:48
,k Ben hier dus nog maar kort op het forum, iemand van de zwijgende meerderheid,omdat ik me wil informeren en zeker mijn zandkorreltje bij wil dragen aan een samenleving die ruimte bied aan iedere Nederlander, ben dus politiek onbenul,op dit ogenblik, maar kijk nu wel naar wat er allemaal speelt... maar ik ben wel een mens met levenservaring, die niet xenofoob is....

Geert Wilders komt als een serieuze man op me over en ik vind hem dapper.Wat hij nu precies wil is me nog niet duidelijk en daar hoef ik me niet over te schamen, dat weten zoveel mensen niet helemaal !!!!!.

Wie tegen hem is zal hem dan ook met discussie (feitenmateriaal) moeten overtuigen. Iemand neerknallen, vind ik van niemand dapper.

Er komen genoeg medestanders als je je punt duidelijk kunt maken, dan kan er weer gezamenlijk verder gewerkt worden aan het oplossen van knelpunten. Het is een lange weg, mensen ..iedereen zijn plekje laten vinden waar die zich thuis voelt..het gaat om heel veel verschillende mensen !!!!!! Of zie ik dit verkeerd ? Dan graag opbouwende reakties :) Eke

PS.Hey Nis, zie net jouw stukje : die uitzending wil ik ook wel zien .Ik zie in feite graag pittige discussies.

Umarvlie
18-11-04, 08:54
Geplaatst door Eke
,k Ben hier dus nog maar kort op het forum, iemand van de zwijgende meerderheid,omdat ik me wil informeren en zeker mijn zandkorreltje bij wil dragen aan een samenleving die ruimte bied aan iedere Nederlander, ben dus politiek onbenul,op dit ogenblik, maar kijk nu wel naar wat er allemaal speelt... maar ik ben wel een mens met levenservaring, die niet xenofoob is....

Geert Wilders komt als een serieuze man op me over en ik vind hem dapper.Wat hij nu precies wil is me nog niet duidelijk en daar hoef ik me niet over te schamen, dat weten zoveel mensen niet helemaal !!!!!.

Wie tegen hem is zal hem dan ook met discussie (feitenmateriaal) moeten overtuigen. Iemand neerknallen, vind ik van niemand dapper.

Er komen genoeg medestanders als je je punt duidelijk kunt maken, dan kan er weer gezamenlijk verder gewerkt worden aan het oplossen van knelpunten. Het is een lange weg, mensen ..iedereen zijn plekje laten vinden waar die zich thuis voelt..het gaat om heel veel verschillende mensen !!!!!! Of zie ik dit verkeerd ? Dan graag opbouwende reakties :) Eke

PS.Hey Nis, zie net jouw stukje : die uitzending wil ik ook wel zien .Ik zie graag pittige discussies.

Natuurlijk, iedereen heeft recht op zijn/haar mening maar wat Geert Wilders probeert te doen is iederen een plek tegeven in de Nederlandse samenleving door hen in eenhoekje te drukken vanwaar hij vindt dat ze thuishoren ...

Overigens was dat niet waar het topic in deze thread over ging, dat was slechts dat hij nu bij Al Jazeera een interview gaat geven ... misschien dat je daar een reactie op wil geven?

Eke
18-11-04, 09:08
Overigens was dat niet waar het topic in deze thread over ging, dat was slechts dat hij nu bij Al Jazeera een interview gaat geven ... misschien dat je daar een reactie op wil geven? [/B][/QUOTE]

Okay: ik denk na......als hij als landelijk politiek figuur die bezig is met een samenleving ergens in Europa:in Nederland...uitspraken gaat doen over deze samenleving op wereldnivo..is de kans groot dat het NIET overkomt.Er zou dus eerst een doortimmerde documentaire moeten komen over het reilen en zeilen van ons land, door ons zelf gemaakt door kenners ook van de Arabische cultuur.Die weten hoe zaken overkomen.

Waarom denk ik dat het niet overkomt ? Omdat na de moord op Theo van Gogh een of andere Italiaan, de voorzitter van de EU (?)...nu begin ik me wel te schamen, dat ik dat niet weet...., in ieder geval een belangrijk Europees figuur lachend !-vlak na de schokkende moord- en daar stoorde ik me aan-- zei : ja, er zal wat aan moeten worden gedaan...door educatie !

Terwijl Mohammed B. een goede opleiding heeft gevolgd.....

Het leek net of die man helmaal niet betrokken was.En wat weet hij van deNederlandse samenleving ? Hou dan je mond, zou ik zeggen als deeltje van de zwijgende meerderheid ...Eke

Bart.NL
18-11-04, 09:36
Geplaatst door et_2000nl
De man heeft ballen Nabil, [delete][delete], oops, backspace stuk, ZZ bedoel ik natuurlijk. Ik denk dat ie bezig is met, zoals Harry Mens het zo mooi verwoordde "een kamikaze actie". Het zijn Harry's woorden, niet de mijne. Postuum zijn mensen nou eenmaal populairder dan in levende lijve. Als een echte fundi wil hij als martelaar ten onder gaan.

Toch wel vreemd he die overeenkomsten.

De verlichtingsfundi's zetten de relifundi's nu behoorlijk op achterstand aangezien ze geen paradijs als beloning verwachten en toch bereid zijn om te sterven.

et_2000nl
18-11-04, 09:38
Geplaatst door Bart.NL
De verlichtingsfundi's zetten de relifundi's nu behoorlijk op achterstand aangezien ze geen paradijs als beloning verwachten en toch bereid zijn om te sterven.

En de vraag is: "Wie is er nou dom?"

Umarvlie
18-11-04, 09:40
Geplaatst door Bart.NL
De verlichtingsfundi's zetten de relifundi's nu behoorlijk op achterstand aangezien ze geen paradijs als beloning verwachten en toch bereid zijn om te sterven.

oei oei ... ik weet niet of Wilders niet-religieus is ... denk toch dat hij kiest voor het martelaarschap hoor!

PS Illuminatie zijn uitgestorven maar weten het zelf nog niet ... net als de sterren, we zien het nog wel maar ze zijn er al niet meer he ... komt door de afstand, in geval van de illuminatie de afstand tot de realiteit :vingers:

freya
18-11-04, 11:01
Geplaatst door Eke

Geert Wilders komt als een serieuze man op me over en ik vind hem dapper.Wat hij nu precies wil is me nog niet duidelijk en daar hoef ik me niet over te schamen, dat weten zoveel mensen niet helemaal !!!!!.


Nou hier op dit forum is er veel over hem te lezen, dat zou ik maar eens gaan doen dan.



Wie tegen hem is zal hem dan ook met discussie (feitenmateriaal) moeten overtuigen. Iemand neerknallen, vind ik van niemand dapper.

Waarom ga je ervan uit dat mensen hier hem zouden willen neerknallen?

Verder is het Wilders zelf die discussie uit de weg gaat, hij roept allerlei onzinnige dingen over de islam, maar met iemand als DAJJ durft hij niet in debat. (hij heeft het al een paar keer laten afweten!) Hij wil dus alleen maar vanaf een afstandje kunnen staan roepen :rolleyes:


Er komen genoeg medestanders als je je punt duidelijk kunt maken, dan kan er weer gezamenlijk verder gewerkt worden aan het oplossen van knelpunten. Het is een lange weg, mensen ..iedereen zijn plekje laten vinden waar die zich thuis voelt..het gaat om heel veel verschillende mensen !!!!!! Of zie ik dit verkeerd ? Dan graag opbouwende reakties :) Eke

Ik weet niet precies wat je hier wilt zeggen.

Maar over je punt duidelijk kunnen maken: daar moet je wel de kans voor krijgen, je moet wel worden uitgenodigd op TV en radio en je ingezonden stukken moeten wel worden geplaatst. En daar heeft het de laatste jaren erg aan ontbroken. Moslims hebben nooit de kans gekregen om aan het debat deel te nemen.

PS.Hey Nis, zie net jouw stukje : die uitzending wil ik ook wel zien .Ik zie in feite graag pittige discussies. [/B][/QUOTE]

Eke
18-11-04, 11:32
Bedankt voor je reaktie, Freya !


Jammer dat je de vraag stelt :"waarom ga je ervan uit dat mensen hier hem zouden neerknallen." Of misschien is het helemaal niet jammer. Hiermee geef jij aan dat ik niet duidelijk ben geweest en dat jij dit toen zo interpreteerde !

Maar ik vind het niet leuk als je dit schrijft ...je duwt me in een hoekje waar ik niet thuis hoor.

Ik ben hier met veel respekt voor mijn medemens op het forum, Freya.Ik zou niet anders willen.

Mijn ervaring in dit leven is (ik ben vijftiger), dat processen waarbij mensen betrokken zijn veel langer duren dan ik vroeger ooit kon bevroeden.

Het gaat om een 'nieuwe' (bezie dat in de tijd) samenleving voor ons, waar miljoenen verschillende mensen leerprocessen moeten doormaken...

Om er achter te komen waar ik sta (onderweg ben), moet je mijn postings lezen..het zijn er nog niet zoveel. Ik heb er ook een paar van jou gelezen om te ontdekken wie jij bent. Ook daar is tijd voor nodig ;)

PS dit stukje is off-topic.Al eerder op dit draadje heb ik mijn gedachten over het interview opgeschreven !

~Panthera~
18-11-04, 11:35
TIP: blondeer NOOIT je haar, want er staat wel op de verpakking dat het nergens in doordringt........ jaja... :hihi:

freya
18-11-04, 11:53
Geplaatst door Eke
Bedankt voor je reaktie, Freya !


Jammer dat je de vraag stelt :"waarom ga je ervan uit dat mensen hier hem zouden neerknallen." Of misschien is het helemaal niet jammer. Hiermee geef jij aan dat ik niet duidelijk ben geweest en dat jij dit toen zo interpreteerde !

Maar ik vind het niet leuk als je dit schrijft ...je duwt me in een hoekje waar ik niet thuis hoor.

Ik ben hier met veel respekt voor mijn medemens op het forum, Freya.Ik zou niet anders willen.

Mijn ervaring in dit leven is (ik ben vijftiger), dat processen waarbij mensen betrokken zijn veel langer duren dan ik vroeger ooit kon bevroeden.

Het gaat om een 'nieuwe' (bezie dat in de tijd) samenleving voor ons, waar miljoenen verschillende mensen leerprocessen moeten doormaken...

Om er achter te komen waar ik sta (onderweg ben), moet je mijn postings lezen..het zijn er nog niet zoveel. Ik heb er ook een paar van jou gelezen om te ontdekken wie jij bent. Ook daar is tijd voor nodig ;)

PS dit stukje is off-topic.Al eerder op dit draadje heb ik mijn gedachten over het interview opgeschreven !

En ga je ook nog inhoudelijk op mijn reactie in?

Eke
18-11-04, 12:04
Sorry Freya, met respekt :

Ik zie geen uitspraken van jou in betreffende mailtje waar ik inhoudelijk op zou kunnen reageren.
Bovendien
wil ik geen uitspraken doen die ik zelf niet kan funderen. Betrek het niet op jezelf, Eke

freya
18-11-04, 12:11
Geplaatst door Eke
Sorry Freya, met respekt :

Ik zie geen uitspraken van jou in betreffende mailtje waar ik inhoudelijk op zou kunnen reageren.
Bovendien
wil ik geen uitspraken doen die ik zelf niet kan funderen. Betrek het niet op jezelf, Eke

Ik heb het alleen maar over de lafheid van Wilders die elk debat waarin hij flink tegengesproken kan worden uit de weg gaat en het feit dat moslims systematisch buiten het debat over islam worden gehouden.

Maar daar valt natuurlijk verder niets over te zeggen:rolleyes:

Waarom reageer je dan uberhaubt in dit topic? :mad:


Laat maar, ik geloof dat we een hier weer een Paula geval hebben :moe:

beachboy
18-11-04, 12:22
Wat ik ervan begrepen heb is dat Mohammed B,zich radicaal begon te gedragen na het overlijden van zijn moeder en ook de scheiding van zijn ouders heeft hier debet aangehad.
Maar wat ik niet begrijp is dat de vrienden en familie niet hebben in gegrepen.Als de dochter des huizes verkeerde dingen doet,dan is de hele familie in rep en roer.Dit hebben ze gewoon laten gebeuren.Niet de regering is hier voor verantwoordelijk,maar de eigen moslimgemeenschap en of de moskee.

Eke
18-11-04, 12:27
Beste Freya,het groen gekleurde is mijn antwoord op je.De zwarte zinnen zijn van jou------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar daar valt natuurlijk verder niets over te zeggen:rolleyes:

Je wilt toch een serieus antwoord, Freya. Het gaat er toch niet om om zomaar wat te brullen ??????

Waarom reageer je dan uberhaubt in dit topic? :mad:

Freya, nogmaals, ik heb bovenin dit draadje reageerd op dit topic,er staan 2 stukjes van mij .. Over het hoofd gezien misschien ?
Laat maar, ik geloof dat we een hier weer een Paula geval hebben :moe: [/B][/QUOTE] ---

Ten eerste : hoezo spreek jij met "WE", ten tweede waarom beoordeel jij mij zo snel en oppervlakkig.

Is dit juist niet precies wat o.m. rassendiscriminatie doet ontstaan: het snel en oppervlakkig iemand beoordelen, vanuit "WIJ" !!!

Sim
18-11-04, 12:30
Woont Geert in Amsterdam?
Weet iemand dat?

Want dat ben ik van plan om na zijn optreden Amsterdam te ontwijken.
Als hij die dingen gaat lopen roepen op al jazeera kan niemand hem nog beschermen... Het lijkt wel alsof hij teroristen oproept tot acties in Nederland.

Gadverdamme wat een domme politicus!

freya
18-11-04, 12:33
Geplaatst door beachboy
Wat ik ervan begrepen heb is dat Mohammed B,zich radicaal begon te gedragen na het overlijden van zijn moeder en ook de scheiding van zijn ouders heeft hier debet aangehad.
Maar wat ik niet begrijp is dat de vrienden en familie niet hebben in gegrepen.Als de dochter des huizes verkeerde dingen doet,dan is de hele familie in rep en roer.Dit hebben ze gewoon laten gebeuren.Niet de regering is hier voor verantwoordelijk,maar de eigen moslimgemeenschap en of de moskee.

Welja meteen de hele moslimgemeenschap!
Niet alleen familie en vrienden, nee tot en met de schoolkinderen in Uden zijn alle moslims verantwoordelijk :moe:

Hoe grijpt een familie in bij een volwassen zoon die niet meer thuis woont en het contact met de familie verbroken heeft?
Zomaar een vraagje hoor, is toch goed te weten voor al die ouders die zien dat hun kinderen naar de verdoemenis gaan en er niks tegen kunnen doen.

et_2000nl
18-11-04, 13:04
Geplaatst door Sim
Woont Geert in Amsterdam?
Weet iemand dat?

Want dat ben ik van plan om na zijn optreden Amsterdam te ontwijken.
Als hij die dingen gaat lopen roepen op al jazeera kan niemand hem nog beschermen... Het lijkt wel alsof hij teroristen oproept tot acties in Nederland.

Gadverdamme wat een domme politicus!

Hij heeft een beetje een zachte G toch. Dan is de kans groot dat ie in Adam woont.

et_2000nl
18-11-04, 13:05
Geplaatst door freya
Welja meteen de hele moslimgemeenschap!
Niet alleen familie en vrienden, nee tot en met de schoolkinderen in Uden zijn alle moslims verantwoordelijk :moe:

Hoe grijpt een familie in bij een volwassen zoon die niet meer thuis woont en het contact met de familie verbroken heeft?
Zomaar een vraagje hoor, is toch goed te weten voor al die ouders die zien dat hun kinderen naar de verdoemenis gaan en er niks tegen kunnen doen.

Ja Freya, de hele moslimgemeenschap. Dat je dat NIET wil begrijpen!!!! :moe:

beachboy
18-11-04, 13:18
Maar Freya als een dochter de relatie met zijn familie verbreekt,omdat ze bv met een westerling omgaat,dan wordt ze tot in Maroc.achtervolgd en deze persoon hebben ze hun gang laten gaan

Eke
18-11-04, 13:31
Citaat Freya:

Waarom reageer je dan uberhaubt in dit topic? :mad:

Freya,
Ik zal het op prijs stellen dat je, gezien je toon tegen mij in je briefjes(Zie o.a. in mailtje van 13uur27),die ik absoluut niet verdiend vind, je excuus maakt. Eke

Dan verder zand erover wat mij betreft.

NIS
18-11-04, 14:03
Wie neemt dit interview helemaal op voor Maroc.nl? NOS zal het natuurlijk niet helemaal uitzenden..

beachboy
18-11-04, 14:09
Waarom drukt de moslimgemeenschap zich regelmatig in de slachtofferrol.Wel eens van zelfspot gehoord?

Gehenna
18-11-04, 14:15
Geplaatst door beachboy
Waarom drukt de moslimgemeenschap zich regelmatig in de slachtofferrol.Wel eens van zelfspot gehoord?

De zaak ligt toch wat complexer; moslims zijn over het algemeen snel geneigd om zich een slachtofferrol aan te meten. Maar aan de andere kant krijgt deze gemeenschap zo weinig bewegingsruimte in datgene wat men een maatschappelijk debat placht te noemen, dat het mij bepaald niet verwondert dat deze snel in de rol van slachtoffer en zwijgende vervalt.

freya
18-11-04, 15:09
Geplaatst door Eke

[QUOTE]Maar daar valt natuurlijk verder niets over te zeggen:rolleyes:

Je wilt toch een serieus antwoord, Freya. Het gaat er toch niet om om zomaar wat te brullen ??????

En weer sla je het inhoudelijke deel over :rolleyes:


Waarom reageer je dan uberhaubt in dit topic? :mad:

Freya, nogmaals, ik heb bovenin dit draadje reageerd op dit topic,er staan 2 stukjes van mij .. Over het hoofd gezien misschien ?

Die stukjes heb ik gelezen EN ik heb erop gereageerd!

Maar mijn reactie was te inhoudelijk voor je, jij hebt het kennelijk liever over persoonlijke emoties. Vandaar mijn onderstaande opmerking

Laat maar, ik geloof dat we een hier weer een Paula geval hebben :moe:

[COLOR=seagreen]Ten eerste : hoezo spreek jij met "WE", ten tweede waarom beoordeel jij mij zo snel en oppervlakkig.

Ik beoordeel jou op de kwaliteit van je reacties en met WE bedoel ik de vaste prikkers op dit forum.


Is dit juist niet precies wat o.m. rassendiscriminatie doet ontstaan: het snel en oppervlakkig iemand beoordelen, vanuit "WIJ" !!!

En vanuit welke wij dacht jij dan dat ik zit te denken?

Geeft dat niet aan dat het wij/zij denken juist bij jou stevig verankerd zit?

freya
18-11-04, 15:10
Geplaatst door et_2000nl
Ja Freya, de hele moslimgemeenschap. Dat je dat NIET wil begrijpen!!!! :moe:

Sorry, ik heb toch zo'n groot bord voor m'n kop :aanwal:
Daar komt geen verlichting langs :hihi:

freya
18-11-04, 15:11
Geplaatst door Eke
Citaat Freya:

Waarom reageer je dan uberhaubt in dit topic? :mad:

Freya,
Ik zal het op prijs stellen dat je, gezien je toon tegen mij in je briefjes(Zie o.a. in mailtje van 13uur27),die ik absoluut niet verdiend vind, je excuus maakt. Eke

Dan verder zand erover wat mij betreft.

:haha:

Pytaghoras
18-11-04, 15:15
Stom van Al Jazeera om tijd te geven aan zo'n figuur. Ik zou Wilders niet eens willen uitnodigen bij een lokale tv.

freya
18-11-04, 15:27
Geplaatst door Pytaghoras
Stom van Al Jazeera om tijd te geven aan zo'n figuur. Ik zou Wilders niet eens willen uitnodigen bij een lokale tv.

Ik vraag me af of die knurft eigenlijk wel engels kan spreken :hihi:

Of zullen ze het met een tolk moeten doen?

Wanneer wordt het uitgezonden?! :fplet:

Pytaghoras
18-11-04, 15:35
Geplaatst door freya
Ik vraag me af of die knurft eigenlijk wel engels kan spreken :hihi:


Wilders: Ik wil niet de kat op het spek binden maar hoef mij ook niet te schamen voor mijn mening. Ik heb journalisten uit Canada en Rusland te woord gestaan, dus het zou een beetje laf zijn het verzoek van al-Jazeera af te wijzen.

Laf? Ik vind het juist laf van Al jazeera dat ze tijd aan hem besteden.

Eke
18-11-04, 16:25
reaktie op 16.11 uur -mail van Freya :

Je laat je kennen, Freya! :haha:

freya
18-11-04, 16:33
Geplaatst door Eke
reaktie op 16.11 uur -mail van Freya :

Je laat je kennen, Freya! :haha:

Klein advies: Leer eerst eens normaal te quoten.

Eke
18-11-04, 17:07
Je laat je kennen, Freya! :haha:

We kunnen zo nog een tijdje doorgaan. Als we nou eens afspreken dat we elkaars kwaliteiten gaan opmerken en respekteren en in plaats tegenover elkaar, naast elkaar hier verder te gaan ? Eke

Juwairiyya
18-11-04, 17:45
Geplaatst door Eke
Je laat je kennen, Freya! :haha:

We kunnen zo nog een tijdje doorgaan. Als we nou eens afspreken dat we elkaars kwaliteiten gaan opmerken en respekteren en in plaats tegenover elkaar, naast elkaar hier verder te gaan ? Eke

Ik lees hier gewoon even mee, en ik moet tot de conclusie komen dat Freya je zeer onheus bejegent, terwijl jij zeker en vast met de betere bedoelingen aan een discussie wou deelnemen.

Kwestie van iemand onmiddellijk proberen in een verdomdhoek te plaatsen heeft Freya wel op de eerste rij gestaan bij het uitdelen van die talenten.

Maar misschien kan Freya zélf even een inhoudelijke reactie neerpennen? Heb van haar nog niet veel zinnigs gezien.

freya
18-11-04, 18:22
Geplaatst door Juwairiyya
Ik lees hier gewoon even mee, en ik moet tot de conclusie komen dat Freya je zeer onheus bejegent, terwijl jij zeker en vast met de betere bedoelingen aan een discussie wou deelnemen.

Kwestie van iemand onmiddellijk proberen in een verdomdhoek te plaatsen heeft Freya wel op de eerste rij gestaan bij het uitdelen van die talenten.

Maar misschien kan Freya zélf even een inhoudelijke reactie neerpennen? Heb van haar nog niet veel zinnigs gezien.

Neem die 6000 posts van mij dan maar ff door :D

Juwairiyya
18-11-04, 19:42
Of het er nu 6000 zijn of 12000 lijkt me niet relevant. Ik vrees dat het sowieso quantité négligable blijft.

Eén kwalitatieve bijdrage kan meer bijbrengen in een discussie dan 6000 :melig: icoontjes.

freya
18-11-04, 19:47
Geplaatst door Juwairiyya
Of het er nu 6000 zijn of 12000 lijkt me niet relevant. Ik vrees dat het sowieso quantité négligable blijft.

Eén kwalitatieve bijdrage kan meer bijbrengen in een discussie dan 6000 :melig: icoontjes.

En van wie was jij ook alweer een MPSje?


:strik:

Eke
19-11-04, 11:24
Het is inmiddels een dagje later. Juwairiyya, bedankt voor je steun ! Ik ben er blij mee :blij: , Eke

Wizdom
19-11-04, 12:12
En...? Heeft hij zijn haat en laster campagne naar eigen believen en dunken kunnen en mogen spuien...

Dr0ffie
19-11-04, 12:29
Geplaatst door Eke
Het is inmiddels een dagje later. Juwairiyya, bedankt voor je steun ! Ik ben er blij mee :blij: , Eke
Haar negeren is de beste oplossing Eke. Hoe beleeft je ook blijft de onbeschofter ze wordt. Hebben veel vaste prikkers hier last van.

Succes in ieder geval...

freya
19-11-04, 12:39
Geplaatst door Dr0ffie
Haar negeren is de beste oplossing Eke. Hoe beleeft je ook blijft de onbeschofter ze wordt. Hebben veel vaste prikkers hier last van.

Succes in ieder geval...

Och arme! :haha:

Als je geen hele domme dingen zegt is meestal iedereen hier heel lief tegen je hoor :hihi:

Dr0ffie
19-11-04, 13:52
Geplaatst door freya
Och arme! :haha:

Als je geen hele domme dingen zegt is meestal iedereen hier heel lief tegen je hoor :hihi:

Need I say more Eke?... :rolleyes:

GroteWolf
19-11-04, 14:21
Hij zou er beter aan doen een videoband in te leveren, opgenomen in de grotten in de St Pietersberg. Waarbij hij veel bijbelteksten oreert.
Dat doet het goed op Al Jazeera, heb ik begrepen.

Gewoon een man op een stoel met een interviewer, dat gaat die kijkers niet boeien. Waar is zijn kalashnikov? En zijn gijzelaar?

Al Sawt
19-11-04, 15:25
Geplaatst door GroteWolf
Hij zou er beter aan doen een videoband in te leveren, opgenomen in de grotten in de St Pietersberg. Waarbij hij veel bijbelteksten oreert.
Dat doet het goed op Al Jazeera, heb ik begrepen.

Gewoon een man op een stoel met een interviewer, dat gaat die kijkers niet boeien. Waar is zijn kalashnikov? En zijn gijzelaar? Kijkers van Aljazeera zijn heel divers. Ze bestaan zowel uit doelgroep kijkers van CNN als Foxnieuws.

Blade20
19-11-04, 15:36
Geert Wilders...hmm...afgezien van dat kapsel.

Wilders is zo stom nog niet, en dat maakt hem gevaarlijk. Tuurlijk heeft Geert Wilders met zijn populistisch geblaat een punt van belang geraakt, echter zijn niet alle punten uit zijn verkiezingsplan redelijk.

Het is een zwaard dat tweezijdig is geslepen. Hem als grote speler in de politiek is slecht, hem dood is nog slechter. Al helemaal als er weer zo'n gek langskomt als bij Theo, want dan is het dus ook echt over en uit. Dan zal de mensenmassa die niet meer wilt praten en afwachten te groot worden en dat is dus simpelweg slecht.

Ik denk dat hij beter een verkiezingsperiode in de regering kan zitten en dat het dan wel is uitgeblust.

GroteWolf
19-11-04, 16:00
Kijkers van Aljazeera zijn heel divers. Ze bestaan zowel uit doelgroep kijkers van CNN als Foxnieuws.


Foxnieuws is niet erg genuanceerd dacht ik. Maar volgens mij is Al AJzeera, op haar flagrante anti-Israel houding na, een heel normale nieuws zender. Ik denk alleen dat

Al Sawt
19-11-04, 17:56
Geplaatst door GroteWolf
Foxnieuws is niet erg genuanceerd dacht ik. Maar volgens mij is Al AJzeera, op haar flagrante anti-Israel houding na, een heel normale nieuws zender. Ik denk alleen dat Ik kan geen enkel zender in de wereld noemen die net als Al Jazeera, woordvoeders van Hamas en Likoed in een live gesprek hun zegje kunnen doen.

Dus die 'flagrante' anti-Israel houding, moet je met een korreltje zout nemen.