PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie stopt berichtgeving aanslagen scholen



ZbaqZbaq
18-11-04, 08:22
Politie stopt berichtgeving aanslagen scholen
Bron: Omroep Brabant
Gepubliceerd: donderdag 18 november 2004 @ 00:55

De Brabantse politie zal voorlopig in het district Zuid-Oost geen mededelingen meer doen over brandstichtingen bij scholen in de regio. Ze is van mening dat deze berichtgeving bepaalde lieden kan aanzetten tot gekke daden.

Sinds de aanslagen op scholen in Eindhoven en Uden is er veel media-aandacht voor branden bij scholen. De brand bij het Pleincollege Aloysius/De Roosten in Eindhoven zou geen aanslag zijn, maar vandalisme.
-----------------------------------------------------

et_2000nl
18-11-04, 08:24
Laten we alle, en ik weet het, het is er veel, Marokkaans vandalisme uit de pers laten. Het zou gekken tot daden kunnen zetten. Shit man, halve Telegraaf leeg....

Tomas
18-11-04, 08:29
Eigenlijk is het heel eenvoudig om het jaren 50 gevoel terug te krijgen.

Alleen vraag ik mij af hoe de politie in staat is om brand/aanslagen voor omwonenden en de pers geheim te houden?

et_2000nl
18-11-04, 08:34
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk is het heel eenvoudig om het jaren 50 gevoel terug te krijgen.

Alleen vraag ik mij af hoe de politie in staat is om brand/aanslagen voor omwonenden en de pers geheim te houden?

Gebruik de tradities die al bekend zijn bij de medelanders. Verspreid Uw berichten via rooksignalen....

Tomas
18-11-04, 08:35
Geplaatst door et_2000nl
Gebruik de tradities die al bekend zijn bij de medelanders. Verspreid Uw berichten via rooksignalen....

Ja hoor, nu hebben de indianen het weer gedaan.

Tomas
18-11-04, 08:38
Maar eigenlijk is het gewoon heel stom van de politie om dit te zeggen. Ik denk dat voor morgenavond het ael, cidi en alle gristelijke organisaties hun eigen websites gaan opzetten waar mensen aanslagen op hun symbolen kunnen registreren. Als zieligheidswedstrijd.

Mark
18-11-04, 08:38
Net zoals iedereen die last heeft van criminaliteit op straat mogen scholen, moskeeen en kerken nu ook de "hands on" approach van de nederlandse politie ervaren.

et_2000nl
18-11-04, 08:39
Geplaatst door Tomas
Ja hoor, nu hebben de indianen het weer gedaan.

Omdat we de in nederland uitgevonden drukperstechniek gebruiken zeg ik toch ook niet dat de nederlanders verantwoordelijk zijn voor al het nieuws dat verspreid word. Nou moe, dat zeg ik juist wel.

Best wel moeilijk die polariserende discussies, je lult je nl zo klem.... :moe:

Tomas
18-11-04, 08:44
Geplaatst door et_2000nl
Omdat we de in nederland uitgevonden drukperstechniek gebruiken zeg ik toch ook niet dat de nederlanders verantwoordelijk zijn voor al het nieuws dat verspreid word. Nou moe, dat zeg ik juist wel.

Best wel moeilijk die polariserende discussies, je lult je nl zo klem.... :moe:

Alelen als je nadenkt over wat je zelf schrijft kan je jezelf klem lullen. De meeste prikkers doen dat dus maar niet. Gewoon doorlullen is het devies.

et_2000nl
18-11-04, 08:49
Geplaatst door Tomas
Alelen als je nadenkt over wat je zelf schrijft kan je jezelf klem lullen. De meeste prikkers doen dat dus maar niet. Gewoon doorlullen is het devies.

Nadenken? Daar ben ik principieel tegen. Gelukkig hebben gelijkgestemde zich georganiseerd op dit forum als blijk van samenhorigheid.... T'is bijna een religie.

ZbaqZbaq
18-11-04, 08:50
Geplaatst door Tomas
Maar eigenlijk is het gewoon heel stom van de politie om dit te zeggen. Ik denk dat voor morgenavond het ael, cidi en alle gristelijke organisaties hun eigen websites gaan opzetten waar mensen aanslagen op hun symbolen kunnen registreren. Als zieligheidswedstrijd.

niemand zal de autochtonen kunnen overtreffen in de zieligheidscompetitie.

Tomas
18-11-04, 08:52
Geplaatst door et_2000nl
Nadenken? Daar ben ik principieel tegen. Gelukkig hebben gelijkgestemde zich georganiseerd op dit forum als blijk van samenhorigheid.... T'is bijna een religie.

Dit is ook de verreweg de grootste religie.

Tomas
18-11-04, 08:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
niemand zal de autochtonen kunnen overtreffen in de zieligheidscompetitie.

Klinkt ergens wel een beetje zielig.

et_2000nl
18-11-04, 08:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
niemand zal de autochtonen kunnen overtreffen in de zieligheidscompetitie.

Nu moet ik ff uit het werk van de jou wel bekende RonH citeren. Het begint wel een heel erg hoog zeehondjes gehalte te krijgen. Neem lenie het Hart als voorzitter, komt alles nog goed met de AEL. Doe zelf een bontjas aan. Kunnen jullie lekker knuffelen....

Siah
18-11-04, 12:30
:roker:

sienia
18-11-04, 12:35
Laat ik ook meelullen...
Dus aangezien de media niet mogen berichten over het in de fik steken van scholen moskees en kerken dan is het dus de schuld van de vooral Telegraaf dat de marokkaantjes zo crimineel zijn. :D

taouanza
18-11-04, 12:38
Geplaatst door ZbaqZbaq
niemand zal de autochtonen kunnen overtreffen in de zieligheidscompetitie.

Nee joh als zij zielig doen is het dapper.:hihi:

Joepie
18-11-04, 12:39
Geplaatst door taouanza
Nee joh als zij zielig doen is het dapper.:hihi:

idd. zij.....