PDA

Bekijk Volledige Versie : Meld u zich voor het debat aub



taouanza
18-11-04, 13:24
Al Sawt
Orakel
Zwarte Schaap
Aqua
Goodnight
Taouanza
Sienia
Et_2000nl
ZbaqZbaq


Willen de genomineerden zich aub melden voor het debat. Pm kan ook.

Cleopatr@
18-11-04, 13:28
Debat?

sienia
18-11-04, 13:29
Ik meld me af.
Maar dat wist je al.

taouanza
18-11-04, 13:29
Geplaatst door taouanza
Ik heb het volgende uitgedokterd.
Ik wil dus een serie prikkersdebatten met in de eerste paar afleveringen alleen moslims.
Omdat heel veel discussie stranden in vooroordelen en leugens ontkrachten waardoor je haast nooit tot de kern komt.
Zo kom je er ook nooit achter wat de moslims werkelijk willen of denken.
Dus eerst erachter komen
Wat denken moslims
Wat willen moslims
Wat hebben ze er voor over omdat te bereiken.

Dan serie met alle prikkers
En er wordt gedabatteerd op basis van feiten en argumenten.
Mensen die met onzin komen krijgen strafpunten

Aan het eind van de reeks kunnen de prikkers een winnaar of winares uitkiezen en die gooien we dan voor de leeuwen van de media:D


Ongeveer 6debatten had ik zo in gedachten

Oja geen media(althans niet in het begin) het gaat om de mening van de moslim en niet wat scoort bij de media.

Zie ook topic Wie kan het.


We kunnen blijven klagen maar we kunnen ook daadwerkelijk iets ondernemen.

Laat je stem horen!

et_2000nl
18-11-04, 13:30
Geplaatst door taouanza
Al Sawt
Orakel
Zwarte Schaap
Aqua
Goodnight
Taouanza
Sienia
Et_2000nl
ZbaqZbaq


Willen de genomineerden zich aub melden voor het debat. Pm kan ook.

Huhhhhhh!!!! Welk debat, waar, wanneer en wie?

Mark
18-11-04, 13:31
jullie gaan op elkaar oefenen?

Goodnight
18-11-04, 13:32
Ik mis autochtonen hierbij.
Zo wordt het een eenzijdige debat.

Seif
18-11-04, 13:32
Geplaatst door Mark
jullie gaan op elkaar oefenen?

Hahaha, eerst in het pierebadje. :p

taouanza
18-11-04, 13:33
Geplaatst door Goodnight
Ik mis autochtonen hierbij.
Zo wordt het een eenzijdige debat.

Geplaatst door taouanza
Ik heb het volgende uitgedokterd.
Ik wil dus een serie prikkersdebatten met in de eerste paar afleveringen alleen moslims.
Omdat heel veel discussie stranden in vooroordelen en leugens ontkrachten waardoor je haast nooit tot de kern komt.
Zo kom je er ook nooit achter wat de moslims werkelijk willen of denken.
Dus eerst erachter komen
Wat denken moslims
Wat willen moslims
Wat hebben ze er voor over omdat te bereiken.

Dan serie met alle prikkers
En er wordt gedabatteerd op basis van feiten en argumenten.
Mensen die met onzin komen krijgen strafpunten

Aan het eind van de reeks kunnen de prikkers een winnaar of winares uitkiezen en die gooien we dan voor de leeuwen van de media


Ongeveer 6debatten had ik zo in gedachten

Oja geen media(althans niet in het begin) het gaat om de mening van de moslim en niet wat scoort bij de media.

taouanza
18-11-04, 13:34
Geplaatst door Seif
Hahaha, eerst in het pierebadje. :p

Nee Einstein we willen juist dat pierebadje uit waar we maar noodgedwongen blijven door sukkels zoals jij.

Cleopatr@
18-11-04, 13:34
Wanneer vinden deze debatten plaats?

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 13:34
:kwaad: !

Haters ...

Goodnight
18-11-04, 13:35
Geplaatst door Seif
Hahaha, eerst in het pierebadje. :p

zeg jij nu maar niets want ik heb geen enkele zinnige reactie meer van jou gezien.

taouanza
18-11-04, 13:35
Geplaatst door Cleopatr@
Wanneer vinden deze debatten plaats?

You will be the first the know.

Couscousje
18-11-04, 13:36
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:kwaad: !

Haters ...

:haha:

Jij doet het op eigen kracht al.

Cc

taouanza
18-11-04, 13:36
Geplaatst door Goodnight
zeg jij nu maar niets want ik heb geen enkele zinnige reactie meer van jou gezien.

Dat is ook de reden waarom hij er ook nooit bij kan zijn.
Ik wil geen debatten met mensen die beginnen over imams die homo's van daken gooien en daarna vragen of je als ongelovige een moskee mag binnen gaan.

Mark
18-11-04, 13:37
als de autochtonen ook weer mogen komen....


.... wil ik niet meedoen maar aan de zijlijn cynische grappen maken, mag dat ook? :hardlach:

Cleopatr@
18-11-04, 13:38
Geplaatst door taouanza
You will be the first the know.


;)

Seif
18-11-04, 13:40
Geplaatst door taouanza
Ik wil geen debatten met mensen die beginnen over imams die homo's van daken gooien en daarna vragen of je als ongelovige een moskee mag binnen gaan.

Ik daag je uit om te laten zien waar ik ooit over die onderwerpen ben begonnen. :zweep:

taouanza
18-11-04, 13:41
Geplaatst door Mark
als de autochtonen ook weer mogen komen....


.... wil ik niet meedoen maar aan de zijlijn cynische grappen maken, mag dat ook? :hardlach:

Nee dat doe ik.:ego:

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 13:43
Dit hele debat klinkt eigenlijk al heel wat beter dan wat bijv. M-Zine morgenavond gaat organiseren. Ze hebben Michiel Smit dan wel uitgenodigd maar daar tegenover zitten er een stuk of 6 a 7 mondige moslims. Terwijl Michiel 1 al niet aan kan. Staat leuk op het affiche maar oneerlijk.

Ik heb nog meer van dat soort initiatieven voorbij zien komen, waarbij alleen mensen worden uitgenodigd met hetzelfde standpunt. Weinig debat dus. Een hoop geslijm en ge-netwerk en iedereen naar huis met het idee dat er bruggen zijn gebouwd, terwijl de afgronden die overbrugd moesten worden niet eens aanwezig zijn.

Nodigen jullie ook mensen uit extremistische hoeken uit, zoals extreem-rechts, moslim-extremisten, christen-extremisten, joodse extremisten ?

Volgens mij moet je met die lui praten, niet met die beroepsdebatteurs die de inhoud in feite niets kan schelen.

Julien
18-11-04, 13:43
hm daar is toch al een "islam forum" voor??

Mark
18-11-04, 13:47
Eerst een intern debat om de messen scherp te slijpen lijkt me wel een goed idee (hoewel ik erg benieuwd ben naar de debatten tussen zbaqZbaq en Et_2000 bijvoorbeeld)

Als je dan een soort van gezamelijk standpunt hebt (als je dat al wilt)

Is het natuurlijk leuk om met de andere partijen in de clinch te gaan

niet met mij :wink:

Couscousje
18-11-04, 13:49
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dit hele debat klinkt eigenlijk al heel wat beter dan wat bijv. M-Zine morgenavond gaat organiseren. Ze hebben Michiel Smit dan wel uitgenodigd maar daar tegenover zitten er een stuk of 6 a 7 mondige moslims. Terwijl Michiel 1 al niet aan kan. Staat leuk op het affiche maar oneerlijk.

Ik heb nog meer van dat soort initiatieven voorbij zien komen, waarbij alleen mensen worden uitgenodigd met hetzelfde standpunt. Weinig debat dus. Een hoop geslijm en ge-netwerk en iedereen naar huis met het idee dat er bruggen zijn gebouwd, terwijl de afgronden die overbrugd moesten worden niet eens aanwezig zijn.

Nodigen jullie ook mensen uit extremistische hoeken uit, zoals extreem-rechts, moslim-extremisten, christen-extremisten, joodse extremisten ?

Volgens mij moet je met die lui praten, niet met die beroepsdebatteurs die de inhoud in feite niets kan schelen.

Ik denk dat er op dat debat morgen wel spijkers met koppen zullen worden geslagen.

Ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder zo een debat is georganiseerd.

Cc

taouanza
18-11-04, 13:50
Geplaatst door Mark
Eerst een intern debat om de messen scherp te slijpen lijkt me wel een goed idee (hoewel ik erg benieuwd ben naar de debatten tussen zbaqZbaq en Et_2000 bijvoorbeeld)

Als je dan een soort van gezamelijk standpunt hebt (als je dat al wilt)

Is het natuurlijk leuk om met de andere partijen in de clinch te gaan

niet met mij :wink:

Nee het gaat niet om een gezamelijk standpunt het gaat om de gelegenheid te krijgen om tot de kern te gaan.

Bijv.
Als bij elke zin over Mohammed B uitgebreid moet gaan uitleggen dat je de moord afkeurt en dan alsnog het verwijt krijgt dat je het goedpraat dan schiet dat niet op.
Terwijl iedereen het over eens is dat het niet kan.

taouanza
18-11-04, 13:52
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dit hele debat klinkt eigenlijk al heel wat beter dan wat bijv. M-Zine morgenavond gaat organiseren. Ze hebben Michiel Smit dan wel uitgenodigd maar daar tegenover zitten er een stuk of 6 a 7 mondige moslims. Terwijl Michiel 1 al niet aan kan. Staat leuk op het affiche maar oneerlijk.

Ik heb nog meer van dat soort initiatieven voorbij zien komen, waarbij alleen mensen worden uitgenodigd met hetzelfde standpunt. Weinig debat dus. Een hoop geslijm en ge-netwerk en iedereen naar huis met het idee dat er bruggen zijn gebouwd, terwijl de afgronden die overbrugd moesten worden niet eens aanwezig zijn.

Nodigen jullie ook mensen uit extremistische hoeken uit, zoals extreem-rechts, moslim-extremisten, christen-extremisten, joodse extremisten ?

Volgens mij moet je met die lui praten, niet met die beroepsdebatteurs die de inhoud in feite niets kan schelen.

De eerste 2 series alleen prikkers bij succes kunnen we verder kijken.

Bij deze debatten gaat het om FEITEN en niet SCOREN.

Mark
18-11-04, 13:52
Geplaatst door taouanza
Nee het gaat niet om een gezamelijk standpunt het gaat om de gelegenheid te krijgen om tot de kern te gaan.

Bijv.
Als bij elke zin over Mohammed B uitgebreid moet gaan uitleggen dat je de moord afkeurt en dan alsnog het verwijt krijgt dat je het goedpraat dan schiet dat niet op.
Terwijl iedereen het over eens is dat het niet kan.

ok, succes ermee en ik wil wel een verslag zien op maroc.nl :)

Seif
18-11-04, 13:52
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat er op dat debat morgen wel spijkers met koppen zullen worden geslagen.

Ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder zo een debat is georganiseerd.

Cc

Kan er godverdomme niet naartoe.

Vanacht hebben ze mijn kelderbox proberen open te breken.

En uitgerekent morgen tegen het einde van de middag stuurt de woningbouwvereniging iemand langs om de boel te fixen.

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 13:53
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat er op dat debat morgen wel spijkers met koppen zullen worden geslagen.

Ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder zo een debat is georganiseerd.

Cc

In the left corner:

Ila Kasem (adviseur multiculturele vraagstuk)
Salah Sidali (psychiater jeugdigen delinquenten)
Achmed Marcouch (SNMOA)
Nabil Marmouch (voorzitter AEL)
Abdullah Haselhoef (publicist)
Mohammed Cheppih (islamkenner)
Roul Meijer (islamoloog)
Naïma Azough (Kamerlid Groen Links)
Samira Abbos (journalist)
Abdou Menehbi (voorzitter stedelijke Marokkaanse raad in Amsterdam)


In the right corner:

Michiel Smit (voorzitter Nieuw Rechts)


"Please place your bets!"

ps: initiatief is goed, invulling vind ik alleen wat minder.


Geplaatst door taouanza
Bij deze debatten gaat het om FEITEN en niet SCOREN.

That's exactly my point.

Couscousje
18-11-04, 14:01
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
In the left corner:

Ila Kasem (adviseur multiculturele vraagstuk)
Salah Sidali (psychiater jeugdigen delinquenten)
Achmed Marcouch (SNMOA)
Nabil Marmouch (voorzitter AEL)
Abdullah Haselhoef (publicist)
Mohammed Cheppih (islamkenner)
Roul Meijer (islamoloog)
Naïma Azough (Kamerlid Groen Links)
Samira Abbos (journalist)
Abdou Menehbi (voorzitter stedelijke Marokkaanse raad in Amsterdam)


In the right corner:

Michiel Smit (voorzitter Nieuw Rechts)

"Please place your bets!"

ps: initiatief is goed, invulling vind ik alleen wat minder.



That's exactly my point.
Je zet een extreem-rechtse, felle politicus, tegenover een paar halfzachte Marokkaantjes.

Ik zet mijn geld op Smit.

Ik bedoel: Samira Aboos en Abdullah Haselhoef.

Shut the fuck up.

Cc

Tomas
18-11-04, 14:04
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
In the left corner:

Ila Kasem (adviseur multiculturele vraagstuk)
Salah Sidali (psychiater jeugdigen delinquenten)
Achmed Marcouch (SNMOA)
Nabil Marmouch (voorzitter AEL)
Abdullah Haselhoef (publicist)
Mohammed Cheppih (islamkenner)
Roul Meijer (islamoloog)
Naïma Azough (Kamerlid Groen Links)
Samira Abbos (journalist)
Abdou Menehbi (voorzitter stedelijke Marokkaanse raad in Amsterdam)


In the right corner:

Michiel Smit (voorzitter Nieuw Rechts)


"Please place your bets!"

ps: initiatief is goed, invulling vind ik alleen wat minder.



That's exactly my point.

Smit wordt geen haar gekrenkt, aangezien er niemand levend of ongeschonden uit de left corner komt. Die maken elkaar wel af. Halfzachte bounties.

Couscousje
18-11-04, 14:05
Geplaatst door Seif
Kan er godverdomme niet naartoe.

Vanacht hebben ze mijn kelderbox proberen open te breken.

En uitgerekent morgen tegen het einde van de middag stuurt de woningbouwvereniging iemand langs om de boel te fixen.

Ik ben in de avond in Amsterdam.

Wellicht ga ik wel kijken.

Cc

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 14:06
Geplaatst door Couscousje
Je zet een extreem-rechtse, felle politicus, tegenover een paar halfzachte Marokkaantjes.


Extreem-rechts, ja!


Fel ?? Hell no!


Daarbij, Samira en Haselhoef zullen waarschijnlijk voor de nuance aanwezig zijn, ik wil Michiel daarentegen weleens tegen Cheppih en Marmouch een goed weerwoord zien leveren. Not gonna happen, is ie niet scherp genoeg voor. (Tenzij hij komt met zijn doodzieke one-liners en onbenullige statements en die andere 2 erin trappen en de emoties laten spreken).

Dus, keep ya gapp closed.

Couscousje
18-11-04, 14:09
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Extreem-rechts, ja!


Fel ?? Hell no!


Daarbij, Samira en Haselhoef zullen waarschijnlijk voor de nuance aanwezig zijn, ik wil Michiel daarentegen weleens tegen Cheppih en Marmouch een goed weerwoord zien leveren. Not gonna happen, is ie niet scherp genoeg voor. (Tenzij hij komt met zijn doodzieke one-liners en onbenullige statements en die andere 2 erin trappen en de emoties laten spreken).

Dus, keep ya gapp closed.

Waarom is hij niet scherp genoeg?

Omdat hij een extreme mening heeft?

Het lijkt er op dat jij hem per definitie afdoet als een slechte debater, omdat hij niet in jouw kamp zit.

En je geeft die vetklep van een frauderende Cheppih props, omdat hij wel pro-Islam is?

Ik geloof dat jij je gapp ff moet houden.

Er komt namelijk alleen bevooroordeelde bullshit uit.

Cc

Mark
18-11-04, 14:11
als Spruyt, Wilders en Constant Custers ook nog zouden komen vanavond dan zou ik nu ook in de auto stappen om dat mee te maken :fplet:

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 14:22
Geplaatst door Couscousje
Waarom is hij niet scherp genoeg?

Omdat hij een extreme mening heeft?

Het lijkt er op dat jij hem per definitie afdoet als een slechte debater, omdat hij niet in jouw kamp zit.

En je geeft die vetklep van een frauderende Cheppih props, omdat hij wel pro-Islam is?

Ik geloof dat jij je gapp ff moet houden.

Er komt namelijk alleen bevooroordeelde bullshit uit.

Cc

Ik noem hem per definitie niet scherp genoeg omdat hij in het hol van de leeuw gematigde taal moet uitslaan en niet de woorden van zijn skinheads zal gebruiken. Een hoop politieke nuance. Ik zou juist meer van zijn achterban aan het woord willen laten, om te peilen waar hun onvrede nou werkelijk op is gebaseerd. Smit is een publieke figuur die de boodschap van zijn achterban verpakt overbrengt. Dat hele debat vind ik oneerlijk ingevuld. En ja, ik vind Smit geen goede debater.

Cheppih is een Islam-kenner die vooroordelen omtrent de Islam wel met feiten weet tegen te spreken. Of hij fraudeert of niet, heeft niets met het debat te maken. Da's tussen hem en de eventuele onderzoekende rechercheur, heb ik geen boodschap aan.

Ik mag dan wel pro-Islam-denkend zijn maar ik heb niks aan een blaat-gesprek met suffe moslims die het in grote lijnen toch wel eens zullen zijn met me. Ik praat liever met een ontevreden authochtoon die dood is gegooid met selectieve berichtgeving en daarop zijn mening heeft gebaseerd, om te begrijpen waar zijn onvrede op is gebaseerd en wellicht dat ik daar enige invloed op kan uitoefenen door te stellen dat er ook een keerzijde is.

Ik had liever gezien dat er een mix van radicaal-denkende mensen en gematigde sprekers zouden verschijnen, om de dialoog gaande te houden. Nu is het te eenzijdig. Smit wordt hierin teveel krediet gegeven om te stellen dat hij in zijn eentje die brug gaat bouwen. Die andere geiten wordt hierin teveel krediet gegeven door te stellen dat zij uberhaupt het vernuft hebben om elkaar af te maken, terwijl ze het allemaal met elkaar eens zijn. Tot ziens debat, welkom scorebord.

Ze hadden Mohammed Khojja-klonen van een jongere leeftijd moeten uitnodigen om in te praten op ze. En ook een paar neo-nazi's. In die richtingen schuilt het werkelijke gevaar.

Wtf ga je nou tegen een Abbos of een Haselhoef voor verschil maken, wetende dat ze het al met je eens zijn ??

Ik blijf erbij: Ik heb de indruk dat het "debat" op een monoloog zal gaan lijken. Maar we zien het morgen wel.

Couscousje
18-11-04, 14:27
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik noem hem per definitie niet scherp genoeg omdat hij in het hol van de leeuw gematigde taal moet uitslaan en niet de woorden van zijn skinheads zal gebruiken. Een hoop politieke nuance. Ik zou juist meer van zijn achterban aan het woord willen laten, om te peilen waar hun onvrede nou werkelijk op is gebaseerd. Smit is een publieke figuur die de boodschap van zijn achterban verpakt overbrengt. Dat hele debat vind ik oneerlijk ingevuld. En ja, ik vind Smit geen goede debater.

Cheppih is een Islam-kenner die vooroordelen omtrent de Islam wel met feiten weet tegen te spreken. Of hij fraudeert of niet, heeft niets met het debat te maken. Da's tussen hem en de eventuele onderzoekende rechercheur, heb ik geen boodschap aan.

Ik mag dan wel pro-Islam-denkend zijn maar ik heb niks aan een blaat-gesprek met suffe moslims die het in grote lijnen toch wel eens zullen zijn met me. Ik praat liever met een ontevreden authochtoon die dood is gegooid met selectieve berichtgeving en daarop zijn mening heeft gebaseerd, om te begrijpen waar zijn onvrede op is gebaseerd en wellicht dat ik daar enige invloed op kan uitoefenen door te stellen dat er ook een keerzijde is.

Ik had liever gezien dat er een mix van radicaal-denkende mensen en gematigde sprekers zouden verschijnen, om de dialoog gaande te houden. Nu is het te eenzijdig. Smit wordt hierin teveel krediet gegeven om te stellen dat hij in zijn eentje die brug gaat bouwen. Die andere geiten wordt hierin teveel krediet gegeven door te stellen dat zij uberhaupt het vernuft hebben om elkaar af te maken, terwijl ze het allemaal met elkaar eens zijn. Tot ziens debat, welkom scorebord.

Ze hadden Mohammed Khojja-klonen van een jongere leeftijd moeten uitnodigen om in te praten op ze. En ook een paar neo-nazi's. In die richtingen schuilt het werkelijke gevaar.

Wtf ga je nou tegen een Abbos of een Haselhoef voor verschil maken, wetende dat ze het al met je eens zijn ??

Ik blijf erbij: Ik heb de indruk dat het "debat" op een monoloog zal gaan lijken. Maar we zien het morgen wel.

Ik denk dat je op de feiten vooruit loopt.

Een Michiel Smit maakt zijn uitlatingen openbaar in de media, maar niet "in het hol van de leeuw". En jij denkt dat een Michiel Smit onder de indruk is van een Samira Abbos, een Abdullah Haselhoef en onze schreeuwlelijk Nabil Marmouch?

Mijn punt is dat je nogal judgemental bent.

Op voorhand.

En dat, mijn beste, is nooit goed voor een discussie.

Cc

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 14:34
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat je op de feiten vooruit loopt.

Een Michiel Smit maakt zijn uitlatingen openbaar in de media, maar niet "in het hol van de leeuw". En jij denkt dat een Michiel Smit onder de indruk is van een Samira Abbos, een Abdullah Haselhoef en onze schreeuwlelijk Nabil Marmouch?

Mijn punt is dat je nogal judgemental bent.

Op voorhand.

En dat, mijn beste, is nooit goed voor een discussie.

Cc


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik blijf erbij: Ik heb de indruk dat het "debat" op een monoloog zal gaan lijken. Maar we zien het morgen wel.

Couscousje
18-11-04, 14:37
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN


We zullen zien.

Cc

et_2000nl
18-11-04, 14:40
Geplaatst door Mark
als de autochtonen ook weer mogen komen....


.... wil ik niet meedoen maar aan de zijlijn cynische grappen maken, mag dat ook? :hardlach:

Waarom is dat voorrecht nou alleen maar voor autochtonen.... :moe:

Mark
18-11-04, 14:43
Geplaatst door et_2000nl
Waarom is dat voorrecht nou alleen maar voor autochtonen.... :moe:

omdat wij verlicht zijn!! :rood:

et_2000nl
18-11-04, 14:45
Geplaatst door Mark
omdat wij verlicht zijn!! :rood:

Hoe krijg je die titel "Verlicht"? Wat heb jij er zoals voor gedaan?

nard
18-11-04, 14:48
Geplaatst door Couscousje
Je zet een extreem-rechtse, felle politicus, tegenover een paar halfzachte Marokkaantjes.

Ik zet mijn geld op Smit.

Ik bedoel: Samira Aboos en Abdullah Haselhoef.

Shut the fuck up.

Cc

En als Michiel Smit ten onder gaat, dan is er nog geen man overboord.
Ik bedoel eerlijke evenwichtige bezetting van het panel, zeg ...... Organisatoren moeten wel gedacht hebben; dit mag ie NOOIT gaan winnen....

Dus als ie staande blijft, gaat hij hier enorm mee scoren.

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 14:49
Geplaatst door et_2000nl
Hoe krijg je die titel "Verlicht"? Wat heb jij er zoals voor gedaan?


*proest*

et_2000nl
18-11-04, 14:54
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
*proest*

hamduli-lah.... Gezondheid....

Mark
18-11-04, 15:12
Geplaatst door et_2000nl
Hoe krijg je die titel "Verlicht"? Wat heb jij er zoals voor gedaan?

Dat is het gevolg van eeuwenlange processen die plaats hebben gevonden in mijn voorouders breinen... :fucyc:

Echt het is fijn om verlicht te zijn :nerd:

Via allerlei magische en spirituele wegen komen de prestaties van middeleeuwers bij ons nederlanders naar binnen!

het is iets heel moois :huil: sorry ik word wat emotioneel

Seif
18-11-04, 15:16
Mooie avatar heb je daar opeens Seven. :)

Selected Ambient Works I is nog altijd Aphex Twin's beste album, al zeg ik het zelf. :D

Heb 'm echt helemaal grijs gedraaid.

et_2000nl
18-11-04, 15:17
Geplaatst door Mark
Dat is het gevolg van eeuwenlange processen die plaats hebben gevonden in mijn voorouders breinen... :fucyc:

Echt het is fijn om verlicht te zijn :nerd:

Via allerlei magische en spirituele wegen komen de prestaties van middeleeuwers bij ons nederlanders naar binnen!

het is iets heel moois :huil: sorry ik word wat emotioneel

Ik weet nu nog niet wat ik precies mis, maar ik heb het gevoel dat het iets heel groots is, zo groot dat het bijna niet is te omschrijven.

Mark
18-11-04, 15:19
Geplaatst door et_2000nl
Ik weet nu nog niet wat ik precies mis, maar ik heb het gevoel dat het iets heel groots is, zo groot dat het bijna niet is te omschrijven.

soms vergeet ik wat een geluk ik wel niet heb om verlicht te zijn :gefeli:

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 15:19
Geplaatst door Seif
Mooie avatar heb je daar opeens Seven. :)

Selected Ambient Works I is nog altijd Aphex Twin's beste album, al zeg ik het zelf. :D

Heb 'm echt helemaal grijs gedraaid.


Ah! Een kenner !! :D

Ja, de allereerste werken van onze behaarde vriend met Cup D zijn toch wel de beste nummers.


Ben zelf meer een Prodigy-fan.

Fat of the Land & Always Outnumbered, Never Outgunned.

Masterpieces!


Nog 2 daagjes, Prodigy :wijs:

freya
18-11-04, 15:22
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

Ik had liever gezien dat er een mix van radicaal-denkende mensen en gematigde sprekers zouden verschijnen, om de dialoog gaande te houden.

Voor zo iets is simpelweg meer voorbereidingstijd nodig.

Ze zullen heus wel meer mensen benaderd hebben, maar die agenda's zullen wel gewoon al vol gezeten hebben.

Ik heb veel georganiseerd met niet-westerlingen en daar loopt altijd veel op stuk: men begrijpt gewoon niet dat Nederlanders alles lang van te voren plannen en dus niet binnen 2 weken kunnen komen opdraven voor zoiets.

Ergste voorbeeld: beroemd violist, woont al 20 jaar in Londen, wil maand voor het concert de datum verzetten om een flutreden, terwijl de abonnementen voor de hele concertserie al lang in de verkoop zijn.
Reactie: "Oh, echt waar? is er al reclame gemaakt? "
De zaal was al bijna uitverkocht!

Soms kan je er om lachen, soms wordt je er wanhopig van.
Ik organiseer iig geen concerten meer :rolleyes:

et_2000nl
18-11-04, 15:22
Geplaatst door Mark
soms vergeet ik wat een geluk ik wel niet heb om verlicht te zijn :gefeli:

Je blijf het er maar inwrijven. Ik weet me god niet wat ik mis, en voel me steeds beroerder....

Mark
18-11-04, 15:22
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN



Nog 2 daagjes, Prodigy :wijs:

wel zwaaien he :D

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 15:24
Geplaatst door Mark
wel zwaaien he :D

:hihi: !! komt goed ...

Mark
18-11-04, 15:26
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:hihi: !! komt goed ...

en niet te enthousiast bij "smack my bitch up" anders gaan mensen weer dingen denken :hihi:

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 15:33
Geplaatst door Mark
en niet te enthousiast bij "smack my bitch up" anders gaan mensen weer dingen denken :hihi:


:haha:

Je brengt me op ideetjes ...

Mark
18-11-04, 15:34
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:haha:

Je brengt me op ideetjes ...

niet mijn grappen in je collumns plagieren he :student:

maar genoeg gegrapt, afspreken en debatteren jullie!

vort! :kwaad:

_h4T3D_sE7eN
18-11-04, 15:38
Geplaatst door freya
Voor zo iets is simpelweg meer voorbereidingstijd nodig.

Dan moet daar maar meer tijd voor worden genomen door de mensen die de middelen en de contacten hebben voor deze initiatieven, wetende wat er op het spel staat. "Geen tijd" vind ik geen excuus.

Couscousje
18-11-04, 15:39
Een berichtje voor je, kneus. ;)

Forza Nederland Paul Meijer en de Jonge Fortuynisten lopen ook in de
Meervaart .

Cc

wytze
18-11-04, 16:39
Ik vind het veel en veel en veel teveel eer die hier aan michiel smit gegeven wordt door hem uit te nodigen voor een debat met zes tegenstanders. de idioot heeft nauwelijks aanhang dus is het veel zinniger hem volkomen te negeren. bovendien heeft hij zijn vriendjes opgeroepen in actie te komen, wat te zien is geweest bij moskeeen en scholen. ik snap werkelijk niet dat zoiemand nog de kans krijgt in debat te gaan. compleet fout wat mij betreft.

mohammmad
18-11-04, 17:14
Geplaatst door bakfietsj
en de moslims bepalen natuurlijk wat onzin is. :rolleyes:

nee, eerst gaan ze "gewoon" wilders, koningin, bakenende, scheffer..vragen wat de desbetreffende criteria zijn, om vervolgens beter zin en onzin van elkaar te kunnen onderscheiden.

Naufal
18-11-04, 17:17
Ik meld me aan!... :confused:

Couscousje
18-11-04, 18:06
Geplaatst door Gerrit Jan
Nu weet ik nog steeds niet of dat mag...

Ja, dat mag.

Cc

freya
18-11-04, 18:18
Geplaatst door wytze
Ik vind het veel en veel en veel teveel eer die hier aan michiel smit gegeven wordt door hem uit te nodigen voor een debat met zes tegenstanders. de idioot heeft nauwelijks aanhang dus is het veel zinniger hem volkomen te negeren. bovendien heeft hij zijn vriendjes opgeroepen in actie te komen, wat te zien is geweest bij moskeeen en scholen. ik snap werkelijk niet dat zoiemand nog de kans krijgt in debat te gaan. compleet fout wat mij betreft.

Jij wil michieltje dus net zo behandelen zoals de meeste moslims al jarenlang behandeld worden: Ik ben het niet met je eens, vind jouw ideeen belachelijk, dus praat ik niet met je, maar ventileer ik wel operal mijn mening over je.

En het is helemaal triest dat moslims die het debat wel aanwillen gaan, daarin gehinderd worden door "verlicht"links, zoals toen bij Argan waar een debat met Michiel onmogelijk werd gemaakt door IS en AFA.

Foei Wytze :student:

freya
18-11-04, 18:19
Geplaatst door bakfietsj
en de moslims bepalen natuurlijk wat onzin is. :rolleyes:

Ach dat wordt tot nu altijd gedaan door de opiniemakers van Nederland, dus een frisse kijk kan geen kwaad :D

Tomas
18-11-04, 18:23
Geplaatst door freya
Ik ben het niet met je eens, vind jouw ideeen belachelijk, dus praat ik niet met je, maar ventileer ik wel operal mijn mening over je.


Dat mag niet? O-oh.

freya
18-11-04, 18:33
Geplaatst door Tomas
Dat mag niet? O-oh.

Nee! :zweep:

Tomas
18-11-04, 18:36
Geplaatst door freya
Nee! :zweep:

Had 't kunnen weten. Alles wat lekker is of voelt is verboije vedomme.

freya
18-11-04, 18:38
Geplaatst door Tomas
Had 't kunnen weten. Alles wat lekker is of voelt is verboije vedomme.

schoteltje melk?

Tomas
18-11-04, 18:40
Geplaatst door freya
schoteltje melk?

Mag vast niet.

freya
18-11-04, 18:54
Geplaatst door Tomas
Mag vast niet.

:haha:

Orakel
18-11-04, 19:31
Geplaatst door taouanza
Al Sawt
Zwarte Schaap
Aqua
Goodnight
Taouanza
Sienia
Et_2000nl
ZbaqZbaq


Willen de genomineerden zich aub melden voor het debat. Pm kan ook.

http://www.mainzelahr.de/smile/no-smilie/6658.gif

freya
18-11-04, 19:38
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN


In the right corner:

Michiel Smit (voorzitter Nieuw Rechts)



Ahum AFA heeft hier lucht van gekregen en het standpunt van AFA-Amsterdam is: Michiel Smit is niet welkom in Amsterdam.

:moe:

Mark
18-11-04, 20:10
Geplaatst door freya
Ahum AFA heeft hier lucht van gekregen en het standpunt van AFA-Amsterdam is: Michiel Smit is niet welkom in Amsterdam.

:moe:

altijd goed dat de afa er is om voor de vrijheid te strijden :loens:

freya
18-11-04, 20:20
Geplaatst door Mark
altijd goed dat de afa er is om voor de vrijheid te strijden :loens:

Ik vind het prima dat ze een statement willen maken, maar laten ze dat dan na het debat doen ipv de pogingen van mensen om een weerwoord te geven te frustreren. :moe:

Op deze manier dicteert AFA dus aan heel Amsterdam met wie er wel of niet gedebateerd mag worden :mad:

Mark
18-11-04, 20:22
Geplaatst door freya
Ik vind het prima dat ze een statement willen maken, maar laten ze dat dan na het debat doen ipv de pogingen van mensen om een weerwoord te geven te frustreren. :moe:

Op deze manier dicteert AFA dus aan heel Amsterdam met wie er wel of niet gedebateerd mag worden :mad:

extreem links extreem rechts

allemaal facisten

wytze
19-11-04, 14:43
De laatste keer dat smit in amsterdam was en niet door AFA werd gestopt, kon hij ongestoord en goed beschermd door een berg ME er lustig op los roepen dat de maat vol is en er geen thee meer wordt gedronken met die allochtonen maar actie! hij stond daar met z'n vriendjes van stormfront, nvu en de jonge fortuinisten. sindsdien zijn er wat scholen afgefikt, een aantal moskeeen aangevallen en nog zowat incidenten.
Maar nee, we gaan in debat hoor. alsof smit het ene mallemoer interesseert wat de ander vindt. hij wil alleen maar het podium en zal zich geweldig gesterkt voelen dat hij zelfs in z'n eentje maar liefst zes!!! opponenten krijgt toebedeeld. dat maakt hem lekker belangrijk.
veel en veel en veel teveel eer.

Max Stirner
19-11-04, 14:56
Geplaatst door wytze
De laatste keer dat smit in amsterdam was en niet door AFA werd gestopt, kon hij ongestoord en goed beschermd door een berg ME er lustig op los roepen dat de maat vol is en er geen thee meer wordt gedronken met die allochtonen maar actie! hij stond daar met z'n vriendjes van stormfront, nvu en de jonge fortuinisten. sindsdien zijn er wat scholen afgefikt, een aantal moskeeen aangevallen en nog zowat incidenten.
Maar nee, we gaan in debat hoor. alsof smit het ene mallemoer interesseert wat de ander vindt. hij wil alleen maar het podium en zal zich geweldig gesterkt voelen dat hij zelfs in z'n eentje maar liefst zes!!! opponenten krijgt toebedeeld. dat maakt hem lekker belangrijk.
veel en veel en veel teveel eer.


Je bent democraat of je bent het niet. Smit moet gewoon zijn (achterlijke) standpunten kunnen verkondigen.....zodra hij oproept tot geweld moet hem de mond gesnoerd worden, daar ligt de grens.

wytze
19-11-04, 15:01
natuurlijk roept smit niet openlijk op tot geweld, zo dom is hij nou ook weer niet. de geweldsplannen worden gesmeed als hij met z'n nazivriendjes onder de vlag met het white power teken bier zit te drinken.
fascisten hebben laten zien waar ze voor staan en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft.hitler begon ook als "democraat". wie na ww2 nog nazi durft te zijn heeft m.i. geen recht meer op vrije meningsuiting.
en zelfs als hij dat wel zou hebben, dan is het nog superdom hem zoveel eer te geven.

Max Stirner
19-11-04, 15:04
Geplaatst door wytze
natuurlijk roept smit niet openlijk op tot geweld, zo dom is hij nou ook weer niet. de geweldsplannen worden gesmeed als hij met z'n nazivriendjes onder de vlag met het white power teken bier zit te drinken.
fascisten hebben laten zien waar ze voor staan en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft.hitler begon ook als "democraat". wie na ww2 nog nazi durft te zijn heeft m.i. geen recht meer op vrije meningsuiting.
en zelfs als hij dat wel zou hebben, dan is het nog superdom hem zoveel eer te geven.

De minste eer geef je hem door hem verbaal de grond in te boren, niet door hem het spreken onmogelijk te maken.

wytze
19-11-04, 15:08
onees, de minste eer geef je door hem te negeren, maar dat is ook niet ongevaarlijk want dan staat hij voor je het weet weer ongestoord op straat. de minste eer is niet door hem belangrijk te maken door maar liefst zes opponenten tegenover hem alleen te zetten. dan doe je alsof hij premier is.

et_2000nl
19-11-04, 15:12
Geplaatst door Orakel
http://www.mainzelahr.de/smile/no-smilie/6658.gif

Zeg, toch niet stiekum je naam van de lijst halen he....


Geplaatst door taouanza
Al Sawt
Zwarte Schaap
Aqua
Goodnight
Taouanza
Sienia
ZbaqZbaq


Willen de genomineerden zich aub melden voor het debat. Pm kan ook.

Tomas
19-11-04, 15:25
Geplaatst door wytze
onees, de minste eer geef je door hem te negeren, maar dat is ook niet ongevaarlijk want dan staat hij voor je het weet weer ongestoord op straat.

Tjonge, jonge...

wytze
19-11-04, 15:37
wat tjonge jonge?

Tomas
19-11-04, 15:42
Geplaatst door wytze
wat tjonge jonge?

Niks, slechts de constatering dat je niet zoveel anders bent dan de auslanderraus figuren.

wytze
19-11-04, 16:02
tomas,
wat is dat nou voor bullshit? omdat ik geen zin heb dat nazi's als smit samen met z'n stormfront en nvu en jf vriendjes zomaar ongestoord hun gang te laten gaan in amsterdam?
dan moet ik concluderen dat jij er de voorkeur aangeeft het fascisctisch gezwel gewoon ongestoord te laten voortkankeren?





---------------------------
Het wordt hoog tijd voor een Marokkaanse AFA!

Tomas
19-11-04, 16:07
Geplaatst door wytze

dan moet ik concluderen dat jij er de voorkeur aangeeft het fascisctisch gezwel gewoon ongestoord te laten voortkankeren?


Nee hoor, ik leg je alleen geen strohbreed in de weg. Ik geef je alleen mijn mening.

wytze
19-11-04, 16:26
ok. je hebt ook wel een beetje gelijk. Nazi's raus!!!








--------------------------
Het wordt hoog tijd voor een Marokkaanse AFA!

Vrede
19-11-04, 16:46
Ik weet niet of je plan uberhaupt doorgaat taouanza. Bijna niemand die serieus is.

Ik wil me wel aanmelden. Maar wil de eerste debatje alleen bijwonen en niet mee debateren. Eerst kijken hoe het gaat en daarna pas meedoen als je het niet erg vindt.

Zie verder mijn reactie in onderstaand topic.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=1649062#post1649062

wytze
19-11-04, 17:00
gerrit jan,

ik ben niet blind voor islamitisch extremisme, maar
de manier waarop de moslimgemeenschap al jaren is en wordt gestigmatiseerd door types als fortuin, wilders en veel rechtse (en sinds van gogh ook zgn. linkse) intellectuelen, zal niet helpen dat extremisme te bestrijden. in tegendeel, het is een fantastische voedingsbodem ervoor.
De eenzijdige benadering van het begrip integratie, waarin van de migranten gevraagd wordt zo ongeveer hun hele cultuur en religie op te geven en zich volledig aan te passen aan "onze" "normen en waarden" is desastreus voor een gezonde manier van SAMENleven. het wordt tijd dat wij autochtonen ons iets minder superieur gaan gedragen en gaan kijken wat we kunnen leren van de migrantenculturen, op basis van gelijkwaardigheid. Als we dat punt kunnen bereiken, blijft er weinig grond over voor welk extremisme dan ook.

Tomas
19-11-04, 17:24
Geplaatst door wytze
ok. je hebt ook wel een beetje gelijk. Nazi's raus!!!


Als ze geen nl paspoort hebben kan ik bestwel een end met je meegaan. 't is alleen een beetje dat jij denkt dat jij en je afa-clubje bepalen wie nazi's zijn en wie niet. Voor zover ik weet noemt ie Smit zichzelf geen nazi en zolang ik 'm niet in het openbaar hoor neem ik niet van de eerste de beste intolerant aan dat ie dat wel is. Ik heb het zelf snel genoeg door of iemand fascistische denkbeelden heeft. En dat alleenrecht heb jij niet met je ubermenschlige afa-clubje.

wytze
19-11-04, 17:32
tomas,
smit noemt zichzelf idd geen nazi. hij zit alleen met z'n vriendjes biertjes te drinken onder de white powervlag (daar zijn foto' s van) en hij staat met notoire nazi's van nvu en stormfront op het amsterdamse stadionplein te roepen dat de maat vol is en het tijd is voor actie.
Er is NIKS ubermenschlichs aan de AFA, maar ze letten zo te zien wel iets beter op dan jij.




____________________
Het wordt hoog tijd voor een Marokkaanse AFA.

Goodnight
19-11-04, 17:45
Wytze,

Ik ben het grotendeels met je eens: hij wordt belangrijker gemaakt dan hij is door hem tegenover 6 tegenstanders neer te zetten.
Dit zal hij inderdaad ook alleen maar gebruiken om uiting te geven aan hetgeen hij hij vertegenwoordigd.
Daar twijfel ik geen ogenblik aan.Ik maak mijzelf ook geen illusies, een tweede Hitler is zo gecree-erd.Mensen hebben niet door dat het de idee-en van de mensen zijn die Hitler zo groot hebben gemaakt.Het nazi-rijk was allesbehalve een eenmans daad...al wil iedereen dat wel zo doen voorkomen.
Afijn, even dat terzijde terug naar M.Smit.Hij zal wel gek zijn om nu te verkondigen dat hij nazi-aanhanger is.iedere politicus die verder wil komen dan de wijk waar hij woont zal dat uit zijn hoofd laten.Kijk maar naar Vlaams Blo...eh...Belang....

Maar aan de andere kant geloof ik niet dat je wat bereikt door die mensen niet te laten spreken.Door dat te doen neem je ze veel wind uit zeilen ( ofzoiets dergelijks).......
Hij zal ge (mis) bruik willen maken van de extreemiteiten en de anti-islam sfeer die nu momenteel heerst.
Let wel: hij is niet het gevaar, maar de mensen die hem serieus nemen zijn dat.Zonder de stemmen van deze mensen heeft ie niets, nada.niente.
Wel, ik denk dat het idee als Ultra-rechts bestempeld te worden DE nachtmerrie is van Nederland.Daarvoor ligt WW2 nog te vers in het geheugen.

Kortom, veel Nederlanders zullen misschien uit emotie roepen dat ze op hem willen stemmen of symphatiseren...maar zoals ik geloof dat er maar een handjevol extremisten onder de moslims in Nederland leeft, zo geloof ik dat er maar een aantal mensen zijn die werkelijk symphatie voelen voor M.Smit en zijn verderfelijke ideetjes.....

So...don't bother.....

Goodnight
19-11-04, 17:47
p.s heb je foto's van een drinkende M.Smit onder een nazi vlag?

Vind het altijd confronterend: een blonde arier en dan dat vreemd teken op een vlag.

Al Sawt
19-11-04, 17:49
Geplaatst door Max Stirner
Je bent democraat of je bent het niet. Smit moet gewoon zijn (achterlijke) standpunten kunnen verkondigen.....zodra hij oproept tot geweld moet hem de mond gesnoerd worden, daar ligt de grens. Mee eens. Extreme org. en bewegingen moeten deelnemen aan de publieke en politieke debat. Het is beter dan hun geluid door de vrije media wordt gekanaliseerd dan dat het binnen hun eigen kringen beperkt blijft. Om radicalisme te verkomen.

Zwarte Schaap
19-11-04, 17:52
Geplaatst door wytze
gerrit jan,

ik ben niet blind voor islamitisch extremisme, maar
de manier waarop de moslimgemeenschap al jaren is en wordt gestigmatiseerd door types als fortuin, wilders en veel rechtse (en sinds van gogh ook zgn. linkse) intellectuelen, zal niet helpen dat extremisme te bestrijden. in tegendeel, het is een fantastische voedingsbodem ervoor.
De eenzijdige benadering van het begrip integratie, waarin van de migranten gevraagd wordt zo ongeveer hun hele cultuur en religie op te geven en zich volledig aan te passen aan "onze" "normen en waarden" is desastreus voor een gezonde manier van SAMENleven. het wordt tijd dat wij autochtonen ons iets minder superieur gaan gedragen en gaan kijken wat we kunnen leren van de migrantenculturen, op basis van gelijkwaardigheid. Als we dat punt kunnen bereiken, blijft er weinig grond over voor welk extremisme dan ook.

Kort maar krachtig. :duim:

Te quiero
19-11-04, 18:51
Geplaatst door wytze
gerrit jan,

ik ben niet blind voor islamitisch extremisme, maar
de manier waarop de moslimgemeenschap al jaren is en wordt gestigmatiseerd door types als fortuin, wilders en veel rechtse (en sinds van gogh ook zgn. linkse) intellectuelen, zal niet helpen dat extremisme te bestrijden. in tegendeel, het is een fantastische voedingsbodem ervoor.
De eenzijdige benadering van het begrip integratie, waarin van de migranten gevraagd wordt zo ongeveer hun hele cultuur en religie op te geven en zich volledig aan te passen aan "onze" "normen en waarden" is desastreus voor een gezonde manier van SAMENleven. het wordt tijd dat wij autochtonen ons iets minder superieur gaan gedragen en gaan kijken wat we kunnen leren van de migrantenculturen, op basis van gelijkwaardigheid. Als we dat punt kunnen bereiken, blijft er weinig grond over voor welk extremisme dan ook.

Je kunt gelijk hebben. Surinamers waren 25 jaar geleden in dezelfde positie als de Marokkanen.
Natuurlijk bestaat nog steeds het gevaar van extremisme, maar het zal niet het enige gevaar zijn voor de Nederlandse maatschappij als we Spangenberg mogen geloven. Islamitisch extremisme trekt nu de aandacht.
Net als jij ziet hij niet dat het huidige probleem aan het geloof of de moslimgemeenschap ligt. De verzorgingsstaat is failliet (zie het artikel: "Laat die jongen werken"). Zodra die islamhetze voorbij is dan zullen we onze ogen openen voor andere problemen in de maatschappij.

Mark
19-11-04, 20:00
Geplaatst door Goodnight
p.s heb je foto's van een drinkende M.Smit onder een nazi vlag?

Vind het altijd confronterend: een blonde arier en dan dat vreemd teken op een vlag.

die foto ken ik ook, Michiel en op de achtergrond een vlag met het white power teken.

Mark
19-11-04, 20:02
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

White power Michiel

Mark
19-11-04, 20:03
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto1a.jpg

Na een avondje stappen, is ie niet lief?

Te quiero
19-11-04, 20:06
Geplaatst door Mark
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

White power Michiel
Ze zijn bang dat Nederland de richting van Amerika opgaat. In Amerika hebben ze reservaten voor de autochtonen (Native Americans) gebouwd.
Nu zijn ze bang dat ze straks ook in reservaten moeten gaan wonen. (Slechts een idee).

Max Stirner
19-11-04, 20:08
Geplaatst door Mark
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

White power Michiel

Zo te zien was ie dronken....... Dus hij kan er niets aan doen :engel:

Al Sawt
19-11-04, 20:10
Geplaatst door Mark
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg
Wat doet een fles Malibu op die kast? Als trotse en zelfrespecterende blanke moet je geen Caribische troep drinken.

freya
19-11-04, 20:20
Sorry hoor, maar die foto ziet er uit als een photoshopje :rolleyes:

Mark
19-11-04, 21:39
Geplaatst door freya
Sorry hoor, maar die foto ziet er uit als een photoshopje :rolleyes:

welke foto? niks fotoshop

et_2000nl
19-11-04, 21:40
Geplaatst door Mark
welke foto? niks fotoshop

Dat die jongens Aldi bier drinken is erbij gephotoshopped....

Vrede
20-11-04, 15:55
Waar ging dit topic ook weer over? taouanza? :verward:

Tomas
20-11-04, 15:59
Geplaatst door Mark
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

White power Michiel

Zo'n foto is een stuk efefectiever dan het fascistisch inperken van iemands bewegingsvrijheid. Als we allemaal ons gingen vereningingen in clubjes om iedereen die een mening heeft die ons niet aanstaat fysiek te bedreigen of tegen te houden in zijn bewegingsvrijheid is het echt snel over met deze open en tolerante samenleving. Maar wat zeur ik eigenlijk. Die weg gaan we nu toch wel of ik dat nou wil of niet.

Orakel
20-11-04, 16:05
Geplaatst door Tomas
Zo'n foto is een stuk efefectiever dan het fascistisch inperken van iemands bewegingsvrijheid. Als we allemaal ons gingen vereningingen in clubjes om iedereen die een mening heeft die ons niet aanstaat fysiek te bedreigen of tegen te houden in zijn bewegingsvrijheid is het echt snel over met deze open en tolerante samenleving. Maar wat zeur ik eigenlijk. Die weg gaan we nu toch wel of ik dat nou wil of niet.

Mwoahh, zal wel meevallen toch? Neerland heeft zich altijd wel flexibel en plooibaar getoond in de loop der tijd. Zitten hier altijd wel in hete soep te roeren die ze opdienen maar niet op eten....uhmmm....nog geen man boord, wacht ff....
anyways, de samenleving als zodanig kan best een stootje hebben en gat vervolgens over tot de orde van de dag.
De politiek is echter niet meer wat ie geweest is en vrogger hadden we Maurice de Hond niet.

freya
20-11-04, 16:08
Ik blijf erbij dat die foto nep is.

Hij springt er net ff te veel uit. Komt naar voren als het ware.

En hoe komt het dat zijn kop zoveel licht vangt en de bijna kale kop naast hem niet?

Sorry ik geloof graag dat hij white power vriendjes heeft, maar deze foto is daar niet het bewijs van.

Tomas
20-11-04, 16:08
Geplaatst door Orakel
Mwoahh, zal wel meevallen toch? Neerland heeft zich altijd wel flexibel en plooibaar getoond in de loop der tijd. Zitten hier altijd wel in hete soep te roeren die ze opdienen maar niet op eten....uhmmm....nog geen man boord, wacht ff....
anyways, de samenleving als zodanig kan best een stootje hebben en gat vervolgens over tot de orde van de dag.
De politiek is echter niet meer wat ie geweest is en vrogger hadden we Maurice de Hond niet.

Het kan veel hebben, maar waar de grens ligt weet niemand. NL is niet door god of whatver als enige land gezegend dat het nooit in chaos of dictatuur kan vervallen.

Seif
20-11-04, 16:09
Geplaatst door Tomas
Zo'n foto is een stuk efefectiever dan het fascistisch inperken van iemands bewegingsvrijheid. Als we allemaal ons gingen vereningingen in clubjes om iedereen die een mening heeft die ons niet aanstaat fysiek te bedreigen of tegen te houden in zijn bewegingsvrijheid is het echt snel over met deze open en tolerante samenleving. Maar wat zeur ik eigenlijk. Die weg gaan we nu toch wel of ik dat nou wil of niet.

Volgens mij is hij daar gewoon in debat met een aantal tegenstanders. :student:

Tomas
20-11-04, 16:10
Geplaatst door freya
Ik blijf erbij dat die foto nep is.

Hij springt er net ff te veel uit. Komt naar voren als het ware.

En hoe komt het dat zijn kop zoveel licht vangt en de bijna kale kop naast hem niet?

Sorry ik geloof graag dat hij white power vriendjes heeft, maar deze foto is daar niet het bewijs van.

Waar maak je je druk om? Hij doet niks strafbaars. Hij praat met jongens die ogenschijnlijk WP idealen hebben. Wat dit over hem zegt en zijn ideeen is toch voor niemand een verrassing? Of wel?

Seif
20-11-04, 16:11
Geplaatst door freya
Ik blijf erbij dat die foto nep is.


Wil 't best ff voor je checken. Zijn progjes voor waarmee je kunt kijken of er gerommeld is met foto's.

freya
20-11-04, 16:12
Geplaatst door Tomas
Waar maak je je druk om? Hij doet niks strafbaars. Hij praat met jongens die ogenschijnlijk WP idealen hebben. Wat dit over hem zegt en zijn ideeen is toch voor niemand een verrassing? Of wel?

Nee is totaal geen verrassing, alleen jammer dat er geen herder bewijs van is.

freya
20-11-04, 16:23
Geplaatst door freya
Nee is totaal geen verrassing, alleen jammer dat er geen herder bewijs van is.

Ok ik neem het terug.


Mijn AFAzoon wees mij op het bestaan van deze foto, die duidelijk in dezelfde kamer is genomen.

http://kafka.antifa.net/smit.m.dronken3.jpg

Tomas
20-11-04, 16:24
Geplaatst door freya
Nee is totaal geen verrassing, alleen jammer dat er geen herder bewijs van is.

Hoezo? Oordeel op zijn daden en uitspraken. Niet op het mogelijke vakje waar je 'm in zou kunnen stoppen.

wytze
20-11-04, 16:29
Ja,ja. SSmit is pas een nazi als hij zich dagelijks op tv in een nazi-uniform toont en de hele dag loopt te oefenen om z'n rechterarm in een hoek van 45 graden te houden. daar moet hij dan ook nog wel bij roepen dat hitler heilig is anders weten we het nog niet helemaal zeker.
en wat dan nog? zo erg waren die nazi's niet toch?
hebben het land een beetje opgeruimd dus wat is het probleem?

@Goodnight en Al Sawt,

het blijft voor mij ernstig de vraag tot hoever je types als smit uberhaupt aan het woord moet laten. in het kanaliseren door de media heb ik nog maar heel weinig vertrouwen (zie hoe het met fortuin ging) en het is gewoon een feit dat de harde oppositie tegen janmaat en consorten er wel toe geleid heeft dat het de afgelopen 20 jaar niet zo'n polariserende puinhoop was in dit land als het sinds fortuin is.

Seif
20-11-04, 16:32
Geplaatst door wytze
het blijft voor mij ernstig de vraag tot hoever je types als smit uberhaupt aan het woord moet laten. in het kanaliseren door de media heb ik nog maar heel weinig vertrouwen (zie hoe het met fortuin ging) en het is gewoon een feit dat de harde oppositie tegen janmaat en consorten er wel toe geleid heeft dat het de afgelopen 20 jaar niet zo'n polariserende puinhoop was in dit land als het sinds fortuin is.

Linkse groentevreters treft net zoveel blaam.

wytze
20-11-04, 16:35
groente eten is gezond, vooral als het linksdraaiende groenten zijn. fruit is ook gezond trouwens.

Tomas
20-11-04, 16:38
Geplaatst door wytze

het blijft voor mij ernstig de vraag tot hoever je types als smit uberhaupt aan het woord moet laten.

Hoe bedoel jij dit toch steeds? Als lauter theoretische vraag over hoe je de wet zou moeten aanpassen om dit tegen te gaan of hoe jij en je (a)fa-vriendjes zelf de wet menen te mogen bepalen in dit land?

Max Stirner
20-11-04, 16:40
Geplaatst door wytze
en het is gewoon een feit dat de harde oppositie tegen janmaat en consorten er wel toe geleid heeft dat het de afgelopen 20 jaar niet zo'n polariserende puinhoop was in dit land als het sinds fortuin is.

Dat is geen feit, dat is een interpretatie.......

Ik snap je niet Wytze....... je kan mensen misschien wel verbieden om dingen te zeggen, maar niet om dingen te denken. Ik zie liever dat mensen zeggen wat ze denken, dan weet je wat je aan ze hebt.

freya
20-11-04, 16:40
Geplaatst door Tomas
Hoezo? Oordeel op zijn daden en uitspraken. Niet op het mogelijke vakje waar je 'm in zou kunnen stoppen.

Goed heb ff op www.kafka.nl over hem gelezen en zijn daden spreken voor zich.

Tis iemand met duidelijke neo nazi sympathieen, anders zou hij niet neo nazi concerten bezoeken en rondhangen in neo nazi tenten.

Hij past wel op om in het openbaar duidelijk foute dingen te zeggen, maar zijn contacten spreken boekdelen.

Tomas
20-11-04, 16:43
Geplaatst door freya
Goed heb ff op www.kafka.nl over hem gelezen en zijn daden spreken voor zich.

Tis iemand met duidelijke neo nazi sympathieen, anders zou hij niet neo nazi concerten bezoeken en rondhangen in neo nazi tenten.

Hij past wel op om in het openbaar duidelijk foute dingen te zeggen, maar zijn contacten spreken boekdelen.

Nou hoera! Heb je 'm in z'n hokje, klaar.

wytze
20-11-04, 16:46
@Max,

Waarom zou je na ww2 nazi's nog aan het woord laten? denken kun je niet verbieden nee, maar je kunt wel voorkomen dat mensen hun ideeen zomaar verspreiden en in het geval van nazi's is dat m.i.volkomen op z'n plaats. Ze hebben hun tijd gehad en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft.

@freya,

he, he. gaat het dagen? ik zei al een aantal malen hier dat hij op het stadionplein stond met z'n stormfront, nvu en jf vriendjes.
maar ok. blij dat je het nu ook doorhebt.

freya
20-11-04, 16:50
Geplaatst door Tomas
Nou hoera! Heb je 'm in z'n hokje, klaar.

Waarom ben jij toch zo bang om beestjes bij de naam te noemen?

Ik weet graag wat voor ideologie achter bepaalde uitspraken zit, hoef je verder geen tijd te verspillen aan oppervlakkig gelul, maar meteen tot de kern gaan.

Tomas
20-11-04, 16:54
Geplaatst door freya
Waarom ben jij toch zo bang om beestjes bij de naam te noemen?

Ik weet graag wat voor ideologie achter bepaalde uitspraken zit, hoef je verder geen tijd te verspillen aan oppervlakkig gelul, maar meteen tot de kern gaan.

Ik vind dat het de wereld nogal vereenvoudigen en versimpelen. Teveel naar mij persoonlijk lief is. Ik zelf zie meer nuance dan de labeltjes die jij verzint. En ben er ook van overtuigd dat het gevaar van fascisme, racisme, etnocisme, nazisme en al die andere akelige fascetten van de mens voortkomen uit het vereenvoudigen van de werkelijkheid.

Max Stirner
20-11-04, 16:54
Geplaatst door wytze
@Max,

Waarom zou je na ww2 nazi's nog aan het woord laten? denken kun je niet verbieden nee, maar je kunt wel voorkomen dat mensen hun ideeen zomaar verspreiden en in het geval van nazi's is dat m.i.volkomen op z'n plaats. Ze hebben hun tijd gehad en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft.


Ik denk dat het contraproductief werkt - zie Vlaams Blok.

Voorstanders van een alomtegenwoordige Staat hebben hun tijd trouwens ook wel gehad.

freya
20-11-04, 16:55
Geplaatst door wytze


@freya,

he, he. gaat het dagen? ik zei al een aantal malen hier dat hij op het stadionplein stond met z'n stormfront, nvu en jf vriendjes.
maar ok. blij dat je het nu ook doorhebt.

Daar gaat het niet om. Het gaat mij om harde bewijzen, niemand kan het helpen als er vreemde types op een demo komen.

Maar als je zelf bij dezelfde vreemde types op bezoek gaat, dan is dat wel een bewijs.

Ik vind BTW dat ze gewoon moeten kunnen zeggen wat ze vinden, dat is beter dan dat ze zich als een kankergezwel in het verborgene vermenigvuldigen.

Laat ze maar zwaaien met nazi vlaggen, weet heel Nederland waar we aan toe zijn.

freya
20-11-04, 17:01
Geplaatst door Tomas
Ik vind dat het de wereld nogal vereenvoudigen en versimpelen. Teveel naar mij persoonlijk lief is. Ik zelf zie meer nuance dan de labeltjes die jij verzint. En ben er ook van overtuigd dat het gevaar van fascisme, racisme, etnocisme, nazisme en al die andere akelige fascetten van de mens voortkomen uit het vereenvoudigen van de werkelijkheid.

Ah dus een terrorist mag je niet zo noemen, want je weet niet of er nog andere terroristen zijn met nog extremere gedachten en daden?

Een rascist is pas een rechte als hij 20 negers heeft afgemaakt?

Een zionist is pas een echte als ie in een illegale nederzetting gaat wonen?

Een moordenaar is pas een echte bij hoeveel slachtoffers?


Als mensen met nazisymbolen staan te zwaaien en vlaggen met 'white power' ophangen, dan zijn ze er dus trots op een racistische neo nazi te zijn! Wordt eens wakker!

wytze
20-11-04, 17:06
@Max,
er is hier de afgelopen 20 jaar geen nederlands blok geweest. vlaams blok is trouwens in belgie min of meer geaccepteerd geweest. ik kan mij geen belgische AFA herinneren, maar daar kunnen de belgen beter over vertellen.

Je hebt mij nergens horen zeggen dat ik voor alomtegenwoordige Staat ben, dus ik snap je opmerking niet.

@freya,
de bijeenkomst op het stadionplein was georganiseerd door SSmit SAMEN met stormfront, nvu en godbeter het de jonge fortuinisten, dus niks toevallig op de demonstratie.
Get real. Ze vermenigvuldigen zich als een kankergezwel sinds het weer bon ton is geworden (sinds fortuin) om elk plat racisme van de daken te roepen.
En nee, ik accepteer geen nazivlaggen en dat zal ik ook nooit doen en ik ga nazi's al helemaal niet op het podium hijsen.

Tomas
20-11-04, 17:07
Geplaatst door freya
Ah dus een terrorist mag je niet zo noemen, want je weet niet of er nog andere terroristen zijn met nog extremere gedachten en daden?

Een rascist is pas een rechte als hij 20 negers heeft afgemaakt?

Een zionist is pas een echte als ie in een illegale nederzetting gaat wonen?

Een moordenaar is pas een echte bij hoeveel slachtoffers?


Als mensen met nazisymbolen staan te zwaaien en vlaggen met 'white power' ophangen, dan zijn ze er dus trots op een racistische neo nazi te zijn! Wordt eens wakker!

Misschien is het wel dom van mij om te denken dat iedereen in staat zou moeten zijn om zonder vakjes mensen te kunnen ver- of beoordelen.

mark61
20-11-04, 17:11
Geplaatst door Tomas
Misschien is het wel dom van mij om te denken dat iedereen in staat zou moeten zijn om zonder vakjes mensen te kunnen ver- of beoordelen.

Hokje moet. Hokje is goed.

freya
20-11-04, 17:19
Geplaatst door Tomas
Misschien is het wel dom van mij om te denken dat iedereen in staat zou moeten zijn om zonder vakjes mensen te kunnen ver- of beoordelen.

Ja ja, dus als ik iemand met een white power vlag zie zwaaien dan moet ik denken: maar mss is deze jongen wel met een Ghanese getrouwd om haar aan een verblijfsvergunning te helpen?

Max Stirner
20-11-04, 17:20
Geplaatst door wytze
@Max,
er is hier de afgelopen 20 jaar geen nederlands blok geweest. vlaams blok is trouwens in belgie min of meer geaccepteerd geweest. ik kan mij geen belgische AFA herinneren, maar daar kunnen de belgen beter over vertellen.

Je hebt mij nergens horen zeggen dat ik voor alomtegenwoordige Staat ben, dus ik snap je opmerking niet.



Geaccepteerd? Ze worden buitengesloten door andere partijen en tot voor kort genegeerd door de media. Heeft niet veel geholpen, omdat ze al die tijd lekker slachtoffertje konden spelen.

`Linksdenkenden` zijn meestal voorstander van een Staat die betuttelt, bemoedert, en zich met van alles en nog wat bemoeit, toch? Jij niet?

Seif
20-11-04, 17:21
Geplaatst door Max Stirner
Dat is geen feit, dat is een interpretatie.......

Ik snap je niet Wytze....... je kan mensen misschien wel verbieden om dingen te zeggen, maar niet om dingen te denken. Ik zie liever dat mensen zeggen wat ze denken, dan weet je wat je aan ze hebt.

Kijk, met jou kan ik praten. :duim:

Seif
20-11-04, 17:24
Was dat nieuw-rechts van Smit niet door een onafhankelijk iemand onder de loep genomen?

De conclusie was volgens mij dat ze niet rechts-extremistisch zijn.

freya
20-11-04, 17:27
Geplaatst door Seif
Was dat nieuw-rechts van Smit niet door een onafhankelijk iemand onder de loep genomen?

De conclusie was volgens mij dat ze niet rechts-extremistisch zijn.

Nou dat is pas concrete info :duim:




:moe:

Seif
20-11-04, 17:42
Geplaatst door freya
Nou dat is pas concrete info :duim:




:moe:

Jah, ben de details vergeten. Dacht, mischien weten anderen d'r meer van. Dat mag toch?

freya
20-11-04, 17:47
Geplaatst door Seif
Jah, ben de details vergeten. Dacht, mischien weten anderen d'r meer van. Dat mag toch?

Je kan het ook opzoeken ipv zo maar wat te roepen.

Kan je google aanbevelen :fplet:

Seif
20-11-04, 17:54
Geplaatst door freya
Je kan het ook opzoeken ipv zo maar wat te roepen.

Kan je google aanbevelen :fplet:

Nou onderschat je me, dat heb ik echt wel geprobeerd hoor. :)

freya
20-11-04, 19:16
Geplaatst door Seif
Nou onderschat je me, dat heb ik echt wel geprobeerd hoor. :)

Nee slimpie dan heb ik je OVERschat.

Als je er niks over kan terugvinden dan was het dus bepaald geen belangwekkend onderzoek.:rolleyes:

Mark
20-11-04, 19:43
Dat onderzoek bestaat Freya.

Maar goed het is een definitie kwestie, wat vind je extreem en wat niet. Ik denk dat de foto genoeg zegt.

freya
20-11-04, 21:56
Geplaatst door Mark
Dat onderzoek bestaat Freya.

Maar goed het is een definitie kwestie, wat vind je extreem en wat niet. Ik denk dat de foto genoeg zegt.

Kom jij dan met meer info.

Wie was de onderzoeker, wat is precies onderzocht en wat was de conclussie precies?
En wat was de definitie van extreem rechts die gehanteerd werd?