PDA

Bekijk Volledige Versie : !!!! Geen waarschuwing nieuwe PM !!!!



et_2000nl
19-11-04, 08:23
Zien jullie ook deze foutmelding als je een reply doet of een nieuwe topic opent:

Warning: main(../../recorder/config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/marocnl/public_html/nieuws/forums/newthread.php on line 61

Warning: main(): Failed opening '../../recorder/config.php' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/marocnl/public_html/nieuws/forums/newthread.php on line 61

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/home/marocnl/public_html/nieuws/forums/newthread.php on line 63

Ik denk dat dit programma een aantal zaken doet waaronder een PM check, oftewel, heb je nieuwe PM en krijg je daarom een pop-up tijdens het prikken. Dit programma werkt niet goed, dus de PM check ook niet.

Dus, je moet handmatig PM via het menu selecteren om te controleren of je nieuwe PM hebt.

Mark
19-11-04, 08:35
dat ik soms wel een popup krijg en soms niet heb ik al jaren

ook dat ie soms een nieuw venster opent en soms de huidige vervangt (ook al kies ik voor een nieuwe)

het blijft een mysterie

Couscousje
19-11-04, 09:20
Geplaatst door Mark
dat ik soms wel een popup krijg en soms niet heb ik al jaren

ook dat ie soms een nieuw venster opent en soms de huidige vervangt (ook al kies ik voor een nieuwe)

het blijft een mysterie

Idem.

Ligt niet aan die melding, maar is gewoon een oude bug in systeem.

Cc

et_2000nl
19-11-04, 09:38
Geplaatst door Couscousje
Idem.

Ligt niet aan die melding, maar is gewoon een oude bug in systeem.

Cc

Werkte bij mij tot voor kort wel.

Overigens waarom het bij sommige mensen niet werkt kan ook aan je instellingen liggen van je browser. Cookies moeten aan staan op en je moet ook pop-up blockers als je die hebt, toestemming geven pop-ups van maroc.nl te laten zien....

Mark
19-11-04, 09:43
Geplaatst door et_2000nl
Werkte bij mij tot voor kort wel.

Overigens waarom het bij sommige mensen niet werkt kan ook aan je instellingen liggen van je browser. Cookies moeten aan staan op en je moet ook pop-up blockers als je die hebt, toestemming geven pop-ups van maroc.nl te laten zien....

mijn instellingen wijzig ik niet en heb geen pop up blockers, en toch doet ie het soms wel en soms niet

et_2000nl
19-11-04, 09:45
Geplaatst door Mark
mijn instellingen wijzig ik niet en heb geen pop up blockers, en toch doet ie het soms wel en soms niet

Kut windows!!!! We gaan dreigbrieven sturen naar Bill Gates....

Joesoef
19-11-04, 10:00
Extra-> Internet opties-> Cookies verwijderen.


Daarna F3 en opnieuw inloggen.


De cookiesbakker bakt halfbakken, af en toe gewoon schonen.