PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik wil alleen maar "Hanan" het geschenk voor mij uit de hemel!

cazanova
19-11-04, 09:52
Sallaam zusters en broeders,

Wie kent "Hanan" Het is een hele leuke en rustige meid met prachtige bruine oogjes en ze heeft mooie rooie wangetjes.

Ze droeg eerst geen hoofddoek maar inmiddels draagt ze nu wel een hoofddoek en machallah het staat haar echt erg mooi. Ik kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten, ik bedoel die combinatie van leuk, rustig en mooie rooie wangetjes daar krijg ik het gewoon warm van. Ze zit op het Mon3aan in delft, ze zit volgens mij in de tweede. Ze kent me wel redelijk en ze weet dat ik haar heel erg leuk vind en ik heb haar al een paar keer geprobeert aan te spreken maar tevergeefs, want ze durft me niet te woord te staan, als ik haar eindelijk alleen zie en naar haar toeloop dan loopt ze opeens veel sneller weg of naar haar vriendinnen toe. Ik heb nu niet zoveel tijd meer want ik ben laatste jaars leerling op dezelfde school, dus ook op het Mon3aan in Delft. Tsja ik wil niet zomaar weggaan zonder dat ik haar heb vertelt wat ik werkelijk voor haar voel, want stel je voor dat zij de ware voor mij is!!! Ik heb trouwens een paar weken geleden van een meisje uit mijn klas vernomen dat ze me best wel leuk vond, maar dat meisje mocht het nog niet aan mij vertellen.

Zoals jullie zien heb ik het hiermee nogal moeilijk, want ik ben gek op Hanan en weet gewoon niet hoe ik haar moet benaderen.

Nu ben ik inmiddels op stage tot 21 januari, dus nu is het helemaal moeilijk voor mij om haar te kunnen benaderen.

Was liefde maar niet zo moeilijk en dan bedoel ik echte liefde en niet dat zogenaamde eendaagse liefde of periodieke liefde!

Ach maar goed het komt inshallah allemaal wel goed, als Allah het wil!!!

cazanova
30-11-04, 11:02
Hai broeders en zusters,

Bedankt voor jullie lieve reacties,

Ik ben haar trouwens gister tegen gekomen in de stad/centrum
(Den Haag) bij de tramhalte, ze was een brief aan het lezen samen met haar vriendin Saida die ik nog ken van het middelbare beroepsonderwijs op het JWC, johan de witt college, maar ze was toen nog heel klein!!!
Toen ik Hanan zag werd ik weer helemaal gek, ik smeekte zowat aan Allah swt zodat er wat leuks of moois uit mijn mond tevoorschijn zou komen, maar tevergeefs.

Steeds als ik Hanan zie dan mashallah lijkt het wel of ze per dag mooier wordt. Ik kan uren van haar blijven dromen, ik wou dat ze wist hoeveel
ik van haar hou.

Uit respect voor Hanan kijk ik de laatste tijd niet zo overdreven naar haar, ik bedoel ik kijk wel stiekem naar haar. Maar het lijkt net of ze nu juist doordat ik niet zo overdreven meer naar haar kijk denkt dat ik haar niet meer zo leuk vind vandaar dat haar interesse volgens mij steeds meer wegzakt, als ze wist hoeveel ik om haar gaf dan had ze me zeker wel begrepen.

Ik hoop dat ALLAH swt me helpt....dan komt alles inshallah wel goed

Dina 18
30-11-04, 13:54
Salaam broeder,

Ik vind het erg leuk voor je dat je Hanan weer bent tegen gekomen!!
Ik hoop voor jou dat er wel een mogelijkheid is om met haar te kunnen praten.
Maar je zegt dat je van haar houd, Houd je echt zoveel van haar dat je jouw leven met haar wil delen??? Zo ja , bespreek het mss eens even met haar vriendin Saida, zij zal haar dan daarover wel aanspreken.
Wie weet kan je haar dan wel aanspreken en om haar hand gaan !!!

Moehim broeder, ik wens je hiebij veel geluk.
Moge Allah jou gelukkig maken door je wens te laten uitkomen he!!!

Veel liefs ,

Dina

Dina 18
30-11-04, 13:54
Salaam broeder,

Maar je zegt dat je van haar houd, Houd je echt zoveel van haar dat je jouw leven met haar wil delen??? Zo ja , bespreek het mss eens even met haar vriendin Saida, zij zal haar dan daarover wel aanspreken.

Veel liefs ,

Dina

cazanova
02-12-04, 08:05
Salaam broeder,

Veel liefs ,

Dina

Salaam zuster,

Bedankt voor je lieve reactie maar die Saida ken ik wel, maar zei kent mij niet zo goed en zoiets wil ik niet met haar bespreken, ik bedoel je weet maar nooit hoe zij erover denkt, trouwens ik praat ook niet zo gauw met een meisje die ik niet zo goed ken, dat vind ik gewoon moeilijk, ik weet dat andere jongens dat heel snel doen en in de meeste gevallen zelfs goed aanpakken!!!

Maar bedankt voor je lieve reactie en moge Allah swt ook jouw wensen inshallah laten uitkomen. :wink:

Groetjes Caza........ :wink: :wink: :wink:

cazanova
02-12-04, 08:10
Sallaaaam zuster,

Trouwens wat betreft of ik echt van haar hou, natuurlijk hou ik van Hanan, ik bedoel ze is het mooiste wat ik ooit in mijn leven ben tegengekomen...Ik heb me vaak vergist in sommige zusters, maar wat Hanan betreft denk ik dat ik de juiste gevonden heb! IK hoop dat Allah swt dat ook vindt, want dan komt het zeker wel goed! :)

Groetjes Caza! :) :) :)

Hakima10
31-12-04, 09:31
Salaam,wat is het mooi, en Insha'Allah, lukt het ook hé, en is er al iets gebeurt ofzo, alle je moet het niet vertellen hoor, maar ja ben een beetje nieuwschierig,wat er verder is gebeurt.

Beslama