PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor mijn moslimzuster en mijn moslimbroeder in leed



Vrede
19-11-04, 16:51
Geen lief, alleen leed


Hoe is het met jou mijn moslimzuster?
Hoe is het met jou mijn moslimbroeder?
Hoe is het met jullie kinderen mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie moeders en jullie vaders mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie werk mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie scholen mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie huizen mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie moskeeën mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie straten en wegens mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie parken en pleinen mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het met jullie uitgaansgelegenheden mijn moslimzuster en moslimbroeder?
Hoe is het in jullie land mijn zuster en broeder?
Is alles nog op zijn plek en waar het hoort of is alles verstrooid en in duizend verdwaalde stukken?
Zijn jullie kinderen nog speels en komen zij graag in speeltuinen of zijn zij bang voor de soldaten met geweren die wacht houden bij de deuren en richting elk mens richten?
Zijn jullie kinderen bang en ongelukkig geworden of doet het ze niet veel?
Zijn jullie huizen nog te bewonen of zijn zij onbewoonbaar en met de grond gelijk gemaakt?
Zijn jullie wegens en bruggen nog heel of zijn zij onberijdbaar geworden?
Zijn jullie moskeeën nog heel en kunnen jullie er vredig jullie Schepper aanbidden of is dit allemaal niet meer mogelijk gemaakt? Wat zegt u mijn moslimbroeder??
Zijn de gebedshuizen beschoten en verwoest? Staat er geen minaret meer overeind? Zijn jullie in jullie eigen moskeeën niet meer veilig? Worden jullie in jullie eigen moskeeën met kogels doorzeefd? Worden jullie aan jullie lot overgelaten, ook al zijn jullie zwaargewond? Wanneer worden jullie dan opgehaald? Pas als het zover is om jullie in lijkzakken af te voeren?!
Wie neemt de verantwoording op zich van terreur, terrorisme en alle doden? Wie?

Zijn al het zweet, bloed en tranen van mijn moslimzusters en moslimbroeders dan voor niets geweest Amerika en het Midden-Oosten?
Waarom Amerika doodt u onschuldige burgers? En waarom het Midden-Oosten doet u niets voor onze moslimzusters en moslimbroeders?
Is er dan niemand in deze wereld die het kan schelen??!

Tranen zijn onzichtbaar, bloed is slechts plas en zweet is enkel lucht.
Werken doet er niet meer toe, eten doet er niet meer toe, slapen doet er niet meer toe, niets doet er meer toe. Alleen het lot van de onschuldige doet er toe, maar hij is dan ook degene naar wie het minst gekeken wordt.


Nederland, zie hier! Dit is waar jullie deel aan nemen! Dit is waar jullie onze belastinggeld in stoppen! Dit is waarom de armen armer worden! Dit is waar jullie verantwoording voor zullen afleggen! Dit is waarvoor jullie nooit meer in vrede zullen leven!


“Er komt een tijd dat de mensen in de leugenaars zullen geloven in plaats van eerlijke mensen. De oplichters zullen vertrouwd worden in plaats van betrouwbare mensen. Mensen zullen (valselijk) getuigen terwijl zij dat niet hoeven te doen en zweren wanneer het niet is. In die periode zal de rijkste* man van de wereld een zeer laag persoon zijn; de zoon van een zeer lage persoon.”
*Onder rijkste kun je ook machtigste verstaan.

“Het Laatste Uur zal komen wanneer de leugen wordt geloofd en de waarheid niet gehoord.”

Bron: Tirmizie

Vrede
20-11-04, 15:51
Geplaatst door bakfietsj
Ach, wat leuk, er wordt weer slachtoffertje gespeeld.

Blablablabla .....


Ik voel mij nooit slachtoffer. Voor wie zou ik mij als slachtoffer moeten voelen? :eek:

Mijn broeders en zusters daarentegen zijn wel het slachtoffer van terrorisme.

Vrede
20-11-04, 16:01
Als ik ze tegen kom dan zal ik dat zeker doen...


Sukkel.